nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
Discussies
93
Thanks
350
Rosa..... flores latina
Voorgenieten, genieten, nagenieten, mijmeren.... Vandaag mocht weer eens zo een dag zijn.
Die dag begon eigenlijk gisteravond toen Gusto op de Duitse Arte een superregistratie mocht bekijken over vulkanen.
Het Duitse echtpaar Kraft heeft in hun leven een hele serie prachtige opnames gemaakt van active vulkanen , hun uitbarstingen en later de gevolgen voor de omgeving.
De gekozen muziek was heel passend en bij de Mexicaanse vulkaan werd een mexicaanse zangeres gespeeld, haar naam kreeg ik maar niet te pakken....
Wel dacht ik, morgen als ik Rosa tref zal ik eens bij haar vragen. Resultaat, Gusto zit deze recensie te schrijven met inderdaad een concert van Ana Gabriel op de laptop. Hoe mooi kan het leven zijn...Inderdaad, Rosa noemde de naam van Ana Gabriel meteen toen ik het had over een Mexicaanse zangeres met een stem vol emotiones....
En , heel eerlijk, de stem van Rosa heeft ook wat van deze zangeres....als ze praat dan... zingen heeft ze niet voor me gedaan... daar hadden we geen tijd voor...of tewel daar heb ik haar geen tijd voor gegeven....flauw he..
Entiendo... Gusto mocht n week of 6 geleden deze Rosa treffen op een kruk aan de bar bij Penelope...
Meteen aan de praat geraakt en ja je hoort wat Spaans en je kaatst een woordje spaans terug en het ijs is gebroken.
Rosa komt uit Cuba en heeft daar nog haar familie. Ze is al wat op leeftijd en past daarom heel goed mij Gusto..
Gusto mocht intussen met vandaag erbij al 3 keer een uur van deze Latina genieten...en deze Latina mocht ook al 3 keer van Gusto genieten...
Want daar gaat Gusto wel een beetje van uit. Hij is een flink aantal jaren uit de Sauna-club-scene weg geweest en mocht intussen het genoegen hebben en het genoegen geven aan enkele vrouwen in een echte man-vrouw relatie. Met name de laatste 4 jaar gemerkt hoe "echte " sex aanvoelt en loopt...
Nou met deze Rosa zit Gusto vrijwel op de modus van echte sex tussen man en vrouw...hoe mooi kan het zijn... in feite is deze sex met Rosa nog wat mooier dan in het echt...er is namelijk een essentieel verschil... met Rosa spreek je af voor een uur, je maakt er een heerlijk uur sex van , je betaalt je 100 euro en daarmee is het afgehandeld.
Bij sex in het echte leven speelt er, althans in de ervaringen van Gusto vaak nog wat meer mee. zit er wel eens een addertje onder het gras, of een flinke adder...
Het kan natuurlijk aan de opstelling van Gusto liggen, maar na de sex in het echt...is het niet voorbij...is het niet voorbij tot de volgend ekeer... nee ze gaan er van alles bijhalen... tref je een vrouw in het echt, heb je een aantal weken maanden stomende sex vele malen per week... maar dan gaat het wat minderen...wat minder vaak maar nog wel even mooi... komen er vragen, komen er vermoedens... vooral na enkele jaren.... het eerste jaar kon je 3 keer in de week...nu niet meer...de verdachtmaking dat je wat met andere vrouwen hebt ligt dan blijkbaar voor het oprapen....
Nu terug naar Rosa, mooie en goede sex...
Ze doet het heerlijk, ook een mooie massage body to body wat dan in feite meer is borsten to kleine Gusto menneke...
Verder een service compleet. gewoon heerlijk van elkaar genieten.
Rosa werkt enkel 3 dagen in het weekend en doet door de week gewone dingen...
Vanmiddag was Gusto er tegen 15.00 uur. Haar al meteen getroffen , ze was er wat vroeger, en een mooi praatje gemaakt..een opwarmertje wat Gusto goed beviel en Gusto Menneke nog beter blijkbaar... kwam eigenlijk niet zo goed uit...deze opwinding....Gusto heeft namelijk de gewoonte het mooie tot het laatste te bewaren....Oh dan ben ik de Tira Misu zei ze met een volle lach en we kusten elkaar nog eens ... ja misschien wel zei ik maar voor mij ben je ook de hoofdmaaltijd, het voorgerecht en het nagerecht, de Tira misu als je wilt...
Gusto had gezien dat de auto 19 C had aangewezen, zag het mooie zonneke en wilde toch eerst wel nog paar uurtjes genieten van de sauna en de ligstoelen in de tuin....Je bent per slot van rekening in een sauna.....club nietwaar...
Heb me van Rosa losgemaakt, haar gezegd dat we elkaar later zouden treffen maar dat voelden onze lichamen al wel aan...ook zonder het te zeggen.
Op weg naar de sauna was net het middageten geserveerd...even lekker wat frietjes, salade en kip verorberd, en dan toch het zonneke in...
heerlijk..de ligstoelen waren voorzien van dikke kussens, handdoekje erop en liggen maar..weinig wind, fijne zon...en werkelijk heerlijke stoelen om eens goed uit te rusten..de stoelen mogen dan wat outdated zijn, het zijn niet van die strakke moderne dingen. nee, deze zijn van plastic, uit één deel, in een mooie vorm, de kopsteunen mooi verstelbaar en goede dikke kussens erin..kortom heerlijk gelegen genoten en eerlijk is eerlijk Rosa helemaal vergeten...
Het was heerlijk, de treurwilgen boom treurde helemaal niet , integendeel, had al duizenden blaadjes van 2 cm in helder licht-lente-groen.
Er lagen nog wel veel oude takjes onder..thuis zou Gusto opgestaan zijn om ze te verzamelen...hier niet..lekker liggen,. genieten en de mooie dingen van het leven overdenken... en even mijmeren....een week terug, precies 7 dagen terug...hier in Castrop was het nu plus 16 C.... een week terug fantastische fotos mogen maken in Islandia van mooie witte sneeuw landschappen, met veel zon maar bij min 16 C. De smartphone viel uit mn handen vanwege de koude vingers, gevoel helemaal weg..
Wat je zo als ijsbeer( haha) allemaal mag meemaken...
Tegen 18 uur was het dan toch tijd om er werk van te maken en is Gusto op Rosa afgestapt...
Het voorspel van vanmiddag was eerlijk is eerlijk ook al mooi, nu naar een mooie kamer gezocht...die dames weten wel hoe ze dat doen...sleutels ruilen...kamer in... nee deze is te luid...zegt ze...wederom een hele mooie kamer gevonden, mooie spiegel....met een heel groot bed alweer...
Weer enorm van elkaar genoten, enkele dingen ietsje anders gedaan, veel ook herhaald van vorige keren... je leert elkaar kennen, aanvoelen...mooi is dat.
Gusto is weer helemaal terug bij af..... helemaal terug bij het begin, 18 jaar terug toen latina's een warm plekje bij hem wisten los te peuteren. Tina uit Cuba in GT, Samira Columbiaanse in GT... Tina is vermoord... Samira, nooit meer iets van gehoord...was toen 28 ( zoals de meeste meiden waren, leek het wel) moet nu dus 46 zijn...
intussen speelt de opname van Ana Gabriel nog steeds op de achtergrond.. Muchas Gracias.... Rosa..
gisteravond een uur zitten Googlen , maar niet op deze naam gekomen...
Gusto had een hele stapel CD-s toen ie in Mexico mocht zijn 20 jaar geleden...van Ana en van de Mariachi muziek aldaar....en van Roxette....deze af gespeeld op een rondrit rondom het eiland Ijsland, 1800 kilometer in een oude Datsun huurauto...mijn maatje.... je moet maar overal aan denken...
de CD-s helemaal vergeten eruit te halen.... maar nu toch weer deze muziek mogen beluisteren. Muchas Gracias, por todo, mi amor...
maar dan wel een mi amor , telkens voor een uur....en vooral niet verliefd worden....dan ga je een andere rondweg op waar je ook je CD's kan kwijtraken....daar heeft Gusto enkele keren aan mogen proeven , en de mooie en de iets minder mooie dingen mogen ervaren....
nee hoor, gewoon lekker genieten van afgebakende sex, zonder verantwoordelijkheden vooraf en erna. heerlijk genieten, betalen en by by tot een volgende keer...
Heerlijk dat bij alles wat er in deze wereld verandert , dat we nog steeds saunaclubs hebben als deze....
Discussies
93
Thanks
350
Een mooie avond met Rosita in Penelope
Na een korte nacht toch maar weer aan mn laptopje plaatsgenomen. Ik was net op tijd thuis om te zien dat de tijdsmelding op mn telefoon van 01.59 op 03.00 sprong. Niets aparts aan maar toch mooi om n keer gezien te hebben.
De 9 uren daarvoor heeft Gusto besteed aan reizen naar en van Penelope en een heel aardig verblijf in de club.
Voor Gusto was het toch wel een beetje een speciale dag omdat ie de pensioengerechtigde leeftijd mocht bereiken.
Vieren doet ie het op Eerste Paasdag dus had ie vandaag de handen vrij om zich een mooi kadootje te schenken.
Dus om 17.00 uur de navi op Castrop Rauxel ingesteld.
De wegwerkzaamheden waren intussen klaar na Bottrop, maar midden in de nacht bleek dat ze de weg terug weer wat aan het rommelen waren.
Na wat onduidelijke bewegwijzering toch weer op de 42 uitgekomen, waar de Navidame zei, diese Strecke 51 km folgen... dus dat klonk weer goed.
Eenmaal bij Penelope aangekomen een bomvolle parkeerplaats en een volle straat aangetroffen, pas bij de Spielhalle een plekje gevonden.
Bij binnenkomst de gebruikelijke attributen in ontvangst mogen nemen. Sleutelnr bekeken, en wat bleek....Toeval of niet ?? het was nummer 67...na nog een keer goed gekeken te hebben toch vastgesteld dat Gusto het echt goed gezien had... verder geen betekenis achter gezocht maar toch in het achterhoofd...zou het iets kunnen betekeken???
Afijn, naar binnen en vastgesteld dat Rosita ook aanwezig was. even bijgekletst en afgesproken dat we elkaar later nog zouden treffen om mijn kadootje in ontvangst te nemen en uit te pakken. Dit geschenk was vandaag sexy gekleed, haar borsten mooi in het losse veld( de Duitse of spaanse term daarvoor ontgingen me even) mooie stockings die ze later in de kamer aan heeft gehouden, heel eerlijk dat geeft ook een extra vleugje erotiek.
Maar, het was eerst etenstijd en me daar een bordje met lekkers, meest kip denk ik en frietjes, breed scala aan salades. Het is mooi fijn om te zien dat de kok in feite de hele dag en avond buiten in de weer is om telkens weer aan te vullen. Ze houden het netjes. Er is altijd wel plaats om te zitten. Is goed geregeld.
Daarna naar de Sauna, die was goed warm . Heerlijk rustig was het in begin van de avond, je kon mooi languit liggen en in alle rust genieten en tot rust komen.
In totaal vandaag 2 keer sauna gedaan, erg goed bevallen. Het zwembad ziet er erg aantrekkelijk uit, even een pootje in het water om een indruk te krijgen.....nou, toch maar even wachten. een paar maandjes of zo denk ik.
Buiten kun je wel mooi afkoelen, er staan voldoende stoelen en ook ligstoelen voor overdag, een mooie grote tuin..
Het geluid van de snelweg krijg je wel wat mee, maar daar wen je best snel aan. In onze wereld is daar niet bijna overal geluid om ons heen??
Wat dan weer mooi was ik meen tegen 23.00 uur of zo, dat de kerklokken gingen luiden, een beetje na elkaar uit verschillende richtingen. Zullen wel de Paasklokken geweest zijn voor een hele late mis of zo?? Maar toch mooi om te kunnen horen.
Ondanks dat je ook buiten het geluid, meer het gebonk van de muziek die binnen gedraaid wordt mee krijgt.
Binnen is de muziek vaak een beetje "gewöhnungsbedürftig" wat zoveel betekent als "tis wel effe wennen he" .
Gisteren veel tijd doorgebracht op de bank bij de doorgang naar het rookgedeelte.
Je hebt daar een mooi uitzicht over het grootste gedeelte van de barruimte. Daar krijg je een hele goede indruk van wat er loos is.
Gisteren viel het op dat de dames goed gehumeurd waren. Hoe ze met elkaar omgaan, hoe ze, vaak 2 aan twee hun rondje lopen of een cigaretje gaan roken...
Verder zie je er ook veel die dansen op de muziek aldaar. Ik ben niet zo goed huis in muzieksoorten maar naast echte balkanmuzeik meen ik ook wat arabische tinten te horen.
Het is mooi hoe dames daarop dansen, bewegen. Is toch een ander dansen dan in onze westerse omgeving meen ik. En er wordt veel gedanst, er was zelfs een Paaldansakt. deze dame deed het geweldig....alsof ze magnetisch aan deze paal gekleefd was, je zag totaal geen uitingen van inspanning, terwijl ze zich toch goed moest vasthouden. Jammer, het was maar een nummer maar was wel te gek, een luid applaus viel haar ten deel...
Verder zie je ook dames die op hun barkruk erotische bewegingen maken, en dat gewoon lange lange tijd volhouden., een blonde heel smalle dame in een rood visnetpakje kon er geen genoeg van krijgen, Haar bips en eigenlijk alles maakten super mooie bewegingen. Je kan dat allemaal in alle rust zitten te bekijken.
Anderen dansen met elkaar...kortom, de sfeer was heel goed.
Je ziet ook dames die al wat slenterend een ronde maken, alleen of vaak ook met zn tween. Er was ook een dame met bril en blonde haren waar halverwege de eigen haarkleur weer zichtbaar was. Je ziet het, en dan vallen je flarden uit eerder gelezen recensies weer op, een moment van herkenning. Deze dame is nog haar weg aan het zoeken in clubland. een keer ving ik kort wat op buiten toen ze in gesprek was met een ijsbeer met lange baard.... ich sage dir ehrlich was ich meine, aber Du könntest so und so...
Deze dame heeft 3 of 4 keer haar lingerie en kleding gewisseld. dan zag je haar weer eens voorbijkomen, nou ja lopen. Ze liep gewoon een ronde, een beetje zich showend ,maar eigenlijk zonder wat interactie te geven te krijgen. Het is toch een hele kunst om je als dame hier staande te houden in deze omgeving.
Anderen lopen , 2 stuks bijna in gewone kleding...ieder zijn manier.
Vandaag ook een keer een Thai Massage genomen. Dat was een groot succes. deze dame is er ik meen in het weekend, vrijdag zaterdag en zondag.
Zij wist heel goed de plekken die vast zaten bij Gusto te bewerken. Deze mensen hebben toch wat in hun mars. Du solltest viel Wasser trinken, viel trinken ...und viel in die toilette pinkeln gehen...spühlen.... Ik heb haar naast extra fooi ook erg bedankt voor de goede tip. Daar heb je wat aan, die raffelen het niet zomaar af maar maken er echt iets van...
Daarna even bijgekomen en toen was het toch het moment om "mijn verjaardagskadootje"uit te pakken.
Het was niet zo druk blijkbaar als een gewone zaterdag maar we hebben boven toch even op een bankje moeten wachten tot er een kamer vrij zou komen die Rosita wel zou bevallen.
De kamers binnen in, zonder buitenraam, die noemen ze "Box" en daar wil ze niet in.
Door het veelvuldig gebruik is het sowieso niet zo makkelijk om echt frisse lucht te hebben. Rosita heeft daarvoor een spuitbus met een heerlijke aerosol. dat werkt prima.
Wachten op de bank is ook niet erg. Kun je lekker alvast streken en van die mooie huid genieten. Wat wel opvalt is dat , zeker in de openbaren ruimte maar ook zo op de wachtbanken, dat de dames weinig toelaten. Een kusje komt, hoewel goed gericht toch op haar wang terecht, kom je met je handen wat hoog dan treffen jouw handen ook haar handen even die dan taktisch duidelijk maken, dat dat bedoeld is voor op de kamer. Geeft wel duidelijkheid moet ik zeggen.
Vandaag was Rosita, vandaag waren we beiden in een goede losse stemming end at doet het geheel toch echt mooi maken. Als t lekker loopt is het zoveel mooier, hoewel de handelingen die je doet en die je ondergaat in wezen technisch niet van elkaar verschillen...
Een goed gevoel, een juiste stemming doet zoveel meer. Uiteindelijk gaat het over wat je voelt, meer duidelijk gezegd over wat je gevoelen kan...
We hebben er weer een heerlijk uur van gemaakt. Echt iets heel aparts , met royaal tongzoenen en pijpen en in verschillende standjes. Een heerlijke body to body, oooooh als ze op je zit en ze wrijft haar voorfront zo heerlijk in met massage olie...dan weet kleine Gusto wat hem ten deel gaat vallen. Een heerlijke body to body wat meer een Body to buddy massage is. heerlijk zoals ie geklemd tussen die heerlijke borsten gemasseerd en een beetje gek gemaakt wordt.
Rosita laat zich zelf ook graag helemaal gaan tijdens mn orale behandeling... doet me even denken aan een oude reklame slogan, "Uit goed voor U, uitgaan is plezier voor twee"
Haar nog verwend met een welverdiende massage van rug en hals. Dat doet het hem altijd... end e naam zegt al aan beetje...Gusto- mass (age).
Deze kamer afgesloten met een superorgasme, eenmaal naar beneden lopend en voor mn gevoel nog een uur daarna, met een zeer tevreden gezicht rondgelopen...
Het was weer de moeite waard, wat je ver haalt...zeggen ze wel eens...
Nog enkele uren nagenoten, om 23.00 uur nog n keer geeten, een rondje sauna gedaan en zo tegen 00.30 toch besloten om weer te gaan douchen.en te vertrekken.
Een hele mooie dagbesteding is me ten deel gevallen en Rosita heeft daar een flinke rol in gespeeld.
Al met al , Penelope is anders dan de anderen, het is er enorm druk, met veel dames en ijsberen.
Daar moet toch aan entree een enorme hoeveelheid binnen komen. En de dames, veel dames, deels bekende deels elk bezoek weer toch nieuwe dames. En echt hele mooie erbij. Maar iedere dame is anders, ziet anders uit en heeft vaak toch iets wat ze aantrekkelijk maakt. En dit alles speelt zich kontinue af, middag, avond nacht, kontinue....en komt aan je voorbij, je mag ervan genieten, je mag kiezen of en wie je neemt.... dit hele gebeuren dan voor die 30 euro entree...
En als je dan 9 uur weggeweest bent en je hebt 175 euro betaald( 30 entree, 40 massage plus 5, en 100 voor een heerlijk uur Rosita) dan zie je dat hier toch voor minder exorbitant hoge bedragen ook heel veel mogelijk is. Ieder zijn ding.
Voor de echte Wellness is en blijft voor Gusto natuurlijk nog steeds Babylon hoog genoteerd staan.
de Gusto groetjes en fijne Paasdagen natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Gustomass; 31 maart 2024 om 09:26Reden: schrijffouten
Had het verslag hier nog niet gelezen. Gustomass, ja een bezoek aan Penople en kameren met Rosita is leuk en lekker.
Was mijn eerste bezoek afgelopen week aan Penople.
Na 2 sauna en goed eten naar met Rosita naar kamer gegaan. Het was goed druk en we konden nog op een bank elkaar wat beter kennen leren, wachten tot er een kamer vrij kwam. Spitsuur .. we waren ook niet de eerste in de wacht ruimtes. Vond het wel prima.
Op de kamer was ik goed Geil en Rosita mag er zijn. Ze neemt de tijd. Mooie borsten, geen skinny dame. Ze gebruikte ook nu wat olie en mooie afwisseling. Tongzoenen, met haar borsten .. pijpen zonder handen. Vakvrouw ze had er ook plezier in. En lekker neuken en na komen nog wat doorgaan en de tijd volmaken. Een verlenging was mogelijk. Maar houde me Toch in en bleef bij een erg goede kamergang.
Nee ze was helemaal niet aan het pushen met verkoop techniek, maar ik was nog goed Geil ha.
Beter twee sessies met pauze of een goede per keer. Het moet leuk blijven. Zeker een extra bezoek waard.
Rosita, hoop haar weer eens te 'zien'.
Inderdaad niet de typische dame in de club en ja dat trok mij ook aan. Tot de volgende keer.
Discussies
93
Thanks
350
Rosita, una vez mas por favor!!
Afgelopen vrijdag me een middagje vrijgemaakt om nog eens naar Penelope af te zakken. Vol goede stemming de Navi me laten vertellen hoever het zou zijn in km en in tijd.
Het was één lange bijna rechte route naar het ( lichtelijke zuidoosten gericht. Km klopten, tijd heb ik anders ervaren , lag niet aan mn gebrek aan geilheid, nee toch wat vrijdagmiddag Stauverkeer.
Maar , ook een half uurtje later niet minder zin om aan te bellen.
De Parkeerplaats had nog plaats voor bijna 10 auto's.....aj...
Binnen een douche genomen, die uiteindelijk toch lekker warm werd en me in de Berenkuil begeven.
Nou, het was meer een berinnenkuil maar dan wel gevuld tot het randje.
Veel dametjes die zich beschikbaar stelden, ieder op haar eigen manier.. een snelle ronde gemaakt en vol verwachting mijn doelwit, eigenlijk mijn doel-zwart voor de dag gezocht...en niet gevonden.
Dan maar door naar de sauna, die was gewoon ok.
De wellness ist hier in de winter niet zo veel, maar dan had ik beter echt zuid-zuid Oost moeten gaan naar Els(where)dorf....
Daarna een bordje volgemaakt aan het lopend buffet en nog een bordje met salade en toebehoren.
Het was weer rijkelijk, veel. lekker en weer de hele middag en deel van de avond beschikbaar...
Het lijkt wel een all you can eat place..
Intussen is het toch wat tegen vieren geworden...nog maar eens een rondje erop wagen....
Terug bij de bar gekomen en kijkend richting de trap die daar naar beneden komt, meende ik een lichte schaduw van iemand naar beneden te zien komen...en jawel hoor, die schaduw was niet alleen...toen zag ik de voeten, de benen en het ondergestel ...een klein "ja" begon zich te vormen, in het donker gekleed en wat meer bedekkend dan die jonge deernes..ja dat kon haast niet meer missen.. nog 2 stapjes en een lachend gezicht omgeven door een bos haren viel mij ten deel....Haar met vol enthousiastme enkele stappen tegemoet gekomen en elkaar hartelijk warm begroet....
de jonge deerne rondom ons konden hun interesse veld weer een verleggen.... die zagen als geen ander dat het bij onze begroeting niet kon blijven....
Rosita inderdaad, ja dat is lang geleden...ja ik denk wel 8 maanden....veel te lang geleden.
Ik was wel enkele keren daar maar dan was Rosita weer ergens anders..inderdaad naar Cuba terug geweest voor famillie odnerhoud etc etc.
Sinds midden Januari in principe weer op vrijdag, zaterdag en zondag aanwezig en bereid...
Gusto had opgevangen dat ze op maandag ook wel wat zou kunnen doen, maar daar reageerde ze op in de trand van hooguit elke paar maanden n keer.
Haar even laten acclimatiseren, inderdaad met n sigaretje.
Daarna niet langer gewacht en haar mee naar boven gevraagd...en ze zei...ja....we hebben er weer een heerlijk uur van weten te maken. Dat is met haar niet zo moeilijk. eigenlijk is het recept heel eenvoudig maar niet minder inhoudsrijk.... lekker beginnen met zoenen en kussen en dat naar de innerlijke mondsdelen weten te verplaatsen.
Heerlijk vrijen, even aangeven dat we ruim de tijd wilden nemen en daar kwamen geen bezwaarchriften tegen...in tegendeel, het zoenen ging in een hevigere trap verder.
Het bed opgezocht, haar erop gelegd en haar heerlijk verwend...
What you give is what you get , heet dat zo mooi.... nou, met Rosita is het nóg mooier....
Daarna nam ze mij te grazen en inderdaad een glijbaan werd geprepareerd met enkele druppel uit dat magische flakonntej, waarvan ik nooit begrijp dat dat niet zou lekken...
maar dat terzijde..
Heerlijk pijpen en heerlijk glijden en weer mond op mond beademing werd in gang gezet...
Heerlijke sex mogen hebben met haar en een heerlijk hoogtepunt weten te maken in een positie dat het zoenen zich tot ongekende intensiteit ontwikkelde....
Heerlijk weten klaar te komen, wat een geweldige sessie was dat weer met deze heerlijke Latina vrouw....
Is voor Gusto weer helemaal terug naar zijn roots waar het kleine 20 jaar terug mocht beginnen met een zuid amerikaanse dame in Massage salon in Eindhoven en enkele weken later in Golden Time met oa Tina en Colombiaanse Samira , en enkele andere leden van het Cubaanse/zuid Amerika genootschap( of is het genietschap) .
Fijn om zo iemand te mogen treffen.
Haar nog een stevige massage mogen geven, iets waar je de dames een groot plezier mee doet.
Haar nog bedankt voor haar tip van het Concert van Ana Gabriel begin Juli 2024 in Amsterdam.....heb haar beloofd haar mee te nemen naar een volgend koncert van Ana Gabriel....
En dat meen ik echt....
Na ons samen zijn nog enkele uurtjes genoten van sauna, eten en het uitzicht. wat loopt hier toch veel moois rond, wat in feite voor een paar tientjes binnen handbereik eigenlijk te gek voor woorden toch.... de afgelopen paar weken ontkom je niet aan dat oranje rupsje nooitgenoeg van de andere kant van de oceaan die zich almachtig waant....
well, folks heel simpel.... hij zal nooit dergelijke mogelijkheden hebben als wij in onze clubs. Hij kan niet simpel onherkenbaar en ongestoord zich te goed doen in de saunaclubs zoals jij en ik dat kunnen...laat die maar eens even landen...
Al met al en met een tevreden "leeg" gevoel weer naar huis gereden, inderdaad anders want in westelijke richting en zonder de gebruikelijke Stau Momenten...
Discussies
93
Thanks
350
Wat een heerlijk weerzien met Rosa .
afgelopen vrijdag zoals al bij Babylon vermeld een hele mooie wellness dag en middag gehad.
Maar omdat er toch van alles kriebelde en jeukte in het meeste innerlijke van Gusto in de auto geklommen kort na 16.00 uur en op de navi gezien dat er een goede 125km te gaan waren naar Penelope...
Het zou kort na half 6 geklaard kunnen zijn...jawel hoor, het was een mooie rit, maar toch de nodige vrijdagnamiddag opstoppingen bij Dusseldorf en nog enkele andere knelpunten...
kort voor 18.00 uur binnen gekomen. Gusto was even niet meer zeker om hoe laat het avond tarief van wel 45 euro zou ingaan. Nee nog gewoon voor 35 euri me toegang weten te verschaffen in dit mooie lustoord.
Het was me wel zoeken naar een parkeerplaats zeg, helemaal de straat uitgereden, nadat ik m eerst wat kort bij een uitrit voor vrachtwagens had gesteld en waarop een vrachtwagenchauffeur , vriendelijk maar wel heel duidelijk aangaf : dat zou ik zo maar niet doen!!!.
Uiteindelijk terug naar de parkeerplaats en hem tegen de kant weten te parkeren, waar ie later nog keurig op me stond te wachten.
Bij de theke ontbrak nog steeds de aankondiging van Thai Massage , heb maar niet nagevraagd, blijkbaar nog op vakantie. Jammer, dat wel want Gusto's onder en met name middengestel kan regelmatig een flink uur kneedwerk wel op prijs stellen...Nou dat zat er dus, wederom niet in...
Snel omgekleed, gedouched, hoewel Gusto's huidje al het nodige aan wellness water en douchewater te verwerken had gekregen vandaag.
En jawel, haartjes ( nou ja haartjes) nog een beetje nat, mijn Handy en Knipbeurs in het vakje aan de bar achter slot en grendel( nou ja) en vol verwachting de zaal ingegaan.
Het was vol van mooie deernes, waarvan er velen een uitnodigende maar zeker warme en vriendelijke blik naar Gusto wisten te sturen... Jammer dames, nice try maar vanaf de bar had Gusto op grote afstand al een grote donkere haardos op de bank zien zitten....5 stappen verder en het was helemaal duidelijk, daaaar zat ze, daaar zat de enige echte Rosa...Gusto moet daar gelopen hebben met een brede lach van oor tot oor...maar Rosa tuurde nog even recht voor zich uit, ze had niks in de gaten........totdat...... ze ook Gusto herkende ....nou daar volgde een ontlading, met open wijd gespreide armen , Ogen, mond en wat al niet meer wagenwijd open...en dan haar mooie grote haardos volop in de rondte,, wat een ontvangst, wat een heerlijk weerzien, wat een verrassing gaf Rosa aan...zelden een zo mega wederontmoeting mogen meemaken..wat heerlijk wat heerlijk...
Die lange reis had zich nu al geloond zeg.
Gusto aan Rosa duidelijk gemaakt dat ie al enkele keren, 2 of misschien wel 3 keer daar was geweest, maar geen Rosa te bekennen....
Maar het ging haar goed en we stelden onze vizieren gericht op de komende uren....
Eerst nog wat eten, want dat gaat er bij Penelope altijd wel in.... Altijd goed verzorgd, altijd genoeg en altijd heel apetijtelijk.
En daarna ook wat uitbuiken aan het zwembad waar het zonnetje zich nog heel goed liet gelden...
De eerste zonneweide gang maar niet te lang gemaakt. Nog even onder de douche wat opfrissen en de tandjes netjes gepoetst. Dat is wel een punt hier, in Babylon kun je bij de WC bij de sauna de deur achter je kont dichtrekken( zo plachten we dè vruuger te doe in Brabant) en in alle rust je tanden poetsen. Zit er bij Penelope nog niet aan...
Toen naar Rosa die zoals altijd rustig op haar plek zat af te wachten wat er komen zou gaan....Je zult haar nooit zien animeren, ze doet ook helemaal aan niks mee als je een voorgesprekje samen op de bank hebt...even heel licht haar mooie borsten begroeten met je handen, merk je het al, nee ze scheidt het heel duidelijk en bewaart duidelijk alles voor op de kamer....
En ja, daar zouden Gusto en Rosa dan voor een mooi uur naar toe gaan.
Het was wel even wachten op een goede werkplek, want als je met Rosa gaat , neemt ze je wel mee naar een waardige kamer, met een raam en mooie grote spiegel...dan maar 5 minuutjes rustig op de bank wachten, geen probleem voor ons beiden. en jawel, daar kwam iemand , een heel blij en uitgelaten iemand aan met sleutel kamer 11....."Das beste und schönste Zimmer was es hier gibt" melde hij terwijl hij de sleutel aan mijn Rosa overhandigde.....
En inderdaad, mooi wat gedempd zonlicht door de gordijnen, een mooie lange spiegel en een groot bed....
Als dat niet zou lukken, dan....
Rosa wist zich goed voor te bereiden, maar Gusto was beetje brutaal en liet haar niet zich eerst volledig uitkleden..ons weerzien moest en zou op een heerlijke manier worden bezegeld...blijkbaar hadden we beiden wat last van zuurstoftekort, maar dat werd met mond op mond beademing geprobeerd tot een goed einde te brengen...dat lukte best wel in 5 minuten, maar een uur is lang en er volgden nog enkele mond op mond beademingen....heerlijk, wat was het lang geleden, maar wat was het heerlijk om zo weer te mogen samenzijn...
Volop actie, heerlijk elkaar verwend op kamer 11 en dan in standje 69 kom je gewoon op 80..... wat prachtig kan het leven toch zijn.
Rosa had wederom haar flesje massage olie bij zich en oliede haar mooie borsten( pura Natura echt heerlijk) in en wilde met Gusto een heerlijke glijpartij van maken, waarbij bepaalde uitstekende lichaamsdelen uitstekend werden klemgereden totdat de arme kleine jongen weer kopje boven kwam....maar niet voor lang..sjonge wat gaat dat heerlijk met Rosa.
Het verdere verloop laat zich raden , en uiteindelijk kwam ook Gusto tot zijn hoogtepunt....Rosa had haar hoogtepunten al gehad en kon zich dus volop concentreren op kleine Gusto en op grote Gusto...
Het was weer heerlijk voor ons beiden...
We sluiten altijd af met een 10 minuten massage die Gusto haar als blijk van waardering en genot wil geven en die met groot genoegen in ontvangst wordt genomen....
Het was weer heerlijk met je Rosa, Hasta Luego, Y a proxima vez....
Daarna tijdens het douchen vastgesteld dat alles er nog aan zat en met een gerust gevoel de ligweide op....
Die lag nog helemaal vol, het was inmiddels ruim half 9 en uiteindelijk nog een half uur kunnen nagenieten. De sfeer was er heel fijn, heel gemoedelijk, werd volop gepraat en gelachen, er is daar toch meer leven om je heen dan in Babylon......
Toen even afscheid genomen van Rosa en we hebben helemaal niet afgesproken elkaar weer gauw te ontmoeten...dat gaat als alles normaal goed gaat mogelijk gauw weer plaats vinden.
Het is toch heerlijk om zo vaste waarden te hebben, dat je weet wat je geeft en wat je krijgt, en mooie ongeremde vrijpartijen mogen meemaken , alsof het echt 100% echt is.....wel, we weten allemaal wel beter, maar hoe vaak gebeurt het niet dat je wel héééél erg dichtbij bent...of er zelfs helemaal aan komt...
kortom, laat ons genieten van al het moois. het kan allemaal nog....het ligt daar voor het grijpen...
Fijne Saunatrips nog gewenst van Gusto mass de Rosa Cubana....