Is dit een echt nieuwe club of een vernieuwde bestaande? Was vroeger een discotheek of zo?
Is dit een echt nieuwe club of een vernieuwde bestaande? Was vroeger een discotheek of zo?
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen!
Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
AO club?
Het wordt een saunaclub in de stijl van Acapulco.
Morgenavond meer ...
Nou de prijzen zijn iig interessant!!!
30 euro entree xD en moers daar ben je zo..
Ik zeg dat gaat druk worden.![]()
Voor de meesten die uit het westen komen is moers makkelijker dan gt.. en voor bezoekers van hg en vv maken die paar km extra ook niet uit.. het mooie is dat moers en duisburg pauperzones zijn het stikt er van de dvp's veel polen wonen er.. wellicht dat een workforce minder moeilijk te vinden is dan je zo zou denken.
Ik ben benieuwd..
Ik kom donderdag wel langs wie gaat nog meer mee?
Ziet er veel belovend uit.![]()
NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.
Gibt es Freikarten für das Openingsfeest zu gewinnen?![]()
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In Deutschlandsagt man, Du bist ein Blitzmerker.
Habe keine holländische
Übersetzung dafür gefunden.
![]()
@licky luke
W69 is een duitser die veel met nederlanders is omgegaan en daarom heeft hij iets wat de meeste duitsers niet hebben![]()
![]()
![]()
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Willi69 (11 september 2014)
Nee nee, Brad, je moet beter opletten...
Blitzmerker is synoniem voor Schnellmerker en dan wordt het voor degenen die SNEL van begrip zijn al GAUW duidelijk.
Zo niet, dan vind je op Internet makkelijk de volledige betekenis: "jemand., der schnell etwas erkennt, bemerkt, der aufmerksam ist"
Dus voor de duidelijkheid: "iemand die snel van begrip is, iets snel door heeft, iets snel opmerkt"... zeg maar "iemand die alert is" ...
(als ik te snel ga moet je het maar zeggen...)![]()
:smile:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt
Blitzmerker was ook sarcastisch bedoeld door Willi69.
Dus : 'Du bist ja auch ein Blitzmerker, meine Güte'.
Aan de mod of admin : dit bericht is op onverklaarbare wijze in dit draadje terechtgekomen, het moet natuurlijk in het 'Algemeen' draadje van Club Rayna staan waar het ook is aangemaakt, bvd.
Laatst gewijzigd door MichelJ; 11 september 2014 om 17:20 Reden: verplaatst
licky luke (11 september 2014)
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Ik denk dat deze club wel eens een zware dobber kan gaan worden voor de heaven7. Al is de prijs voor een half uur met de dames nog niet bekend bij Rayna ik heb een sterk vermoeden dat deze nooit boven de 40 euro voor een half uur zal zijn, ik denk dat ze daar in Willich zo op hun oude prijs niveau terug gaan zitten van 30 zone.
Laatst gewijzigd door Ties85; 13 september 2014 om 15:16 Reden: aanvulling
I just don't give a fuck
Volgens Willi iets meer dan 50 lockers en 12 kamers. Lijkt me dus inderdaad meer een club als H7 dan aca.
Met OV lijkt H7 op het eerste gezicht beter te doen dan Moers.
(En goedkoper? Moet ik nog nazoeken. Ik vind de bus van Viersen naar Willich al vrij duur. Ongeveer 5 Euro enkele reis, Preisticket B. Misschien kom je met een B-ticket ook wel in Moers. Reistijd maakt me dan eigenlijk geen moersuit. Kwartiertje of zo langer onderweg is niet belangrijk.)
Entree in H7 is 20 Euro, in Moers 40 Euro.
Damesprijzen zijn blijkbaar nog niet bekend, maar zullen blijkbaar niet onder het H7 niveau gaan zitten.
Maar ik ga er zeker een keertje kijken.
En als ik dan toch aan het kijken ben, dan zorg ik dat ik genoeg Euro's bij me heb om die uit te geven aan eventueel acceptabele meisjes.
Maar zoals het er nu naar uit ziet is het voor mij voorlopig financieel geen concurrent voor H7.
U hoort nog van me.
Snor ^
Volgens Willem2 bedoel je( Ik heb W69 eventjes gebeld nadat ik de club bezocht had
)
Ik heb namelijk de club van binnen gezien. De club heeft inderdaad 12 grote kamers en een totale oppervlakte van 800m2 met daarnaast een terras van 100m2. Het is allemaal nieuw aangelegd. Ja, 56 lockers dat klopt inderdaad. En dan nog een extra ruimte met 8 of 10 lockers. Tevens is er een grote sauna die uitkijkt op de bar.
De opmerking betreffende ACA sloeg op de eigenaar die voorheen actief was in Velbert-Essen en de geldende prijsstructuur. Alcohol is niet inclusief wel non-alcoholische dranken en maaltijden (geleverd door een cateraar) Tevens staan er buiten twee zeer grote BBQ´s. Parkeerplaatsen zijn er op het eigen terrein alsmede is het eenvoudig te parkeren op het industrieterrein. Ik schat dat er donderdag tussen de 25 en 40 dames aanwezig zullen zijn.
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Alexander de Grote (15 september 2014),rob45 (14 september 2014),Willi69 (14 september 2014)