Postuur en Kont: goed en stevig lichaam. Nog een zachte huid voor haar leeftijd en levensstijl, niet te dik en niet te vet. Siliconenprammen hoefden er voor mij niet op, maar ze vielen nog binnen de perken en voelde redelijk naturelle aan. Ook de wimpers en lippen waren nep
Cupmaat: D cup… Voor sili’s konden ze er nog mee door
Body-Art: mooie tattoeage op haar flank
Bijzonderheden betreft uiterlijk: In de duistere barruimte zag ze er bijzonder smakelijk uit. De minder fraaie eigenschappen zag ik buiten pas in het daglicht. Maar op zich kon haar lichaam me wel bekoren en was ik er zeker van dat ze kwaliteit zou leveren vanwege jarenlange ervaring, haar leeftijd en nationaliteit. En uitgerekend voor mij was ze een die hard rookster
De technische fiche:
Diensten & service:
TZ, PZC, NMC, beffen, vingeren, afrukken… noch uitgesproken GFE, noch PSE
Standaardhandelingen:
Tongzoenen: :
Pijpen: :
Neuken: :
Ingesteldheid:
Motivatie en inzet:
Zin voor initiatief:
Spontaniteit en omgang:
Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand:
Correctheid + waarmaken beloftes:
Netheid & persoonlijke hygiëne:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
Lieftallig- en schattigheidfactor: :
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: :
Prijs : 120€ voor uur
Score op uiterlijk 6/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 4/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 0.0%
De verslaggeving:
Voordelen:
mooi vrouwelijk lichaam. Aan haar snoet heeft ze veel verknoeit. Is gemoedelijk in omgang, maar de klik ervoer ik niet.
Nadelen:
De duckface lippen opnieuw. Ze had moeilijkheden bij het eten (wat ik eerder bemerkte op de dag), bij het praten en logischerwijs ook bij het TZ. Ondanks haar ervaring is ze niet heel ervaren. Ze heeft het simpelweg niet in de vingers. Ze voelt erotiek niet aan. Ze luisterde ook niet echt naar mijn wens. Ze was trouwens heel onhandig en zat voortdurend aan het condoom te prullen.
De betaalde tijd:
Om er zeker van te zijn dat mijn tweede sessie van de dag een betere zou zijn dan mijn eerste besloot ik om voor ervaring te opteren. Een 36 jarige Poolse, die volgens PartyCrasher in GT werkzaam was en haar eerste dag in LR klopte, kaapte mijn aandacht weg. Toegegeven door haar lippen was ook zij niet volmondig mijn type, maar dat was geen enkele aanwezige in LR. Enkel op het laatste ontmoette ik een aantrekkelijke en naturelle Braziliaanse, maar toen was mijn goesting reeds weg en mijn kruit verschoten. Na haar een tijdje gade te slaan, zag ik haar naar buiten gaan om te roken. Ik liep haar meteen achterna met een halve stijve. Buiten maakten we een babbel en bij het zien hoe ze hees aan haar sigaret en deze in amper 5 teugen tot op de filter wegzoog, groeide mijn erectie tot de volledige 100% aan. Als we hier klaar zijn, ga je de sleutel maar halen, gebood ik haar. Op de kamer leek ze echter toch onwennig. We hadden het allereerst over de prijs. Hoewel ik dacht dat een uur me 140 zou kosten, zei ze dat het 120 was. Dus in de wetenschap dat ik een koopje deed, drukte ik haar de poezelige hand op een uur. Ik maande haar aan om het rustig aan te doen… We konden nog wat lullen en ze mocht gerust nog een sigaret roken. Daarna aan de slag… Zoenen. Tegen mijn verwachting in, was het met haar neplippen toch nog iets beter dan met de voorgaande snol met dito lippen. Carolina haar lippen waren echter nog dikker. Bij het zoenen kreeg ik vanuit mijn visuele verbeelding het idee dat ik een dik wijf met het spijn aan het rimmen was. Niet smakelijk en zodus zei mijn lul… Ik trek het niet meer, bekijk het maar. Ook bij deze kwam ik vroegtijdig in de problemen met mijn erectie. Ze ging me pijpen, maar dat was ook niet meteen een discipline waar ik van in zwijm viel. Komt er nog bij dat ze enkele keren mijn lul zat te treiteren met vochtige babydoekjes. Als ie stinkt, doe dan een condoom aan, dacht ik bij mezelf. Vanuit de controlekamer in mijn kop werd een signaal naar pik gestuurd: wakker worden in elkaar gekrompen slak… Tijd voor actie of denk je dat wij hier met plezier 120€ betalen? Mijn lul negeerde het signaal en lag erbij als een dode pier. Ik stelde dan maar voor om haar te beffen. Dat was misschien nog de beste ervaring van heel de dag, al wrong het dat ik puik werk zat te leveren en er nog moest voor betalen. Ze zou beter mij betalen. Nadat mijn pik terug halfstok hing, dankzij het smakelijke gebef. Ze trok een condoom over mijn slappe lul en we neukten in verschillende standjes. Ik op haar en zij zowel zittend als gehurkt op mij. Maar ze had geen ritme of gevoel. Bovendien zat ze altijd maar aan het condoom te voelen of het nog rond mijn pik zat. Ik kreeg er verdomme een zenuwinzinking van. Uiteindelijk was mijn pielemans opnieuw zo slap als president Biden zijn knikkende knieën. Voor de tweede keer die dag maar op mijn rug gaan liggen om me laten af te rukken. Zelfs het rukken was knudde. Mijn pik ziet er vandaag nog paars van. Ik weet niet hoe het komt, maar toch kreeg ze er nog een orgasme uit… Zal waarschijnlijk gekomen zijn door het feit dat ik iets anders lag te fantaseren terwijl ze tekeer ging. Na bijna een uur verlieten we de kamer. Niet lang hierna verliet ik ook LR. Ik besloot mijn geld niet langer te verkwisten aan dit armzalige vertier
Verdere opmerkingen:
Deze mevrouw heeft ook in GT gewerkt. Vermoedelijk hebben we elkaar al eens ontmoet, maar niet geneukt. Blijkbaar had ze toen nog haar echte tietenkast en was ze mager. Naar mijn gedacht was ook haar smoel minder om zeep geholpen met al die fillers en andere rotzooi. Dat ieder zijn conclusies hier maar uit trekt, ik beveel haar met zekerheid niet aan!
Naar SFL’s normen:
Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!