Na de teleurstellende ervaring afgelope week met zeurpiet Virginia in Penelope, afgelopen dinsdag maar weer eens naar Samya afgereisd om mee te maken of daar nog A-klasse engeltjes te scoren zijn. Bij binnenkomst om 15.00 eerst de vernieuwde kelderverdieping bewonderd, ziet er netjes uit, alleen jammer dat de stoomcabine die dag niet in gebruik was, alleen de droge sauna. Tot ca. 18.00 was het op de benedenverdieping nog rustig met voornamelijk B- of C-klasse typetjes. Alleen de spaanse Anna uit de A-klasse wandelde er al rond. Tegen 18.00 druppelden er wat meer schoonheden binnen, zo waren daar opeens het duo Paula (?) en Beatrice. Op het terras met een siggie met ze aan de praat, waren beide sedert 2 maanden aan het "stofzuigen" daar, ik werd bijna overgehaald tot een trio-tje maar het vooruitzicht van 2x 100/30 min besloten om me te beperken tot Beatrice. Duidelijk met haar afgesproken dat ik de "Girlfriend" behandeling wilde, nou zo goed heb ik het in jaren niet meegemaakt. Ze weet je op een bepaalde manier ongelooflijk geil aan te kijken tijdens het kluiven aan de jongeheer, ondertussen niet vergeten om met de mooie lange nageltjes de balletjes te kietelen. Na enige tijd zo samen genoten te hebben waabij ik het strakke kutje mocht likken, samen besloten om over te gaan naar doggy-style. Er moest even hard doorgeduwd worden om dat strakke doosje binnen te komen, ze kreunde van genot. Het uitzicht op dat prachtige gebruinde kontje en haar perfecte beheersing hoe ze haar lijfje moet krommen, lieten mij na enige tijd lekker stoten geen andere keus dan het rubbertje geheel af te vullen met mijn opgespaarde slagroom... Daarna samen lekker een sigaretje en nog enige tijd nagebabbeld. Zo zouden er meer moeten bestaan!