-
3 februari 2024, 20:11
Sara (Roemeense)
Sara (Roemeense) |
Leeftijd |
: |
22 jaar |
Taal |
Engels (goed) |
Haarkleur |
Zwart |
Haarlengte |
Lang |
Lengte |
1.65 m - 1.70 m |
Postuur |
Slank |
Tatoeage |
Ja |
Lichaamsdeel |
Nek |
Piercing |
Ja |
Lichaamsdeel |
Neus |
Cup-maat |
D |
Siliconen |
Nee |
Kleur ogen |
Groen |
Herhalingsgevaar |
 |
Prijs |
60 euro |
Tijdsduur |
30 minuten |
Service |
NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, Aftrekken |
Extra info |
Ze gaat 4/2 terug voor vakantie naar roemenie |
-
Onderstaande 7 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:
mechelen ( 4 februari 2024),mentholbear ( 3 februari 2024),Patjax ( 4 februari 2024),pret ( 4 februari 2024),schoolmeester ( 3 februari 2024),WANDELAAR5 ( 4 februari 2024),yylover ( 3 februari 2024)
-
4 februari 2024, 08:15
Een beetje aparte kamergang. Ze deed zeker haar best alleen wanneer de dvp geluiden begint te maken is niet zo mijn ding. Toen ik vroeg hiermee te stoppen deed ze dit wel gelijk. Ze had geen rode condooms maar gewoon witte dus ik was daar blij mee tot het moment ze die aan probeerde te brengen. Het condoom was aan de krappe kant voor het mooiste onderdeel van mijn lichaam
. Ze kreeg het er niet goed overheen, wat pijnlijk was, en vroeg om mijn hulp. Dat heb ik natuurlijk gedaan aangezien ik niet wilde dat door haar lange nagels later het condoom zou scheuren en ik later vader bleek te zijn geworden. Tijdens het neuken on top kon ze zich er niet helemaal overheen zakken waarop ze vroeg haar in missionaris te nemen. Dat heb ik gezien de ton top ervaring maar afgeslagen. Later het haar met de hand laten afmaken.
Ik vind haar een heel naturelle meid met een erg mooi gezichtje en zeer sprekende groene ogen.
-
Onderstaande 5 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:
Giodude ( 4 februari 2024),mentholbear ( 4 februari 2024),Schietgraagft ( 4 februari 2024),WANDELAAR5 ( 4 februari 2024),Wentelt Eefje ( 4 februari 2024)
Regels voor berichten