Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 98
  1. #51
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Waarom niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Die meid heeft mij er mooi ingetuind :green_smi
    Ze gaf geen enkele hint dat we het onderonsje in het Nederlands konden voortzetten. En mij maar laten uitweiden over hoe het komt dat ik zo vlekkeloos Duits praat.
    Blauwebeer had haar nationaliteit dan toch nog iets vlugger door.

    Of dit de reden was dat hij nooit met haar op de kamer beland is zullen we nooit weten, misschien was het haar schaamhaar wel....

    Bb :wink:

  2. #52
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:53
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.245
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetliner Bekijk bericht
    Duh?
    Ik kom uit de lucht vallen.
    Mara is Néderlandse?
    Kus mijn klompen.

    Die meid heeft mij er mooi ingetuind :green_smi
    Ze gaf geen enkele hint dat we het onderonsje in het Nederlands konden voortzetten. En mij maar laten uitweiden over hoe het komt dat ik zo vlekkeloos Duits praat.
    Neen, Duits spreken is voor mij geen straf :p
    Heb je haar oranje handdoek met een levensgrote leeuw er op niet gezien? :D
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  3. #53
    Geregistreerd
    11 juli 2006
    Last Online
    2 januari 2023 @ 11:21
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst de weg naar Hennef gevonden en vandaag nog steeds op een wolk. Door Mara rondgeleid, maar eerst voor de lange benen en zo van Jamila gevallen. En toen lag ze daar beneden op de bank tussen twee andere meiskes met dat mooie bosje zwart schaamhaar en was ik verkocht. Het uur daarna was toch wel de meest bijzondere FKK clubervaring tot nu toe. Een GFE van de allerbovenste plank. Want een warmte en vriendelijkheid gecombineerd met pure geiligheid en de oprechte inzet om me te laten genieten. Wat een lieve topper!

    Het half uurtje verlengen was geen punt van discussie.

  4. #54
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Lächeln The Equinox

    Het kan zijn dat deze racebeer dankzij zijn zwempartijen op woensdag wat is uitgehard, maar ik vond het eigenlijk wel meevallen met die "kou" die volgens aquanaut van Mara afstraalde na haar zoveelste duik in het zwembadje. Kou bestaat trouwens helemaal niet, is gewoon een andere naam voor een gebrek aan warmte Over warmte gesproken, deze racebeer kreeg het na verloop van tijd zelf aardig warm, en niet zozeer van de zon. Dus we besloten enige activiteiten binnen voort te zetten. Katja probeerde ons nog te overreden op de banken plaats te nemen, maar inmiddels weet Mara wel waar ze met me heenmoet: de Spielwiese.

    Duurde het woensdag een halve dag voor ik me enigszins zweverig ging voelen, nu had Mara me datzelfde gevoel al binnen een paar minuten bezorgd. Jean Michel Jarre tingelde op de achtergrond mee, en deze racebeer zweefde weg in een soort equinox, waarin de tijd haast stil leek te staan en alles twee keer zo langzaam gebeurde. Een illusie waar deze racebeer absoluut geen bezwaar tegen had; gelukkig had ik de enginemapping van de vorige keer onthouden. Zucht... maar na een dikke veertig minuten (veel te kort eigenlijk) was het motortje niet meer opgewassen tegen de hoge kwaliteit bloasmeziek - Beng - en een heftige FT was het resultaat En ik voor de zoveelste keer maar denken dat het niet beter kon, how little did I know...
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  5. #55
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Reden Classic Tunes

    "Tell.. (tell..) you something (what?) Music is a key to set me free. To the beat (on the street) I'm jumping. Forgetting all the things they said 'bout me. Here it comes again. Chugging like a train, round and round. An impeccable groove. I know it's getting late, but I won't hesitate. Can't slow down. Got to do what I do, what I do.

    Sons and daughters... don't fall in! In hot water. Sons and daughters... tedodedodo they don't do!! What they oughta!"


    Het werd nog even schuiven met dates gisteren, want nu liep ik zelf in een soortement Jettrap: Mara en Steffi stonden ineens allebei voor m'n neus. En het verstand won het eens een keer van mijn impulsiviteit. Dus ging deze racebeer braaf met Steffi mee om zijn nek en schouderspieren te laten terwijl Mara zich even op andere stamgasten oriënteerde. Later plukte ik haar alsnog uit de kelder tussen Anna en Alina vandaan. Alina was blijkbaar in een vrolijke bui: "Ach, gehst du mit Sphinx? Ich bin heute schon zweimal mit ihm gewesen!" Helaas werden we bij onze vaste stek weggejaagd, de Tsarina wou de spielwiese helemaal alleen hebben. Aangezien de andere kamers beneden ook allemaal in gebruik waren, rende Mara snel naar boven en kwam met de sleutel van de Bärenzimmer terug. Ik wou nog rustig beginnen met een voetmassage, maar ze klemt me meteen in een soort vliegende schaar vast, met het dreigement dat ze gaat knijpen als ik kietel.

    Uiteindelijk komt deze racebeer met zachte dwang (nee, geen gekietel) toch los, maar valt meteen ten prooi aan een tonghoudgreep, die naadloos overgaat in bloasmeziek in 69. Nadat ze een tijdje in cowgirl op me heeft gezeten, proberen we eens wat nieuws: staand doggy. Mark King van Level 42 heeft een stijl van bassplaying die "slap & pop(p)" wordt genoemd. Dat sloeg wel enigszins op het tempo wat we inmiddels ontwikkeld hadden Nog een paar wisselingen later liggen we er weer behoorlijk verstrengeld bij: deze racebeer met zijn vingers tussen haar benen, zij met Kleine Sphinx in haar mond, weer eens vastbesloten me tot de laatste druppel leeg te zuigen. En ze weigert los te laten, zelfs nadat ik in haar mondje ben klaargekomen, weigert ze los te laten We kwebbelen nog wat over haar vakantie, mijn trubbels op het werk en de verschillen tussen Alfa's en Honda's en dan is het voorbij.... zucht. Beneden komen we toevallig Alina tegen, Mara kijkt haar vrolijk aan steekt haar tong uit: "Jetzt bin ich auch mit Sphinx gewesen!" Same old tune? Zeker niet, dit deuntje gaat niet vervelen, en mocht dat wel zo zijn, dat sluiten ze de tent waarschijnlijk
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  6. #56
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Da's lag geleden dat er een recensie over haar geschreven is.
    Aan de ene kant vreemd voor zo'n topper maar eigenlijk ook weer niet. Er valt niet zo heel veel over te schrijven, het is eigenlijk altijd hetzelfde, altijd zeer goed .... Nou ja een hele korte recensie om haar weer bovenaan te krijgen: het was weer geweldig, wat een topdame, wat een klasse, vooral wat een leuke dame (en niet alleen in sexueel opzicht)..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  7. #57
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Reden The Saints... are coming!

    "There is a house in Lichtenberg, they call the Schieferhof. And it's been the ruin of many a poor boy. Thank God, I know i've won. I cried to Conny on the telephone, how long now? Until the clouds unroll and you come down, the line went. But the shadows still remain since your descent, your descent. Boom tchak OI! The saints are coming, the saints are coming. I say no matter how I try, I realize there's no reply. The Saints are coming, the Saints are coming!"

    Soms moet je er achteraan jagen en sta je 's avonds nog met lege handen, en soms komen ze gewoon zelf naar je toe. Deze racebeer had een gelukje vorige week vrijdag toen Mara me na een massage ineens op de schouder tikte. We stonden even met Conny en Babsi te praten, maar helaas wordt Conny aggressief van U2 en Greenday bij elkaar Dus dan maar naar beneden naar een vertrouwd stekkie. Het is eigenlijk net als je favoriete muzieknummer op een cd of ipod, je weet gewoon wat er gaat gebeuren omdat het je al zo vaak is overkomen, en toch blijft het elke keer weer leuk.

    Maar net als "The Saints are coming" blijft het met Mara niet eeuwig rustig. Je begint nog wel heel kalm met wat geknuffel en gestreel, maar algauw lig je weer heel fanatiek te zoenen en te genieten van bloasmeziek die gewoon buitenaards goed is. "Rekken" is dan het toverwoord, overal zo lang mogelijk van genieten, ook al brengt ze het slechtste in je boven en wil je er als de konijnen tegenaan. Ga niet voor eigen gewin, geef haar ook de tijd even te genieten, je krijgt er dubbel zoveel voor terug. Deze racebeer had het zoals gewoonlijk elk standje wel een keer moeilijk, maar deed net of ie een Lancia Stratos was: altijd maar tempo blijven maken, niet achterom kijken, je weet maar nooit wie je in wil halen. En ik hield het toch vol tot de finish: een knal van een FT. WUMPF! We kijken elkaar eens aan: deze racebeer zo daas alsof ie vier bier en twee wijn op heeft, zij met een vrolijke grijnslach "Je kijkt nu wel heel erg moeilijk." Ook Alina komt even met een veelbetekende blik kijken of alles wel oké is (terwijl ik dit zo schrijf krijg ik ineens drieste ideeën, vasthouden die gedachte, kan nog van pas komen) Deze racebeer wist toen al hoe de dag verder zou gaan, maar zoals gewoonlijk in de Hof, de invulling bleef goed voor een verrassing of twee
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. #58
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Mara 30/12/10

    Deze mooie verschijning was vrij druk bezet gisteren. Toen ze even wat drankjes kwam halen haar toch kunnen strikken en ze beloofde me een uurtje later te komen zoeken. Bernds expert Hollandmale verzekerde me van een goede keuze gemaakt te hebben. Na een uurtje was het dan zover. Zoals het spreekwoord zegt : geduld wordt beloond! Veel details ga ik niet geven , omdat alles al in vorige recensies staat. Maar kort en krachtig : topklasse. Een sessie die van de eerste tot laatste minuut af is , ongelooflijk deze Nederlandse meid.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  9. #59
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard wat een klasse

    Na een deugdoende oefening met Magda voor Mara gekozen. Ik sluit me aan bij mijn voorgangers, wat een klassemeid. Oprecht, lief, innig, sensueel en zacht en top GFE da's zo'n beetje de conclusie van mijn eerste date met haar. Ik geniet nog steeds. Ze doet zoveel moeite om het je naar je zin te maken en dat lukte bij deze beer volledig.
    " A dirty mind is a joy forever"

  10. #60
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Mara is aparte klasse en werkt meer als geisha dan als de beste DVP.
    Uitstekende voor en aftersales en hele leuke babbels.
    Je krijgt haast het idee dat ze het niet om de poen doet maar meer om een of ander psychologisch veld-onderzoek!:wink:




    Pas verschenen:

    "Psychologische kenmerken van hoerenlopers verklaard uit sociaal- pedagogisch en agogische achtergronden na gedegen veld-onderzoeken."

    F.T.A.G.M. Mara, drs. Bernologie





    Gelukkig mocht ik ook deel uitmaken van haar onderzoekspopulatie en heb ik haar veel informatie voor haar onderzoek kunnen leveren.

    Kortom: beiden blij!!


    BefBeer


    PS
    De sex met Mara is ook van een heel ander gehalte dan normaal.
    Zacht en zeer gevoelig en met erg veel woordeloze interacties. Zeker als ze eenmaal onder stoom is gekomen.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  11. #61
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:53
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.245
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Befbeer blijft je 'enter' knop hangen?
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  12. #62
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Befbeer blijft je 'enter' knop hangen?
    Nee hoor Ascari.
    Gewoon het fenomeen van de witregel.
    Al een 'paar jaar' in gebruik; zelfs bij diverse literatoren.

    Met groet,

    BefBeer

    PS
    Nu maar extreem weinig 'witregels' gebruikt om Ascari niet al te zeer uit zijn huisje te doen gaan.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  13. #63
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:53
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.245
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    PS
    Nu maar extreem weinig 'witregels' gebruikt om Ascari niet al te zeer uit zijn huisje te doen gaan.
    Wat lief
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  14. #64
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Wat een schatje is ze. Nederlands spreken en geeft super goede sex. Heerlijk !! Van mij krijgt ze een 10.
    en een eerste plek.

  15. #65
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:43
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Year of living dangerously

    geknipt uit mijn bericht

    Fysio 1: Algehele fitness

    Deze racebeer werd uit zijn overpeinzingen gerukt toen er tussen de witte zustertjes twee signaalrode exemplaren opdoken. Ik vroeg me al snel af of Erika en Mara het niet veel te warm hadden in die rode strakzittende outfits, die van hetzelfde materiaal als een gemiddelde regenjas waren gemaakt. Toen Mara en ik even later beneden zaten kreeg ik mijn antwoord, want outfit en bh en broekje gingen meteen uit. Toen iemand er iets van zei kreeg ik weer eens de schuld: "er will mich doch nackig sehen." Helemaal ongelijk had ze natuurlijk ook niet.

    We kletsten wat over vln-races en karts (de gemotoriseerde variant van koetjes en kalfjes) en langzaam liet deze racebeer zich weer door Mara in een omhelzing verstrikken. Leonie stak even haar hoofd om de hoek met een quasi-serieuze opmerking dat de patiënten het wel moesten overleven Vangelis begon langzaam op de achtergrond mee te tingelen op zijn Yamaha-piano en ik liet Mara in het begin maar gewoon over me heen komen. Zo betrouwbaar als een Renown Mazda 787 en ze weet zelf heel goed wat ze doet.

    Pas na flink wat gezoende schermutselingen en bloasmeziek die me vroeg in de middag al bijna waanzinnig kreeg begon ik me ook te roeren. We lagen inmiddels in 69 en ik deed een poging haar een beetje terug te pakken voor haar orale leistung. Pas toen ik nog later in missio op haar lag merkte ik pas hoe goed dat gelukt was, zo nauw voelde ze inmiddels aan. Ze spoorde mijn Dieseltempo al vlug tot een Sprintracetempo aan en ging zelf meevingeren. Het effect is dat ze Kleine Sphinx een hemelse spiermassage geeft en Leonie's waarschuwing vrolijk in de wind slaat Als we dan in doggy wisselen merk ik dat Mara's eigen wankelmotortje weer eens flink warmgelopen is; ze zet er een heel strak tempo in, klemt me met haar benen vast, kromt haar rug zodat deze racebeer nog dieper inlogt Een klein vonkje ratio heb ik nog over, want na een lange doggy drijf ik langzaam uit en laat het haar met bloasmeziek afmaken Bamm! Na een uur knal ik zeer tevreden over de finish en kan de eerste nominatie voor de Vangelis-award van Beste Totalerlebnis neerpennen
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. #66
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Mara 15/08/11

    Mara zat rustig op de bank en heb er maar plaats naast genomen. Een ruim gesprek gehad met deze uiterst sympathieke dame , inclusief de pre-sales op de bank. De sessie was magisch , net dat ietsje meer. Een combinatie van goede sex met GFE. Absolute topper !!!
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  17. #67
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Mara zat rustig op de bank ...
    .
    Jaja daar begint het meestal mee

  18. #68
    Geregistreerd
    27 mei 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 16:22
    Locatie
    Ergens in Noord-Holland
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    5
    Thanked
    7 in 2 posts

    Standaard

    Lang, heel lang, geleden zat ik in de nadagen van mijn huwelijk, dat was begin 2006. Toen heb ik mijn eerste stappen gezet op het vlak van de betaalde liefde en ik had mijn huiswerk gedaan. Dus voor die allereerste keer heb ik Bernds uitgezocht. Toen ik daar binnenkwam stond ik wel even met de mond vol tanden. Ik, die in Amsterdam nauwelijks opzij durfde te kijken als ik door de rosse buurt liep, werd daar ontvangen door een blonde dame in vol ornaat. Dat wil zeggen, in het prachtige kostuum dat Eva ook heeft gedragen. Eerst maar eens om me heen gekeken. Daar vielen mijn ogen uit hun kassen. Leuke dames, er werd op de banken gepijpt en geneukt en niemand die daar raar van opkeek. Wel werden de verrichtingen geïnteresseerd beschouwd door de aanwezige vrije dames en heren. Het duurde wel even voordat ik uit shock was.

    Na een ruim uur stond mijn jonge heer stijf naar voren en was ik eigenlijk nog te blue om een dame aan te spreken. Maar ja, je bent er toch, dus mijn moed maar eens bij elkaar geraapt en een leuke dame aangesproken. Dat was dus Mara. Bij mij thuis was het allemaal al jaren niet veel bijzonders meer, maar ik kreeg eerst in straf tempo de opfriscursus tongzoenen. Ik had het niet meer. Van lieverlee dwaalden haar handen af en voor ik het zelf goed en wel in de gaten had lag ik op de bank omdat de lessen frans waren begonnen. Omdat ik nogal gespannen was ontplofte ik niet gelijk, want wat mij voorgeschoteld werd was toch wel een niveautje of twee, drie te hoog. Zelf kon ik nauwelijks nog iets zinnigs zeggen, maar gelukkig stelde Mara me voor om ons op een kamer terug te trekken.

    Op de kamer aangekomen begon het bekende spel van voren af aan, zoenen, strelen, pijpen en voor het eerst sinds tijden werd er weer eens stevig geneukt door mij. Uiteindelijk nam Mara het heft in handen en ontdeed me van het condoom om weer aan de franse les te beginnen. Dat eindigde op een voorspelbare manier maar ik zag absoluut sterretjes. Mara had in de gaten dat het geheel me wel wat deed en heeft me daarna nog een minuut of wat tot rust gebracht.

    Dat was de eerste keer dat ik buiten de lijntjes heb gekleurd en het was een gedenkwaardige gebeurtenis.

  19. Onderstaande 5 leden hebben blokebvwnh bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 september 2011),AmuseMe (18 november 2011),Ascari (11 september 2011),lustman (11 september 2011),wervelwind (12 september 2011)

  20. #69
    Geregistreerd
    6 mei 2006
    Last Online
    30 juli 2023 @ 09:44
    Berichten
    28
    Discussies
    2
    Thanks
    30
    Thanked
    9 in 3 posts

    Daumen hoch Mara

    Ja, helemaal mee eens, Mara is heel bijzonder.
    Zij garandeert topkwaliteit en stelt nooit teleur. Haast kent ze niet.
    En je kunt ook nog eens een leuk gesprek met haar voeren.
    Het enige nadeel aan Mara is dat ze door al haar pluspunten vaak niet of nauwelijks bereikbaar is.

  21. #70
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Leuke meid en grappig om eens een Nederlandse DVP te ontmoetten, zeker zo ver van huis. Ze was redelijk beschikbaar, maar kwam door andere bezigheden niet meer toe om nader met haar kennis te maken :-)

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  22. #71
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    5 april 2024 @ 22:33
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

    Standaard

    Mara is topklasse, kan je buurmeisje zijn.
    Maar dan wel met geweldige kwaliteiten.
    Neemt de tijd en een sessie met haar is absoluut genieten.
    Eerst opgewarmd in de kelder en vervolgens naar een kamer.
    Topsesie geëindigd met een FT.

  23. #72
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Leuke meid en grappig om eens een Nederlandse DVP te ontmoetten, zeker zo ver van huis. Ze was redelijk beschikbaar, maar kwam door andere bezigheden niet meer toe om nader met haar kennis te maken :-)
    Pechvogel....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrikdeleuter Bekijk bericht
    Mara is topklasse, kan je buurmeisje zijn.
    Niet te hopen, dan zou ik meer bij de buren zitten dan thuis...

    Het si zoooo lastig om een recensie over Mara te schrijven , alles is al gezegd. Wat een knaller is het toch.
    Bij mijn vorige bezoek helaass misgelopen dus nu maar onder het lopen aangesproken en meteen maar gekamerd... Goed dan, iets nieuws, met Mara heb je geen opwarminmg op de bank nodig :D

  24. #73
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Zover ik weet is Mara de enige Nederlandse meid die er werkt. En wat voor een ! Echt een toppertje, die graag tongzoent, frans zonder doet en ook nog in je eigen taal te woord kan staan. Een GFE ervaring. Herhalingsgevaar is altijd bij deze leuke en lieve meid aanwezig.
    Volgens mij komt ze uit Brabant.

  25. #74
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christiano Bekijk bericht
    Volgens mij komt ze uit Brabant.
    Nee hoor, ze komt van Rotterdam

  26. #75
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano Bekijk bericht
    Nee hoor, ze komt van Rotterdam
    Dat verschil tussen brabants en rotterdams zou je eigenlijk heel duidelijk moeten kunnen horen,het hofje staat nog op mijn to do list zal het wel checken.

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Diamond 468*60   Freude 468*60