Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 98
  1. #26
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Dinsdag dus bernds gaan verkennen en het was Mara die ons de weg wees in dit kleine clubje.
    Een dikke 2 uur later lag ik met haar te rollebollen. Na een lekkere pijpbeurt op de zetel en hevig getongzoend een kamer opgezocht waar ik Mara een doggy beurt heb gegeven na een langdurige befbeurt.
    Ik vind ze niet de mooiste maar wel een van de sympathiekste, misschien omdat ze NL praat, dat praat toch nog net iets makkelijker dan Duits.
    Ben voldaan na een, 40minuten durende sessie uit de kamer gekomen.
    Best topmeid maar ik heb de indruk dat hier enkel toppers zitten
    :D

  2. #27
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    18 april met 2 andere IJsberen nog eens een bezoekje gebracht aan Ome Bernds. en als 3de in de rij voor Mara gekozen.
    Mara is wel druk bezet je moet al wat geluk hebben om haar vrij te treffen.
    Ik had ze de trap zien opgaan dus den deze op jacht.:teuflisch
    Mara kwam net terug van de bar met enkele chips in de hand, ik blokkeerde haar doorgang met de grap dat ze enkel tegen betaling doormocht.:D Ze kocht me om met 1 stukje paprika chips en vroeg wat ze kreeg als ze me ook de rest gaf .
    Een stevige vrijpartij stelde ze voor en daarvoor was ik nu net gekomen.
    Na de opwarming beneden in de aparte zetel naast de kamers, een opwarming die boven standaard lag want we waren reeds in een standje 69 terecht gekomen, zijn we dus nar een kamer getrokken.
    Nu was mijn vorige ervaring met Mara al zeer lekker, deze keer brak ze alle records.
    Na een befbeurt een heerlijke pijpbeurt gehad en uiteindelijk terug in een 69 gerold.
    Nadien boven haar gaan kruipen en (met C natuurlijk) lekker in haar natte grotje geneukt.
    Regelmatig van standje gewisseld, en telkens als dit technisch mogelijk was tijdens het neuken ook nog lekker zitten tongen.
    Bij Mara had ik niet het gevoel dat ik met een DVP bezig was, wel leek het dat ik met een vriendin aan het vrijen was, een echte GFE dus.
    Uiteindelijk in doggy zeer diep klaar gekomen, en op haar vraag hem nog even laten zitten tot hij er uitglipte.
    Nog wat liggen nagenieten en keuvelen en een babbeltje over koetjes en kalfjes.
    Na een 45 minuten dan maar gaan douchen maar één ding weet ik zeker, bij een volgend bezoek ga ik zeker voor een langere sessie met Mara.
    't was weer een geslaagde dag.:smile:

  3. #28
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Mara, een Nederlandse, de enige daar. Moet het nog gezegd: een fantastische ervaring. Heel groot gehalte aan gfe, zoals nog maar zelden meegemaakt. Tongzoenen met plezier, pzc met overgave en uiteraard goeie seks. Heel leuk en toch wel verrassend in het DVP-wereldje, met alle voorzichtigheid toch even heerlijk aan droogneuken gedaan Je kan er ook nog een tof babbeltje mee hebben. Echt mijn typetje overigens. Wat wil een man nog meer. Bovendien zei ze heel spontaan (en streelde ze ermee een beetje mijn ego) dat ik er voor mijn leeftijd nog heel heel goed uitzie en nog een mooie gespierde buik heb die nog niet afhangt. Zij is de vriendin van Tanja. Maar dat vernam ik maar van Tania, veel later op de dag. Van professionaliteitsgedrag geen spoor.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #29
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Reden

    "We're.. flying high. We're watchin' the world.. pass us by. Never want to come down, never want to get my feet.. back.. down on the ground."

    Voor mij een rode draad bij een bezoekje aan Oom Bernds. Woensdag was het letterlijk nummertje trekken om bij haar in de buurt te komen. Toen ze na de eerste Belgische ijsbeer ook seksenfun meenam, voelde ik de bui hangen. Toen ze Zeppos ook nog hypnotiseerde heb ik haar voor daarna vastgelegd en ben even gaan eten. Slim, want ze bracht Zeppos aardig hoog in de hemel, zoals reeds te lezen viel en ik zou de opgedane calorieën later heel hard nodig hebben. Elke keer wordt het met haar gewoon beter, elke keer verzint ze weer iets nieuws en elke keer doet ze datgene wat je de vorige keren ook al zo lekker vond. Ook haar aftersales zijn van prima niveau en net als de afgelopen keren had ze een tip: probeer Babsi ook eens. En ooit heeft mijn vader me eens verteld dat het soms erg onverstandig kan zijn een vrouw tegen te spreken. En wat Mara betreft heeft Sphinx Senior daar helemaal gelijk in.
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 21 april 2007 om 22:03
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  5. #30
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik zal volgende keer mara's tip ook eens opvolgen:teuflisch nadat ik Mara zelf een beurt heb gegeven natuurlijk :D

  6. #31
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Vandaag Mara's tip opgevolgd en me niet beklaagt.
    Schijnt dat een trio Babsi Mara de moeite is
    Mara was in de mood dook zelf enkel keren uitbundig in het koude buitenbad brrrrrr zij liever dan ik.
    Ze stond op mijn lijstje maar ik liep ze vandaag steeds mis. Dus 't zal voor volgende keer zijn.

  7. #32
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Lächeln

    "When I'm with you baby, I go out of my head. And I just can't get enough, I just can't get enough. All the things you do to me and everything you said
    And I just can't get enough, I just can't get enough."

    Als Mara ooit eens een careerswitch maakt (ik en vele IJsberen met mij hopen daar natuurlijk niet op maar stel dat) zou een carriere als schoonspringster niet eens zo'n gek idee zijn. Elke keer als ze van de kamer kwam nam ze even een duik in het zwembad om af te koelen (en daarna nog een paar duiken om ons, het publiek, te amuseren :p ) Marcella kon er niet zo mee lachen, eerst kreeg ze een onvrijwillige douche te verwerken, en vervolgens probeerde Mara haar met geweld ook het zwembad in te krijgen. Ze moest een paar keer rennen voor haar leven :teuflisch

    Toen ze uiteindelijk klaar was met haar Inge Dekker/Daphne Jongejans act, kwam ze mij met haar aanwezigheid ehhh.. bezighouden. Ergens meen ik te hebben vernomen dat actie buiten verboden was, maar daar leek niet iedereen zich evenveel van aan te trekken, Mara in ieder geval zeker niet. Na een heerlijk openluchtnummer trokken we ons in de kelder terug, maar echt koel is het niet geworden; eerder vrij warm We hebben dit keer dik een uur van elkaar liggen genieten, want als je Mara op zo'n drukke dag mee kan krijgen, dan moet je ook uitgebreid de tijd voor haar nemen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. #33
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Reden Benelux Trio Part 2

    "On cold wings, she's coming. You better get moving. For warmth, she'll be longing Nightingale. Come on, she's freezing. Don't you see it. You better believe!"

    Als deze racebeer nou alle belevenissen apart moet gaan opsommen die hij deze week met Mara heeft doorgemaakt, wordt dat een beetje repetitief door alle superlatieven. Ik zal er dus de allerbeste uitlichten en de rest aan jullie fantasie overlaten. Maandagavond stonden Babsi en ik in de deuropening naar de tuin toe te kijken hoe Lisa en Mara het toegestroomde publiek en zichzelf met het zwembad vermaakten. Nadat ze er voor de ik-weet-niet-meer-hoeveelste keer uitklauterde, zich twee handdoeken omsloeg en opmerkte dat ze erg graag opgewarmd wilde worden, staken we even een eh... handje toe (veel meer eigenlijk, maar je moet niet altijd over details zeuren :p ) Ik had net zelf even in de sauna gezeten, dus het was niet zo lastig deze kruising van zeehond en ijsklontje weer wat kleur te geven. Toen we korte tijd later weer op een bank lagen te frutselen, kreeg ze de ingeving Babsi er ook weer bij te halen. Een tijdlang heb ik met deze twee geweldige dames liggen zoenen, voor ze me naar een kamer ontvoerden; een met draagbare airco nog wel. Ik kreeg geeneens de kans om te gaan zitten; ze pijpten me gewoon staand. Toen ze me eindelijk de kans gaven te gaan zitten, moet ik wegens een ernstig geval van knikkende knieën waarschijnlijk helemaal zijn omgevallen, want ineens lag ik achterover met een van Mara's tepels in mijn mond, terwijl Babsi een hele goede imitatie van Marcella/Katja/Princess weggaf door Kleine Sphinx even tot aan de "ansatz" in haar mond te laten verdwijnen. Zo ging het nog dik veertig minuten door; ik kreeg er net zoals de vorige keer geen speld tussen en moest me alles lijdzaam ("Huichelaar!" hoor ik al iemand roepen) laten welgevallen, tot aan de FO-finale toe.

    Helaas had Babsi vrijdag vrij, dus hebben we het twee keer een uurtje alleen moeten rooien. Maar ook daar kwamen we eigenlijk goed doorheen, heel goed zelfs
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  9. #34
    Geregistreerd
    22 februari 2007
    Last Online
    14 oktober 2015 @ 12:18
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    212
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Tja, wat kan ik nog toevoegen aan hetgeen al over Mara is geschreven....
    Het is gewoon een no-nonsens dame, die haar stinkende best doet om het je naar de zin te maken en daarbij ook niet vergeet er zelf van te genieten.

    De sexuele handelingen ga ik maar niet meer bespreken, dat is al uitvoerig gedaan door diverse IJsberen en ik zeg, Mara moet je gewoon ervaren. Anders kun je er niet over meepraten.... :thefinger

    Wel wil ik nog vermelden dat Mara heel erg haar best doet om zichzelf en dan vooral haar lichaam, in goede conditie te houden. Dat doet ze oa door een paar keer per week anderhalf uur (!) hard te lopen. Dat is niet alleen te zien aan haar atletische figuur, maar ook heel goed te merken als ze met je in bed ligt. Niks is haar dan te gek of te zwaar.
    Kortom een dame waar ik zeker nog eens samen mee ga genieten van de mooie dingen van het leven....
    Groet, Jaccoone :wink:
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

  10. #35
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    11 januari 2020 @ 08:14
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ook ik heb van Mara kunnen genieten en ik kan het bovenstaande bevestigen. Mara is heel naturel en kan genieten van wat ze doet. In mijn geval was ik aan het beffen en op een gegeven moment leidde ze twee vingers van mij in vagina en gaf het tempo aan. Ze kwam heftig klaar. Daarna kwam ze op me zitten en omdat ik al heel geil van het voorgaan was geworden duurde het niet lang of ook ik kwam klaar. Een hele aardige meid, die nog vertelde dat ze een tijdje geleden onderling een wedstrijdje hadden gedaan wie gedurende een bepaalde periode het meeste in het openbaar geneukt zou hebben. Mara was derde geworden. Wie eerste was heeft ze niet verteld.

    Groet, hansworst

  11. #36
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Inderdaad.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansworst Bekijk bericht
    Een hele aardige meid, die nog vertelde dat ze een tijdje geleden onderling een wedstrijdje hadden gedaan wie gedurende een bepaalde periode het meeste in het openbaar geneukt zou hebben.
    .....stimuleert de club publieke seks in het Hof. De dames kunnen periodieke bonussen verdienen voor diverse vormen van openbare seks. Wie doet er de meeste bank-sessies, wie doet er de meeste publieke FT's. En kennelijk ook: wie neukt er het meest in het openbaar :p.
    Founding Member

  12. #37
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:24
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    133
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard 27-12-2007 das erste mal im hof

    Gisteren voor het eerst naar dit fantastische lusthofje afgereisd. Ik ben door Anna rond geleid in de club en ook mee op de kamer geweest. Maar ja het gaat hier om Nederlandse Mara. Ik trof haar later op de avond in de benedenbar. Samen met Mara eerst wat gedronken en zitten kletsen. Dit kletsen ging over in heerlijk zoenen, eerst rustig en zachtjes en op een gegeven moment steeds harder. Onze handen gingen overal heen en streelden langzaam ook steeds de erogene zones. Vervolgens kwam Mara haaks op mijn schoot liggen, knoopte de handdoek open en begon aan een hemelse pijpbeurt. Ze likte en zoog er geweldig op los. Na ruim een kwartier zo bezig te zijn geweest maar na bven gegaan naar een kamer. Hetzelfde ritueel opnieuw lekker lang tongzoenen gevolgd door een hemelse pijpbeurt. Daarna enkele lekkere standjes mat Mara door genomen, uiteindelijk in doggy bijna klaar gekomen. Maar Mara draaide zich om, trok het condoom van mijn knalharde pik af en begon aan een finale blowjob. Zalig zoals zij mij pijpte, het duurde dan ook niet lang voordat ik haar lekkere warme mondje vol spoot met mijn sperma. Mara verslikte zich bijna zoveel kwam er uit, ze moest er alleen om lachen. Super sessie gehad met deze meid.

  13. #38
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Daumen hoch Codenaam: Scheivlak

    "Every time she touches him his hair stands up on end. His legs begin to quiver and his mind begins to bend. Oh baby, you're such a tasty treat. Better place him under doctor's orders, coz I'm afraid he'll overheat"

    Citius, Altus, Fortus. Het is het motto van de Olympische Spelen, maar het kan net zo goed slaan op de zoveelste topsessie die deze racebeer met Mara heeft gehad. Voor m'n gevoel hebben we auf zimmer de eerste helft van een dik uur niet veel meer gedaan dan zoenen, de tijd vloog gewoon om. Deze racebeer stond iets minder op springen dan een paar uur eerder bij Tanja, maar voor de zekerheid heb ik haar nog eens uitgebreid liggen beffen. Ze genoot er zelf ook wel van en stuurde me af en toe de gewenste richting uit. Het vervolg leek eerst nog een kopie van mijn eerdere samenzijn met Tanja, maar omdat de oliedruk nu veel lager lag kon ik het veel langer volhouden en nog een paar keer van standje wisselen. Uiteindelijk heeft deze racebeer in doggy zijn motortje weer eens opgeblazen en bleef nog even gezellig met haar nasmeulen. Voor ik boven de douche instapte riep ze nog "Vrijdag is Babsi er ook weer." Een grotere hint is haast niet mogelijk
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. #39
    Geregistreerd
    8 maart 2006
    Last Online
    27 november 2010 @ 18:07
    Berichten
    20
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mara is en blijft een bijzondere ervaring. Spreken van GFE is voor de meeste van ons echt niet correct. Ik kan me moeilijk voorstellen dat er veel girl friends zijn die even zalig tongzoenen, zich laten beffen, pijpen en gretig meeneuken als zij. En dan hebben we het nog niet over de trio'tjes gehad!

    Koesteren deze meid. Ze is misschien niet echt uniek, maar zoals zij lopen er toch niet veel rond.

  15. #40
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Vrijen met Mara is altijd zo “echt” en dat was deze keer niet anders. Na de plagerijen over de Nederlanders die er snel zouden uitliggen (ik was blijkbaar helderziende) en over de Belgen die er zelfs niet bij waren. Hebben we alle bijgelegd tussen de lakens. Deze Belg wou scoren, wat onze nationale ploeg net niet kan, en het lukte nog ook.
    Mara die meestal met de haren nogal wild los rondloopt, droeg nu een paardenstaart, is eens iets anders.
    Toen ze zonder oranje handdoek rond huppelde heb ben ik er bijna letterlijk opgesprongen, ze is nu eenmaal een lekker beest, en dat weten de meeste hofgangers wel. Dus Mara is druk bezet.
    Het was duidelijk dat ze een tijdje rust gehad ha, dus viel ik aan, en met succes. Na een pijp en TZ sessie op de bank zijn we ruim 40min op de kamer gebleven en hebben we van elkaar genoten. Als vanouds was het weer top met haar. Ze kan je zo het gevoel geven, alsof je met je vriendin aan het vrijen bent, het is zo intens, zo echt zo zalig dat ik ze elke dag in bed zou willen.
    Kortom een date met Mara is super. En ze zei op het einde nog dat indien de Belgen moesten voetballen zoals wij hebben, gevreeën, dat de Belgen dan elk tornooi zouden winnen.
    Hup hup who knows.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  16. #41
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Last Online
    28 juli 2023 @ 13:15
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Kan iemand me vertellen welke dagen en hoe laat dit schatje aanwezig is in het Hof ?? Ik zou haar immers binnenkort eens met een bezoekje willen vereren ......

  17. #42
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Normaal dagelijks
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  18. #43
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Last Online
    28 juli 2023 @ 13:15
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    weet je ook vanaf hoe laat zeppos58 ???

    thx ambroos

  19. #44
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Van opening tot sluiting, soms komt ze iets later maar meestal niet
    Dus ja iedere dag gans de dag
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  20. #45
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Last Online
    28 juli 2023 @ 13:15
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Merci Zeppos (kan je spijtig genoeg nog geen im's verzenden, nog te "blue" hiere op de site).

  21. #46
    Geregistreerd
    22 februari 2007
    Last Online
    14 oktober 2015 @ 12:18
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    212
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Van opening tot sluiting, soms komt ze iets later maar meestal niet
    Dus ja iedere dag gans de dag
    Niet helemaal hoor, in het weekend is ze er niet.. :thefinger
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

  22. #47
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    Niet helemaal hoor, in het weekend is ze er niet.. :thefinger
    Natuurlijk want in het WE is de zaak dicht slimmeken
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  23. #48
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Als je ze ziet, best onmiddellijk je netten spannen :D, want anders is ze moeilijk te vatten gezien haar vaste clienten.

  24. #49
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Reden Do I feel lucky?

    I gotta dance all night long, and rock into the room. She likes sugar, and I like honey too. We gonna rock it, ain’t gonna mess around with you. She digs rock ‘n’ roll, she likes rock ‘n’ roll, you want rock ‘n’ roll, I need rock ‘n’ roll. Everyday and all through the night!

    Bovenstaande opmerking van quitje kan ik alleen maar bevestigen. Normaal gezien is deze racebeer gedwongen om bij aankomst voor later een afspraakje vast te leggen voor later. Soms duurt dat wel tot vlak voor sluitingstijd. Maar vrijdag had ik eens ouderwets geluk. Het liep wel gestaag vol, maar Mara zat nog gewoon naast me aan de bar te kletsen. Daar gingen we op de spielwiese nog vrij lang mee door, zo lang dat Alina toch even kwam kijken waar we het nou in schotshemelsnaam over hadden. Onder andere een nieuwe computer, de zompige IT-kelder waarin ik een halfjaar heb gewerkt, de financiële crisis en virusscanners in het algemeen kwamen langs.

    Uiteindelijk vonden we het allebei welletjes en deze racebeer liet zich zonder protesten in Mara's tonghoudgreep verstrengelen. Ze hield me bijzonder lang op die manier gevangen tot deze racebeer een ontsnapping waagde en haar ook een tijdje verwende. Ze liet me een tijd begaan, rolde me toen gedecideerd achterover en verplaatste tergend langzaam haar aandacht naar Kleine Sphinx, die het allemaal zeer prettig scheen te vinden. Ik wilde een paar keer signaleren dat de toerentallen te hoog opliepen, maar dat leek ze prima in de gaten te hebben. Ook daarna, toen ze bovenop me zat en me langzaam begon te berijden en langzaamaan steeds sneller ging, remde ze af en toe om het moment nog een beetje te rekken. Maar het motortje was onverbiddelijk en blies zichzelf uiteindelijk toch weer op. Deze racebeer bleef even voor pampus liggen en kreeg een zeer drieste inval. "Zullen we nog een keer?" Toen we na een korte drankpauze weer op de bank lagen te flikflooien, begon ze plotseling te zwaaien. "Babsi heeft niets te doen, zullen we haar ook uitnodigen?" In een impulsieve bui dacht ik "Nou en of." Want Babsi en niksdoen zijn twee begrippen die niet door één deur kunnen.

    Wordt Vervolgd
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  25. #50
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Duh?
    Ik kom uit de lucht vallen.
    Mara is Néderlandse?
    Kus mijn klompen.

    Die meid heeft mij er mooi ingetuind :green_smi
    Ze gaf geen enkele hint dat we het onderonsje in het Nederlands konden voortzetten. En mij maar laten uitweiden over hoe het komt dat ik zo vlekkeloos Duits praat.
    Neen, Duits spreken is voor mij geen straf :p

    Het kostte veel geduld om bij haar te geraken.
    De hele middag liep ze van de ene vaste klant naar de andere. Blijkbaar werkt ze enkel (of hoofdzakelijk) op afspraak.
    Haar toch even te spreken gekregen. Was ze vrij? Euh, kon ik nog even aan de lijn blijven, want er zat weer een gast te wachten. Zo heb ik nog 2 uur op haar moeten wachten, maar dat was het vierdubbel waard.

    Vorige zondag was ik in het Teeny6haus een illusie armer.
    Dit werd vrijdag goedgemaakt door Mara. Ze is nu 25, maar je waant je bij een 19-jarige studente.
    Opmerkelijk is het schaamhaar. Dat stààt er bij haar nog gewoon, netjes gecultiveerd. Voor wie zoals ik uitsluitend met dvp's verkeert is schaamhaar echt een zeldzame attractie.
    Met Mara ben je niet met een gepornoficeerd model, maar met een écht meisje in de weer.
    Mijn Hofdebuut, dat op een sisser dreigde af te lopen werd door haar gered. Een waardige afsluiter voor het naar huis rijden.

    Ik verwees haar naar het YBF, mijn naam Jetliner en mijn principe van niets wat zich tussen de bedspijlen afspeelt in detail uit de doeken te doen.
    Mara, mocht je dit lezen, we houden de gimmick aan: volgende keer blijven we gewoon verdergaan in het Duits. De authentieke, geile clubtaal. Jij was begonnen.
    Ik ben toch al niet zo'n babbelaar
    Laatst gewijzigd door Jetliner; 17 januari 2009 om 13:37 Reden: Toevoegsels
    #Ursi polari, aardig beest#

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60