Hallo,
Ik wil mijn account verwijderen maar kan dit nergens vinden. Kan iemand mij helpen mijn account te verwijderen ?
Hallo,
Ik wil mijn account verwijderen maar kan dit nergens vinden. Kan iemand mij helpen mijn account te verwijderen ?
Nee je komt er wel in maar niet eruit.
Ascari (30 januari 2024),stimpy3 (30 januari 2024),Wentelt Eefje (30 januari 2024)
LOL 15 jaar lid, nooit iets geschreven, behalve hoe hij zijn account kan verwijderen.
JonnyFontane (30 januari 2024),Picasso 1 (30 januari 2024),schoolmeester (30 januari 2024)
schoolmeester (30 januari 2024)
Er zullen ongetwijfeld Europese rechtsregels zijn waarin dit geregeld is.
mentholbear (30 januari 2024),Picasso 1 (30 januari 2024),schoolmeester (30 januari 2024),Tjeppah (30 januari 2024),WANDELAAR5 (30 januari 2024)
Reden doet er niet toe. De vraag is klip en klaar. Hij wil zijn account verwijderd hebben en daar dient gewoon gehoor aan gegeven worden. Gebruikersnaam, email, ip moet gewoon verwijderd kunnen worden. Bijdragen ligt iets lastiger maar ook daar is een mouw aan te passen.
doesgek ( 2 februari 2024),Herr Fick (30 januari 2024),Meme Moo (30 januari 2024),mentholbear (30 januari 2024),nick n. (30 januari 2024),Siberische tijger (30 januari 2024)
eens. ik vind het ook een hele normale vraag.
mentholbear (30 januari 2024),Siberische tijger (30 januari 2024)
Ik vraag mij ook af of het niet in strijd is met wet dat gebruikers niet de optie hebben om hun account te verwijderen.
Pret,
mooi klusje voor jouw om dit te onderzoeken.
Dan hebben we antwoord op de vraag.
Ik schreef al : Er zullen ongetwijfeld Europese rechtsregels zijn waarin dit geregeld is.
Zulk gegevens bescherming is meestal een Europese aangelegenheid.
Risico is er dat conclusie wordt: einde verhaal forum.
Tja
Ascari (30 januari 2024)
Willem2 wist gewoon dat je later alsnog wilde blijven. We willen je niet kwijt hoor Pret!
Ascari (30 januari 2024),Meme Moo (30 januari 2024),mentholbear (30 januari 2024)
Hoef je niet bang voor te zijn. Dat gaat niet gebeuren.
Komt omdat YBF zich voor 90% focust op de Duitse markt.
Dan heb je mooi dat gezeik niet van Nederlandse dvp die gaan klagen over hun privacy en bij allerlei instanties klachten gaan indienen.
Merendeel van de in Duitsland werkende dvp verstaan geen woord Nederlands. En dat mag mooi zo blijven.
Ik kan me goed voorstellen dat tomOS er mee wil stoppen.
Na zoveel geposte berichten is hij er klaar mee !
WANDELAAR5 (30 januari 2024)
Robwandelaar, wat dacht je van google translate ?
Nu moeten we niet 2 discussies door elkaar gaan voeren. De privacy van de DVP en de privacy van de forumleden. De AVG is duidelijk. Tot individuele personen herleidbare informatie moet op verzoek van een persoon verwijderd worden. Dus als tomOS wil dat IJBF zijn e-mailadres verwijderd, dan moet de moderator dat doen. TomOS en zijn ene bericht kunnen gewoon op het forum blijven bestaan. Dat kan iedereen zijn. Maar zijn IP adres en e-mail moeten verwijderd worden op zijn verzoek.
De privacy van de dames is ook belangrijk. Maar “Larissa uit Roemenië” (even als voorbeeld) is absoluut niet herleidbaar tot een persoon. Ten eerste is het waarschijnlijk een alias en ten tweede zijn er duizenden Larissa’s in Roemenië. Pas als er andere gegevens bij komen zoals een woonplaats, naam van een zus, nieuw beroep na stoppen oid wordt het misschien herleidbaar tot een individu. Vandaar dat de Mods dat soort privé informatie direct wissen.
Jan de Vries uit Amsterdam is bijvoorbeeld nog niet eens herleidbaar. Amsterdam is groot en Jan en de Vries zijn veel voorkomende namen. Maar Sören L. ex voetballer is bijvoorbeeld weer wel direct herleidbaar tot een individu. Dus zo lang de Mods opletten dat er geen aanvullende privé informatie geplaatst wordt kunnen Freiercafe en IJBF gewoon blijven bestaan. GirlsReview is natuurlijk veel gevaarlijker als er bijvoorbeeld adressen geplaatst worden van privé-ontvangst, of de naam van een wijk of klein dorp.
Account verwijderd van ons zeer gewaardeerd lid tomOS. Een zeer begenadigd schrijver. We gaan je missen, maar we zullen je nooit nooit nooit vergeten!
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
bertje ( 5 februari 2024),mentholbear (31 januari 2024),stimpy3 (30 januari 2024),The Joker ( 2 februari 2024),Tjeppah (30 januari 2024),WANDELAAR5 (30 januari 2024),Wentelt Eefje (30 januari 2024)
Aangezien het topic is gesloten over het verwijderen van zijn account maak ik hier toch maar even een condoleance register aan.
We zullen hem missen onze brommerheld Tomos en het Operating Systeem van Tom. Weg zijn al zijn waardevolle bijdragen. Ik hoop dat velen dit condoleance register zullen tekenen!
bertje ( 5 februari 2024),mentholbear (31 januari 2024),michelvv ( 1 februari 2024)