viviana vulkanstrasse 17-19 achterdoor niet op nummer gelet 1e verdienig direct recht
Vandaag eens een account aangemaakt, ben jarenlang lid geweest van de wandelsite over Nederland die destijds opgeheven is(weet niet meer hoe deze heet)
Door een fwb heb ik jaren niet hoeven wandelen, dit is nu geëindigd so here i am
Voor het eerst ooit naar Duisburg, vrijdagmorgen 11.15 uur niet veel te doen, verbaasd over de vele (maar ook echt veel) (gesloten) deuren.
Te veel oudere en gezette dames, ongetwijfeld goede service maar niks voor mij.
er stond een kleine dame ik denk 1,55/1.60 in de deur halflang zwart haar, fantastisch figuur als je van petite houd zoals ik, super slank, kleine borstjes, lekkere kont
ik heb direct mijn kans gegrepen, aangezien ik niet nog een uur doelloos rond wilde lopen, pijpen MCD en daarna heerlijk missionaris me leeggemaakt in haar, heerlijke meid en zo weer buiten
maar Roel heeft nooit aan 1 keer genoeg, nog wat rond gelopen en beseft dat er maar 1 oplossing was, nog eens terug
ff mochten wachten tot ze beschikbaar was en exact hetzelfde zoals hierboven nogmaals, heerlijke meid
verder weet in niet wat ik van dat vulkanstrasse moet denken, maar goedkoop is het wel, €40,- per keer