Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Alessia (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.016 in 2.060 posts

    Standaard Alessia (Roemeense)



    Alessia (Roemeense)
    Leeftijd : 31 jaar Taal : Engels (goed), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Onderarm
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Klit
    Cup-maat : D hangend Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar : Wat denk je zelf?
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 90 minuten
    Service : NMC, PMC, GFE, Massage, Aftrekken
    Extra info : Sinds 3/4 weken in Aca, daarvoor oa H7, Oase, PHG en Villa Weizigt





  2. Onderstaande 7 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii (30 december 2023),Firehawk (29 december 2023),Giodude (31 december 2023),mentholbear (29 december 2023),Pierke69 ( 8 januari 2024),pret (30 december 2023),WANDELAAR5 (30 december 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.016 in 2.060 posts

    Standaard

    Ik zat op het terras een sigaretje te roken toen een Achterhoeker die onder høken het neuken van een hooker verstaat erbij kwam zitten. Kort daarop werden we vergezeld door een dame die vroeg of ze erbij mocht komen zitten. Ze was één van de nieuwe dames sinds mijn laatste bezoek een kleine twee maanden geleden. Eerder op de dag was ze mij al opgevallen vanwege haar engelengezichtje en impressionante boezem voor een onderdeurtje op stelten waarvan Husky en ik het eens waren dat als ze bevrijdt zouden worden uit haar bustehouder de zwaartekracht voor een swoosh effect zouden zorgen en links en rechts wat meer vlees aan de botten dan voor mij gebruikelijk.

    Ze rookte rustig haar sigaretje in stilte totdat ze plotseling met een passend Nederlands woordje zich in het gesprek mengde. We raakten aan de praat en ze stelde zich voor als Alessia. Het Nederlands bleek ze opgedaan te hebben in Villa Weizigt. Ze ontpopte zich als aangename gesprekspartner. De Achterhoeker ging kijken of hij een rondzwemmend visje op het droge kon krijgen en ons achterlatend. De kamervraag bleef achterwege en toen ze opstond zei ze dat ik haar maar moest komen opzoeken als ik horizontale activiteiten op een kamer wilde ontplooien. Ik zei dat ze dan lang kon wachten (de kans dat haar memmen melkloos zouden worden is groter) en zij wilde natuurlijk weten waarom. Ze snapte mijn uitleg en werd directer in haar benadering. Ik had me eigenlijk al geschikt in mijn lot om ongepopt te gaan maar zij had mijn interesse opgewekt. Toen ze het idee kreeg beet te hebben vroeg ze naar mijn voorkeuren op de kamer. Ik zei dat ik op voorhand geen afspraken maak en meer hou van de spontane manier waarop een sessie verloopt. Zij gaf heel netjes haar don’ts aan en die waren voor mij geen onoverkomelijke. Haar gezegd dat ze mocht kijken of er een appartementje beschikbaar was. Deze bleken alle bezet en in afwachting ging ik mij opfrissen. Bij terugkomst still no luck en haar gezegd dat we evt wel boven konden gaan als het nog langer zou duren. Toen er volgens haar een geschikte kamer boven beschikbaar kwam verkasten wij.

    Nadat ze zich ontdaan had van haar bovenstukje bleek inderdaad dat de zwaartekracht sterker was dan de stevigheid. Haar eerst gemasseerd en gedurende die tijd lekker gebabbeld. Zij lepelde haar arbeidsverleden op en haar vierjarige stint in Oceans deden toch wat alarmbellen rinkelen. Na de massage vroeg ze of ik er ook eentje wilde. Mijn nee pakte ze handig op door te vragen of ik ook bezwaren had tegen een mondelinge massage van mijn kleine makker. Daarop zeg ik nooit nee en netjes vroeg ze of ik de milieu bewuste of onbewuste variant wilde. Natuurlijk mijn voorkeur voor de eerste variant uitgesproken.

    Ze was haar elastiekje om de haren bij elkaar te binden kwijt en vroeg of ze mijn sleutelbandje mocht gebruiken. Een slim bedachte praktische oplossing. Ze liet blijken het kunstje goed te beheersen met een sweet, soft en sensual variant die mij zeer kon bekoren en een ontspannende uitwerking had. Ze bleek een groot liefhebster te zijn van deze tak van sport en mij hoor je dan ook niet klagen. Ik was dan ook verrast toen mijn playlist van bijna een uur tot zijn einde was gekomen. Terwijl ik een nieuwe uitzocht maakte zij snel een sanitaire stop en bleek ze een attente serveerster te zijn om met een drankje terug te keren. Ze was beneden FH tegengekomen en kon uit haar woorden opmaken dat hij wel naar huis wilde. Ze ging verder met waarmee ze geëindigd was en om FH niet te lang te laten wachten met nog zo’n tien minuten voordat er weer een half uur verstreken was haar de keuze gegeven op welke wijze ze mijn nakomelingen wilde vermoorden. Omdat ze eerder had aangegeven had dat ze geen liefhebster is van mannelijke milkshakes haar de keuze gegeven van death by hand or death by pussy. Heel onopvallend zinspeelde ze erop dat haar eerder gedane uitspraak niet in steen stond gebeiteld. Ik was wel benieuwd naar haar neukkwaliteiten en ze kwam zelf hiermee op de proppen. Ze kwam on top en klaarde het klusje in vijf minuten. Beneden afgerekend en nadat ze een greep in de snoepjestrommel had gedaan afscheid genomen.

    Alessia was een zeer aangename verrassing en het bewijs dat het zich loont om af te wijken van geëigende banen. Bij weerzien laat ik mijn kleine makker dan ook weer gaarne onderwerpen aan haar mondelinge massage.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  4. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 december 2023),Dannii (30 december 2023),Firehawk (30 december 2023),Gethijsem (30 december 2023),Giodude (31 december 2023),Kwakje (30 december 2023),mentholbear (30 december 2023),Pierke69 ( 8 januari 2024),WANDELAAR5 (30 december 2023),Wentelt Eefje (30 december 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Diamond 468*60