-
13 december 2023, 19:22
Alexandra ex SS
Hoi,
ik begreep via via dat Alexandra die tot enkele jaren geleden best lang in SS gewerkt heeft (later nog een tijdje achter de bar) nu in Samya werkt.
Weet iemand of dit zo is? En zo ja, met welke naam? Wanneer is ze er gebruikelijk?
Alexandra was in die tijd rond 165-170 cm op hakken, mooi slank, stijl langer blond haar, iets grotere neus. Navelpiercing.
Later heeft ze wat tattoos laten zetten, borsten wat vergroot en neus verkleind...
Ze stond in de SS tijd meestal aan de paal voor de bar als je via de cinema zijde de bar in komt lopen, vaak in gesprek met toenmalige vriendin Diana.
Wie weet raad??
-
Onderstaande leden hebben reference bedankt voor deze bijdrage:
-
13 december 2023, 19:45
-
-
13 december 2023, 20:46
Zelfde vraag stellen op Youppie? Zeker een handvol vaste SS bezoekers zit ook regelmatig in Samya. Ook kun je "Alesexy" mailen op dit forum. Ca een halfjaar geleden melde er zich iemand met dat account waarin min of meer gezegd werd dat ze Alexandra was die voorheen als dvp en bardame in SS werkte.
Spoiler: mocht ze daar zijn en je hoopt oude tijden te herleven....... vaak stelt het teleur, althans zo begreep ik vaak van andere ijsberen die na jaren weer een oude favoriet "deden".
-
Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:
ju52 (24 februari 2024),reference (13 december 2023),stimpy3 (14 december 2023)
-
13 december 2023, 22:53
Ik kan me helemaal deze meid niet voor de geest halen. Voortaan toch maar wat minder lang op de kamer blijven
-
-
24 februari 2024, 15:48
Is ze nog steeds werkzaam op het club ?
-
Regels voor berichten