Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Ramona (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    24 april 2024 @ 07:59
    Berichten
    229
    Discussies
    2
    Thanks
    2.785
    Thanked
    619 in 62 posts

    Standaard Ramona (Roemeense)



    Ramona (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 210 euro Tijdsduur : 120 minuten
    Service : NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Rimmen bij haar
    Extra info : Voorheen gewerkt in Zeus





  2. Onderstaande 8 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii ( 6 december 2023),donkeywonkey (13 december 2023),Kwakje ( 8 december 2023),le_belge ( 6 december 2023),mentholbear ( 6 december 2023),Patjax ( 8 december 2023),spirou ( 6 december 2023),WANDELAAR5 ( 6 december 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    24 april 2024 @ 07:59
    Berichten
    229
    Discussies
    2
    Thanks
    2.785
    Thanked
    619 in 62 posts

    Standaard

    Ramona dus…een niet al te grote slanke blondine(of misschien meer naar lichtbruin....) met toch de nodige rondingen. Volgens mij een c-cup die goed ter hand te nemen is en puur natuur is. Niet zo stevig als mijn favoriete b- of zelfs a-cupjes, maar het paste perfect bij haar figuur. En wat voor mij de grootste aantrekkingskracht geeft – een platte buik en fijne ronde doch stevige billen – had ze ook. Verder is me enige piercing ontgaan, de kleur van de ogen herinner ik me niet meer en ikzelf ben het Duits niet volledig machtig, dus heel vlug overgeschakeld naar het Engels, wat zij ook meer dan voldoende beheerst. Aangezien ze reeds 3 jaar in de business zit, zal haar Duits ook wel goed zijn....
    Deze naar verluidt 21-jarige deerne kwam van Zeus Saunaclub, en heeft het hier naar haar zin. Ze is te herkennen aan een paar kleine tekeningen op haar lichaam, met één heel fijne tattoo van boven tot onder over haar ruggengraat.
    De kennismaking verliep in het begin stroef, maar haar Engels was dus wel voldoende om na verloop van tijd een goede communicatie te houden. Ook het begin van de kamergang verliep stil en dan wordt ik zenuwachtig....., nadien ontdooide we beide en verliep het veel gemoedelijker, tot zelfs heel geil en met een fantastisch hoogtepunt.
    Eerst begonnen met een massage aan haar. Daar kon ze van genieten, zelf gezien adhv de goosebumps en bevestiging gekregen achteraf. Van daaruit is het gemakkelijk om haar genotsplekje lichtjes aan te teasen om zo stilletjes over te schakelen naar een befbeurt. Haar poesje rook en proefde fris en fruitig, en met de nodige bevestigingsgeluiden harentwege nodigt dit enkel en alleen maar uit naar meer. Tot een hoogtepunt kwam ze echter niet, en ook hier geeft ze toe dat dit maar heel sporadisch lukt, maar dat ze wel geniet. Overgeschakeld naar een 69 en na een tijdje cd’tje errond en als een volleerde cow-girl kwam ze op me zitten. Met een tussenstandje uiteindelijk beland in doggy om dan uiteindelijk afgepeigerd en niet gefinished te eindigen in prone bone. Mijn fysiek liet het niet meer toe….
    Na wat smalltalk er opnieuw aan begonnen, zij mij nu masserende en dit deed ze heel goed. Na verloop van tijd moest ik me omdraaien en is ze begonnen aan een sloppy blowjob. Het genot is voor mij tien keer groter als ik ook iets te doen heb, dus opnieuw overgeschakeld naar 69. Nu werd ze opnieuw heel nat, maar verder niet. Om mijn plezier nog wat meer te rekken heb ik haar twee keer doen stoppen…dit speelde ze zeer goed uit, en mijn finish achteraf was dan ook spetterend!!! Na 2u15 dan ook de kamer tevreden verlaten, dat was dan ook een tippie waard....

    PLUSPUNTEN:
    - doet goed mee en geeft de indruk ervan te genieten
    - zeer mooie jonge dame(naar mijn mening dan toch hé…)
    - cim mogelijk (mits extra)
    - zeer goede massagetechnieken, maar daar komt niet iedereen voor.

    MINPUNTEN:
    - ze geniet wel , maar een oraal hoogtepunt langs hare kant ligt moeilijk. Komt ze ook wel eerlijk voor uit.
    - Het tongzoenen kon beter….en na een likbeurt konden er enkel nog maar kusjes vanaf.

  4. Onderstaande 13 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 december 2023),AVENTADOR ( 6 december 2023),bram4826 (11 december 2023),Dannii ( 6 december 2023),donkeywonkey (13 december 2023),Getrouwd (11 december 2023),ju52 (11 december 2023),Kwakje ( 6 december 2023),le_belge ( 6 december 2023),mentholbear ( 6 december 2023),Patjax ( 8 december 2023),spirou (11 december 2023),WANDELAAR5 ( 6 december 2023)

  5. #3
    Geregistreerd
    27 september 2009
    Last Online
    22 april 2024 @ 10:33
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    73
    Discussies
    9
    Thanks
    16
    Thanked
    93 in 24 posts

    Standaard

    In Zeus was haar naam eerst Elisabet en later Crissy

  6. #4
    Geregistreerd
    25 augustus 2022
    Last Online
    Vandaag @ 12:10
    Berichten
    86
    Discussies
    1
    Thanks
    418
    Thanked
    164 in 55 posts

    Standaard

    She was in summer 2021 some weeks in Rheingold in Willich/Germany. There her name was Elisabet(h).

  7. #5
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:13
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    204
    Thanked
    326 in 78 posts

    Standaard Ramona (Roemeense)



    Ramona (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : Deepthroat, Tongzoenen, PSE, Beffen, Aftrekken, Fisten, Rimmen bij haar
    Extra info : Good service, 30 euros for prostate massage with 4 fingers,





  8. Onderstaande leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (13 december 2023)

  9. #6
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:07
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.862
    Discussies
    93
    Thanks
    14.842
    Thanked
    9.612 in 3.470 posts

    Standaard

    Deze Ramona? https://www.ijsberenforum.com/forum/...270#post828270
    Dan kan die samen gevoegd worden.

  10. #7
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 15:13
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    204
    Thanked
    326 in 78 posts

    Standaard

    Yes she 's the same girl, thousand excuses

  11. #8
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    24 april 2024 @ 07:59
    Berichten
    229
    Discussies
    2
    Thanks
    2.785
    Thanked
    619 in 62 posts

    Standaard

    Ik heb me gisteren nogmaals gewaagd aan een (half)dagje Babylon. Aangezien Ramona mij vorige keer wel bevallen was, en dat zij toen mijn gegevens vroeg, kon ik haar wel even laten weten dat ik donderdag reeds van bij start van opening aanwezig ging zijn. Daar reageerde kort, krachtig maar positief op...ik ging haar eerste zijn die dag...

    Dus gisteren reeds om 10u30 op de parking, moederziel alleen...zelfs om 10u57 nog steeds...maar toch al richting deur vertrokken. Uiteindelijk waren er toch al ijsberen binnen, maar nog geen Ramona te zien. Rond 11u45 had ik haar eindelijk gespot. Ze herkende me en na haar sigaretje zijn we naar nr 13 vertrokken, dito kamer dan vorige keer.

    Het kussen is niet voldoende, laat staan tongkussen......ik maakte haar daar al lachend attent had, meerdere keren zelfs, maar kreeg telkens de reactie dat ze wel kuste...om dan de proef op de som te nemen kuste ze één keer, om dan de volgende keer - als je zelf initiatief wou nemen - ze ostentatief haar hoofd draaide

    Maar al de andere rest was ook weer zoals vorige keer. Sloppy blowjob, met voldoende variatie...heel het laken was al gewoon nat na vijf minuten. Ook zoals vorige keer, het genot van een goede likbeurt....die bijna uitmondde op een hoogtepunt, maar op één of andere manier stopt het dan voor haar...om dan te excuseren dat ze echt moeilijk klaar komt....

    Bon, mij niet gelaten, en na een klein uurtje de opgespaarde nakomelingen los gelaten. En iets na het uur de kamer verlaten. Op naar een volgende keer...
    Laatst gewijzigd door Schietgraagft; 2 februari 2024 om 15:42

  12. Onderstaande 8 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii ( 2 februari 2024),Husky ( 2 februari 2024),ju52 ( 2 februari 2024),Kwakje ( 2 februari 2024),le_belge ( 2 februari 2024),mentholbear ( 2 februari 2024),Mooiejoke ( 2 februari 2024),WANDELAAR5 ( 2 februari 2024)

  13. #9
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:41
    Berichten
    1.180
    Discussies
    84
    Thanks
    793
    Thanked
    1.653 in 672 posts

    Standaard

    Het is niet tot een kamergang met haar gekomen, maar ze heeft wel iets waarmee ze me intrigeerde. Mogelijk mag ik de volgende keer van haar genieten

  14. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 februari 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.

  Babylon 468*60