Ik zat eigenlijk te wachten op een andere dame toen Claudia naast mij kwam zitten. Op een ander bankje zat een lange blonde dame die met de gebruikelijke, door mij zo verafschuwde, gebarentaal probeerde mij binnen te hengelen. Nadat ik in gebaar duidelijk maakte dat ik niet wilde en zij wegliep kon Claudia haar lach niet onderdrukken. We raakten aan de praat en beetje bij beetje kroop ze tegen mij aan. De kamervraag kwam niet al liet ze wel merken dat dit haar beoogde endgame was. Na ruim een half uur haar gevraagd om onze kennismaking op de kamer voort te zetten.
Nadat ik haar gemasseerd had bracht ze met veel gevoel mijn paal op oorlogssterkte. De daarop volgende blowjob was lekker met de nodige variatie. Ze begon de daad on top en na een tijdje wisselden we in het oudste standje. Gezien het late tijdstip het bij een rustig tempo gehouden totdat er geen houden meer aan was. Nog rustig wat nagebabbeld totdat het uur verstreken was.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.