Mooie meid die mij al opgevallen was. Haar gedrag was van het type jaagstertje. Ik zat op een bank uit te buiken toen ze op een kruk plaatsnam en aan haar vaper begon te lurken. Ze keek mijn richting uit en terwijl er een prachtige glimlach op dat ondeugende koppie verscheen maakte ze het welbekende you/me vingerwijsgebaar. Gezien haar uiterlijk een uitnodigend gebaar gemaakt om naast mij te komen zitten. Ze hupte van haar kruk en vleide zich tegen mij aan. Waar ik bang was dat ze tot de baby/schatzi fractie zou behoren bleek dit niet het geval. Ook de verwachting van een snelle kamervraag bleef achterwege en ze ontpopte zich tot een leuke en grappige meid die onder haar peroxide blond ook nog de nodige hersencellen bleek te hebben. Toen na een klein kwartiertje de kamervraag kwam haar gezegd dat ik nog een half uurtje nodig had. Voor haar geen probleem en zei dat ze me na een half uurtje zou komen opzoeken. In de tussentijd zocht ze regelmatig oogcontact. Punctueel kwam ze mij opzoeken en we verkastten naar beneden.
Eenmaal ontdaan van haar blauwe jurkje verscheen een prachtig lijfje met een mooie b-cup. Heerlijk om dit te masseren en zij kon dit duidelijk waarderen. Nadat ze mijn paal in standje gebruiksklaar had gebracht volgde een heerlijke BJ. Moest haar afremmen om mijn kruit niet te snel te verschieten. Uiteindelijk kwam zij on top en ons ritme sloot naadloos op elkaar aan waarbij ze oogcontact bleef houden. Na een tijdje draaiden we zonder uit te loggen in het kerkelijke standje. Van langzaam naar snel en weer terug om dan het tempo dusdanig op te voeren totdat een knallend orgasme erop volgde. Rustig bijgekomen en nog wat liggen te geinen om er na een uurtje een punt aan te breien. Mooie, leuke meid die service gericht is. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.