Haar al vaker gezien en ziet er lekker geil uit maar kijkt wat nors en zegt geen hallo.
Ik dacht nu als eerste kamer eens proberen. Ze is er niet eentje die na je toekomt.
Tijdens het praten blijkt ze ineens vrij open te zijn en na een kort praatje met haar naar de kamer gegaan.
Op de kamer met haar is wat meer recht toe recht aan en beetje onwennig omdat we elkaar nog niet kennen. Ging wel steeds beter naar mate de kamer vorderde.
Ze zei van te voren ook te doen zoenen maar merkte er nog niets van. Ze begon met milieuvriendelijk pijpen wat ze lekker deed. Na een tijd gaan neuken, zij eerst bovenop en toen begon ze toch te tongzoenen. Uiteindelijk doggy waar ik heerlijk tegen die stevige ass kon beuken en toen hield ik het niet meer.
Even chillen en kletsen en toen van de kamer. Op zich normale kamer maar wat ik ook goed van haar vindt is dat ik zag dat we bijna 45 minuten op de kamer waren geweest. Ze is wel in het begin van de kamer zich even gaan opfrissen en heeft mij gelukkig geen oor aan genaait. €70 overhandigd en was ok.