Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    Vandaag @ 20:49
    Discussies
    21
    Thanks
    479

Standaard Cassandra (Roemeense)

Cassandra (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Onderlip
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info :

2. Onderstaande 3 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (27 oktober 2023),mechelen (29 oktober 2023),mentholbear (28 oktober 2023)

Last Online
    Vandaag @ 20:49
    Discussies
    21
    Thanks
    479

Standaard

Recentelijk wezen kameren met deze Roemeense die werkt onder de naam Cassandra. Had eerder een maandje in zusterclub Penelepe gepoogd de knaken te verdienen, maar doet sinds zaterdag een poging in Ratingen.

Ze is te herkennen aan haar zwarte en lange stijle haren tot aan haar derriere en een piercing in haar lip. Optisch gezien behoort ze wat mij betreft toch zeker in de hogere regionen van het damesgilde in Aca Gold. Deze meid viel mij ook op door enthousiaste en spontane houding. Waar menig DVP zwijgzaam zit te wachten tot een klant, maakte zij zich de dansvloer eigen. Haar soepele heupbewegingen en ondeugende doch speelse glimlach deed mij overtuigen dat zij prima in mijn straatje zou passen.

Na meerdere malen oogcontact gemaakt te hebben, deze cheeky dame benaderd voor de kamervraag. Als volleerd DVP had ze natuurlijk al lang in de gaten dat onze ontmoeting er aan zat te komen en gaf een cheeky antwoord met 'what took you so long'. Dat ik mijn kruid al bij een conculega heb verschoten liet ik maar terzijde.

Op de kamer kwam uiteraard het speelse karakter weer naar boven. Ze ging als een gek te keer. Deepthroaten met een hoofdletter D. Wel zo hard, dat ik haar moest remmen zodat mijn knots niet geraspt zou worden. Teveel tandjes, te weinig souplesse. Na een bijsturing van mijn kant werd het iets beter, maar nog niet voldoende voor ultiem genot. Tijdens het hatseflatsen liet ze zich lekker gaan, maar ook dit werd op den duur weer too much. Op een gegeven moment heb ik zelf aangegeven te moe te zijn en dat helaas er niet meer in zat. Heel correct wel van de dame dat ze nog aanbod dat er 5 minuten te gaan waren, een klokkijkster was ze dus evenmin. Helaas miste onze klik op seksueel gebied, maar wellicht voor diegene die van de harde snelle boemboem houdt, zal ze in de smaak vallen. Qua optiek trekt ze in ieder geval de aandacht.

4. Onderstaande 9 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (26 oktober 2023),Firehawk (27 oktober 2023),ju52 (27 oktober 2023),Liefje (30 oktober 2023),mentholbear (28 oktober 2023),schoolmeester (27 oktober 2023),WANDELAAR5 (26 oktober 2023),Wentelt Eefje (26 oktober 2023),wooley (27 oktober 2023)

Regels voor berichten