Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 53
    Last Online
    Vandaag @ 08:42
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard Saunaclubs aan het eind?

Saunaclubs aan het eind?

Is de saunaclub zoals ik die al meer dan 20 jaar ken op zijn einde of wordt het ooit weer beter?
    Ik vrees van niet, want de wet in Duitsland is ook het probleem. Vrouwen uit andere landen dan Roemenië of Bulgarije komen er niet meer en Duitse hobbyvrouwen ook niet. Spontaan naar de club gaan is niet mogelijk voor vrouwen. Maar mannen zijn ook veranderd.
    In de afgelopen maanden heb ik een paar goede dagen gehad, maar ook veel slechte - geen enkele club was constant goed.
    Huiskamer - hopeloos.

Golden Gate - hopeloos.

Babylon - soms ok, de laatste tijd slecht en te duur.

AcaGold - soms goede vrouwen, vaak
    lopende band, niet erg schoon. Wisselend. Momenteel soms zelfs goed overdag, maar ook hier bepalen de zuiderlingen de gang van zaken.

Penelope - veel te donker, soms goede vrouwen, veel zuiderlingen, niet erg schoon en de laatste weken steeds minder vrouwen.

Prime - leuke club, weinig vrouwen die niet geïnteresseerd zijn in Duitse mannen (te veeleisend), slecht eten.

Samya - feestclub. Soms mooie vrouwen. Dure kamerprijzen.

Sharks - ver weg. Dure kamerprijzen.

Sixsens - soms goed. Voornamelijk gewone vrouwen. Service soms goed, soms slecht. Ver voor mij.

Dus ga ik steeds vaker naar privéclubs. Duur. Maar mooie vrouwen. Goede service. Litouwen. Polen. Oekraïne. Duits. Ze bestaan daar nog steeds. Maar pure seks. Zonder clubervaring. Jammer.

2. Onderstaande 22 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 oktober 2023),b1234 ( 2 oktober 2023),blauwebeer ( 2 oktober 2023),buttlover ( 2 oktober 2023),Haradamannetje ( 1 oktober 2023),hasta la pasta ( 6 oktober 2023),Henry S ( 7 oktober 2023),Herr Fick ( 1 oktober 2023),kees1000 ( 2 oktober 2023),Kwakje ( 1 oktober 2023),Levitrus ( 2 oktober 2023),Liefje ( 1 oktober 2023),Massi ( 3 oktober 2023),mentholbear ( 1 oktober 2023),Patjax ( 1 oktober 2023),peterp095 ( 1 oktober 2023),RobOpzoek ( 1 oktober 2023),stimpy3 ( 1 oktober 2023),The Joker ( 3 oktober 2023),Ties85 ( 2 oktober 2023),VAZKOR ( 8 juni 2024),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:08
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Bedoel je :
    Hausnummer5
    Termingirls24
    En anderen.?

Lopen prachtige dames.

Last Online
    Vandaag @ 08:42
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Ja genau. Hausnummer 5 hat sehr oft tolle Frauen (alternativ: Haus 7a ist der kleine Partnerclub). Termingirls24 manchmal (Service wechselhaft). Auch gut: Kiekerei3a, Pinky Lounge, S-Royal. 2B Exklusiv. Agentur 88.

5. Onderstaande 3 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 oktober 2023),mentholbear ( 1 oktober 2023),Picasso 1 ( 1 oktober 2023)

Last Online
    9 april 2024 @ 11:55
    Discussies
    12
    Thanks
    174

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ja genau. Hausnummer 5 hat sehr oft tolle Frauen (alternativ: Haus 7a ist der kleine Partnerclub). Termingirls24 manchmal (Service wechselhaft). Auch gut: Kiekerei3a, Pinky Lounge, S-Royal. 2B Exklusiv. Agentur 88.
    Nou, zelf tot 3 keer toe Hausnummer 5 bezocht. Daarvan 2 keer waardeloze service gehad tegen veel te hoge prijzen. Want je betaalt je echt scheel daar wil je een beetje service ontvangen. En dan nog hebben de dames in kwestie er zichtbaar weinig zin in.
    Daarmee vergeleken is een Penelope of Aca Gold 20 x beter. Niet van die overrijpe types die er in Hausnummer 5 doorgaans rondlopen. Want, op de foto's op de site ziet het er allemaal best leuk uit maar in het echt bij daglicht vallen die vrouwen van hun vies tegen en zijn vaak minimaal 10 jaar ouder dan op de foto's afgebeeld. Die foto's op de site zijn ook allemaal gephotoshopped.
    Een Penelope en Aca Gold bieden gewoon een veel betere beleving en vooral veel meer keuze aan knappe en jongere dames. En, slechte service heb ik daar nog nooit gehad. Wat ik daar wel heb gehad zijn gezellige en geile avondjes en lekker eten en drinken en goede wellness tegen faire prijzen. Ook dat ga je in een Hausnummer 5 niet vinden.
    Voor mij zijn de saunaclubs nog lang niet aan hun einde!!

7. Onderstaande 6 leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

Massi ( 3 oktober 2023),mentholbear ( 1 oktober 2023),nick n. ( 2 oktober 2023),pret ( 1 oktober 2023),schoolmeester ( 1 oktober 2023),Shakir ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Vandaag @ 18:06
    Discussies
    46
    Thanks
    4.939

Standaard

Piets 2 Cents

Toevallig was ik gisteren ook in een bekende club die ik niet bij naam zal noemen. Maar waar ik meestal heenga.
    Daar ontmoette ik buiten ook een oude bekende (Belgische) forumbeer die ook al lang meeloopt (10-15 jaar). En daar had ik toevallig dezelfde discussie mee over de huidige stand vd saunaclubs.

We waren het er wel over eens dat het momenteel slechte tijden zijn in saunaclub land: mager aanbod, weinig (goede) vrouwen, hogere prijzen, upselling, en ander slecht gedrag. Eigenlijk in elke club. Maar bij de een wat meer dan de ander.
    Hij dacht zelfs dat saunaclubs over 10 jaar niet meer zouden bestaan. En kan me die gedachte helaas best voorstellen.

Net als hij zit ik ook steeds vaker aan alternatieven te denken voor saunaclubbezoek. Ik merk aan mezelf dat ik steeds minder ontspan in de clubs (zelfs eerder stressvol), vaak teleurgesteld huiswaarts ga.
    Hij dacht aan privehuizen of nachtclubs. Ik meer aan thuisontvangst en/of sugar relatie of iets dergelijks. Of natuurlijk een gewone liefdesrelatie.

Zon 10-15 jaar geleden had ik meerdere favorietjes, pakweg 5 a 10. Waarvan er altijd voldoende aanwezig waren.
    Tegenwoordig nog maar 2. En sinds gisteren zelfs nog maar 1, omdat ik ook nog eens een akefietje met de tweede had.

Ik weet niet of dit de juiste plek is om dat akefietje te beschrijven, maar kort gezegd komt het erop neer dat ze me me bijna 2 uur voor niks had laten wachten, door tot 3 keer toe niet haar belofte na te komen om na het wachten op haar, te kameren met mij.
    Eerste keer zei ze dat ze half uurtje bezet was en dat we daarna zouden gaan. Dat werd een uur wachten, maar toen ging ze daarna opnieuw i.p.v. met mij met een andere (oude) beer mee. Voor mn neus. Ze veronschuldigde, maar daarna zouden we gaan. Maar ook daarna ging ze weer naar een andere beer. Tot 3 keer toe liet ze me voor niks wachten. Ik ken haar al zeker 6 jaar, al uit yinyang destijds. Nooit problemen met haar gehad, ze kamert altijd graag met mij. Tientallen keren mee gekamerd al.
    Ik kan daarom ook haar gedrag van gisteren niet goed verklaren. Maar ze was iig duidelijk geanimeerd door die andere (avond)beren, uitgebreid bijkletsen. En misschien dat ze haar ook extra dik betalen. Ik weet het niet. Maar het was zuur natuurlijk. Ik was slechts lucht voor haar. Daar zal ik voorlopig niet (of nooit) meer mee kameren.
    Probleem is dat het best een mooie meid is, dus belangstelling zat. Ze weet daardoor dat ze makkelijk wegkomt met dit gedrag. En de clubs bemoeien zich er liever ook niet mee of neigen het door de vingers te zien omdat zon meid voor extra bezoekers en dus inkomsten zorgt.
    De vrouwen zijn tegenwoordig de baas. Als ijsbeer trek je toch altijd aan het kortste eind bij dat soort akefietjes. Maar dat is zeker niet altijd zo geweest, integendeel.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 1 oktober 2023 om 13:41

9. Onderstaande 13 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 oktober 2023),blauwebeer ( 2 oktober 2023),FOEF ( 1 oktober 2023),Massi ( 3 oktober 2023),mentholbear ( 1 oktober 2023),nick n. ( 2 oktober 2023),nieuwtje ( 1 oktober 2023),Patjax ( 1 oktober 2023),Shakir ( 1 oktober 2023),snaal88 ( 1 oktober 2023),The Joker ( 3 oktober 2023),VAZKOR ( 8 juni 2024),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Vandaag @ 19:22
    Discussies
    24
    Thanks
    3.501

Standaard

In de jaren 2016-2017 was ik nog een losgeslagen dekhengst, en neukte ik me te pletter. Tegenwoordig helaas een pak minder (ik word ook een dagje ouder en ben mijn wilde haren kwijt).
    Ik herinner me nog stevige neukweekends waar ik acht orgasmes beleefde, verdeeld over 5 dames (en over twee dagen uiteraard). Al deze dames waren helemaal mijn type en vier daarvan boden me topservice!
    Babylon en Living Room zaten toen nog stampvol, het bier vloeide rijkelijk en werkelijk vanuit elke ooghoek lagen dames op de loer om je te schaken.

Alleen Acapulco Gold en Penelope komen nog het dichtst in de buurt van wat vroeger was. Maar toch, vroeger zou Penelope nooit in mijn Top3 zijn beland (om je maar een idee te geven hoe erg het tegenwoordig gesteld is).

Met een beetje mazzel kan je nog een goede dag beleven in Prime en ook Venus kan goed meevallen als de wachtrij niet te lang is.
    Welke andere clubs zijn er dan nog moeite? Ik zal het jullie zeggen: geen enkele meer.

@P44. In die club waar de dames de baas zijn heb ik al veel akkefietjes gehad, het laatste jaar bijna bij elk bezoek. Daarom kom ik er niet meer.

11. Onderstaande 5 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 oktober 2023),blauwebeer ( 2 oktober 2023),Massi ( 3 oktober 2023),rmjhexe ( 1 oktober 2023),schoolmeester ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Vandaag @ 20:56
    Discussies
    100
    Thanks
    5.399

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    @P44. In die club waar de dames de baas zijn heb ik al veel akkefietjes gehad, het laatste jaar bijna bij elk bezoek. Daarom kom ik er niet meer.
    Was er lang niet geweest, enkele weken geleden geweest en vond de optiek van de line up heel erg tegen vallen (bijna geen mooie meid te vinden). Als W5 de line up van GG als RTC beschouwt, kan ik me niet voorstellen dat hij momenteel happy is met die van zijn stamclub.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 1 oktober 2023 om 15:38

13. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

snaal88 ( 1 oktober 2023),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:10
    Discussies
    55
    Thanks
    4.301

Standaard

Ach, dit soort topics horen bij een jaarlijkse traditie. Vroeger was alles beter en had je nog prostituees die het voor de lol deden in plaats van voor het geld (right yah ) , je had nog authentieke nederlands/duitse/poolse dames en geen roemeense/bulgaarse dames, de service was veeel beter en allemaal stukken goedkoper, etc.

Mijn 2 cent: aan de onderkant van de markt is d'r inderdaad wat vanafgeslagen door het verbieden van pauschalclubs. Kan mij niet zo boeien omdat -naar mijn persoonlijke mening- als je voor dat soort sex gaat je net zo goed naar een gaybar kunt gaan. Als je je ogen dichtdoet weet je ook niet door wie of wat je wordt afgezogen. wbt service: Door corona en de energiecrisis met de bijbehorende inflatie is de hele condoomplicht voor oraal verkeer zo'n beetje optioneel geworden. Natuurlijk wel tegen meerprijs.

Verder heb ik het beeld dat de situatie in de SC's zich aardig aan het normaliseren is. Het is overal wel een stukje duurder dan voorheen, maar komop zeg: als je een bouwvakker laat komen dan kost je dat ook een arm en een rib, als-ie uberhaupt al komt. Dito voor een hapje uit eten, of een bezoekje aan de kapper. Het is wel zo dat je daarvoor 'nieuwe' dames moet proberen. De afgelopen paar weken heb ik na een bezoekje aan Legrand en een bezoekje aan Samya vergelijkbare (zo niet betere) service gehad als voor corona.

(vergelijking met Aca Gold/Penelope kan ik niet zo maken; voor mij net iets te ver weg om geregeld te bezoeken, maar het beeld wat ik heb is dat je voor 'full service' ook al snel naar 'moderne prijzen' gaat. )

15. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Massi ( 3 oktober 2023),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Discussies
    100
    Thanks
    5.399

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Ach, dit soort topics horen bij een jaarlijkse traditie. Vroeger was alles beter en had je nog prostituees die het voor de lol deden in plaats van voor het geld (right yah ) , je had nog authentieke nederlands/duitse/poolse dames en geen roemeense/bulgaarse dames, de service was veeel beter en allemaal stukken goedkoper, etc.
    Blindheid is ook van alle tijden.
    Het enige waar ik in mee ga is dat klagers er altijd zijn geweest. Vaak is die groep klein en de rest vind de situatie wel ok. Het hedendaags geklaag is van een andere orde, met een veel hogere frequentie en massaler. Zie ook het aantal schrijvers dat hier aan het wegvallen is; juist degenen die je totaal niet meer hoort geven het luidste signaal af dat er toch wel wat aan de hand is in het saunaclublandschap.

17. Onderstaande 7 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 oktober 2023),Levitrus ( 2 oktober 2023),pret ( 1 oktober 2023),Shakir ( 1 oktober 2023),The Joker ( 3 oktober 2023),VAZKOR ( 8 juni 2024),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.301

Standaard

Clubbezoek is duurder geworden (zowel qua entree als qua damesprijzen). D'r is bij een hoop clubs ook flink bezuinigd op het eten en wellness. Maar ik heb toch ook het idee dat "welke ervaring je krijgt" afhankelijk is van hoe je d'r zelf instaat. De paar 'vaste dames' die ik ken in de clubs willen nog steeds coronatarieven rekenen. 'nieuwe' dames zijn stukken goedkoper met vergelijkbare of betere service.

En verder is de situatie redelijk variabel. Bij een recent bezoekje aan Magnum ongepopt het pand verlaten omdat de lineup echt heel magertjes was qua optik. Maand eerder was de lineup prima. Eerder ook in babylon gezien dat het hangen en wurgen was qua lineup. Maar 'vroeger' was het ook wel eens zoeken naar aantrekkelijke dames.

19. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Massi ( 3 oktober 2023)

Last Online
    Discussies
    100
    Thanks
    5.399

Standaard

Je beschrijft je persoonlijke beleving, die is altijd subjectief. Ik attendeer je op bepaalde zichtbare patronen met een veel meer collectieve gehalte.

21. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:11
    Discussies
    64
    Thanks
    9.625

Standaard

Tja stimpy dat klinkt wel "stoer" wat je schrijft maar blijkbaar ben jezelf één van de klagers en "vroeger was het beter ijsberen". Even een greep uit je berichten:

Maar goed, de lineup, daar gaat het uiteindelijk om. Die was eigenlijk een beetje van hetzelfde niveau als het eten: "vroeger was het beter". Lineup was best redelijk, en d'r liepen best wel een paar aantrekkelijke dames rond, maar overal werd ik nog niet warm of koud van de dames. De dames straalden ook net iets teveel een "afwerksfeer" uit; het idee om 50/100 of whatever de going rates nu weer zijn neer te moeten leggen voor een half uurtje matige sex die ik een dag later weer vergeten zou zijn stond me gewoon niet aan.

Zou ik teruggaan voor GG? Mnja. Op zich is de ligging perfect (dicht bij de grens, prima voor 'een clubje tussendoor'). Maar 70 euro voor het gebodene vind ik wel prijzig, ook met inflatie. Jammer, want zoveel hoeft een fatsoenlijk buffet niet te kosten, dat laten een club als Penelope wel zien.

Ik bedoel natuurlijk "in de afspraken die je vooraf maakt". PHG is bij uitstek de club waar vooraf 'full service' beloofd wordt, die dan bestaat uit plichtmatig wat 'milieuvriendelijke' likken over je tampeloeris worden gedaan om je daarna zo snel mogelijk klaar te sjorren, met aan het begin nog wat voorzichtige zoentjes op de mond om daarna zo snel mogelijk het hoofd af te wenden.

Er lag nog wel voldoende om m'n honger te stillen; beetje jammer dat er geen ouderwetse bak pasta/friet lag naast de vlees-in-saus,*

Hrm. dat vind ik eigenlijk wel tegenvallen. De spoeling is flink dunner geworden.

PSR: gesloten.
    PHG: achteruitgehold in kwaliteit en gesloten ivm verbouwing.
    Van goch: achteruitgehold in kwaliteit.
    Venus: veranderd in een soort van privathaus voor pannekoeksessies
    Babylon: zou een prima club kunnen zijn maar heeft beetje eenzijdig damesbestand en venus-trekjes (stammies / dauerbuchen)
    Golden Time: afgebrand.

Alsof de dames 2 uur op kamer gaan.... zo'n beetje in iedere club ex venus / babylon rollen de meeste dames met 20 minuten van kamer af

Pre-corona rekenden veel dames in Magnum ook al een upsell-tarief van 100p30/150p60 (dwz 'basic service' voor 50p30/100p60, en 'normale service' voor 100p30).

Enige puntje is dat Samya de BBQ had aangezwengeld; beetje een tegenvaller was dat d'r vrij goedkoop was ingekocht (dwz. kipstukken met veel huid en vet, dito worstjes etc). Kan me herinneren dat grills / BBQ's in vroeger tijden beter waren voorzien.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

23. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

pret ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.301

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Je beschrijft je persoonlijke beleving, die is altijd subjectief. Ik attendeer je op bepaalde zichtbare patronen met een veel meer collectieve gehalte.

Oh, fuck off. Alsof dat gejengel van de 40p30-meute en de venus-fanbois geen persoonlijke beleving is.

25. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

lekkersfan ( 4 oktober 2023),schoolmeester ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Discussies
    100
    Thanks
    5.399

Standaard

Oh, fuck off. Alsof dat gejengel van de 40p30-meute en de venus-fanbois geen persoonlijke beleving is.
    Oh fuck off, je begrijpt het niet.

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.301

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Tja stimpy dat klinkt wel "stoer" wat je schrijft maar blijkbaar ben jezelf één van de klagers en "vroeger was het beter ijsberen". Even een greep uit je berichten:

Ik mik niet op "stoerheid". Maar d'r zijn een stuk minder clubs dan 5 jaar geleden, clubben is wel duurder geworden, en waar je vroeger a-la carte kon eten is dat er bij zo'n beetje alle clubs die dat deden vanaf gegaan. Vroeger ging ik nog wel eens drie keer kameren. Daar zat dan nog wel eens een sof-kamer bij. Tegenwoordig hou ik 't bij een of twee kamertjes, ook omdat ik de puf niet heb voor meer, en die zijn overall redelijk qua service. Maar je moet wel mazzel hebben wbt de dameskeuze qua 'roomservice'-gedrag. Overall vind ik 't best meevallen. Punt is ook dat er geen succesformule is. Ook vaste dames kunnen kuren krijgen.

Maar om op basis daarvan het hele clubcircuit af te schrijven... meh. Ik heb een paar keer wat dames bezocht via kinky, maar dat was nog een erger drama dan clubbezoek -- het traditionele gedoe met afspreken, dames die totaal niet lijken op de foto's en dames die zo geinspireerd en sjagerijnig zijn dat je je afvraagt of je niet beter de hand aan jezelf kunt slaan terwijl je honderd euro verbrand.

28. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

lekkersfan ( 4 oktober 2023)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.301

Standaard

Oh fuck off, je begrijpt het niet.
    10 fanbois die elkaar nakakelen zijn geen collectief maar een echoput

30. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Discussies
    100
    Thanks
    5.399

Standaard

Prima

Last Online
    Discussies
    4629
    Thanks
    46

Standaard

Prima
    Prima
    Prima
    Prima
    Prime
    Prime
    Prime
    Prime
    Prime
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

33. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

lekkersfan ( 4 oktober 2023),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    9.625

Standaard

Je spreekt je zelf regelmatig tegen stimpy. Aan de ene kant hang je de "ik vind alles best" ijsbeer uit die overal tevreden mee is. Aan de andere kant zit je zelf te klagen over prijzen, service, eten etc.

Je heb een kilo boter op je hoofd, alleen heb je dat zelf niet door.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

35. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 2 oktober 2023),Picasso 1 ( 1 oktober 2023),pietpotent44 ( 1 oktober 2023),pret ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Discussies
    4629
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht

Je heb een kilo boter op je hoofd, alleen heb je dat zelf niet door.
    Gezien de boterprijzen is stimpy3 dan een hele slimme ijsbeer
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 19:22
    Discussies
    24
    Thanks
    3.501

Standaard

(vergelijking met Aca Gold/Penelope kan ik niet zo maken; voor mij net iets te ver weg om geregeld te bezoeken, maar het beeld wat ik heb is dat je voor 'full service' ook al snel naar 'moderne prijzen' gaat. )
    Blindheid is ook van alle tijden.
    Het enige waar ik in mee ga is dat klagers er altijd zijn geweest. Vaak is die groep klein en de rest vind de situatie wel ok. Het hedendaags geklaag is van een andere orde, met een veel hogere frequentie en massaler. Zie ook het aantal schrijvers dat hier aan het wegvallen is; juist degenen die je totaal niet meer hoort geven het luidste signaal af dat er toch wel wat aan de hand is in het saunaclublandschap.
    Jij dwaalt, stimpy3. Je weet best dat saunaclubs dermate achteruit zijn gehold dat het voor velen niet meer de moeite loont om de verre verplaatsing te maken.
    Eigenlijk zijn we helemaal geen klagers, maar proberen we nog het beste te maken van het weinige dat er ons nog rest.

Tijdens de gouden tijd was ik een hufterige gulzigaard vanwege het overweldigende aanbod, en scheurde ik minstens 15 verschillende clubs per jaar af.
    Vandaag probeer ik gelukkig samen te zijn met een paar vaste dames en geniet ik van de gezelligheid van AG, de enige club waar ik nog echt graag kom.

Geniet van de kleine dingen in het leven...
    Laatst gewijzigd door Shakir; 1 oktober 2023 om 18:46

38. Onderstaande 6 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 oktober 2023),Herr Fick ( 1 oktober 2023),Picasso 1 ( 1 oktober 2023),pietpotent44 ( 1 oktober 2023),rmjhexe ( 1 oktober 2023),VAZKOR ( 8 juni 2024)

Last Online
    29 oktober 2024 @ 08:41
    Discussies
    0
    Thanks
    250

Standaard

Overgaan ja alles gaat een keer over.
    En ja de jongeren date meer ook de vrouwen waarom zouden ze nog naar dansclub gaan.om de welness ? De dames zijn ook veranderd ...en proberen te oogsten..alleen op de verkeerde manier..denk ik...
    Niet meer lachen vooraf alles snel snel ..er zijn uitzonderingen..maar nog maar weinig ..dan de prijzen..
    Het word langzaam te veel ..voor een dag relaxen als je 3 x per maand gaat...als je een gewone baan hebt brandstofprijzen vaste kosten ..is voor jonge mensen niet te doen..date voordeliger....
    Ja de clubs zullen wat moeten ondernemen ..maar ja krijg je weer het kip of het ei...moeilijke tijden.
    Dan heb je nog de dames onderlingen die elkaar onderdruk zetten....zou zeggen ..massa is kassa ...

40. Onderstaande leden hebben nieuwtje bedankt voor deze bijdrage:

Ties85 ( 2 oktober 2023)

Last Online
    29 oktober 2024 @ 08:41
    Discussies
    0
    Thanks
    250

Standaard

Bedoel vaker 50 is meer dan enkel 80 daar moeten ze is aan denken.....

Last Online
    Vandaag @ 20:12
    Discussies
    146
    Thanks
    9.072

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nieuwtje Bekijk bericht
    Bedoel vaker 50 is meer dan enkel 80 daar moeten ze is aan denken.....
    Hoeven ze niet met malloten als jij

een leuke dame mooie lange benen smal krullend haar . Ja ....ff half uur ..een 7 ..was gemoedlich .en vroeg 80 euro ...100 gegeven .gedoucht terug naar bar kijken als ze er al was .en ja s avonds had ik geluk ...
    .wat een lief en spontane dame ...leuk vertellen en ja ze geeft je een prachtig gevoel.....vroeg ook 150 en denk op kamer een dik uur. Maar ze had nog een afspraak..200 gegeven
    Maar laten we eerlijk zijn ....80 waar ze normaal goede service voor moeten geven ..maar ver te zoeken is.....dan verdiende deze twee wel extra ze deden standaard en meer . Het gevoel geven dat je ff voor hun bent...dat mag beloond worden...als de dvp met knotje 5a 6 uur op kamer dan gaf ik nog wel 1000 voor.......gewoon
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

43. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 oktober 2023),FOEF ( 1 oktober 2023),Giodude ( 2 oktober 2023),Manbijtkat ( 1 oktober 2023),mentholbear ( 1 oktober 2023),Pierke69 (13 oktober 2023),schoolmeester ( 1 oktober 2023),stimpy3 ( 1 oktober 2023),The Joker ( 3 oktober 2023),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:00
    Discussies
    39
    Thanks
    930

Standaard

Sterven saunaclubs uit?
    Mijn magische kristallen bol geeft mij geen helder zicht op de toekomst van saunaclubs. Wel kan duidelijk worden gesteld dat zeer bekende namen van saunaclubs van het toneel zijn verdwenen: YingYang, Golden Time Brüggen, Dolce Vita, Parkresidenz Sauna, Gallardo, Bernds, (Happy Garden?). Ook minder bekende knuppels en flitsen in de pan hebben het niet overleefd: b.v. B. Rheingold, M-Club. Het aantal saunaclubs is wiskundig gedaald.

Is de zakelijke omgeving voor saunaclubexploitanten veranderd?
    Een volmondig ja. Casual prostitutie is sinds 2017 met de registratieplicht uit saunaclubs verdwenen en grotendeels overgestapt op “Kaufmich” en andere portalen. In de saunaclubs ontbreken aan de aanbodkant losse prostituees. Ook prostituees uit niet-EU-landen kunnen ‘tijdens hun vakantie’ in Duitsland geen geld meer verdienen in een saunaclub. Deze ‘vakantiegangers’ krijgen geen papieren om officieel in de Duitse prostitutie te werken.

Uitbaters van saunaclubs mogen in hun vestigingen geen minimumservice meer opleggen. De onafhankelijke vrouwen beslissen zelf. Uiteindelijk kan een exploitant alleen maar beïnvloeden welke vrouwen in hun club kunnen werken en welke niet. Een lastige opgave voor de exploitanten van clubs in tijden met een tekort aan prostituees in saunaclubs en een toenemend aantal prostituees die de huidige wettelijke regels omzeilen en het liefst illegaal via internetportals werken.

Zijn de Nederlanders, Belgen en Duitsers, die door sluitingen hun saunaclubs kwijt zijn geraakt, veranderd?
    Ja. Voormalige bezoekers b.v. B. de Gouden Tijd Brüggen zijn inmiddels te zien in goedkope Turkse saunaclubs en die concurreren met de Turken en Arabieren. De "Ex-Goldies" klagen over de netheid, het aangeboden eten, het interieur en natuurlijk over de Turken en Arabieren.

Waarom bezoeken deze "ex-Goldies" de duurdere clubs in Noordrijn-Westfalen niet?
    Een goede vraag die iedere betrokkene voor zichzelf kan beantwoorden. De huidige prijs-prestatieverhouding van clubtoegang en kamerprijs kan doorslaggevend zijn. Wat is er voor toegang op het bord en in het glas en wat voor servies is er voor 50, 70, 80 of 100 euro in de kamer voor een half uur. Helaas staat een hogere kamerprijs niet gelijk aan meer service op de kamer.

En wat doen de Turken en Arabieren met geld in hun portemonnee?
    Zij veroveren de wereld van individuele clubs die te weinig verdienen aan de Nederlanders, Belgen en Duitsers. Er kan dan een omgekeerde verplaatsing worden waargenomen. Ook het publiek in de inmiddels gesloten Happy Garden zal zijn geld ergens willen uitgeven.

Alles verandert in onze wereld, alles wordt steeds sneller. Dus waarom zouden de saunaclubs jou niet veranderen? Misschien zijn er in de toekomst alleen maar clubs zonder sauna omdat de energieprijzen stijgen en gasten niet bereid zijn hogere entreeprijzen te betalen.

€€€€€€€€€€€ Deutsch €€€€€€€€€€€

Sterben die Saunaclubs aus?
    Meine magische Glaskugel erlaubt mir keinen klaren Blick auf die Zukunft der Saunaclubs. Es kann aber klar feststellt werden, dass sehr bekannte Namen von Saunaclubs von der Bildfläche verschwunden sind: YingYang, Golden Time Brüggen, Dolce Vita, Parkresidenz Sauna, Gallardo, Bernds, (Happy Garden?). Weniger bekannte Clubs und Eintagsfliegen haben es ebenfalls nicht geschaft zu überleben: z. B. Rheingold, M-Club. Die Anzahl der Saunaclubs ist rechnerisch geringer geworden.

Hat sich das geschäftliche Umfeld für die Betreiber von Saunaclubs verändert?
    Ein klares ja. Die Gelegenheitsprostitution ist mit der Registrierungspflicht seit 2017 aus den Saunaclubs verschwunden und weitgehend auf "Kaufmich" und andere Portale ausgewichen. Gelegenheitsprostituierte fehlen auf der Angebotsseite in den Saunaclubs. Ebenfalls können Prostituierte aus Nicht-EU-Staaten nicht mehr als "Urlaubsprostituierte" in Deutschland Geld in einem Saunaclub verdienen. Diese "Urlauberinnen" erhalten keine Papiere als Zulassung, um offiziell in der deutschen Prostitution arbeiten zu können.

Betreiber von Saunaclubs dürfen keinen Mindestservice mehr vorschreiben in ihren Häusern. Die selbstständigen Frauen entscheiden selber darüber. Letzten Endes kann ein Betreiber nur noch Einfluss nehmen dadurch, welche Frauen in seinem Club arbeiten können und welche nicht. Ein schweres Arbeiten für die Betreiber von Clubs in Zeiten mit einem Unterangebot an Prostituierten in Saunaclubs und steigenden Zahlen an Prostituierten, die die aktuellen gesetzlichen Regelungen umgehen und lieber illegal über Internetportale arbeiten.

Haben sich die Niederländer, Belgier und Deutschen verändert, denen ihre Saunaclubs durch Schließungen verloren gingen?
    Ja. Ehemalige Besucher z. B. des Golden Time Brüggen sieht man jetzt in billigen Türken-Saunaclubs und sie machen den Türken und Arabern Konkurrenz. Die "Ex-Goldies" beschweren sich über die Sauberkeit, dass angebotene Essen, die Innenausstattung und selbstverständlich über die Türken und Araber.

Warum besuchen diese "Ex-Goldies" nicht die teureren Clubs in NRW?
    Eine gute Frage, die jeder betroffene selber beantworten kann. Möglicherweise ist ausschlaggebend das aktuelle Preis-/Leistungsverhältnis von Clubeintritt und Zimmerpreis. Was gibt es für den Eintritt auf den Teller und ins Glas und was für einen Service gibt es für 50, 70, 80 oder 100 Euro in der halben Stunde auf dem Zimmer. Ein höherer Zimmerpreis ist leider nicht mit mehr Service auf dem Zimmer gleichzusetzen.

Und was machen die Türken und Araber mit Geld in der Brieftasche?
    Sie erobern die Welt von einzelnen Clubs, die nicht genug Geld mit den Niederländern, Belgiern und Deutschen verdienen. Eine umgekehrte Verdrängung ist dann zu beobachten. Irgendwo wird auch das Publikum des zwischenzeitlich geschlossenen Happy Garden sein Geld ausgeben wollen.

Alles verändert sich in unserer Welt, alles wird schnell-lebriger. Warum sollten sich also die Saunaclubs nicht verändern? Vielleicht gibt es zukünftig Clubs nur noch ohne Sauna, weil die Energiepreise steigen und die Gäste nicht bereit sind, höhere Eintrittspreise zu bezahlen.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

45. Onderstaande 7 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

Massi ( 3 oktober 2023),mentholbear ( 2 oktober 2023),nieuwtje ( 1 oktober 2023),The Joker ( 3 oktober 2023),Ties85 ( 2 oktober 2023),VAZKOR ( 8 juni 2024),WANDELAAR5 ( 2 oktober 2023)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten