Gisteren in Venus geweest voor de 3e keer dit jaar. werd herkend door 2 dames, 1 wist mijn naam nog en wat we hadden gedaan. Op zich wel prettig. Rustig gestart met een broodje een saunaatje wat drinken, rustig kijken en mijn oog viel op een kleinde dame met lang donker haar. ik stond me af te drogen voor de douceruimte en zij rekende daar net af met een klant maar kee via de spiegel al naar mij. een potentiele volgende klant natuurlijk. Omdat het zo vies benauwd was, moest je verkoeling zoeken voor de grote ventilator die er stond en Sonia stond daar dichtbij. Even gekletst en naar een kamer. 30 minuten afgesproken. ze vroeg of er nog extras moest waarvoor ik bedankte. We belanden in een 69 positie en zij was zo lekker bezig dat ik haar niet meer kon waarschuwen en werd het een 100% cim. Ik heb een paar x sorry gezegd want ik wil ook niet verrast worden. Keurig de extra dienst betaald.
Ze is klein, volgens de site 35 niet leuke borsten ondeugend in kijken en doen. gaat ook wel een beetje de interactie aan met klanten terwijl de regels van Vensu daar iets over zeggen. Dit is een klein pittig dametje. Er stond een gesloten issue van ook een Sonja, bulgaarse etc. Leek veel op deze maar op de site van Venus staat geen foto.
prettig vertoeven in een wat tamme situatie geeft zij toch wat zwung aan het geheel.