Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695

Standaard Elders in Zuid-oost Azië

Zoals hier in enkele berichten is te lezen, ben ik de laatste jaren ook met het ‘Thailand virus’ – nee, geen Dengue of Apenpokken; zelfs geen Covid – geïnfecteerd geraakt. De laatste paar keer heb ik die tripjes gecombineerd met wat side tripjes in de regio. Vorig jaar heb ik al wat geschreven over ‘elders in Thailand’ en het leek me wel aardig om ook wat te delen over de landen in de regio.

Hierbij moet worden opgemerkt dat ik deze tripjes veelal maakte als onderbreking van het gehoer en gesloer in Thailand. Neuken stond niet hoog op mijn lijstje aan prioriteiten. Een van de belangrijkste punten die bepaalde of ik iets ging doen, was dan ook dat het vooral makkelijk moest zijn. Zo zijn de willekeurige sjaken op een scooter, met foto’s op hun telefoon, semi vriendelijk afgewimpeld.

Alle ervaringen die hier besproken worden zijn post covid en hebben het afgelopen jaar plaatsgevonden. Een enkele ervaring van een maand of 11 geleden, de anderen in de afgelopen 2 maanden. Ondanks dat het in deze landen allemaal wat minder makkelijk is als in Thailand, ben ik ook hier op zoek gegaan en uitgegaan van de ‘Aziatische service standaard’ die ik ergens in een Thailand berichtje wel beschreven heb. Kort gezegd: geen standaard programma dat wordt opgelegd, geen gezeur over tongzoenen, vingeren gewenst en in zijn algeheel seks dat (relatief) weinig van een directe transactie van doen heeft; of op zijn minst zo eindigt. De wat recenter gestarte saunaclubgangers, zullen geen idee hebben wat ik bedoel…want in Duitsland lijkt dit elk jaar uitzonderlijker en onbereikbaarder te worden.

Ik zal lekker gestructureerd het alfabet aanhouden als volgorde, maar dan omgedraaid… omdat ik daar gewoon zin in heb:

Vietnam
    Singapore
    Maleisië (Kuala Lumpur)
    Laos
    Cambodja

2. Onderstaande 4 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (20 augustus 2023),JohnW ( 2 september 2023),Massi (20 augustus 2023),mentholbear (20 augustus 2023)

Last Online
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695

Standaard Vietnam

Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik in Vietnam was en ik had er behoorlijke zin in… dat was na 2 uur in Hanoi alweer tamelijk afgelopen. Wat een kutvolk. Ik moet sowieso zeggen dat het interessant is hoe verschillend de sfeer en het openbare gedrag in al de landen van Zuid Oost Azië zijn, maar daarin bungelt Vietnam bijzonder duidelijk onderaan. Achter de eeuwige lach in Thailand zullen vast ook allerlei verschillende meningen schuilen, maar daar heb ik dan geen last van. Het onbeschofte, egocentrische en volkomen ‘inconsiderate’ gedrag van de Vietnamezen is gewoon bijzonder irritant. Ik had dit soort verhalen wel eens over China gehoord, maar inmiddels ben ik erachter dat Vietnam vaak in één adem genoemd wordt als het om de ‘most challenging’ kulturen gaat. En dan heb ik het niet eens over die constante pogingen om je voor een paar euro meer op te lichten. In het nogal grafische ‘War remnants museum’, kon ik meer begrip opbrengen voor al die napalmbombardementen dan voordat ik het voorrecht had gehad om wat Vietnamezen te ontmoeten.

Dat het in dagelijkse interacties een kutvolk is, betekent natuurlijk niet dat er niet geneukt kan worden. Ik heb daar in het noorden en het midden van het land eigenlijk geen gebruik van gemaakt. In Hanoi ben ik als ‘single male’ regelmatig door kerels op scooters aangesproken, die in sommige gevallen gewoon 200 meter achter je aan rijden terwijl ze proberen foto’s te laten zien… en ik wil al helemaal niet weten wat hij met ‘young girls’ bedoelde. Het kutkarakter was ook bij deze kerels bijzonder duidelijk te zien – net als bij de ‘proppers’ op Beer street/Bui Vien en alle troepverkopers die op straat rondlopen – en het was moeilijk van ze af te komen. In de avond kom je nog eens een loslopende opgedofte dame tegen en sommige meisjes bij de (overdag) normale massage shops, leken wat meer in de make up te zitten. Kennelijk is er aan de andere kant van de stad een hotel (International geloof ik) voor Chinezen, waar je ook veel meiden heb die je dan mee naar je kamer kunt nemen… maar zoals eerder gezegd, dit was allemaal te ingewikkeld voor een trip waarin ik vooral van Pattaya aan het bijkomen was.

De meest voor de hand liggende plek voor seks(toerisme) is uiteindelijk toch Saigon, of officieel Ho Chi Minh city. De mensen op straat leken me hier ook iets minder kut. Aangezien ik inmiddels wat was afgekickt van Pattaya, heb ik hier ook wat meer geprobeerd zelf. Je hebt hier verschillende opties en ik zal die zo even langs gaan. Vietnam wordt als goedkoper dan Thailand ingeschat, maar dat geldt niet echt voor seks. Volgens de Vietnamezen zelf omdat ze ‘meer cultuur’ hebben, ik schat in dat de Japanners/Koreanen/Chinezen hier vriendelijk de prijzen opdrijven. Sowieso was Vietnam duurder dan ik had gedacht; tenzij je op zo een kleuterkrukje gaat zitten voor streetfood, ben je voor eten meer kwijt dan in Thailand. Datzelfde geldt voor hotels…bier kan wel erg goedkoop zijn.

Goed, de eerste optie die het bespreken waard is, is Gaito. Dit is een website voor locals waar vele honderden dames zich aanbieden (verdeeld over de verschillende districten in Saigon). De foto’s zijn vaak gefotoshopt, maar klanten posten ook foto’s bij hun recensies. Prijzen kunnen bijzonder laag zijn – 300000 dong, ongeveer 12 euro – maar ook oplopen tot boven de 2 miljoen, dan zit je al tegen de 100 euro aan. Ik geloof dat het advies is om tussen de 600000 en 1 miljoen te gaan zitten. Probleem is wel dat alles in het Vietnamees is. Hierbij stuur je een berichtje en krijg je te horen in welk ‘Love hotel’ – er zijn er tientallen – de dame zit. Het is dan de bedoeling dat je daarheen gaat, een kamer neemt voor een paar uur (minder dan 10 euro, maar als buitenlander zullen ze je proberen af te zetten); en dan weer een bericht stuurt met het kamernummer… dan komst ze naar je kamer toegesloft, met kennelijk soms nog geklaag als blijkt dat je een buitenlander bent. Dit is allemaal dus tamelijk ingewikkeld, met berichtjes sturen in het Vietnamees – en zo goed werkt google translate niet met die apentaal – en dan meestal een buitenwijk van Ho Chi Minh in, in district 1 zitten niet veel dames (wel in district 10 bv). Deze optie heb ik dus vooral overwogen, maar niet geprobeerd (mede door slechte ervaringen die ik hier en daar heb gelezen.

Een tweede optie zijn ‘Hot Tocs’, dit betekent in principe ‘kapper’… maar op enkele plekken zijn dit blowjob bars (een enkeling claimt ook te kunnen neuken, maar dat is niet de consensus). Over prijzen hoor je verschillende dingen: 200000 tot 400000 bij de pooier en al dan niet een soortgelijk bedrag aan het meisje. Ergens tussen de 8 euro en 32 euro dus… al is dat laatste wel erg veel. Voor Covid waren er een aantal straten waar deze toko’s geconcentreerd waren. Nu lijkt alleen NPK (Nguyen Phi Kahn straat) daar nog van over te zijn. Ik ben hier heen gewandeld op een bewolkte dag, op een punt in mijn vakantie dat ik al enigszins gewend was aan de vochtigheid en warmte…je zweet wel, maar het voelt acceptabel en als je weer in je hotel bent blijkt dat je een halve marathon hebt gewandeld. Hoe dan ook, ik was in de namiddag begonnen in Japan town (info volgt) en het leek me te vroeg om daar wat te doen… en op google maps lijkt het niet zo ver. Op NPK zijn een handvol hot tocks, maar de meiden lagen of allemaal te slapen op de bankjes, of waren niet bijzonder aantrekkelijk (al was het ook niet vreselijk)… dus ik deed in eerste instantie maar niks en ging op zoek naar de andere hot toc spots. Stuk verder gewandeld, maar die andere plekjes bleken Covid niet te hebben overleefd. Op maps een ‘massage met extra’s’ gevonden en dus daar maar naar afgebogen om die halve marathon af te sluiten. Dit was wel een bijzonder gave manier om het ‘echte Saigon’ te zien en maps stuurt je soms door smalle kleine steegjes waarbij je denkt dat je er de eerste blanke ooit bent (zal wel meevallen).

De volgende optie is dus de massage toko’s die aan een hotel zijn gekoppeld. Met een beetje zoeken vind je een aantal hotels waar ze ook massage met extra aanbieden. In de regel is dit alleen pijpen en geen neuken (want daarvoor moeten grotere zakjes met geld worden afgegeven aan de autoriteiten). Ook hier betaal je een kerel op de massageverdieping een bedrag en daarna wil het meisje vaak een soortgelijk bedrag als tip…ik weet echt niet meer wat ik betaald heb, maar ik denk rond de 40 of 50 euro. Misschien had ik die kerel een tip moeten geven om een wat betere chick te krijgen… die kun je namelijk niet uitkiezen. Je kunt een meisje wel terugsturen, maar dat gaat ook niet oneindig door. Dame was ok genoeg en je moet dan een bijzonder treurig standaardproces door. Met een polyester broekje in de sauna tot de dame komt en dan als een kleuter in bad gaan zitten terwijl het meisje je onhandig wast. Ik weet niet wat die Jappen hebben met als een kleuter gewassen willen worden… kamer had niet eens een gewone douche. Goed, dan een bijzonder matige massage dat overging (na belofte van de tip) in een matige pijpbeurt. Meisje was wel vrolijk en vriendelijk, je kon een beetje in haar bh en broekje zitten en er waren een paar matige tongzoentjes, terwijl ze met de hand verder ging en op een bepaald moment stopte omdat ze dacht dat ik was klaar gekomen (veel olie gebruikt). Not even close, maar wel makkelijk dat ik niet hoefde uit te leggen dat het op deze manier echt absoluut kansloos is. Weer even in het kleuterbad en een grab naar mijn hotel gepakt.

Buiten de hotel-massages zijn er natuurlijk honderden ‘normale’ massages, maar ook een aantal waar meer kan. Er zijn een paar plekjes in district 7 (waar ik dus niet heen ben gegaan, klote end weg), zoals het bekende Queen Bee massage, waar het allemaal wat directer is. Hier heb je een line up en als je een meisje hebt gekozen volgt er eigenlijk geen massage maar ga je direct naar neuken of pijpen (afhankelijk van wat je afspreekt). De prijzen zouden all inclusief tussen 1.6 en 2 miljoen moeten liggen. Dus tussen 60 en 80 euro…

Dan komen we uit bij (de massages in) Japan town. Dit is een hoekje in district 1 van Saigon, wat ook wel als het ‘red light’ district wordt gezien. De naam refereert aan de vele Japanners die er hun salaris doorheen jagen, want het is er vol met Japanse barretjes en restaurants. Maar hier zijn dus ook de nodige massagetoko’s met enkele tientallen mooie meiden in witte traditionele Vietnamese Ao Dai jurken. Dat ziet er echt bijzonder aanlokkelijk uit. Voor Covid was het tamelijk vol met dit soort massagetoko’s, maar toen ik er was waren er eigenlijk nog maar 2 over (van dezelfde eigenaar); ik heb begrepen dat er inmiddels nog 2 open zijn (ook zelfde eigenaar). Deze zijn eigenlijk niet meer in de smalle Japan town straatjes zelf, maar in de straten er omheen. Linh Cherry loopt het beste en deze heb ik ook bezocht. Hier wel een voordeel door Covid: voor alle lockdowns waren de prijzen voor full service in de regio van 5 of 6 miljoen (200 euro plus), maar op het moment betaal je 500000 of 600000 voor een 60 of 90 minuten massage en dan ‘onderhandel’ je met de dame naar de standaard prijs voor 2 miljoen voor full service. Zoals de wijk doet vermoeden, worden Aziaten hier nogal vriendelijk onthaald en ik werd tenminste niet de deur uitgeschopt. Je moet wel opletten, want nadat ik voor de kamer/massage had betaald, dacht ik naar de line up te worden gebracht… maar plots stond ik met een meisje in de lift naar de kamers. Ze was niet zo afzichtelijk dat ik weer naar beneden wilde (confrontatie ontwijken), maar ik zou haar ook niet gekozen hebben.

De sessie was een stuk beter dan de eerdere ‘massage’, maar uiteindelijk wordt ik er niet heel vrolijk van. Ik moest weer in bad, waarbij het schoonmaken nu wat grappiger was, omdat ze gekleed mee in bad ging, met opgestroopte jurk op haar hurken om mijn lul te wassen. Ik denk dat het er zo uit moet zien als een vrolijke volwassene met downsyndroom wordt gewassen. Massage was best ok, maar er was weer een ontzettend vastgesteld programma dat moest worden afgelopen. Uiteindelijk werd er ok gezoend, vingeren kon, ze deed haar best en was vriendelijk… maar het voelde zo weinig spontaan. Bij het pijpen had ze ook een vast programma en had ze als ‘verrassing’ van dat knetterpoeder in haar mond dat het pijpen bijzonder moest maken ofzo… ik voelde er echt helemaal niks van, maar zei iets van ‘ahh, bijzonder!’. Uiteindelijk de tijd goed vol gemaakt, maar door het vaste programma enzo zat een orgasme er niet in. Wat haar wel enigszins dwars zat. Ben je weer een hoer aan het vertellen dat ze alles zo goed deed.

Zoals gezegd vind je in Japan town zelf weinig massage salons meer, maar veel (hostess) barretjes. Dit soort barretjes vind je ook op Pasteurstreet vlakbij Nguyen Hue, wat het grote centrale plein in het centrum is; en er zijn een paar van dit soort barretjes tussen het uitgaansgeweld / lawaai van Bui Vien. Dit zijn hele foute toko’s, met in de meeste gevallen een tiental (mooie) meiden die er werken… het probleem is dat dit alleen voor lady drinks is en dat je de meiden officieel niet mee kunt nemen. Nu ben ik er tamelijk zeker van dat je met een paar bezoekjes van alles kunt regelen, maar de opzet is dat die meiden er niet zijn om te neuken.

De ergste hiervan zijn kennelijk in Japan town, in die steegjes staat het dus vol met erg leuke meiden die je de bar in willen krijgen… maar eenmaal daar betaal je alleen al om plaats te nemen en mag je daarna exorbitante prijzen betalen om met de meisjes hun Engels te oefenen. Dus daar ging ik mijn geld niet verbrassen… dat deed ik wel in een barretje op Pasteurstreet. Dit was mijn laatste avond en met een klein miljoen dat ik op wilde maken. Één van de dingen om op te letten is dat ze nogal onbetrouwbaar zijn met het bijhouden van je bonnetje… dus ik betaalde steeds direct bij het bestellen, wat ze maar raar vonden… maar wel handig was met mijn nogal beperkte hoeveelheid geld (en ik wilde echt mijn creditcard daar niet gebruiken). Goed, op Pasteurstreet en eromheen zijn dus enkele tientallen barretjes met mooie meiden die je naar binnen proberen te krijgen… het verschil met Japan town is dat het hier een beetje meer ‘hands on’ is of kan zijn. Het is niet altijd makkelijk om het meisje dat je wilt mee naar binnen te krijgen, want ze reageren allemaal als je een beweging richting de deur maakt. Er werd meteen een poging gedaan – door een van de meiden ‘in de leiding’- om me te koppelen aan een niet zo knappe dame die goed Engels sprak. Ik gaf aan alleen een biertje te willen doen nog… gelukkig had mijn intended wel goed opgelet wie mij in het oog was gevallen was en nog voor ik mijn tweede slok had genomen werd een snoezige 19 jarige in mijn schoot afgeleverd. Haar Engels was gelukkig niet zo goed. Uiteindelijk 3 of 4 rondjes gedaan in een klein uurtje, terwijl die kleine ongeveer 90% van de tijd haar tong in mijn mond had. Handen kwamen overal, behalve in haar slipje en zij was de meeste tijd bezig om me door mijn broek heen af te trekken. Dit alles aan de bar, want op de zitplekken kregen andere kerels een soort van lap dance van hun meisje. Ook heel middelbareschoolachtig via een tongzoen drankjes met elkaar delen en dan de gemorste druppels van elkaar aflikken. Zoals gezegd… als je er meer dan een uurtje de tijd voor hebt, kan ik me voorstellen dat er toch heel wat meer mogelijk is. Uiteindelijk heb ik dit uurtje een stuk meer lol gehad dan bij die twee massages. Als die hostess bars ooit hun modus operandi wat uitbreiden, is dat absoluut een reden om nog eens naar Saigon te gaan…voor nu raad ik het officieel nog af.

4. Onderstaande 15 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 augustus 2023),Ascari (20 augustus 2023),AVENTADOR (20 augustus 2023),forgetskinnyletsgetfatty (19 augustus 2023),hasta la pasta (20 augustus 2023),Massi (20 augustus 2023),mechelen (20 augustus 2023),mentholbear (20 augustus 2023),noglangnietuitgewandeld (19 augustus 2023),pret (20 augustus 2023),stimpy3 (19 augustus 2023),Ties85 (20 augustus 2023),Wacko66 (21 augustus 2023),WANDELAAR5 (19 augustus 2023),Wentelt Eefje (12 september 2023)

Last Online
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695

Standaard Singapore

Een ieder die zich wel eens in deze regio heeft begeven, zal het gevoel herkennen dat je krijgt bij Singapore: Hoe de fuck hebben ze dit gedaan?! Tussen al de buren die nog in verschillende mate vast zitten in de derde wereld, hebben ze hier in een enkele generatie een volkomen welvarend land opgebouwd. Dat moet de moslimpjes in Maleisië toch dwars zitten, nadat ze Singapore er in de jaren 60 uit hebben getrapt. Maar echt gaaf om te zien hoe goed hier alles werkt en tegelijkertijd toch niet zo steriel is als je soms zou denken. Prijzig, maar een bijzonder fijne en indrukwekkende plek om te zijn.

Wat prostitutie betreft, is het in ieder geval interessant om op te merken dat prostitutie legaal is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Thailand). Daar kom ik zo op terug. Als je het over prostitutie in Singapore hebt, zijn de ‘4 floors of whores’ in Orchard Towers misschien wel het bekendste. Dit is een winkelcentrum, dat in het verleden vol zat met massage toko’s en in de avonden bars waar je freelancers kon oppikken. Enkele maanden geleden werd al bekend dat de overheid had bepaald dat dit ten einde zou komen. Ik ben even langs geweest en het is nu een volkomen vervallen winkelcentrum (verderop in de straat heb je prachtige luxe shopping malls), waarbij 90% leeg staat. Er was nog 1 massage toko over met twee oudere dames. De bars leken voor altijd gesloten met in enkele gevallen een nieuw adres dat werd verkondigd. Helaas lijkt deze toren des verderfs zijn einde te hebben gevonden.

Om de kosten wat te drukken, verbleef ik in een budget hotel… wat in Singapore al snel in de wijk Geylang ligt. Dit is best een aardige, levendige wijk… maar ook de wijk waar de legale bordelen te vinden zijn. Dit is een blokje van een handvol straten, waarbij in elke straat een aantal huizen zijn waar ze meisjes hebben. In principe zit er buiten een pooier die je naar binnen probeert te krijgen en je vertelt wat de prijs zoal is. Zoals het een '1st world country' betaamd, zijn dit natuurlijk geen Singaporese meisjes. De huizen zijn onderverdeeld in Thaise, Vietnamese en Chinese huizen. Waarbij de Thaise dames het goedkoopst zijn en de Chinese huizen het duurst (al krijg je ook meer tijd). Erg transparant is het allemaal niet, want je krijgt gewoon een verhaaltje als je aan komt lopen en mijn huidskleur zal vast de prijs niet gedrukt hebben. Bij een Thais huis kreeg ik 60 dollar (40E) voor een half uur genoemd, maar ik had ook eens een kerel die alleen 200 dollar noemde omdat hij een speciale aftrekstoel had ofzo; ik heb niet eens afgewacht voor hoe lang dat zou moeten zijn.

De looks van de meiden waren niet speciaal super, maar dat kan ook aan die fishbowl stijl line up liggen met het felle licht. Daar heb ik niet zoveel mee. In één van de Vietnamese huizen (toevallig direct tegenover mijn hotelkamer) werd me 80 dollar voor 40 minuten genoemd, terwijl een best leuk meisje net langsliep. Dus maar geprobeerd. Ik werd weer lekker gewassen in de douche, maar ik was in mijn nopjes, want er was een allemachtig gaaf lijfje uit het lingeriesetje gekomen. Zoals gezegd is prostitutie legaal in Singapore, net als in Duitsland… en ook met hun eigen ‘gesetz’, waardoor er grote posters op de kamers hangen over condoomplicht (geen idee wat de wet hierover zegt). Inmiddels weet ik dat het per huis lijkt te verschillen of PZC mogelijk is en dat dit bij de Chinese meiden voor 150 dollar per uur, bijna altijd wel kan… dit huis dus niet. Voor de rest was het een beetje als een raamsessie, met weinig spontaniteit en een duidelijk (en beperkt) programma. Maar uiteindelijk viel het nog goed mee, hoe makkelijk is haar daaruit kreeg. Van geen tongzoenen, ging het langzaam naar beetje tongzoenen en op het eind best aardig tongzoenen (verder ga ik niet). Daarbuiten veel closeness bij het neuken (en erna) en ze deed duidelijk erg haar best om me te laten klaarkomen. Maar in Azië zit dat er alleen in bij lokale standaard en dat is zo een Geylang bordeel toch niet. De volgende dagen nog een paar huizen afgegaan, maar dat waren vaak slechte line ups of hoge prijzen die werden gevraagd (of beide). Op zich wel de moeite waard om eens te kijken als je in de buurt bent.

6. Onderstaande 10 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 augustus 2023),hasta la pasta (20 augustus 2023),Massi (20 augustus 2023),mentholbear (20 augustus 2023),noglangnietuitgewandeld (19 augustus 2023),pret (20 augustus 2023),stimpy3 (19 augustus 2023),Ties85 (20 augustus 2023),WANDELAAR5 (19 augustus 2023),Wentelt Eefje (12 september 2023)

Last Online
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695

Standaard Maleisië (KL)

Terwijl ik een paar dagen in Kuala Lumpur was – de rest van Maleisië kan ik weinig over zeggen – had ik het best naar mijn zin. Niet bijster interessant, maar relaxt en mensen laten je met rust (behalve de Indiërs). Ik had nog het gevoel dat dit als mooi voorbeeld kon dienen hoe het ook kan, voor de anti-islam racisten die je nog al eens op het forum vindt. En inderdaad, ze hebben me niet echt in de weg gezeten…helaas volgden de dagen hierna de nodige verhalen in het nieuws die toch weer laten zien dat die kutgelovigen (Christenen zijn/waren net zo erg) het toch weer niet kunnen laten om zich druk te maken over wat mensen in hun bed of onderbroek doen. Het doet mijn opinie over Maleisië bijzonder diep kelderen.

Maar goed, hoeren dus. Ja, best veel ook… maar niet echt aanlokkelijk. Kennelijk was Kuala Lumpur in de jaren voor de pandemie hard op weg om de nieuwe seksbestemming in Azië te worden; kennelijk maakt dat niet zoveel uit als de meiden zelf maar geen moslim zijn. De hotspots van voor de pandemie zijn helaas niet meer teruggekomen en inmiddels speelt veel zich online af. Via telegram kun je de nodige escort services vinden (hebben vaak ook gewoon websites), die je dan naar een hotel laten komen waar de dames hun kamer hebben. Al met al voldeed dit gedoe niet echt aan mijn ‘het moet makkelijk zijn’ eis en ik heb hier ondanks veel rondkijken, geen gebruik van gemaakt. Op sommige fora kun je ook adressen van hotels vinden die een verdieping met meiden hebben, waar je ook zomaar heen kan (en dan op deuren kloppen ofzo?). Ook dat niet echt mijn ding.

Als je in het levendige Bukit Bintang rondloopt, zie je in de avond ook de nodige ‘nachtflinders’. Sowieso staan er veel meiden ‘massages’ te verkopen, waar vast veel meer mee kan… maar terwijl ik F1 aan het kijken was in een barretje hier (bier is bijna net zo duur als in Singapore!), merkte ik ook op dat er plots allemaal hoeren om me heen zaten. Blonde Russische, alleen met fles Vodka en behoorlijk opgemaakt, enkele Afrikaanse dames en ook wat Aziatische dames op leeftijd die duidelijk op zoek waren en het maar vreemd vonden dat ik niet naar hun keek, maar naar de TV. Als het moet kun je in deze bars vast wat vinden, maar ik had niet veel zin om er nachtwerk van te maken… en die massagemeisjes waren optisch nou niet heel uitnodigend.

Nog een type hoer dat ik links heb laten liggen: in het echte derde wereld deel van KL heb je het Richmoore hotel met hoeren, gokken en ratten waarschijnlijk. Google maar om te zien waarom ik daar niet heen hoefde en eigenlijk geldt hetzelfde voor het al dan niet gesloten gebouw in de buurt van de Petaling market. Allemaal afgeleefd en vervallen…de Vulkaan is er niets bij.

Iets gecontroleerder dan dit alles zijn de verschillende ‘spa’s’, die weinig met een spa te maken hebben. Een beetje zoeken geeft je een lijst van plekken waar je dames kunt vinden. Een hiervan was vlak naast mijn hotel. Ik had begrepen dat je het beste in de middag kon gaan, omdat het in de avond druk kon zijn…maar rond een uur of 4 leek de toko nog niet echt wakker. Het is op de 8e verdieping van een flatgebouw. Je komt in een grote ruimte waar je kennelijk ook wat langer kan rondhangen (eten misschien ook?), waar de pooier de meiden opriep voor een line up. Ook hier betaal je voor verschillende nationaliteiten verschillende prijzen. De onaantrekkelijke Koreaanse was bijna 100E. De line up was niet geweldig, maar een van de wat kleinere meiden had een aardige uitstraling en zou mijn eerste Indonesische worden. Prijs is 240 (iets minder dan 50 euro) en goede kans dat de dame je om een tip vraagt achteraf. De hele toko lijkt enigszins vervallen en op de kamer wordt dat er niet beter op, veel schimmel in de douche en je moet niet te gevoelig zijn voor ‘schoon’ denk ik. Hoe dan ook, meisje was best geinig ook al in de douche… maar had wel haar programma dat ze afliep. Pijpen met rubber ook, maar na 10 minuten haar programma afspelen had ze ook wel door dat het niet echt werkte. Voor de rest was de sfeer erg goed, dus de resterende tijd werd het pogramma afgebroken en kon er wel worden gepijpt zonder rubber. Veel tongen, pussysliden… en eigenlijk gewoon prima service. Op vingeren na de gewenste Asia standard. Was een leuke sessie, waar uiteindelijk weinig mis mee was.

8. Onderstaande 7 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 augustus 2023),Ascari (20 augustus 2023),mentholbear (20 augustus 2023),noglangnietuitgewandeld (20 augustus 2023),pret (20 augustus 2023),stimpy3 (19 augustus 2023),WANDELAAR5 (19 augustus 2023)

Last Online
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695

Standaard Laos

Eigenlijk zou ik hier geen bericht over moeten schrijven, want in Laos valt er niet zoveel te hoeren en sloeren. Ten eerste al omdat het illegaal is om met een Laotiaanse te neuken als buitenlander (daarvoor moet je naar Thailand). Dat wil niet zeggen dat Laos niet de moeite waard is, want buiten de hoofdstad (daar vond ik echt helemaal niets aan) is het een prachtig land, waar het ook fijn is om te vertoeven… als het niet 46 graden gevoelstemperatuur is.

Misschien maar goed ook dat hier weinig prostitutie is, want de jongens en meisjes die je ’s avonds over straat ziet lopen (koppeltjes en groepjes) lijken bijzonder jong… ik las ook een statistiek dat een derde van de bevolking op hun 18e al getrouwd is. Die zitten dus al met kind op schoot t shirts te verkopen, in plaats van op zoek te zijn naar een farang. Op zich wel grappig om te zien hoe al die kids om elkaar heen draaien en samen onderweg zijn (een keertje 40 minuten voor een bui zitten schuilen terwijl 2 kleine meisjes - wel nageltjes prima gedaan en een hint van make up - en 3 jongetjes die de regen getrotseerd hadden met elkaar bezig waren. Heel anders dan onze jeugd van tegenwoordig, schat ik zo.

Vientiane deed mij niet zo veel, maar lijkt me wel een van de weinige plekken waar je nog iets kunt vinden. Helaas hebben de barretjes met freelancers covid niet allemaal overleefd. Zo is het bekende Bor Pen Yang niet meer en in Samlo heb ik weinig gezien. Je hebt hier wel een massage salon bij het Vientiane Plaza hotel met Vietnamese hoertjes, maar daar had ik niet veel zin in. Overige massageslons kunnen kennelijk soms wat extra’s bieden, maar dan moet je ook nog eens oppassen dat oom agent niet toevallig langskomt. Het maakte dat ik maar op Bangkok ging wachten. Overigens ook hier veel hele jonge meiden en jongens op straat en in barretjes. Eigenlijk heel leuk om te zien, maar als 40er heb je er niet zoveel te zoeken.

10. Onderstaande 6 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 augustus 2023),Ascari (20 augustus 2023),hasta la pasta (20 augustus 2023),mentholbear (20 augustus 2023),noglangnietuitgewandeld (20 augustus 2023),WANDELAAR5 (19 augustus 2023)

Last Online
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695

Standaard Cambodja

Waar ik in Vietnam redelijk snel uit het veld geslagen was door de mores van de locals, was dit in Cambodja het tegenovergestelde. Om de een of andere reden had ik het gevoel dat Cambodja wel wat rauwer, directer en misschien zelfs gevaarlijker zou zijn dan de landen in de omgeving. Dit werd op het vliegveld al ondersteboven gegooid, toen de douane beambte – na de vraag ‘have you been in Cambodia before’ – vriendelijk ‘welcome to Cambodja and have a good time’ wenste. Ook daarna had ik in Phnom Penh het idee dat de meeste mensen bijzonder vriendelijke en trots op hun land waren, als je eenmaal met ze sprak. In Phnom Penh eigenlijk alleen maar leuke – en leuker dan standaard – interacties gehad met de mensen die ik tegenkwam.

Het enige dat minder is in Cambodja, is het eten. Lorcha beef en Lok Lak Beef zijn ok, maar de lokale curries enzo zou ik niet herhalen. Ik las ergens de botte stelling dat er geen goed Cambodjaans eten is, omdat de gebeurtenissen in de jaren 70 ertoe hebben geleid dat er eigenlijk geen recepten zijn doorgegeven aan jongere generaties.

Nog een paar tips voor lokaal vervoer: ten eerste is er nu Grab in Cambodja, wat prima is om een idee te krijgen van hoeveel een ritje moet kosten. Ik vond het niet erg om iets meer te betalen, maar het geeft je de ball park. Tenzij het een heel kort ritje is zou ik ook altijd voor een remorque kiezen in plaats van een tuctuc. Een tuctuc is een driewieler waarin je toch een beetje opgesloten zit en niet veel ziet; een remorque is een motor met een aanhanger waarin je zit, met meer frisse lucht en veel beter zicht. Voor langere ritten kan een auto handig zijn (is niet heel duur), maar je krijgt wel veel meer mee in een remorque (zoals de lucht van de vuilnisbelt of het abbatoir). Voor langere ritten voelt Grab ook wat veiliger, omdat er tenminste ergens geregistreerd staat dat je met iemand onderweg bent. Ik heb me nooit onveilig gevoeld in Phnom Penh (misschien naiëf), maar was wel blij met Grab te hebben geboekt toen ik in de middle of nowhere in een remorque zat, na de killing fields te hebben bezocht. Voor 15 dollar heb je overigens zo een chauffeur voor een halve dag (terwijl het ritje alleen al 7 dollar was op Grab), die kan je na de killing fields dan nog even bij een nieuw mall afzetten, zodat je van je misselijkheid kan proberen af te komen.

Zoals het een hoerenloper betaamt, had ik een hotel op riverside. Ik kan de Tao Residences aanbevelen. Het hotel lijkt bij de receptie niet heel veel, maar de kamers zijn erg ruim en ze zijn makkelijk met dames naar boven laten. Ook leuk om te zien hoe de meisjes giddy werden, toen de kamerdeur openging. Aan de overkant een van de betere restaurants in de buurt; ontbijtje met eggs benedict was bijzonder smakelijk.

Voor we naar het hoeren gaan, nog een paar woorden over geld in Cambodja. Er wordt gewerkt met twee valuta’s: de lokale Riel, wat volgens mij tot briefjes van 50000 gaat en dat is dan ongeveer 12 dollar. In de praktijk heb je dus briefjes vanaf 10 dollar naar boven en dan van 100 tot 50000 Riel, met 4130 Riel als 1 dollar. Ik heb altijd gepind in dollars (waarbij Maestro goedkoper was dan Mastercard debit) en dan is het de uitdaging om de 100 dollar te wisselen… ik heb wel eens in een lady bar voor 90+ dollar aan wisselgeld in Riel gekregen. Daar heb je bijna een extra portemonnee voor nodig. Op de markten heb je vaak wisselkantoren, waar je dan je verdeling Riel en Dollars weer op orde kan maken. Als je zo een pak geld terug krijgt, is het natuurlijk makkelijk je te weinig te geven… maar volgens is dat bij mij altijd netjes en correct gedaan. In enkele gevallen stonden ze er zelfs op dat ik het natelde.

Goed, de enigszins onverwachte big smile in Cambodja is nu wel voldoende uit de doeken gedaan. Nu dan de dames en de barretjes. Er zullen vast andere opties zijn, maar ik heb het bij de barretjes aan riverside gehouden. De bars in 136st, 130st, 118st, 104st en de verbindingsstraatjes. Er zijn ook best wat 5 dollar massage salons, die erom bekend staan dat ze je proberen op te lichten (meestal door 100 dollar briefjes te verwisselen met een nepbriefje). Dus niet te veel geld meenemen (of alleen Riel), zelf heb ik ze gewoon links laten liggen… ondanks dat er best leuke meisjes zaten.

Dat brengt mij tot de ladybars. Van te voren wist ik niet echt wat ik zou tegenkomen, want de Khmer dames leken me niet echt mijn ding op basis van de foto’s die ik had gezien. Dit doet me een beetje denken aan mij bekende ijsberen die verkondigen dat ze niks met Aziatisch hebben… tot een paar jaar geleden dacht ik dat ook, maar in Thailand kwam ik gewoon allemaal leuke meisjes tegen… en dat gebeurde nu dus ook in Phnom Penh. Sterker nog, ik vond de line ups in de bars beter dan je in Pattaya vindt. Bijzonder veel leuke meiden. Ik had begrepen dat een deel daarvan niet met klanten meeging, ook daar weinig van gemerkt… sterker nog, de meeste dames hadden het bijzonder snel over waar mijn hotel was enzo. Soms wel wat jonge deernes die oogcontact ontweken, maar goed… je hebt inmiddels overal de Asianhunters. Uiteindelijk waren de 4 dames die ik mee heb gehad tussen de 18 en 21, dus niet echt MILFS.

Qua prijzen is het wat duurder dan in Thailand – en ik las met enige Jaloezie het verslag van MJ van een paar jaar terug – maar op de een of andere manier ging ik wat makkelijk met mijn dollars om dan met de baht (soms vergeet je hoe weinig 200 baht is). Bier is natuurlijk bijzonder goedkoop in Cambodja, dus ik was in normale barretjes tussen de 0,50 en 1 dollar kwijt en in de ladybars ging dat soms naar 2 dollar als ze geen tap hadden (maar vaak ook gewoon 1 dollar). Lady drinks vaak 4 of 5 dollar en het viel op hoe hands on de barretjes waren (zeker 104 street). Ik heb 4 dames mee gehad, maar over de dagen heen met iets van 20 meiden zitten zoenen en frunniken. Dus ook vaak gewoon 5 of 6 dollar betaald om een beetje met een meisje te geinen zonder meer te willen. Voor neuken heb ik een beetje de fout gemaakt om alleen voor short times te gaan; maar in de woorden van een bekende medeijsbeer: ‘ik slaap graag alleen’. De barfine is tussen de 10 en 20 dollar en ik had het idee, dat dit ook echt betekende dat de dame voor de rest van de avond vrij was. Hoewel ze soms meer vroegen, gingen alle dames direct akkoord voor 50 dollar short time…iets minder was vast ook wel gelukt.

Op de eerste dag ging ik direct toen de bars open gingen op pad en had op 104 street na een paar drankjes de deal gesloten met een leuke 21 jarige en we waren waarschijnlijk rond 20 uur al op de kamer. Prima non standard sessie, die we op mijn laatste avond nog eens uitgebreid over hebben gedaan. Daarna een paar uur barretjes in en uit en de lipstick bijhouden (goed vegen). Laat op de avond werd ik in een zijstraatje een bar ingesleurd door een mamasan en een meisje met een mooi koppie. Barfine enzo was snel geregeld… nog even terug om een ID te halen, die ze van een kollega in haar handen gedrukt kreeg (toen ze vertrok even gekeken, leek niet speciaal op haar… maar zal wel goed zijn toch). Erg voorzichtig en passief, maar toch een redelijke sessie… waarbij ze ook langzaam ietsje losser werd. De overige dagen probeerde ik ditzelfde ritme vast te houden, waardoor ik vaak vroeg een meisje regelde… tijdens de drukste en leukste tijd eigenlijk niets deed… en dan in de avond probeerde nog een 2e dame te regelen. Was beter geweest om gewoon om 9 uur naar de bars te gaan en iemand voor langer mee te nemen. Hoe dan ook tweede avond snel tegen een leuke 18 jarige aangelopen, die goed was maar uiteindelijk ook het meeste een echte prostituee. Na het (prima) neuken naar de badkamer, en redelijk snel gekleed weer terug. Ik lag daar nog naakt met een druppel sperma die aan mijn voorhuid hing. Zij snel op bed om dat dingen even in haar mond te nemen en schoon te zuigen… waarna ze snel weg wilde. Wel lachen. Derde avond weer een meisje van 104: 19 en alleen Khmer, waardoor haar nicht er maar bij ging zitten. Had de dag eerder al wat drankjes met haar gedaan, waarbij haar tong op allerlei onverwachte plekken kwam. Iets meer drankjes gedaan dan bedoeld, maar daarna een erg leuke sessie met deze naakte stuiterbal op mijn kamer. Wel de enige die niet geheel aan de Asia standaard voldeed, omdat ze liever niet gevingerd wilde worden. Qua ‘geen standaard sessie’ scoorde ze heel hoog.

Nog iets dat minder was in Phnom Penh… kinderen die meuk proberen te verkopen op de late avond en de motorrijder die duidelijk was in wat hij bedoelde toen hij vroeg of ik ‘young girls’ wilde.

Na mijn bijzondere plezierige tijd in Phnom Penh ook nog even in Siem Reap geweest om tempels te bezoeken. Dat was een stuk minder prettig, omdat iedereen gestresst was om toch iets te verdienen in low season. Dat maakt het een irritante toeristenervaring. Iets buiten de echte toeristenplekken kon je gelukkig wel wat leuke cambodjaantjes vinden.

Qua seks, kan hier vast wat… maar ik had er weinig zin in. Er zijn wat bars die een beetje het idee van lady bars geven, maar die dames waren ruim over de datum. Tuktuk chauffeurs liepen rond met foto’s van KTV meiden op hun telefoon. Ik heb sowieso geen zin in karaoke en eigenlijk ook niet om met zo een kerel mee te gaan. Dan nog wat massage salons met tamelijk aggressieve verkooptechnieken. Bij een leuk meisje geprobeerd. 15 dollar totaal, maar eigenlijk alleen een handjob mogelijk terwijl ik wat aan het fijne lijfje mocht zitten (onder haar kleding). Dat leidde dus ook tot niets.

Uiteindelijk vond ik Phnom Penh erg gaaf… ook voor de dames!

12. Onderstaande 14 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (20 augustus 2023),Ascari (20 augustus 2023),Badslippers (21 augustus 2023),CVARIA (21 augustus 2023),hasta la pasta (20 augustus 2023),Massi (21 augustus 2023),mentholbear (20 augustus 2023),noglangnietuitgewandeld (20 augustus 2023),Patjax (20 augustus 2023),pret (20 augustus 2023),Ties85 (20 augustus 2023),Wacko66 (21 augustus 2023),WANDELAAR5 (20 augustus 2023),Wentelt Eefje (12 september 2023)

Regels voor berichten