Naam: Nora
Talen: Duits en wat Engels
Leeftijd: 34
Roken: ja
De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: ravenszwarte haren, lang en met wilde krul erin
Lengte dame: 1m70
Postuur en Kont: volslank is te overdreven… Wat babyvet is een betere omschrijving
Cupmaat: C cup
Body-Art: ik dacht het niet, maar ben niet zeker
Bijzonderheden betreft uiterlijk: Een Selena Gomez lookalike. Heb ik al eens eerder gehad in de saunaclubs, maar deze is toch een andere. Net zoals haar bekende dubbelgangster ziet ze er ook veel jonger uit. Ik schatte haar amper 25
De technische fiche:
Diensten & service: GFE, TZ, Beffen, PZC, NMC
Standaardhandelingen:
Tongzoenen:
Pijpen:
Neuken:
Belangrijke details bij het beffen der DVP:
Interactie bij het beffen: :
Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen:
Ingesteldheid:
Motivatie en inzet:
Zin voor initiatief:
Spontaniteit en omgang:
Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand:
Correctheid + waarmaken beloftes:
Netheid & persoonlijke hygiëne:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
Lieftallig- en schattigheidfactor:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:
Prijs : 70 standaard + 20 extra voor wat GFE elementen + 5 euro fooi achteraf
Score op uiterlijk 7/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 6.5/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? NVT, want Artemis kan me gestolen worden
De verslaggeving:
Voordelen: Het volledige pakketje zoals we gewend zijn, werd aangeboden als supplement. Ze heeft wel de moves. Van alles wat ik in Artemis meegemaakt heb, benaderde zij het meest een GFE. Bij Kennismaking komt ze verlegen en onwennig over, maar ze charmeerde wel… Gelukkig overschreed ze mijn negatieve verwachting bij het uitvoeren van haar stiel.
Nadelen: Te veel praatjes. Ze doet alsof ik een speciale service kreeg, maar waarschijnlijk krijgt iedereen dat tegen betaling van 20€ extra. Haar gehijg en vuilbekkerij tijdens het neuken en beffen leek wel een ingestudeerd nummertje. Het kwam fake en overdreven over. Ook wat leugens over de club. Ze is in omgang zeer oppervlakkig en daaruit schat ik haar niet al te slim in. IQ rond de 80 vermoed ik.
De betaalde tijd: Ik had mezelf kant en klaar gezopen gedurende de hele avond. Mijn veroveringen waren een wisselend succes. Het ontbrak wel altijd ergens aan…. Maar vooral de wrange nasmaak van hoeveel geld ik had opgedaan, motiveerde me om de club te verlaten. Bij het buitenkomen van de bar liep ik op 2 dames. Een Duitse etalagepop van 1m80, wiens lippen wel op een reddingsboei leken en haar verminkte tieten op zeppelins en een donkerharige schoonheid die qua snuit wel op Selena Gomez geleek. Ook zij was geen kleintje en buiten het plamuursel op haar gelaat, was ze voor de rest wel naturelle. Beide dames drongen aan op een trio, maar daar bedankte ik voor. Normaal zou mijn keuze altijd op de Duitse vallen, indien ik moest kiezen tussen haar en een Hongaarse. Maar deze Duitse had zichzelf uiterlijk zo om zeep geholpen, dat ik haar meer en meer begon te negeren en mijn interesse in de Hongaarse liet domineren. Nora noemde ze! Ik overwoog om toch maar in schoonheid af te sluiten en een laatste nummertje te maken met deze Hongaarse. Dat had er natuurlijk mee te maken dat ze me wel beffen, TZ en blazen zonder rubber beloofde. En warempel kwam ze die beloftes op de kamer nog na ook. Het zoenen was best wel goed. Met het beffen amuseerde ik me ook wel en het PZC was goed genoeg, maar niet speciaal. Het neuken deden we missio en zij op mij. Het zoenen tijdens het neuken, maakte er toch wel een volwaardige GFE van. De enige van de avond. Ik heb dus rustig afgesloten, na wat kinky, tegenvallende of weinig omvattende sessies. Plus natuurlijk nog de beste pijpbeurt van de laatste 5 jaar. Om het halfuur wat op te vullen nog wat zitten kletsen met Nora, maar eigenlijk is ze de oppervlakkigheid zelve. Toen ze beweerde dat camera’s iedereen in de gaten houden dat men niet langer dan 30min op de kamer blijft, was voor mij de tijd rijp om haar te lozen. Ik was uiteindelijk ook weer blij dat ik van haar af was!
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!