Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Katie (Bulgaarse)

Last Online
    Vandaag @ 07:44
    Discussies
    331
    Thanks
    1.862

Rotes Gesicht Katie (Bulgaarse)

Paspoort in SFL-stijl:

Naam: Katie
    Talen: Bulgaars, Engels, Duits
    Leeftijd: 25-30
    Roken: kettingrookster

De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: Zwart, lang
    Lengte dame: 1m60 of zelfs kleiner
    Postuur en Kont: kleine donder met mooie mokkakleurige huid en een mooi rond kontje
    Cupmaat: B-cup, die er slap bij hing… Maar nog wel OK
    Body-Art: Enkel een paar kleinere en minder opvallende
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Hele mooie meid. Ziet er eerder Grieks uit

De technische fiche:

Diensten & service:
    PMC, NMC, rookfetisj

Standaardhandelingen:
    Tongzoenen: nada… Wel kussen op de lippen een paar keer. Eén keer puntje van tong een halve seconde
    Pijpen:
    Neuken:

Randassortiment:
    Rookfetisj:

Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief:
    Spontaniteit en omgang:

Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:

Prijs : 70€ + 5€ fooi voor pakje sigaretten
    Score op uiterlijk 8.5/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 5.5/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 0.0%

De verslaggeving:

Voordelen:
    Mooie Bulgaarse, die eerder Grieks lijkt. Mooi lichaam en ze kent de kunst van het verleiden. Een voordeel voor mij, een nadeel voor velen… Ze rookt als de stoomboot van Sinterklaas

Nadelen:
    Raamservice, mist enthousiasme op de kamer, ze heeft het wel in zich, maar door de één of andere reden komt het er niet uit. Jammer van het verloren gegane potentieel.

De betaalde tijd:
    Ik wilde toch nog in schoonheid afsluiten en deze schone deerne had ik al enkele malen gespot. Telkens met een non-verbale interactie. Ze kan flirten en verleiden met haar ogen. En ze rookte als een ketter waardoor ze me niet onberoerd liet. Eerder vroeg ik haar of er bij haar een GFE te rapen viel, maar ze had me reeds gezegd van niet te zoenen. En ook beffen wilde ze niet. Ik liep wat later nog eens bij haar langs omdat ze me uitdagend stond aan te kijken en vroeg of TZ er echt niet inzat. Misschien bij sympathie zei ze. Jammer dat ze me niet kon vertellen dat ze me daar in de bar sympathiek vond. Dus ik wist dat het er niet inzat, maar omdat ze zozeer mijn type was, waagde ik het er toch op. Indien je niet aan TZ doet, zou je dan in de plaats iets anders kunnen doen, vroeg ik op weg naar de kamer. Alles heeft een extra kost zei ze hierop. Ik zei dat ik het geil vond als ze rookte. Misschien kon ze roken terwijl ze met mij neukte. Als het dat maar is, zei ze lacherig. Ik rook graag en als ik van jou mag blijven roken tijdens onze tijd samen, dat is dat ook aangenaam voor mij zei ze giechelend alsof ze dit soort verzoeken elke dag 5x had. Uiteindelijk wat zitten strelen en daarna kreeg ik een smoking blowjob van haar. Alleen kwam dit gevoelsmatig niet tot z’n recht, want ik had een condoom aan. Daarna neuken. Zij bovenop mij en maar paffen terwijl. Daarna ik op haar… Daarna doggy en uiteindelijk zij terug op mij. Heel even mocht ik haar lippen en het puntje van haar tong proeven. Technisch was ze zeker niet slecht, dus na 20minuten op de kamer kwam ik klaar. In 20 minuten had ze 4 sigaretten geroot en een 5de had gekund maar haar pakje was leeg. Na betaling en afscheid gaf ik haar alsnog 5 euro fooi en zei dat ik haar verslaving sponsorde en dat ze een nieuw pak moest gaan kopen. Dat deed ze nog meteen ook.

Verdere opmerkingen:
    Zoals gezegd ramenservice. Al heb ik ooit beter geneukt bij een raammadelief. Maar toch maakte haar schoonheid en haar rookattitude voor mij persoonlijk veel goed. Anderzijds was het niet de afsluiter van de avond, waar ik op gehoopt had.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 8 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 augustus 2023),flens (20 augustus 2023),mentholbear (17 augustus 2023),pret (17 augustus 2023),schoolmeester (17 augustus 2023),snaal88 (17 augustus 2023),Ties85 (18 augustus 2023),WANDELAAR5 (17 augustus 2023)

Regels voor berichten