-
17 augustus 2023, 13:23
Danilla (Roemeens)
Paspoort in SFL-stijl:
Naam: Danilla
Talen: Roemeens, Engels
Leeftijd: rond de 30
Roken: ja
De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: bruine haren bij elkaar
Lengte dame: 1m65
Postuur en Kont: dik en dikker
Cupmaat: D cup slap hangend
Body-Art: Niets
Bijzonderheden betreft uiterlijk: De dikste die in Artemis te verkrijgen was. De dikste die ik ooit geneukt heb, trouwens. Draagt ook een bril en heeft niet echt een knap gezicht
De technische fiche:
Diensten & service:
TZ, PZC, NMC, aftrekken, op tieten klaarkomen
Standaardhandelingen:
Tongzoenen:
Pijpen: 
Neuken:
:
Ingesteldheid:
Motivatie en inzet:
Zin voor initiatief:
Spontaniteit en omgang: 
Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand: 
Correctheid + waarmaken beloftes: 
Netheid & persoonlijke hygiëne:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
Lieftallig- en schattigheidfactor:
:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:
Prijs : 70 standaard + 20 + 30 extra omdat we over de tijd heen gingen en ik op haar tieten gespoten had
Score op uiterlijk 1/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 7.5/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? Niet van toepassing, want ik kom niet meer in Artemis
De verslaggeving:
Voordelen:
vriendelijke en gemoedelijke dikkerd. De beste blowjob van de afgelopen 5 jaren
Nadelen:
echt wel moddervet. Ik was zelf gegeneerd toen ik door de bar liep om af te rekenen, nadat we van de hutten op het dakterras kwamen. Ze is totaal niet knap. Ik liet me overhalen omdat ze de eerste was die verkondigde dat TZ en PZC mogelijk was. Samen met haar jovialiteit en het feit dat ik flink in de wind was van het zuipen. Toen ik haar een poos later in sofa zag hangen, vatsig en papperig, kon ik er niet bij hoe mij dat überhaupt gelukt was
De betaalde tijd:
Rustig dame die zich niet echt kwam opdringen, maar subtiel liet weten dat ze aanwezig was. Ik kon er dan ook niet naast kijken. Ze vroeg of ze bij me mocht zitten en ik gebood haar plaats te nemen, daarbij vermeldend dat ik niet beloofde snel de kamer op te gaan. Ik kon het wel met haar vinden op de één of andere manier, want ze was echt wel aimabel. Tijdens mijn beklag over de service van haar collegae fluisterde ze me heimelijk toe dat zij wél te vinden was voor een potje tonggeworstel. Na nog een destillaat te consumeren, nam ik 10min later de impulsieve beslissing om het er toch maar eens op te wagen. Wij naar de kamer (ook de peeskamers op het dakterras). Ze deed erg haar best om het mij chill te maken, want ze zag natuurlijk ook wel dat ik niet met volle goesting voor haar gekozen had. Ze stopte meteen haar tong in mijn mond. Het was echt tongworstelen in de zuiverste zin van het woord. Met krachtige slagen ging haar tong die rondom de mijne. Het was net alsof ik een koe stond te muilen. Anderzijds had het wel iets en ik liet het me welgevallen. Daarna gingen we in de nest liggen. Aldaar likte ze mijn hele lichaam af gedurende zeker 10min en ging vervolgens over op pijpen. Ik sloot mijn ogen om haar gigantische lichamelijke proportie niet te moeten zien. Op die manier genoot ik wel met volle teugen, want ze pijpte zoals ze zoende. Heerlijk vond ik dit… Trage, maar krachtige smeren van haar tong over gans mijn lul en tussendoor maar zuigen als een industriële Dyson. Ik moest verdomme oppassen om al niet meteen tot een climax te komen. Forumleden die me kennen of me herinneren van in de hoogdagen, weten dat pijpen voor mij niet het hoogste goed is. Het hoort erbij, maar het hoeft niet lang te duren. Het komt echt zelden voor dat ik klaarkom van pijpen. Het feit dat ik na enkele minuten van haar orale verwennerij al bijna een eruptie lanceerde, zegt alles! Deze dikkerd is een blowjobmachine! Na het pijpen wilde ze op mij komen zitten, maar dat was geen zicht en bovendien was ik bang dat het de erotische roes zou fnuiken (of mijn heupen zouden verbrijzelen. Ze zouden me thuis zien aankomen met een nieuw heup na een weekendje Berlijn) Daarom opteerde ik meteen voor hondjes-stand. Tja… Het was een ervaring… Laat ik het zo stellen. Mijn pik zat wel tussen haar kontskaken, maar ik denk dat alleen mijn eikel effectief in haar schede zat. Voor een vette te zijn, waren haar billen en kont wel behoorlijk strak en niet blubberig… Maar toch oogde het niet erotiserend en besloot ik haar na enkele minuten te beuken, me opnieuw te laten pijpen. Met alle macht probeerde ik het hoogtepunt zo lang mogelijk uit te stellen, maar na tien minuten was het toch zover. Ze voelde aan dat ik ging spuiten… Ze had er nog wat meer aan kunnen verdienen, want op dat ogenblik zat ik er echt niet mee om meer te dokken om in haar bakkes te knallen. Edoch trok ze mijn pik uit haar smoel en rukte nog enkele seconden verder. Mijn eikel hield ze tegen de huid van haar tiet en haar andere tiet sloeg bij regelmaat tegen mijn kloten. Een intens orgasme diende zich aan. Na dit alles verschoonde ze mij met babydoekjes en streelde mijn benen nog wat. Tijdens het kletsen kregen we in de gaten dat we lichtelijk over de tijd gegaan waren. Maar hier maakte ze duidelijk geen probleem van.
Verdere opmerkingen:
Tja… Wat wil je dat ik verder zeg? OK, het was een gok die toch nog positief uitdraaide. Hoe was het me gelukt toch geil te worden bij zo’n nijlpaard? Ik weet het ook niet… Drank doet gekke dingen met mensen, vrees ik. Een club vol met lekkere wijven en voor ieder wat wils en SFL neemt de dikste en lelijkste van allemaal. Zelfs na een heus topmodel als de Turkse Alice. SFL ging van het één uiterste in het andere. Maar goed… Ik durf haar dus zeker te recommanderen aan liefhebbers van een degelijke blowjob en fanaten van vrouwen uit het segment Containerschip/Olietanker
Is seks dirty? … Only when it's being done right !!! 
-
Onderstaande 11 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:
Badslippers (17 augustus 2023),flens (20 augustus 2023),forgetskinnyletsgetfatty (17 augustus 2023),Meme Moo (22 augustus 2023),mentholbear (17 augustus 2023),mynasch (17 augustus 2023),nick n. (18 augustus 2023),pret (17 augustus 2023),schoolmeester (17 augustus 2023),snaal88 (17 augustus 2023),WANDELAAR5 (17 augustus 2023)
Regels voor berichten