Paspoort in SFL-stijl:
Naam: Diana
Talen: Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd: 30-35
Roken: ja
De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: donkerblond, lang en golvend
Lengte dame: 1m65
Postuur en Kont: slank, pezig, kont om in te bijten
Cupmaat: Twijfelaar A – B-cup, mooie steektietjes
Body-Art: wat kleinere tattoeages
Bijzonderheden betreft uiterlijk: duidelijk geen blondine van nature. Fel gebruinde huid, mooie glimlach
De technische fiche:
Diensten & service:
PMC, NMC
Standaardhandelingen:
Tongzoenen: NVT
Pijpen:
Neuken:
Ingesteldheid:
Motivatie en inzet:
Zin voor initiatief:
Spontaniteit en omgang:
Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand: :
Correctheid + waarmaken beloftes: :
Netheid & persoonlijke hygiëne:
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid: :
Lieftallig- en schattigheidfactor:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: bij de kennismaking op kamer
Prijs : 70 euro, godverdomme en na 10min was ik al terug. Heb de sessie wel zelf gestopt. Ik heb ooit in Aken aan de ramen een betere service gehad voor 35€
Score op uiterlijk 8/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 1,5/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 0.00000000%
De verslaggeving:
Voordelen:
Ziet er goed uit met haar guitige snoetje. Vriendelijk en joviaal in de barruimte. Haar grootste talent is jou de kamer op krijgen
Nadelen:
Heel het reilen en zeilen op de kamer was een nadeel
De betaalde tijd:
Mooie en lieve mevrouw bij kennismaking. Meteen bij het betreden van een kamer een zakelijke en emotieloze feeks. Meteen rammelde ze af wat wel en niet kon. Mijn stijve pik die al van in de bar in positie stond, trok zich terug alsof het opeens begon te vriezen in Berlijn. Ze suggereerde meteen ook wat ik als supplement kon nemen bovenop het standaardtarief. Omdat de klik meteen teniet gedaan was door haar verandering van persoonlijkheid, besloot ik om niet meteen toe te happen met extra betalingen voor wie weet welke kwaliteit van service. De standaardservice dan maar. PMC, zij zittend op het bed en ik rechtstaand. Mijn pik kwam alweer halvelings overeind. Maar het pijpen leek nergens op. Daarna schoof ze naar achter en opende haar benen. Ik nam plaats tussen haar benen en wurmde mijn halve stijve in haar doos. Meteen ging ze voelen of ik het condoom nog wel droeg. Ze was daarop meer geconcentreerd dan op het neuken zelf. Ik wipte wat op en neer, maar bij gebrek aan medewerking van haar kant sprak mijn lul tot mij: “ik weet niet wat jij nog van plan bent, maar ik stop ermee. Maak me maar wakker als je wat beters gevonden hebt.” Mijn erectie was pleite en we stopten met neuken. Ik zei haar dat ik er geen zin meer in had en dat ik van de kamer wilde. Maar het zal nog steeds 70euro kosten, hekelde ze al halvelings in paniek.
Verdere opmerkingen:
Wat kan ik hier nog aan toevoegen?