Zittend aan de bar word ik aangesproken door een dame. Haar stemgeluid en de manier van praten in het engels op haar manier sprak mij wel aan, we hadden snel grote lol. Ondertussen vroeg ik me al af hoe het met haar in de kamer zou zijn terwijl ik haar van top tot teen bekijk. We hadden het zo leuk samen aan de bar dat ik na een minuut of tien haar vertelde dat we samen naar boven moeten gaan. Vind ik ook, zegt ze. Pakt haar tas en sleurt me door de bar naar de trap naar boven, de Stairway to Heaven!
Welke kamer het was? Niet belangrijk, hoe ik er uit kom is dat wel. Zo gezellig als we het aan de bar hadden werd in de kamer niet minder. Wat een leuke meid is dit. Maar nu met sex erbij. Nadat ze mijn badjas van me lijf gerukt had en ik haar mocht helpen haar werkkleding uit te doen duwde ze me op het bed. Ze had pielemans al vast terwijl ik mezelf nog een plek op het bed aan het geven was. Ze begon me overal te zoenen en zakte langzaam naar beneden. Ze pijpte me zoals ik het niet vaak heb meegemaakt, als ik er nu aan terug denk komt er wat tot leven, het was nat, diep en soms aardig wild. Ik moest me best doen om het plezier niet te snel te laten eindigen. Ondertussen kon ik haar lichaam goed betasten omdat ze naast me op haar knieën zat. Gelukkig stopte ze met pijpen want ik hield het niet meer en ze klom er bovenop. Rustig beginnen zei ik en dat was na een minuut voorbij en werd ze net zo wild als tijdens het pijpen. De rollen omgedraaid en haar op haar rug gelegd met haar benen opgevouwen vol gas er tegenaan gegaan tot ze zei fuck me doggie. Omgedraaid en weer volgas, het zweet gutste van me hoofd, ze draait haar hoofd en kijkt me diep in me ogen. Nou ik denk dat het gekreun van ontlading beneden in de bar te horen was als ik de gezichten die ons aankeken toen ik met knikkende knieën de trap afkwam.
Ik wist zeker dat het langer duurde dan een uur want waar heb je anders een horloge voor. Omdat ik voor de kamer nergens naar gevraagd had wist ik ook niet wat mijn schade zou zijn dus vroeg hoeveel. One hour zei ze. Ik gaf haar 150. Later in de bar samen nog wat gedronken. Bij vertrek had ik me voorgenomen haar de volgende keer weer met haar te gaan en dat is inmiddels gebeurd en weer was het vol overgave.