Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39
    Last Online
    17 september 2023 @ 01:15
    Discussies
    3
    Thanks
    11

Standaard Nieuw, hoe pak je het aan?

Hallo allemaal,

ik ben midden 30, ervaring met wandelen, echter geen sauna clubs. Het lijkt me leuk om een keer een sauna club te proberen, gezien alle goede ervaringen die worden geschreven. Zijn er mensen die tips hebben, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Hoor het graag

Last Online
    Vandaag @ 07:00
    Discussies
    86
    Thanks
    2.379

Standaard

Probeer met iemand mee te gaan. Het is wel belangrijk dat je voor jezelf een paar criteria hebt; is wellness super belangrijk of alleen de meiden? Wat is jouw budget? Welke reistijd is acceptabel? Wat voor een soort service verwacht je? Dat zijn zaken die je wel op een rij moet hebben en zoals gezegd; ga met iemand mee. Als je de allereerste keer alleen gaat dan spring je in het diepe. En voor sommigen is dat te diep...
    Een uurtje is ook maar een uur...

3. Onderstaande 3 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (13 augustus 2023),middagbeer ( 8 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 8 augustus 2023)

Last Online
    Vandaag @ 13:56
    Discussies
    56
    Thanks
    4.480

Standaard

pfft, ik ga altijd in m'n eentje naar clubs, bij hoge uitzondering dat ik andere beren tegenkom/aanspreek. Meestal heb ik wel voldoende aan uitpuffen op de bank oid. Maar met een andere beer is wel gezelliger en het dood de tijd tussen het kameren ook wel.

5. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 8 augustus 2023)

Last Online
    Vandaag @ 07:47
    Discussies
    168
    Thanks
    6.064

Standaard

De moeilijkste stap is van je zetel naar de schoenenkast.

7. Onderstaande 2 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 8 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 8 augustus 2023)

Last Online
    Vandaag @ 13:54
    Discussies
    319
    Thanks
    18.745

Standaard

Wat ik mij afvraag is hoe je het concept saunaclub en deze prachtige forum met alle behulpzame ijsberen heb ontdekt als wandelaar zijnde

9. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 8 augustus 2023),Wentelt Eefje (11 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 11:35
    Discussies
    113
    Thanks
    19.613

Standaard

Zo heb ik het gedaan: Lees je in op het forum. Kies een saunaclub waarbij je het gevoel hebt dat die bij je past. (Ze hebben allemaal voor- en nadelen). Pin zoveel geld als je uit wilt geven, ga er heen en ga naar binnen. Hou er rekening mee dat er “nieuw” op je voorhoofd staat getatoeëerd. De dames zien dat direct, die tatoeage gaat er, na 3 bezoeken of zo, vanzelf af.

Ik heb altijd een eReader bij me voor de tijd tussen de kamers door. Want urenlang voor je uitstaren hou ik niet vol.

11. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (13 augustus 2023)

Last Online
    Vandaag @ 14:51
    Discussies
    173
    Thanks
    2.815

Standaard

In het algemeen: Niet meteen meegaan met de eerste de beste dame die je aanspreekt. Dat zijn helaas vaak de afwerksters, de golddiggers. De openingszin is dan 'Hallo wie geht's?'. En die hebben een fijne neus voor nieuwkomers. Zeg dat je vaak in saunaclubs komt, maar dat het je eerste keer in deze club is. Of dat je deze club kent van een paar jaar geleden. Zodat ze niet denken: Oh een rookie, die kan ik wel even met weinig service wat euro's aftroggelen. Beter afwimpelen met: ik kijk eerst even rond. Een rustig meisje dat je vriendelijk aankijkt is meestal een veel betere keus. En van tevoren even naar de service vragen. Zonder dat ze later met toeslagjes voor dit en voor dat aankomen. De mentaliteit verschilt per club en binnen elke club ook per dame.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

13. Onderstaande 7 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

frittentitten ( 8 augustus 2023),Levitrus ( 9 augustus 2023),mechelen ( 8 augustus 2023),middagbeer ( 8 augustus 2023),rmjhexe ( 9 augustus 2023),schoolmeester ( 8 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 8 augustus 2023)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    11

Standaard

Bedankt voor de snelle reacties. Ik zat te denken 50 euro entree. 100 voor het kameren. Op ongeveer max een uurtje rijden vanaf Overijssel. Is dit realistisch?

Ik heb het forum ontdekt via wat andere websites. Je raakt wel eens aan het googelen

Goede tips, ja waarschijnlijk hebben de dames door dat ik nieuw ben. Misschien dat handig inderdaad om met iemand mee te gaan! Tussen het kameren door is een E-reader toegestaan, telefoon niet? Even naar de service vragen van te voren is ook wel een goede tip! Staan overige beren vaak open voor aanspraak of verschilt dat heel erg?

Last Online
    Gisteren @ 16:08
    Discussies
    115
    Thanks
    1.996

Standaard

ik zou voor een premium saunaclub opschalen naar max 75 euro voor de entree en minimaal 120/130 voor de dames prijzen zijn bij premium clubs vanaf 60 euro voor een half uurtje.
    Aangezien je nieuw bent zou ik 2 verschillende dames proberen en niet 1 uur all inn inzetten bij 1 dame die je niet kent.
    Maar natuurlijk ga je naar een budgetclub zou je het misschien nog net kunnen redden met dat budget.
    I just don't give a fuck

16. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 8 augustus 2023)

Last Online
    Vandaag @ 15:08
    Discussies
    123
    Thanks
    15.927

Standaard

Ik zou beginnen bij Penelope of bij Acapulco Gold.
    Betaal je niet meteen de hoofdprijs.

Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Discussies
    4644
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Betaal je niet meteen de hoofdprijs.
    Of wel en je bent meteen je portemonnee kwijt (zie topic, want dat probleem is nog altijd niet opgelost)

Ga beter naar Venus, Babylon, Schieferhof, Lux etc. Of maak met iemand een afspraak via meetingpoint.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

19. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje (11 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 07:47
    Discussies
    168
    Thanks
    6.064

Standaard

En schrijf je in voor de tombola's.

Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Discussies
    4644
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    En schrijf je in voor de tombola's.
    Schoolmeester: nee, want ik heb geen printer
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    15.927

Standaard

Klopt, daarom schrijf ik me niet meer in voor een tombola.

Last Online
    Gisteren @ 22:06
    Discussies
    2
    Thanks
    240

Standaard

Weet niet hoe goed jij je duits beheerst. Wellicht een idee om eerst in NL te gaan.
    Ik heb geen ervaring met le grand te zundert Mss dat iemand hier iets over kan zeggen.

Als jij dat wil uitgeven wat je hierboven aangeeft en perse naar DE wil, lijkt mij vanuit Overijssel penelope nog niet zo slecht.

Voor de rest, gewoon lekker relaxt blijven, en een lekker praatje proberen te maken met de dames.
    Maar ten alle tijden beleefd blijven tegen de dames, ook al staat ze je niet aan. Kom je het verst mee.
    Als ze alleen maar over kameren praten, rustig verder kijken. Je hebt tenslotte de hele dag

24. Onderstaande leden hebben frittentitten bedankt voor deze bijdrage:

Liefje ( 9 augustus 2023)

Last Online
    Vandaag @ 11:35
    Discussies
    113
    Thanks
    19.613

Standaard

Al die club adviezen… Ik kan ook mijn favoriete clubs wel noemen, maar ik denk echt dat je beter hier flink kunt inlezen en zelf een club uitzoeken waarvan je denkt dat die bij je past en die voor jou op acceptabele rij afstand ligt.

26. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Getrouwd (12 augustus 2023),Levitrus (12 augustus 2023),Liefje ( 9 augustus 2023)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    11

Standaard

Ik zit zelf te denken aan Venus, Penelope of bij Acapulco Gold. Ik ben volgende week in Berlijn. Lees goede dingen over Artemis. Misschien wel een leuke om mee te beginnen. Ik gebruik mijn telefoon zakelijk, deze mag niet mee naar binnen bij de clubs?

Tombola is soort van meet up?

Voor de rest bedankt voor de tips

Last Online
    Vandaag @ 06:35
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.525

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyran1 Bekijk bericht
    Bedankt voor de snelle reacties. Ik zat te denken 50 euro entree. 100 voor het kameren. Op ongeveer max een uurtje rijden vanaf Overijssel. Is dit realistisch?
    Hangt er vanaf van waar je vertrekt in Overijssel.
    Diamonds in Moers kan ook nog een optie zijn.
    Geen grote club , entree 20-30 euro , eten beperkt maar goed te doen.
    Line-up overdag beperkt tot ca 10 dames, op avond en in weekend tot ca 20 met schappelijke kamerprijzen.

Tussen het kameren door is een E-reader toegestaan, telefoon niet?
    Is per club verschillend: bij Diamonds bijvoorbeeld is mobieltje overal toegestaan , elders in kleedkamer, speciale mens room of helemaal nergens

Staan overige beren vaak open voor aanspraak of verschilt dat heel erg?
    De meeste ijsberen wel, degenen die dat niet willen zitten meestal stil in een hoekje of kijken zwijgend voor zich uit aan de bar. Nederlandse en Belgische bezoekers zijn over het algemeen toegankelijker dan de Duitse bezoekers (maar er zijn ook heel wat Duitse ijsberen met wie het gezellig kletsen is over de gezamenlijke hobby en over andere gezamenlijke interesses als beiden daar behoefte aan hebben. Heb zo in de loop van de tijd veel ijsberen leren kennen. Had mij 10 jaar geleden niet voor kunnen stellen dat ik met enkele van hen zelfs op vakantie ben gegaan en daar kunst&cultuur afgewisseld heb met club bezoeken
    En Garde

29. Onderstaande 8 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 9 augustus 2023),Husky ( 9 augustus 2023),Kurt Cobain ( 9 augustus 2023),Liefje ( 9 augustus 2023),mentholbear (13 augustus 2023),Toetebel (10 augustus 2023),Tyran1 ( 9 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 9 augustus 2023)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    11

Standaard

Top, Eddy. Moers wel ver rijden. Echter, kan ik tijdens het verblijf nog wat werk doen.

Last Online
    Discussies
    123
    Thanks
    15.927

Standaard

Diamond in Moers is wel een echte avond/nachtclub.
    Overdag is er weinig te beleven.
    Maar als je niet van drukte houdt, is het goed te doen.

32. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Husky ( 9 augustus 2023),mentholbear (13 augustus 2023)

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:14
    Discussies
    2
    Thanks
    87

Standaard

Gewoon doen. Kies een beetje bekende club en loop gewoon binnen. Bij de ramen ben je ook ergens begonnen. Kameren is geen moetje, worst case betaal je de entree, eet je iets, kijk je je ogen uit en ga je weer. Voordeel van een club is dat je niet hoeft rond te lopen, pak een koffie en acclimatiseer. Knoop ergens een praatje aan en loop dan een rondje door de club. Voordeel van Venus is dat ze echt naakt lopen, zelfs doe je niets is het heerlijk om te zien.

Zelf koos ik voor Venus, stapte aardig zenuwachtig binnen. Had vooraf flink ingelezen, recensies met namen en lichaamsbouw/tatoos geprobeerd te koppelen via de foto's op de website. Toen ik binnen was herkende ik er geen 1 dame terug. Wat een ellende. Eindigde met Sabina op een kamer, terwijl ik 3 andere dames op het oog had. Sabina benaderde mij en dat klikte, kamer was echt leuk. Uiteindelijk 2de ronde met Oana, meisje wat ik op basis van de foto's juist niet wilde. Maar daar had ik dat niet eens door en het werd een super kamer. Nu zou ik juist voor Oana gaan.

Kortom alles is toch anders dan je plant/verwacht. Gewoon gaan, kijk of je klikt met een dame en hopelijk dezelfde ervaring als ik had. En net als bij de ramen kan het ook wel eens tegenvallen.

34. Onderstaande 5 leden hebben FrankBlack bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 9 augustus 2023),Getrouwd (10 augustus 2023),Levitrus (12 augustus 2023),mentholbear (13 augustus 2023),Tyran1 (10 augustus 2023)

Last Online
    Gisteren @ 16:08
    Discussies
    115
    Thanks
    1.996

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyran1 Bekijk bericht
    Ik zit zelf te denken aan Venus, Penelope of bij Acapulco Gold. Ik ben volgende week in Berlijn. Lees goede dingen over Artemis. Misschien wel een leuke om mee te beginnen. Ik gebruik mijn telefoon zakelijk, deze mag niet mee naar binnen bij de clubs?

Tombola is soort van meet up?

Voor de rest bedankt voor de tips
    Als je naar Artemis gaat zou ik je budget nog wat verder om omhoog schroeven...
    I just don't give a fuck

Last Online
    15 juni 2024 @ 08:45
    Discussies
    1
    Thanks
    182

Standaard

Ik ben ook redelijk nieuw in de wereld van saunaclubs. Heb nu 5 bezoekjes op mijn naam staan en deze zijn allemaal bij Saunaclub Venus omdat deze club redelijk dichtbij is voor mij.

De dames kunnen inderdaad zien dat je ''nieuw'' bent. Mijn eerste paar kamergangen vind ik zelf ook te duur voor de kwaliteit die ik kreeg. Maar hoe vaker ik er kom hoe beter het gaat.
    Neem ook een horloge mee en houd zelf ook de tijd in de gaten dat je op een kamer bent.
    En wat anderen hier ook zeggen: Al het geld dat je meeneemt gaat op, ook al had je je voorgenomen van niet.

Een beetje aanspraak met andere ijsberen vind ik zelf wel gezellig dus ik sta daar wel voor open.
    Heb (naar mijn weten) nog niet met een ander forum lid gesproken, maar dit forum is dan ook nog niet ten sprake gekomen bij mijn gesprekken met mede ijsberen.

Maar ik adviseer je om naar een club te gaan die jou leuk lijkt of gewoon het dichtste bij is en je moet het gaan ervaren of het iets voor jou is of niet.

37. Onderstaande 6 leden hebben Grillworst bedankt voor deze bijdrage:

Getrouwd (10 augustus 2023),mechelen ( 9 augustus 2023),mentholbear (13 augustus 2023),Shakir ( 9 augustus 2023),Tyran1 (11 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 9 augustus 2023)

Last Online
    Vandaag @ 06:35
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.525

Standaard

Bij Venus is een kleine geluidsdichte kamer bij de receptie die gebruikt mag worden om te bellen of te mailen/appen.
    Handig om in geval van nood even te kunnen bellen maar niet echt prettig als je wat langer zaken moet afhandelen.
    Toen ik nog bijna wekelijks in Sixsens kwam had ik mijn iPad meestal bij me om tussendoor nog wat voorkomende zaken te kunnen afhandelen. Bij slecht weer in de speciaal daarvoor bedoelde mens room en bij goed weer boven op het dakterras: ideaal om het clubben af te wisselen met wat werk. Werkt erg relaxend als je geen stress hoeft te hebben over zaken die beter niet te lang onbeantwoord blijven.
    En Garde

39. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Grillworst (10 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 9 augustus 2023)

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    11

Standaard

Top reacties. Ik ga er deze of volgende week gewoon een keertje heen. Wat Franck aangeeft, worst case scenario eet ik iets, koffietje en eens rustig kijken. Venus is voor qwa rijafstand dichtbij en zo te lezen ook toegankelijk.

Bedankt voor je reactie ook Grillworstje. Ben je er al aan toe om een nieuwe club te bezoeken, of bevalt venus je nog prima? Wat voor budget houdt je aan bij venus, entree + 2x kamer?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten