Pagina 7 van 45 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 1105
  1. #151
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Ausrufezeichen CDL Line-Up 18.05.2007

    Anastacia (Rusland), Veranika (Letland), Evita (Letland), Gabriella (Venezuela), Angel (Roemenië), Darlene (Haïti), Petra (D), Giorgi (Turkije), Yasmin (Servië), Melissa (Turkije), Victoria (Polen), Verona (Kroatië), Denise (D), Tony (D), Lana (D), Leila (Hongarije), Madeleine (Polen), Stella (Italië), "Bilderbuch" Johanna (D), Corinna (D), Linet (Kenya), Emmanuelle (Guadeloupe), Inga (Litouwen), Steffi (Rusland), Michelle (CH), Vivianne (Polen), Anka (Roemenië), Alexandra/Mika (Roemenië), Mona (Roemenië), Maria (Roemenië), Gina (D), Riccarda (D), Mickey (Letland), Tina (Letland), Justin (Letland), Theresa (Roemenië), Claudia (D), Hanna (Tjechië), Suzy (Thailand), Larissa (Oekraïne), Asra (Turkije), Lara (D), Sarah (Hongarije), Daniella (Kroatië), Shana (D), Mirella (Roemenië), Paula (Colombia), Christina (Hongarije), Sonja (Tjechië), Jenny (D), Elouisa (Spanje), Chantal (D/Syrië), Samantha (USA/Hawaï) sowie namentlich ca 25 mir nicht bekannte mädels (alle Angaben ohne gewähr für Richtigkeit und Vollständigkeit).
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 mei 2007 om 23:03

  2. #152
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    :D :D! Ok 1 detail geef ik prijs, ik was na een half uur met Denise 150 Euro kwijt,

    :D :D
    :thefinger :thefinger
    :teuflisch :teuflisch

    :wink: :wink:
    Sterrenjager!

  3. #153
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Een zondagje Oase

    Nadat het afgelopen woensdag door de files niet was gelukt om op tijd in BHH te komen, zijn Jansen en ik afgelopen zondag, na ook weer lang in de file te hebben gestaan tussen de terugkerende hemelvaartvakantiegangers, dan toch om 16:00 uur in Oase aangekomen. Het weer was fantastisch mooi en de thermometer in de auto gaf toen al een comfortabele 27 garden Celsius aan. Nadat we ons hadden gehuld in een gele badhanddoek, ijsberen zie je eigenlijk niet in Oase, hebben we samen eerst lekker van de zon en buitenzwembad genoten. Voor mij was het de eerste keer op een zondag in Oase en had dan ook de verwachting dat het aantal dames niet zo hoog zou zijn als een reguliere zaterdag. Deze verwachting kwam ook uit want tegen een uur of vijf was het nog erg magertjes gesteld met de dames. Aan het zwembad liggende zagen we wel Micky, met deze keer een mooi geblondeerd koppie. Al snel nadat we ons hadden genesteld op de ligbedden kwam de Poolse Vivian lekker bij me liggen. Vivian had me verwacht deze zondag, ze was afgelopen vrijdag al reeds ingelicht door de twee andere Friedberg boys en wist ook dat de andere herhalingsgevalletjes er niet zouden zijn, dus ze zag de kans schoon om Sonny de kunnen verleiden voor een kamerbezoek. Wat zij echter niet wist was het feit dat ik eigenlijk zat de wachten op de binnenkomst van een bijna 1.80m lange andere Poolse dame, Agniezska genaamd. Dus ik hapte niet toe op haar charmes. Ook uitnodigen van haar kant om samen te gaan zwemmen boden geen soelaas voor haar.

    Het werd al wat later en de zon begon zich al lager aan de horizon te vertonen, voor ons een teken dat de kracht ervan niet meer van dien aard was om onze velletjes nog verder te doen verkleuren en we besloten maar eens te polsen of het aantal dames binnen in de bar was opgelopen. Bij binnenkomst liepen we tegen een haag met blote dames aan wat voor mij een teken was dat het vandaag wel weer goed zou komen. Op de hoek van de bar herkende ik het blonde prinsesje uit Kroatie en stelde haar voor aan Jansen. Samen hebben we met haar wat geklets maar ik merkte al gauw dat ik Jansen niet meer bij haar weg kreeg. Ik besloot dan maar alleen een saunaatje te pakken. Daarna lekker afgekoeld in het zwembad. Na het afdrogen liep ik terug naar de bar om te kijken of Jansen nog te vinden was, echter verder dan de deuropening kwam ik niet want daar stond ze, hoog op de benen en een brede lach op haar gezicht. Agniezska was gearriveerd. Ze werkt eigenlijk bijna nooit op zondag, maar was deze dag toch naar Oase gekomen. Direct met haar naar een ligbed gegaan en lekker bijgekletst. Jansen kwam even later ook weer de tuin in en kon ik eindelijk mijn favoriete Oase dame aan hem voorstellen. “Ja” zie hij, echt een Sonny meisje…….Zoals altijd deelde Agniezska weer allerlei snoepgoed uit en heb ik lekker met haar gekeuveld op het ligbed als voorbereiding op een kamergang. Jansen was op dat moment opvallend onrustig geworden, zeker in vergelijking met de eerste uren dat hij in Oase was. Na zijn ontmoeting met Verona was hij redelijk van haar charmes onder de indruk geraakt. Agniezska en ik besloten Jansen alleen te laten en vertrokken naar de kamer voor wat achteraf bleek een twee uur durende sessie. Toen ik eenmaal terug was van de kamer om Agniezska bij de kleine kluisjes af te rekenen, stond ook Verona daar, alleen nu wel met een opvallende glimlach op haar gezicht. Ik dacht, er is hier wat loos….. Ik ga op zoek naar Jansen en toen ik hem had gevonden stonden zijn mondhoeken ook heel ver naar boven gericht. Al gauw bleek dat Jansen nu ook intiem kennis had gemaakt met Verona.

    De avond viel in BHH en Jansen en ik genoten van het moois wat zich binnen Oase afspeelde.
    Samen nog een saunaatje gepakt en toen weer de bar in. Daar kwamen we Verona en Agniezska weer tegen. Niet viel later liep ik met Agniezska naar een bank en tot mijn verbazing zie ik Jansen weer met Verona even verderop in een bank plaatsnemen om daarna te verdwijnen naar de kino totdat ik ze later weer richting de kamer zie lopen. Ik besloot een tweede ronde met Agniezska te gaan doen. Een goed uur later waren zowel Jansen en ik volledig uitgeput en hebben we voldaan het Oase paradijs achter ons gelaten. Bij de uitgang stond de Poolse Vivian met een treurig gezicht, ondanks de afwezigheid van de herhalingsgevalletjes, was ik niet met haar op de kamer gegaan.

    We hebben het uiteindelijk niet te laat gemaakt gezien de volgende dag een flitsbezoek aan PHG op het programma stond.

    Het was weer een geslaagde dag in Oase en we mogen ook concluderen dat Jansen het niet bij dit ene bezoek zal laten. Hij zal zelf wel schrijven waarom....Ik denk dat de reden zal zijn dat hij voor het eerst in zijn ijsberenloopbaan 3 x met de zelfde dame naar de kamer is gegaan. In ieder geval zal hij hoogstwaarschijnlijk zijn agenda synchroniseren met die van Forza.


    BR, Sonny :wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 22 mei 2007 om 12:14

  4. #154
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Het was weer een geslaagde dag in Oase en we mogen ook concluderen dat Jansen het niet bij dit ene bezoek zal laten. Hij zal zelf wel schrijven waarom....Ik denk dat de reden zal zijn dat hij voor het eerst in zijn ijsberenloopbaan 3 x met de zelfde dame naar de kamer is gegaan. In ieder geval zal hij hoogstwaarschijnlijk zijn agenda synchroniseren met die van Forza.
    BR, Sonny :wink:
    Whhhaaaatttttt......3x op één dag met HET prinsesje mee ............ahhh een liefhebber dus :thefinger :thefinger

  5. #155
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Ik zou wel iedere week met haar mee willen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Whhhaaaatttttt......3x op één dag met HET prinsesje mee ............ahhh een liefhebber dus :thefinger :thefinger
    Ja wat ik alleen nog kan vermelden is ,is dat Forza een supersmaak heeft wat vrouwen betreft.
    En omdat het voor mij wel heel ver rijden is heb ik daarom dit Prinsesje maar
    3x mee genomen op deze avond.
    Als we nu een michelin gids zouden maken dat begon zij met 3*** sterren.
    Het was een heel bijzonder samen zijn met deze dame.
    Zeker dit jaar hoog in mijn top 5.

  6. #156
    Geregistreerd
    1 december 2005
    Last Online
    12 februari 2012 @ 21:54
    Berichten
    18
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Oase am 26.05.

    Für meine holländischen Kameraden

    bei dem Wetter war natürlich die Oase angesagt, also nix wie hin.
    Der Außenbereich sah klasse aus, überall lagen die Dreibeiner auf den Liegen
    und bruzelten und die Girls stellten sich gekonnt zur Schau.
    Was ein Anblick, echt toll ein Mann zu sein…
    Während ich zum Essen anstand sah ich dieses Zauberwesen, mit zwei anderen Hübschen.
    Ich dachte nur , die musst du haben.

    Meine erste Wahl sollte aber Jenny sein, da mir ein Gast zu vor kam
    Jenny ist sicher im Forum bekannt, die kleine Blonde mit der freschen Schnauze und den D-cups,alles immer schön handlich.Also nach einem Steak ab aufs Zimmer
    wie immer Girlfriendsex vom Feinsten, man kennt sich ja mittlerweile.
    Nach dem Duschen gings kurz Richtung Heimat ein paar Besorgungen machen
    nach ca 2,5 Stunden war ich wieder an Bord.Meine Süsse saß am Pool und wehrte ein paar Asiaten ab.Ich also hin und dann dieses Lächeln, mein Handtuch bekam seinen eigenen Halter.Ihr Name war Evelina oder so ähnlich ich war so verzaubert das ich garnicht richtig hin hörte.Auf jeden Fall ist Sie aus Polen, Anfang 20 ,blonde schulterlange Haare,schlank und schön geformte c-cups , sie war die meiste Zeit mit den zwei Mädls im Club unterwegs.
    Sie sagte sie wäre vorher ein Jahr im Artemis gewesen,warum wohl.
    Wir also ein Zimmer gesucht, leider waren alle mal wieder belegt und ich war kurz vorm platzen.Ich holte noch schnell 2 Getränke für uns und schon war ein Zimmer frei.
    Ich legte mich aufs Bett, sie band sich die Haare nach oben, da kam mir gleich Marina
    in den Kopf.Was dann folgte war megageil, wir küssten uns erst ganz vorsichtig dann immer intensiver das waren bestimmt 10 Minuten mit ne kleinen Pause für einen Positionswechsel.
    Die hörte gar nicht mehr auf,sollte mir recht sein.
    Mein Rohr war schon lange ausgefahren, es folgte französich mit viel Gefühl, hätte auch etwas flotter gehen können.Also Tüte drauf und aufsitzen lassen, man war ich geil.
    So schnell hab ich noch bei Keiner abgeschossen,ich weiss nicht wie lange wir auf dem Zimmer waren, draussen hatte es bereits wie aus Eimern geschüttet.
    Wir trennten uns mit einen letzten Kuss, aber nicht zum letzten Mal dachte ich.
    Schade das regnete es war echt super bei dem klasse Wetter.
    Egal die Lage weiter peilen, mein Kumpel war zwischenzeitlich auch eingetroffen.
    Ach ja Fußball gabs ja auch noch, so ging die Zeit im Fluge dahin.
    Gegen Mitternacht sah ich meinen Engel wieder und zögerte nicht lange.
    Es wurde genauso schön wie beim ersten Mal, sie sagte das sie nur noch ein paar Tage da wäre und dann nach Polen fahren würde , aber wieder nach Deutschland zurück kommen wolle.Fragt nicht wohin, natürlich ins Artemis, wer weiss ich halte die Augen offen.
    Wer sie sieht unbedingt mit aufs Zimmer nehmen.

    Gruß Marki

  7. #157
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Jenny aus Köln wordt idd misschien wel weer een keertje tijd. Was wel een aardige sessie, maar weer ruim 1 jaar geleden dacht ik zo.

  8. #158
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden FKK Oase 08.06.2007

    Tsja, SMSjes van Kroatische prinsesjes doen je af en toe in zeer snel tempo naar Hessen afreizen, hetgeen geschiedde op vrijdag 8 juni jl waarbij in recordetempo (< 2u50min) al reeds om 13.15u de entree in de Oase werd gemaakt en ik had nog net een parkeerplaatsje om m'n bolide te parkeren: het was er dus al afgeladen vol

    Dat bleek ook inderdaad het geval te zijn want het was al erg druk in de tuin, maar wat wil je met een temperatuur van 27-30 graden en het meest fraaie Aussengelände van Germania. Alle ligbedden waren bezet, zowel met gasten als met naakte dames. Tamara moest lachen toen ik bij haar aan tafel schoof, vorige week Palace, deze week in Oase: "Du bist auch jede Woche im Puff"

    De Oase wordt weer verbouwd; Het binnenzwembad en de eetgelegenheid gaat weg en er komen op deze plaats nieuwe kamers, met als gevolg dat er dwars door de Oase een houten tunnel van circa 20m loopt van de herendouche tot aan de ingang van de tuin. Bij goed weer wordt er buiten gegrild, en anders wordt er binnen in de ontmoetingsruimte gegeten hetgeen deze week al tot ongebruikelijke taferelen heeft geleid.

    Nadat de zon zijn werk had gedaan en de Roemeense schoolklasjes klaar waren met het spelen in het buitenzwembad, was het blonde prinsesje opeens daar omstreeks 17.00u. Na wat inleidende schermutselingen werd er een kamer opgezocht om sessie nr ... te vieren met de nodige drank en aardbeien (doen we ook niet elke dag). Sessie was uiteraard ook weer top qua service en optiek.

    Nadat ik vroeg avond een SMS-festival van thuisblijvende IJsbeertjes gepareerd had en terloops met enkele herhalingsgevaletjes de agenda had doorgenomen, kwam het blonde prinsesje weer tevoorschijn voor een Slow-motion sessie in een hangmat in de Oase-tuin (samen sterren kijken en dat soort romantische toestanden; je herkent het vast wel als ervaren IJsbeer).

    Enfin, nog een paar koppen koffie en het matchen van agenda's en het was alweer tijd om naar huis te gaan (dit keer een uurtje of 4 vroeger dan normaal) om circa 1.00u.

    NB 1: Onze Blonde Letse vriendin Mickey zag er alleraardigst uit: blonde rasta-haarverleninging, mooi gebruind lichaam van een ver vakantie-oord en witte netkousen met witte Schnür-schuhe: erg opwindend een 9,5 voor presentatie en optiek en daardoor bij een volgend bezoek "Defenitely Fuckable" !!

    NB2: De temperatuur was die middag en later op de avond erg onaangenaam binnen waardoor het hele gebeuren zich in de tuin afspeelde (om precies te zijn: in het zwembad).

    NB3: Zonder andere en bekende IJsbeertjes is de Oase toch lang niet zo gezellig.

    NB4: Wil de Nederlander die stiekum De Telegraaf stond mee te lezen terwijl ik in een hangmat lag, zich melden via PM ?

    Grtz,

    Forza
    Laatst gewijzigd door Forza...germania; 13 juni 2007 om 01:21

  9. #159
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    En waren er afgelopen woensdag nog IJsbeertjes in het paradijs, want ik lees er maar niks over

  10. #160
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Een speciaal bezoek aan Oase

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    En waren er afgelopen woensdag nog IJsbeertjes in het paradijs, want ik lees er maar niks over
    Afgelopen woensdag zijn collega beer First en ik afgereisd naar Oase. Na eerst wat zakelijke afspraken te hebben bezocht zijn we rond 1700 in Oase aangekomen. Deze keer was het voor Sonny een speciale reden om naar Oase af te reizen. Een “vorige generatie” Sonny meisje https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2784
    was onlangs in Oase neergestreken, dus was het leuk om dit meisje na lange tijd weer eens te ontmoeten. Echter, de reis verliep met gespannen gevoelens, want hoe zou het e.e.a. zich gaan ontplooien wanneer een goede oude bekende zich mengt tussen alle GFE herhalingsgevalletjes waarmee ik de afgelopen maanden in Oase diverse malen naar de kamer ben geweest.

    Na het afrekenen van het entree geld, eerst mijn waardevolle spullen in het kleine kluisje bij de ingang bij de bar gelegd. Op dat moment hoor ik mijn naam al roepen uit de menigte vrouwen. Daar was ze, mooi als nooit te voren, stralend en blij. Mijn blonde Poolse meisje uit mijn tijd als beginnende ijsbeer. Ik werd begroet als een visser welke na een lange zeereis huiswaarts keerde. Snel omgekleed en via de bouw tunnel naar de tuin gegaan. Niet veel later kwam de blonde Poolse me opzoeken om de rest van deze dag niet meer van mijn zijde de wijken. Wanneer jullie het bovenstaande lezen zullen jullie begrijpen dat ik eigenlijk verder niet veel informatiefs te melden heb over ons bezoek in Oase. First heeft zich kostelijk vermaakt met een Duitse schone, Tony (welke deze dag dus geen schijn van kans had bij Sonny) en Beate, een blonde Poolse van 24 jaar. Mijn vaste Oase meisjes, Tony, Agniezska hebben deze dag totaal niets aan Sonny kunnen verdienen. Tony was enigszins teleurgesteld, maar zag in First een andere bron van inkomsten. Onze reizende dame Tamara (Irene) heb ik deze dag niet in Oase gezien. Buiten het feit dat het weer rijkelijk gevuld was met mooie dames, heb ik ook het blonde prinsesje van Forza niet kunnen ontdekken.

    We hebben ons in ieder geval kostelijk vermaakt en zijn we uiteindelijk tegen middennacht huiswaarts gekeerd.
    Nogmaals, weinig nieuws, maar toch een klein berichtje over de gebeurtenissen aldaar.

    BR, Sonny:wink:

  11. #161
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Tsja, prinsesjes vieren de laatste tijd wel erg veel en vaak vakantie. Tamara is weer terug naar The Palace zo vertelde ze, want ze had het afgelopen vrijdag niet erg naar haar zin.
    Beate is na een jaar weer terug in Oase en heeft samen met Kasia in FKK Artemis gewerkt.

    Grtz

  12. #162
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Terwijl ik nietsvermoedend door d'n Anvers struin, krijg ik opeens een sms-je van mijn tweelingbroer: 'De bezetting is wel OK in Oase, kom net met Miss Sunshine van de kamer en doe ook de Letse Tina nog' :thefinger :thefinger

    Verschil moet er zijn, toch

  13. #163
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Terwijl ik nietsvermoedend door d'n Anvers struin, krijg ik opeens een sms-je van mijn tweelingbroer: 'De bezetting is wel OK in Oase, kom net met Miss Sunshine van de kamer en doe ook de Letse Tina nog' :thefinger :thefinger

    Verschil moet er zijn, toch
    En dat verschil was er ook gisteravond :D!

    Zaterdag jl. was ik er samen met mijn tweeling broer en was er wel sprake van een geslaagd bezoek ondanks dat veel mij goed bekende dames ontbraken, schade bleef beperkt tot 2 geslaagde 50 Euro sessies, mijn goedkoopste Oase bezoek all-time .
    Mijn broer werd zo'n beetje de hele zaterdag avond en nacht in beslag genomen door Kroatisch blond!

    Woensdag dus weer afgereisd, combinatie van tijd, motief en gelegenheid zullen we maar zeggen.

    Met enige vertraging door wat regen onderweg stapte ik klokslag half acht de Oase binnen.
    De eerste dame die me meteen na binnenkomst begroette en kuste herkende ik niet, was volgens mij Vivian maar ben er niet zeker van. Toen was het de beurt aan Denise voor een hartelijke begroeting na lange tijd.
    Nog voordat ik mijn portemonnaie in het kluisje bij de ingang kon opbergen kwam vervolgens Micky op me afgestormd vergezeld door haar zus Tina.

    De sfeer was gezet zullen we maar zeggen . Na me omgekleed te hebben naar de bar gelopen en wat bemachtigd van wat formeel voedsel heet, nou ja OK. Denise had al een plekje gereserveerd en gebaarde me dat ik naast haar moest komen zitten. Na het eten wou ze een rondje maken deed ze ook met de waarschuwing er bij ik kom wel terug hoor, dat deed ze ook iets van 5 maal ofzo.

    Zat wat verscholen en alleen in een hoekje toen Daniela me spotte en naar een vriendinnetje van haar liep. Niet veel later kwam dat vriendinnetje, de Servische Yasmina met een big smile op me afgelopen "Daniella sagte du warst hier, "nein sagte ich", ist aber wahr!".

    Enfin na een half uurtje bijkletsen gezegd dat ik eerst wat wou bijkomen en een sauna nemen, aldus gedaan.
    Uiteindelijk met Miss Sunshine weer een zeer aangenaam uurtje doorgebracht welke exact 76m duurde, maar was allemaal geen punt.

    Na wat cooling down kwam Denise weer eens langs, liep weer een rondje en kwam weer zitten om geknuffeld te worden (had haar begin v.d. avond uitgelegd dat een kamerbezoek er deze keer niet in zou zitten maar daar had ze wel begrip voor).

    Micky wist me er nog fijntjes aan te herinneren dat ik 6 weken geleden klaarblijkelijk had afgesproken met haar zus de kamer op te gaan, dat klopte.
    Had nog even tijd nodig maar voor later in de nacht afgesproken, waar Micky 30m voor de afgesproken tijd al op je schoot gaat zitten doet Tina dat 15m voor de afgesproken tijd :p.
    Met de fraaie Letse Tina vervolgens een half uur op de kamer geweest.

    Toen was het inmiddels al na 2u geworden. Omdat er klaarblijkelijk een dame jarig was geweest had "Der Chef" erin toegestemd dat er wat champagne werd uitgedeeld aan een aantal dames.
    Ik zat toevallig naast deze dames en niet veel later zaten 2 van de dames boven op me hard op lachend en lol makend :D, ik liet het maar over me heen komen :p.
    Kwam ook een beetje door het feit dat er niet zo veel mannen waren en dus dat de dames naar alternatief vermaak zochten.

    Zonder details prijs te geven heb ik me toch zeer kostelijk vermaakt tussen 2u en 4u .
    Toen was het ook mooi geweest, afscheid genomen, agenda's getrokken en niet veel later liep ik in de gestadig neergutsende regen naar buiten.
    Het was donker, het was nog exact 42 km naar het Etapje in Linden, had nog een half pakje sigaretten op zak en ik zette mijn zonnebril op.

    Op de terugweg hedenochtend wou ik bij Keulen de A3 naar Oberhausen nemen en bij Kerpen via de A61 naar Venlo rijden, maar je kunt overdrijven en dat heb ik dus maar niet gedaan.

    :wink: :wink:
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 11 juli 2007 om 01:07
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #164
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Verbouwing klaar en Alcoholische dranken verkrijgbaar

    De verbouwing in Oase is zo goed als gereed. Toen ik er afgelopen donderdag was werd de laatste hand gelegd aan de verbouwing. De volgende dag zou het gereed zijn.

    Vanaf vorige is het ook mogelijk Alcoholische dranken te kopen.

    Bier en longdrinks kosten 10 euro
    Champange vanaf 100 euro per fles.

    BR, Sonny:wink:

  15. #165
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    De verbouwing in Oase is zo goed als gereed. Toen ik er afgelopen donderdag was werd de laatste hand gelegd aan de verbouwing. De volgende dag zou het gereed zijn.

    Vanaf vorige is het ook mogelijk Alcoholische dranken te kopen.

    Bier en longdrinks kosten 10 euro
    Champange vanaf 100 euro per fles.

    BR, Sonny:wink:
    Maar je hebt je euro's vast en zeker niet aan entree en drank besteed :thefinger

    € 10 voor een biertje is wel walchelijk veel geld.....stelletje oplichters

  16. #166
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Maar je hebt je euro's vast en zeker niet aan entree en drank besteed :thefinger
    Alleen maar https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=4367;)

    BR, Sonny:wink:

  17. #167
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    OK....zo kennen we je weer :thefinger :thefinger

  18. #168
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Ausrufezeichen Bezienswaardigheden in de omgeving !!

    Kijk eens hoe leuk die uitstapjes naar het Taunusgebergte zijn :thefinger

    http://de.wikipedia.org/wiki/Gro%C3%9Fer_Feldberg

    Historische Altstadt Friedberg met lekkere schnitzel en grote biertjes :teuflisch

    http://www.friedberg-hessen.de/0/index.htm

    Of een bad in één van de vele bronnen in kuuroord Bad Homburg

    http://www.bad-homburg.de/webdocdisp...&WebDocID=4592

    En als je ooit in Friedrichsdorf-Burgholzhausen terrecht komt dan kan ik de plaatselijke toneelvereniging aanbevelen die regelmatig toneelspelletjes opvoert in hun fraaie nederzetting .

    http://www.burgspielschar.de/


    En voor de rest..........ontdek het zelf :wink:

  19. #169
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Burgholzhausen, 28.07.2007

    Het was alweer zo lang geleden dat er in BHH acte de presence werd gegeven dus het moest er maar weer eens een keer van komen om de reis naar Hessen te maken. Vooraf nogal wat onduidelijkheid over de aanwezighed van het blonde prinsesje: komt ze nu wel wel of komt ze niet, maar donderdagavond stond het licht dan plotseling op groen zodat er meteen een Etapje in FFM werd geboekt.
    Via de IM had ik reeds contact gehad met een FKK-newbee die ook een keer mee wilde. Eigenlijk wil hij incognito blijven, maar ik zal hem gemakshalve maar 'Kees' noemen:p .
    Omstreeks 13.30 kwam hij mij met zijn vaartuig ophalen en werd er koers gezet richting Germania, waarbij onderweg een topsnelheid werd bereikt van 235 km/uur
    Met Kees had ik afgesproken dat we een alternatieve route door het Taunusgebergte zouden nemen, alvorens de Oase te betreden. Het letterlijke hoogtepunt van deze route was gelegen op de Grosser Feldberg met 878,5m ü NN, waar via het parcours van 'Rundum den Henninger-Turm' uiteindelijk het observatorium en uitzichttoren werd bestegen met een overweldigend uitzicht over The Place to be in Germania: The FFM-area
    Natuurlijk moest eerst ook de inwendige mens verstrekt worden met een overheerlijke Schnitzel mit Pommes und ein Bit !!, want dat het eten in de Oase een drama is, was al langer bekend:green_smi

    Daarna werd koers gezet naar de Oase waar om circa 18.30 uur het duo arriveerde. Nadat Kees wat onwennig ronddrentelde in een echte FKK (hij moet nog veel leren) wist hij als een volleerd jager uit de ruim 80 aanwezige deerne's een dame uit Servië te verschalken. Uiteraard viel ik even later voor de charmes van het blonde prinsesje nadat ik in een eerder stadium al een quickie met een Spaanse schone had afgewerkt.

    Na wat relax-time in de tuin, sauna ging Kees alweer de kamer op, ditmaal met een Roemeense blondine voorzien van een geil brilletje. Het werd voor Kees waarschijnlijk de "fuck of the day" want de Roemeense Claudia werd uitgenodigd voor een tochtje op Kees' pleziervaartuig .

    Nadat het blonde prinsesje me nog eens "schnappte" en Kees voor een russisch standje ging met de Roemeense Aïda, voorzien van cupmaat D-echt , moesten we een Poolse brunette nog gaan uitleggen waarom 'Der andere Kumpel' er niet bij was . Die Poolse brunette zag er erg fraai uit, Kees maakte met haar meteen een afspraak voor een volgende bezoek en Forza kwijlde weg van haar blonde vriendinnetje luisterend naar de naam Alicia.

    Voor 18 augustus word een volgend bezoek gepland; wellicht dat Kees zijn vaartuig dan wat heeft kunnen opvoeren met wat extra PK's zodat we eerder in de Wetterau-kreis arriveren. Schnitzel en bier staan dan uiteraard ook weer op het programma.

    Rond de klok van 04.20 uur werd het paradijs op aarde weer verlaten. De vogels floten dat het een lieve lust was en in de verte ontwaakte de stad Frankfurt. Om circa 05.10 uur werd in Offenbach het licht uitgedaan want Kees en Forza waren erg vermoeid.

    BR,

    Ciao a tutti :wink:
    Laatst gewijzigd door Forza...germania; 1 augustus 2007 om 01:00

  20. #170
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 14:04
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard Oase: De eerste keer

    Ik was afgelopen donderdag in de regio Frankfurt en op aanraden van een aantal hardcore-recensenten (waarvoor dank) heb ik de Oase bezocht. Ik had echter één probleem. Ik was er al rond 12.00 uur en dat is toch wel vroeg voor deze club. Bij binnenkomst schat ik het aantal mannen op 10-15 en de vrouwen op 30-40. Na een wel zeer korte rondleiding kon ik al wel vaststellen dat dit echt één van de mooiste clubs is qua gebouw. Helaas waren er nog volop verbouwactiviteiten rond de whirlpool en de sauna. Daarnaast werkte het weer niet echt mee, want de tuin is een aantal klassen mooier dan in Brüggen of Oedt.

    Bij de ingang EUR 65 betaald en snel naar buffet gelopen. Dit was een beste tegenvaller. Broodjes en voorverpakt beleg. That's it. Dit hebben ze in Oedt en Brüggen (iets) beter voor elkaar. In Bochum bij Freude zelfs veel beter.

    Bij de bar een bakkie koffie besteld en direct kwam Luisa/Louisa bij mij staan. Een bijzonder apetijtelijke jonge dame en we zijn na een paar minuten lekker op een bankje gaan zitten. Rustig zitten zoenen (geen Hof-frivoliteiten) en op naar de kamer. Het gebeuren op de kamer was allemaal prima, maar het komt allemaal profi over. Geen gekke uitspattingen of spontane acties. Gewoon allemaal goed verzogd en je komt nix tekort. Het gesprekje na afloop was kort en niet meer noodzakelijk. Ik moet zeggen dat ze de gehele dag erg spontaan blijft groeten en een praatje blijft maken. Leuke meid, maar voor de ervaren BRD-gangers niet meer dan een 7,5.

    Vervolgens begint het grootste nadeel van de Oase (althans zoals ik het heb ervaren). Je wilt even rustig met wat mensen babbelen, iets drinken en misschien even in de kino kijken om de batterij weer op te laden. Dat is nauwelijks mogelijk, omdat de dames constant vragen of je gezelschap wilt. Na drie keer op een geinige manier nee zeggen raak je een beetje gefrustreerd. Even de (overigens prachtige) sauna ingevlucht voor een momentje rust.

    Op dat moment spotte ik buiten een opvallende Thaise verschijning. Naar later bleek was dit Kim. Toen ik later even in de kino stond te kijken kwam ze achter me aan en binnen vijf seconden begon ze bijzonder geil te zoenen. Ze bleek ook met eenzelfde vaardigheid te kunnen pijpen en dus waren we vijf minuutjes laten op de kamer. Deze ervaring was bijzonder goed. We hadden niet veel woorden nodig om elkaar te begrijpen en wat er allemaal gebeurd is weet ik niet meer, maar ik was blij dat ik na afloop nog de kracht had om haar naam te vragen. Het verbaasde mij dat ze ook slechts het basistarief voor deze ervaring vroeg en ik heb er daarom maar een fooitje boven opgedaan. Haar reactie hierop was bijzonder leuk.

    Mijn conclusies over de Oase: Mijn aselecte steekproef bij de dames leverde een hoge kwaliteit op (hoger dan PHG/GT/Freude gemiddeld, maar iets lager dan de Hof-standaard). Het gebouw is gewoon absolute top. Het eten onder de maat. Het grootste nadeel vond ik de doelgerichtheid van de dames. Voor even rustig relaxen moet je niet in je eentje naar de Oase gaan.

    Binnenkort wil ik ook de Palace gaan uitproberen.

    Jester.

  21. #171
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    @ Jester:

    Donderdag is in de Oase niet zo'n beste dag om te bezoeken. Oase is een FKK en uitgerekend de donderdag is de dessous-dag, waarop de dames kleding aanhebben.
    Een groot deel van de toppers en Optick-gevalletjes is op deze dag niet aanwezig omdat ze niet met hun fraaie lichaam kunnen pronken: die hebben namelijk het liefst alleen schoenen aan :D
    Ik vermoed dat er op donderdag dus niet zoveel dames aanwezig zijn (max. 50) en zeker geen toppers.

    Woendag, vrijdag en zaterdag zijn de dagen waarop je er moet zijn. Groot aanbod: 100 dames of meer is geen uitzondering. Ik weet zeker dat vandaag de line-up met dit fraaie zomerweer en de fraaie tuin-ambiance met zwembad, ligbedden, naakte prinsesjes, kiosk dat open is en BBQ echt een totaal andere beleving is dan een bewolkte donderdagmiddag. Maar daarover zal Sonny morgen wel berichten.

    Grtz,

    Forza
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 augustus 2007 om 02:29

  22. #172
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Oase, 4 augustus 2007, een dagje Agnieszka

    Gisteren ben ik naar Oase afgereisd. Deze keer alleen zonder de twee andere Friedberg Boys, maar in mijn achterhoofd dat mijn topper daar aanwezig zou zijn waarmee ik zeker een paar uurtjes onder de pannen zou zijn. Dat het samenzijn met haar achteraf totaal 9uur zou duren was gisteren voor zwel de dame als ik een totale verassing.

    Ik was rond 15:00 in Oase gearriveerd en direct na binnenkomst naar de kleedkamer gelopen. Het was op dat moment bijna totaal uitgestorven in de bar. Net voor de trap naar de kleedkamer kwam ik Tony tegen. Nou ik denk dat er een nieuwe mis zuurpruim is opgestaan in Oase, want ik kreeg nog geen boe of bah van haar terug op mijn begroeting naar haar. Ik denk, die heeft het schijnbaar ook aan de reet aan. Typisch een geval van wanneer je er niet meer mee op de kamer gaat je er direct niet meer interessant voor bent.

    Na deze voor mij toch vreemde ontmoeting, me omgekleed en naar de tuin gelopen. De bezoekers zouden toch ergens moeten zijn, want de parkeerplaats was toch redelijk gevuld.
    Op weg naar het buitengebeuren, zag ik dat de plek waar eerder het binnenzwembad was, mooi was verbouwd in een ruimte met ik geloof 5 of 6 nieuwe kamers, een massage kamer en een mooi groot bubbelbad met hetzelfde RVS als het nieuwe buitenzwembad.

    Ik loop buiten het trapje op langs de sauna en zie dat de tuin vol was met mensen. Nog geen seconde later hoor ik mijn naam roepen door twee dames. Als eerste zie ik Vivian, blijkbaar na een dag werken in GT weer terug in Oase. Maar mijn aandacht was al snel naar de tweede dame verplaatst. Daar zat ze stralend en lachend…Agnieszka!!

    Ze maakte ruimte voor me op haar ligbed en ben lekker bij haar gaan liggen. Het zonnetje scheen volop en de temperatuur was op een zomers niveau. Alle ingrediënten waren aanwezig om direct een volledig vakantie gevoel te ontplooien. Vivian lag naast ons en was zichtbaar niet in haar hum. Dikke ogen van vermoeidheid en zeer loom. Navraag deed verklaren waarom. Een nachtje stappen in een plaatselijke discotheek had toch iets teveel van haar gevraagd. Daarentegen was Agnieszka kwik en fris. Ze had een klein weekje niet gewerkt en vertelde dat ze speciaal voor mij was gaan werken. Nu ben ik niet zo naïef meer om dit direct te geloven, maar nu achteraf ben ik van mening dat ze niet teveel had gezegd.

    Mijn dagje Oase werd eigenlijk een dagje Agnieszka. We zijn totdat ik weer naar huis ging niet meer van elkaars zijde geweken. Belangeloos heeft ze uren met me buiten doorgebracht. Samen zwemmen, eten en zonnen. Wat wil je als ijsbeer nog meer zou je zo zeggen….

    Toen de zon al minder van kracht begon te worden en we het beiden toch een beetje koud kregen, zijn we samen naar binnen gegaan. Het was toen nog steeds opvallend stil voor een Oase zaterdag. Het aantal dames was wel aanzienlijk opgelopen. Met nog wat keutelen op de bank in de bar, vond ik toch wel dat we een keer naar de kamer moesten gaan. Uiteindelijk was het tegen 21:00 dat we samen een kamer vonden in het nieuwe gedeelte.

    Het werd mijn langste sessie in Oase, want het was bijna 01:00 toen we samen weer van deze kamer afkwamen. Tja, dan weet je bij het afrekenen dat uurtjes in Oase niet zo tellen als GT of PHG . Maar ik vond dat ze de vergoeding ruimschoots had verdient voor de gezelschap welke ik van haar heb gekregen. Terwijl zij zich ging opfrissen liep ik nog even snel de bar in. Het was inmiddels erg druk geworden in Oase. In de bar kwam ik nog het blonde prinsesje van Forza tegen. Deze dame nog even een kus op de wang gegeven van Forza en ze wist me daarnaast ook nog te vertellen dat 18 augustus de twee andere heren weer van de partij zouden zijn.

    Agnieszka, deze keer zonder make-up, kwam me nog even gedag zeggen, want ze ging naar huis. Voor mij was dit ook een teken om de reis naar huis te gaan aanvaarden.
    Uiteindelijk was het voor mij een super geslaagde dag in Oase! Ik zal nu toch wat in mijn agenda moeten gaan schuiven om de 18e met de andere twee boys mee te kunnen gaan. Ik had gisteren dan toch genoeg gezelschap met Agnieszka, maar ben van mening dat Oase toch een club is waar je met een stel naar toe moet gaan. Dus Sonny houdt 18 augustus in de gaten.

    Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 5 augustus 2007 om 20:32

  23. #173
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht

    Op weg naar het buitengebeuren, zag ik dat de plek waar eerder het binnenzwembad was, mooi was verbouwd in een ruimte met ik geloof 5 of 6 nieuwe kamers, een massage kamer en een mooi groot bubbelbad met hetzelfde RVS als het nieuwe buitenzwembad.

    Dus Sonny houdt 18 augustus in de gaten.

    Sonny:wink:
    Waren de nieuwe kamers en de whirlpool al in gebruik of waren het nog de beruchte laatste loodjes?

    Ik houd 18 Augustus ook scherp in de gaten !

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #174
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Vraagje aan de experts: is zondag ook een goede dag in Oase of juist helemaal niet?

  25. #175
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Waren de nieuwe kamers en de whirlpool al in gebruik of waren het nog de beruchte laatste loodjes?

    Ik houd 18 Augustus ook scherp in de gaten !

    :wink: :wink:
    Big30
    Alles was klaar!, het ziet er perfect uit! Ik heb met Agnieszka al een kamertje ingewijd. Ze zijn wel klein die kamertjes 2 x 2 m, dus 4 vierkante meter.

    Sonny:wink:

 

 
Pagina 7 van 45 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60