Pagina 6 van 45 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 1105
  1. #126
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Wanneer de drie musketiers het Taunusgebergte gaan aandoen, dan is de vraag onderweg in de auto altijd "plannen wij vandaag zelf, of wordt er voor ons gepland" Gezien de voorpret welke ik deze week met Agnieszka beleef dan ben ik bang dat ook het bezoek van a.s. zaterdag voor Sonny wordt gepland Oh... wat heb ik weer zin in deze mooie Poolse

    BR, Sonny:wink:
    Tsja ik ben toch echt benieuwd of ik zaterdag a.s. kan plannen en wat nieuwe dames kan ontdekken !

    Ik weet zo al 5 dames op te noemen die alles uit de kast zullen halen om te voorkomen dat Big30 zelfs maar in de verleiding komt om op ontdekkingstocht te gaan !

    Heb me voorgenomen slechts in 1 geval tot herhaling over te gaan, maar das logisch he!

    Vier maal op herhaling zoals de laatste keer is toch iets te veel van het goede, zal me niet weer overkomen :thefinger om nog maar te zwijgen van dat andere herhalingsgeval de laatste keer de zondag erop na de PHG lunch , gaan we dus echt anders aanpakken!

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #127
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Alle berichten lezend denk ik dat het de tweede optie zal zijn
    Je hebt hem door Willem

    BR, Sonny:wink:

  3. #128
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Alle berichten lezend denk ik dat het de tweede optie zal zijn
    Je moet niet alles geloven wat op dit forum geschreven wordt !
    Ik verwacht zondag avond minimaal 4 niet-herhaling Oase recensies :teuflisch.

    :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #129
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden 1 jaar Germania.....de metamorfose van een privéhuis-wandelaar

    Komende week is het precies 1 jaar geleden dat Biggie een voet binnen zette in de FKK Club aan de Ober Erlenbacherstrasse. Sindsdien is hij er vrijwel niet meer geweest, en daarom gaat hij er deze week nog maar eens kijken of Laetitia en Kathy er nog rondhuppelen....:D :D

    Na de entree van 65 euro betaald te hebben en uitleg gekregen te hebben vervolgens naar beneden gelopen en gedoucht en toen een handdoek omgeknoopt. Het feest kon beginnen! Nog wel een beetje onwenning, die k.t handdoek ook die maar steeds afgleed en dan die aanblik van al dat vrouwelijk schoon!
    Kijk, nu maakte B30 wel vaker wat wandelingetjes, maar die beperkte zich voornamelijk tot Eindhovense Privéhuizen........hoe kan een wandelaar veranderen in een jaar tijd

    Nu één jaar later, 1.262 berichten verder, moderator van de grootste Germaanse-recensie-site van Nederland (en wellicht Europa) is dit voorbeeldige knaapje uitgegroeid tot een ware Roemenië-Expert :teuflisch :teuflisch

    In ieder geval veel plezier a.s zaterdag in het walhalla van Germaanse FKK-bolwerk en drink maar een lekker glaasje champagne met Y, M, D, A en M (want zij plannen wel voor jou !!).

    :wink: :wink: :wink:

  5. #130
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Komende week is het precies 1 jaar geleden dat Biggie een voet binnen zette in de FKK Club aan de Ober Erlenbacherstrasse. Sindsdien is hij er vrijwel niet meer geweest, en daarom gaat hij er deze week nog maar eens kijken of Laetitia en Kathy er nog rondhuppelen....:D

    Nu één jaar later, 1.262 berichten verder, moderator van de grootste Germaanse-recensie-site van Nederland (en wellicht Europa) is dit voorbeeldige knaapje uitgegroeid tot een ware Roemenië-Expert :teuflisch :teuflisch

    :wink: :wink:
    Tsja dit voorbeeldige koorknaapje had Q4 2005/Q1 2006 al wel veel gelezen over al die mannen die naar Duitsland vaarden, maar een FKK-Sauna bezoekje kwam er maar steeds niet van!

    Non matching agenda's en zo en nog wel meer excuses. Het voornemen om toch eens een keer een club in Duitsland te gaan bezoeken had hij al eens kenbaar gemaakt aan een zeker forum lid die hem vanaf begin 2006 bijna wekelijks over de realisatie van de plannen overhoorde :thefinger!

    Maandag a.s. precies een jaar geleden vond dan dat eerste FKK-Sauna bezoekje plaats, was zeer toevallig de Oase !

    Inderdaad Kathy en Leatitia waren de eerste dames waar Big30 in de Oase kennis meemaakte.

    Tsja en toen ... .

    Laten we zeggen dat het niet bij dat ene Oase bezoekje is gebleven , samen met zijn broertje issie in BHH nog wel een paar maal geweest !

    Echt geen Idee hoe vaak ik er nu ben geweest, op dat eerste bezoekje na altijd met zijn broertje .

    Tis na dat eerste memorabele bezoekje nu bijna een jaar later, zaterdag ben ik er weer ... . Er is in een jaar toch wel veel veranderd !

    Klopt de planning hoef ik niet zelf te maken, Y, M, D, A en M doen dat wel voor me .

    Och Roemenië-Expert :thefinger :teuflisch, dat ben ik alleen in PHG he!

    :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #131
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Ausrufezeichen

    Schrijf eens een beetje door , ik wil naar bed

  7. #132
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Schrijf eens een beetje door , ik wil naar bed
    Ga maar gauw slapen want dan ben je zo in Oase en misschien wel bij V...............
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #133
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden The Friedberg-Boys in Hessen......Oh, oh, oh..Die Oase ist "Mega-geil"

    Tsja, na een afwezigheid van 4 weken (!! ) werd die Oase weer eens tot het middelpunt van de geile beren-belevenissen gekozen, zodat de Friedberg-Boys weer eens de lange reis naar Hessen maakten om weer eens te mogen proeven van het beste wat Duitsland überhaupt te bieden heeft op het gebied van IJsberen en andere bijkomstigheden: voor het betere "Clubben" moet je immers in de Frankfurt-area zijn, hetgeen gisteren ook nog eens overduidelijk werd.
    Ondanks de afwezigheid van het blonde prinsesje en Sonny's Poolse kroon-prinsesje kwamen de Friedberg-boys (Big30, Sonny en Forza...Germania) rond de klok van 15.00 uur in de Oase aan en werden niet veel later vergezeld van Abcd, die ook een vaste waarde in de Oase aan het worden is.

    Das Aussengelände is geöffnet:D

    Meteen na aankomst werd er in gezwinde draf de tuin opgezocht waar het aangenaam vertoeven was.......en wat is het MOOI geworden !!.........mega-geil. Dat zwembad ligt er heel fraai bij met in een hoek die whirlpool, het gras was fraai groen, met hier en daar witte beelden die zo kenmerkend zijn voor de Oase stijl, de toegangstrap naar het 'Love-nest' is gerenoveerd en een stuk beter begaanbaar. Rondom het zwembad fraaie, nieuwe ligbedden, hangmatten zijn nieuw besteld en komen er binnenkort blijkbaar ook nog bij. Het buitenkiosk is nieuw gerenoveerd met de aparte tentjes voor grill en eetgelegenheid. En ook de bekende blauwe tenten met 4 extra provisorische kamertjes waren weer tevoorschijn gehaald. Het was erg aangenaam en goed van temperatuur.

    Al snel was ik verdwenen met de fraaie blonde Litouwse Inga (herhalingsgevalletje). Een uurtje mee in de weer geweest, wel een aardige meid, veel gelachen, lekker gesexed. Ze begint naar mijn mening iets te zakelijk te worden en na een keer of 5 begint dat te vervelen. Er komt waarschijnlijk om die reden geen vervolgbezoek meer.

    Die Hochzeit

    Nog maar net van de kamer of ik was al getuige van een heuse trouwpartij, want Sonny gaf zijn ja-woord aan de 19-jarige blonde Duitse Tony. Abcd sprak het paar toe in voortreffelijk engels met een onvervalst frans accent. Big30 en het halfzusje van de bruid, Denise, waren de getuigen van deze huwelijksvoltrekking. Het kersverse paar met gevolg konden meteen aanschuiven voor de maaltijd en waren er getuige van de opening van het grill-seizoen.

    Na het eten was Sonny plotsklaps verdwenen. Hij had eerder die dag namelijk een lekkere Duitse dame gezien die eerder in GT had gewerkt en luisterend naar de naam Tamara. Deze dame was voorzien van wel heel erg lekkere intiempiercings en daar kon Sonny natuurlijk niet met zijn mondje vanaf blijven. Sonny kan blijkbaar erg goed beffen , kreeg ik later van deze Tamara te horen , toen de Duitse kirrend door de grote relax-ruimte liep.
    Intussen had ik sessie 2 er al opzitten met het Roemeense prachtjuweeltje Alaxandra en sessie 3 met de Poolse brunette Anetta. Ook abcd was erg goed in vorm, want die had zo rond de klok van 20.30 uur de teller al op 4 staan :Sandwich-. Na mijn 3e sessie kwam Tony even haar beklag bij me doen dat ze het prille huwelijk wel wat anders had voorgesteld en vroeg of ik wist waar Sonny uithing.....ik heb haar toen maar gezegd dat Sonny normaliter nogal "vrijelijk" omgaat met de dames .
    Ook Big30 zat niet stil en was weer 1,5 uur onder de pannen met Miss Sunshine, die er overigens weer voortreffelijk uitzag. Hij zou later op de avond nog wat Roemeense dames weten te vangen: van die jonge strakke brunettes van 18-19 een beetje van die zigeunertypetjes, die eruit zien als meisjes van 16 en neuken als pro's en bij wie de communnicatie alleen mogelijk is via gebarentaal.

    Het 1/2-dozijn wordt volgemaakt.....

    Intussen had abcd al weer enkele dames geschrapt van het to-do-lijstje met achtereenvolgens de Poolse Victoria, de Hongaarse Judith en de blonde Duitse Ricarda zodat hij de voorlopige lijstaanvoerder werd in het tussenklassement, waarbij het 1/2 dozijn aan dames inmiddels ruimschoots gepasseerd was, en dan te bedenken dat de Oase nog zo'n 3 1/2 uur open was en de CDL line-up inmiddels naar grote hoogte qua kwaliteit en kwantiteit steeg. Sonny maakte het helemaal goed met Tony en later een Slow-motion sessie met Vivianne en nadat ik met de Hongaarse Sarah (4), wel goed en aardig, maar geen topper en de Roemeense Anka, beeldschoon en een zeurpietje de laatste krachten uit het lijf perste, gingen Sonny en Abcd ook voor de laatste ronde.
    Sonny is zelfs 2x op één avond met dezelfde dame naar de kamer geweest (Tamara) en dat was blijkbaar een première.

    Tussendoor hebben we rond de klok van 03.15 uur nog wat baantjes getrokken in het fraai verlichte buitenzembad, waarbij alvast de plannen voor het volgende Oase-bezoekje werden gemaakt op zaterdag 5 mei Abcd is dan ook weer van de partij en met Sonny, Big30 en ondergetekende zijn de Friedberg-Boys dan weer compleet !!

    Het was weer spannend en alleraardigst en The Place to Be in Germania :wink:

    To be continued

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Over namen gesproken (ben ik toch zo slecht in!). Misschien dat Forza nog weet hoe de Roemeense dame heette waar ik sessie #2 (kan ook #3) mee had.
    Verbale communicatie liep wat moeizaam, non-verbale ook trouwens. Ze zei dat ze niet Westerse Culturele Antropologie studeerde, zo iets meende ik tenminste op grond van de uitgewisselde info op te maken.
    Overigens diep in de nacht waren #1 en #3 van de Roemeense dames waar ik mee was, bezig met het aloude spel "tikkertje", #3 heeft gewonnen, jammer dat ze het spel "zakdoekje leggen niemand zeggen" niet kenden, hadden ze anders vast ook wel gespeeld!
    Laatst gewijzigd door Big30; 9 mei 2007 om 23:35

  9. #134
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage En L.D was in oase

    Na de heftige avond van Happy garden alweer vroeg vertrokken richting Oase Voor mij dus de eerste keer. Nadat we hadden verzameld Sonny,Forza en Phanta gas erop en rijden maar. Ik was natuulijk wel erg nieuwsgierig na al die verhalen van de Oase beren Sonny,Big30 en Phanta
    Onderweg wou ik haast nog de taxi terugpakken omdat ik een telefoontje had gehad van een wel heel bijzonder schatje waarvoor ik heel graag omkeer wou maken. Maar ja we waren al iets te ver op tournee
    Daar aangekomen op de grote parkeerplaats tussen de grote romeinse beelden doorgewandeld naar de poort. Het was er toen nog erg rustig omdat het nog vroeg in de middag was. Buiten plaatsgenomen in de grote tuin met zwembad.
    Hoe later dat het werd hoe meer de wei volstroomde met hertjes en mooie lange blonde gazelle,s met enorme borsten:D ( echte rex )
    Het klopte inderdaad wat Sonny had gezegd 100 hertjes is niet overdreven. En de verhouding beren,hertjes is goed. Alleen veel te weinig kamers daar in the house (14) dus wachttijden. Tevens vond ik de kamers erg smerig geen lakens voor op bed te leggen en ze worden slecht schoongemaakt. De as en keukenrol slingerd overal. Ook valt het me op dat ze iedereen binnen laten in Oase( vies, ongeschoren en onwassen stinkend ), de gasten die ze in Gt en Phg zeker weigeren.
    Hygiene peil is erg laag daar en helaas ook de theke frauen zijn niet spontaan en represantief
    zelf heb ik de kamer opgezocht met hongaarse Susy en de poolse Maya.
    Het jacht instinct van de hertjes ligt hoog in oase,hap je niet zijn ze snel weer weg. Ook op de kamer moet je de teugels goed blijven hanteren want ze liefst over het half uurtje heen .
    onervaren ijsberen en snel over te halen ijsberen raad ik niet aan om hier hun eerste bezoek te brengen want ze zuigen je leeg:D
    Het eten was goed meerdere keuze uit vis en vlees of rijst of aardappels. Wat helaas jammer is dat er niks meer te eten is van 2200 tot 5 uur. want van krijg je honger en tja dan mis ik toch de soep of de pizza. Ook s,middags in de tuin niks zoets of lekkers:o En geen alcohol,ik miste me salitos
    Wel weer mooie paaldans acts om 20u,22u en 01uur door diverse dames.
    Rond 3 uur wilde tamara me weer terug in de doos stoppen en wilde we de house weer verlaten. Maar tja Forza was nog erg druk met zijn Verona, dus aangekleed bij de bar gewacht tot dat hij ook klaar was met

    Eind conclusie
    Veel hertjes(zeker 100) maar hiervan zeer weinig GFE maar vele profie,s met een getraint jacht instinct. Het is een grote accommodatie, maar alles is vrij simpel, eenvoudig en te donker(het mist de klasse en afwerking van PHG)
    Het belangrijkste vind ik toch wel de hygiene en qua hygiene is het ver beneden peil( Het mist de harde poetsers en de schone kamers van Gt:p )
    Natuurlijk was dit me eerste keer en was ik nog van PHG.
    ook de theke frauen kunnen het een stuk gezelliger maken als ze wat van de spontaniteit en kledingstyl van bv; Tanja(phg),Maria(LR) of Vannesa(Gt) overnamen. Helaas Oase beren Qua aantal en mooie Gazelle,s
    Maar voor de rest steken Gt/LR(de absolute top combi ) en Phg in totaal beeld ver boven oase nog uit.

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  10. #135
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    maar ik ga nog wel een keer mee met jullie Want we hebben wel weer gelachen en al om al was het weer gezellig en BIg30 miste we dan mogen jullie me dompelen Oja en ze liepen ook nog allemaal bloot zo hebben ze helemaal niks meer om me te verrassen:p

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  11. #136
    Geregistreerd
    15 april 2007
    Last Online
    2 september 2015 @ 22:44
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard an overview

    Made a run south from Cologne to check out Oase and World...but ended up doing Oase twice in two days since the number of girls on my list were just too many to do in one day. Like the reports all say...its not easy to find this club on the first go around. The gps location ended right in the middle of a field. Luckily I had a couple of streets north of the club in the gps and just headed south slowly after I found them...and finally the club.

    I like the setup of the inside of the club...as well as the setup of the outside. But getting to and from the inside to the outside is a bit of a walk...up some steps, thru a hallway, down some more steps, past the indoor pool, out the door....up some more steps and finally you have arrived. Maybe there's a shortcut thru the reception area that we dont know about ;-)

    For 65 euro entry fee the food should have been spectacular. It wasnt. For breakfast you had a choice of cereal, bread and eggs. No meat at all. No sliced cheese either....had to take the cheese on a stick that they had out and slice it myself to make an egg and cheese sandwich. The dinner buffet was marginally better...a good selection of bratwursts and chicken...and some pretty tough cuts of beef. Throw in some cole slaw, potato salad, some greens etc...on the second day though they had this awsome 'cole slaw' that had a vinegar type dressing (no mayo)...had it at other places before...love the stuff. If anyone knows what its called or how to make it let me know.
    So note to Oase management....if you want your girls happy and breadman active put out some better food. And what do they put out after dinner is over? Why the leftover food. How bout some pizza to go with it? For 65 euro's you can do a bit more.

    Girls...man, loved alot of the talent...mainly those who arrived after 4pm. Yeah, a couple of day girls were worth trying out...but breadman learned pretty fast that this club is one where you wait for more options to show up later. Was suprised by the quality of the gfe service from almost every girl I went with...all gave dfk and warned when the half hour mark was approaching. I went with a cute girl next door type who excelled in dfk'ing...her name is Toni...long blonde hair, nice b cups. She made a comment to her friend about 'little breadman'....and as I stopped in the shower I figured out her friend slowed down in order to see lb's unveilment from under the towel. Luckily he was still pretty much ready to go...so gave her a quick flash and got a nice scream in return when she laid her eye's on him. They must have told two friends, who told two friends...and pretty much the rest of the time in the club I had every girl coming up to me asking "are you the American with the big dick?". Let all the attractive one's see for themselves and had so many hand jobs that I almost lost the desire to go to the rooms the rest of the night. Luckily my resolve to explore overcum this problem.

    Rookies...lots of them there. Myself included. But I dont act like one. That is the key. If a women approach's you and wants to talk to you or give you a hand job trying to get you to go to a room...let her. Just make it clear that your not ready right at the moment...and then ask her how she's doing so she doesnt feel like she has to run away right that second. Talk to the ladies...and the guys around you. You never know who you'll meet and you might actually end up going with a lady who wasnt on your radar screen and ends up being one of the memorable one's of the trip. And dont follow each other around like robots. And if your sitting around staring at the wall for 30 minutes not saying a word to the guy next to you...and a girl comes up and asks you if you'd like to go to a room...dont tell her your talking to your buddy at the moment. She's not blind...she can see you havent said a word to anybody in a long time. The whole purpose of the fkk scene is to get to meet the girls before you decide if you want to do more...talk to them, you might actually find a connection.

    End of the night, so many hand jobs and propositions of rocking my world, being able to make little breadman come alive even though he was ready for some sleep. Thinking no way id ever go again...then one of the day girls that I had my eye on (but passed with the arrival of the night shift) comes over. Started to give her a back massage just to do something than stare at the wall...and she kept on moving her hot naked body to the music. She had this really great ass with some nice long black hair that kept on getting in the way during the massage...but in a good way. So im massaging...and she's getting a massage and moving to the music. Then she's moving her butt a bit more to the music...and a little closer...then closer still. This went on for quite some time...girls were going up on the dance pole to strut their stuff, trying to get some action in the rooms. But the girls outnumbered the guys almost 2 to 1. So the massage is going on...and on...and then little breadman is on the way up and up. Pretty soon her hand is working under my towel...and then pulling lb out of his hiding place. Does she stop there and ask if I want to go to the room then? Nope. Pulls him out and starts more grinding...and I could tell the other girls around could see everything pretty clearly. Finally...into the room for one last romp for the night. And what a romp it was. Balls to the walls. Dfk'ing, ball licking, sweat everywhere. Cant forget to mention the mirrors on the ceiling as well as the three surrounding the bed...all I needed was a strobe light to make the action last longer than the 30 minutes that it lasted. (note to club owners....put strobe lights in some of your rooms). A good end to the first day...65 us dollars well spent to end out the first leg of the journey that is fkk land.

  12. #137
    Geregistreerd
    15 april 2007
    Last Online
    2 september 2015 @ 22:44
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Cool second day

    So what's breadman to do after visiting this club from 11am till 4am the next morning? Get a hotel and crash? Nope. Found a nice lit up rest stop and put the seat in the car back a bit...then woke up at 9:30am...just in time to make it back to the club for their 10am open to check out the rest of the talent as Oase that missed me on the first day. Couple of nice day girls including the one described in the previous post. But I was in no hurry to make any conquests...just a good old cheese on a stick sandwich.

    Understand now what Jackyo means by you cant tell the Romanians apart from one another. Saw this very hot chick...stripper material...outside sunny herself in the nude. She then made for the pool to cool off...nothing like a hot brunette swimming naked to get the old juices flowing. Approched her in the bar...and for a second I wasnt sure if it was her...dark lights and 8 other girls who had the same look tend to throw you a bit. Asked her where she was from and she answer "Romania..." and added really quickly "you dont like girls from Romania?"....could tell if it was a statement or a question. Should have moved on and looked for another but I was already committed, damb the torpedo, she was going to get a taste of little breadman. The experience was so-so...and that was the start of the Romanian warning signal that kept on popping up from time to time the rest of the trip. You just cant get away from them, they're everywhere. Some good, some bad...some very bad but in a good way.

    Finished showering and see this Spanish goddess with bullet C tits walking by. Long brown hair almost to her waist, a striking ass to die for...and a face that stops traffic. Easily a 10 in any mans book. Did I try to recoup and grab her at a later time? Hell No. No time like the present when your a horny bastard.
    Some kissing to start things off, went down on this perfectly formed pussy...then let her try to fit little breadman in that pretty little mouth of hers. Looking back if I had done her with some rest I might have only lasted 5 minutes...but seeing that I had just shot the load moments before I knew the full 30 minutes would be put to good use. Several positions and then onto some more bbbj. I can still see the look in her eyes and the burning question..."when is he going to cum?". The answer...9 minutes and 43 seconds. :teuflisch

  13. #138
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard 5 mei, herhalingsgevalletjes

    Afgelopen zaterdag was het weer zover, een trip naar de Frankfurt Arena stond op het programma. Dit keer waren de Friedberg boys niet kompleet. Big30 kon helaas niet mee, waarvan hij al geruime tijd van baalde. Om de auto toch vol te krijgen was het me geluk om de avond ervoor Little Diablo eindelijk om te krijgen om toch mee te gaan. Hij had al reeds een afspraak met ijsbeer Fanta, maar ook hij vond het wel leuk om met ons mee te gaan. We vertrokken gezamenlijk vanaf ons verzamelpunt bij het Etap hotel in Willich en reden vrijwel zonder enige vertraging naar Oase. Onderweg kreeg LD een telefoontje van een dame welke hij de vorige avond pas had ontmoet. Hij zou zowat de auto uit zijn gesprongen om onderweg een taxi terug naar Oedt te nemen om bij deze dame te kunnen zijn. Met veel gepraat hebben we hem toch van deze stap kunnen afhouden zodat we rond een uur of half vier alsnog met zijn vieren het Romeinse paradijs in Burgholzhausen betrokken. Direct bij binnenkomst werden Forza en ik begroet door onze herhalingsgevalletjes. Snel gingen we naar beneden om ons te voorzien van een gele handdoek. Daar kwamen we Abcd tegen welke ook net was binnengekomen. Het weer was onderweg goed opgeklaard waardoor we met zijn allen nog lekker in de nieuw aangelegde tuin bij het zwembad konden vertoeven. Het was op dat moment nog vrij rustig in Oase. Bijna alle dames zaten binnen, maar langzaam maar zeker kwamen de voor ons bekende dames polsen of er deze dag weer wat aan de Hollanders te verdienen viel. Eerst kwam daar de Duitse Tamara. Deze keer mank lopend, want ze had al een paar dagen last van haar Achillespees wat veroorzaakt was door haar nieuwe schoenen met hoge hakken. Ze liep nu op slippers welke haar voorkomen erg grappig maakte. Het was echt een soort moeder de gans wat er aan kwam lopen. Even later werd Tamara afgelost door Tony. Ook deze Duitse, welke er deze zaterdag wel erg lekker uitzag, kwam ook even kennis maken met de twee nieuwe ijsberen. Ze vertelde direct dat haar zus Denise er vandaag niet zou zijn. Forza en ik toonde ons opgelucht, want normaliter kan deze Denise heel wat uurtjes doorbrengen op onze schoten, en aangezien de schoot van Big30 bij haar favoriet is, hadden Forza en ik een redelijke zorg m.b.t. het feit wie van ons tweeën de rol van Big30 op zich zou moeten nemen nu hij er niet bij was, maar het probleem had zich dus reeds opgelost.
    Helaas was er deze dag geen BBQ. Het had schijnbaar in de ochtend geregend waardoor de lunch niet helemaal droog was verlopen. Men had op dat moment besloten om normaal eten te laten komen, niet wetende dat het juist met etenstijd heel goed weer zou worden. Toen het eten werd klaar gezet gingen de overige drie beren alvast eten. Ik had me zojuist met een boek op een ligbed genesteld en had nog geen trek. Na het eten gingen de andere beren hun eigen gang en ik lag nog lekker te lezen. Komt daar de Duitse Tony bij me zitten om te polsen of Sonny al klaar was voor een eerste ronde. Ze zag dat ik aan het lezen was en kwam lekker tegen me aan liggen. Ik moest een stuk voor haar gaan voorlezen, al begreep ze geen barst van het Nederlands. Ik kreeg eigenlijk geen kans meer om verder te lezen, want Tony werd baldadig. Al snel had ze haar hand onder mijn handdoek en was ze met mijn jonge heer aan het spelen. Het spelen ging uiteindelijk over in een regelrechte pijpbeurt. Ze had haar hoofd onder mijn gele handdoek verstopt welke heerlijk op en neer ging. Op dat moment voelde ik steeds meer ogen op ons gericht staan. We zijn toen maar verder gegaan in 1 van de tentjes buiten. Tenslotte is Oase geen Ome Brends. Uiteindelijk werd het weer een vol uur met Tony, maar ook deze keer alles weer dik in orde. Inmiddels was Forza ook ondergedoken met zijn favoriete blondine. Later sta ik met LD in de bar en komen er plotseling twee Hongaarse dames bij ons staan. LD wordt vergezeld met een nogal loens kijkende dame met een goddelijk mooi figuur. Ik raakte aan de praat met Christina. LD was al snel verkocht en ging met de dame naar de kamer. Ik was net terug van Tony, dus Christina had weinig aan me. Toch nog een redelijk tijd met haar staan kletsen. Ze was vol lof over Nederlanders. Ze had in Alkmaar en Amsterdam achter de ramen gewerkt. Even later komt Forza ook weer terug van de kamer en samen drinken we nog wat aan de bar. Plotseling zieik een dame de bar binnenstappen met een blauw/rood heupsjaaltje om. Aan haar figuur zag ik meteen dat het Agniezska was. Ik riep haar naam door de bar en al snel had ze me gezien. Een innige omhelzing volgde. Wat was ik blij dat ze er weer was. Ik zag de bui voor deze avond alweer weer hangen. Niets geen nieuwes dame proberen, het worden weer herhalingsgevalletjes. Maar het herhalingsgevalletje Agniezska is voor Sonny absoluut geen probleem. Dus was het bijna vanzelfsprekend dat we elkaar later die avond zeker een keer op de kamer zouden treffen. Ondertussen lopen Tamara en Tony gezamenlijk door de bar. Tony had inmiddels Tamara reeds ingelicht dat ik met haar al naar de kamer was geweest, dus kwam Tamara haar gram halen. “Wann gehen wir nach zimmer” was haar doordringende vraag. Ik zei dat ik nog aan het bijkomen was en dat ik haar later wel zou treffen. Tegen een uur of tien had ik ook weer een fantastische sessie met Tamara erop zitten. Forza had al een langere tijd pauze en kon niet echt kiezen. Het aantal dames liep toen al tegen de 100 aan. Fanta had al verschillende dames gehad en had nu zijn zinnen gezet op de blonde Duitse Tine. De club was toen weer compleet en we besloten samen een saunaatje te nemen. Daarna gingen Forza en ik nog even genieten van het l.e.d verlichtte zwembad. De avond vorderde en Fanta was inmiddels met de Duitse Tine vertrokken naar de kamer. Abcd kwamen we ook nog vele malen tegen, maar elke keer op weg met de dame naar de kamer. Deze Fransman is een echte marathon neuker welke minimaal 6 keer naar de kamer gaat. Forza kon nog steeds niet kiezen en LD was ook nog op zoek. De sfeer zat er goed in. Verschillende dames voerde hun paaldans act op waaronder de Poolse Vivian. Ook waren we getuige van een imitatie van Michael Jackson. Agniezska komt nog een paar keer bij me zitten, maar op het moment dat ik er klaar voor was, was zij weer de kamer op met een andere klant. Maar tegen tweeën kwam ze me opzoeken en vertrokken we voor een uurtje naar de kamer. Toen ik terug kwam van Agniezska was LD ook reeds uitgeneukt. Fanta was ook klaar met Tine en Forza was voor de tweede keer met zijn prinsesje weg. LD, Fanta en ik besloten ons alvast om te kleden niet wetende dat Forza er nog een lange sessie van zou maken. Wachtende op hem aan de bar komt Tamara nog even voorbij welke van plan was naar bed te gaan. In haar hand droeg ze een mini container (beautycase) waarvan ze ons nog even de inhoud liet zien. Hoe grappig deze dame uit de hoek kan komen bleek weer uit het feit dat ze erg onder de indruk was van de lengte van LD. Zonder schroom boot ze hem een slaapplaats aan in haar beautycase.
    Uiteindelijk was Forza ook klaar met zijn sessie en konden we tegen 04:00 af gaan reizen naar ons Etap hotel, waarvandaan we de volgende dag zonder opties voor een after-party op zondag allemaal netjes naar huiswaarts keerden. Het was weer een geslaagde Oase dag.

    BR, Sonny:wink:

  14. #139
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Profiel.....

    Sonny
    zeer ervaren ijsbeer
    Jij mag sinds afgelopen zaterdag hier op het IJsbf door het leven gaan als:

    IJsbeer van de Herhalingsgevalletjes

    .........:thefinger :thefinger :thefinger...... .....:zauberkis :zauberkis ....:wink: :wink:

  15. #140
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Jij mag sinds afgelopen zaterdag hier op het IJsbf door het leven gaan als:

    IJsbeer van de Herhalingsgevalletjes

    .........:thefinger :thefinger ...... .....:zauberkis :zauberkis ....:wink: :wink:
    Gelukkig heb jij daar geen last van :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #141
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Big30 kon helaas niet mee, waarvan hij al geruime tijd van baalde.

    Het was weer een geslaagde Oase dag.

    BR, Sonny:wink:
    Dat balen wordt er bepaald niet minder op als hij het verhaal van Sonny leest.

    Voelde erg vreemd zaterdag 5 mei in een totaal andere setting te zijn dan de inmiddels eigenlijk te vertrouwde Oase setting, ach ja ik heb zaterdag wel ge-BBQ'd :D, werd alleen om half acht 's avonds een beetje onrustig. Das al weer bijna over hoor .

    Het verhaal lezende heb ik overigens niet de indruk dat Sonny spijt heeft van de herhalingsgevallen, is daar ook bijna niet aan te ontkomen, zeer herkenbaar voor mij.

    Als Sonny gekroond wordt tot de IJsbeer van de herhalinsgevallen, dan wil ik Forza bij deze nomineren als de Senator van de herhalingsgevallen :thefinger :D!

    Heb de "Schade" zondag 6 Mei maar ingehaald, was ook leuk , maar niet in de Oase!

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #142
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Senator.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Als Sonny gekroond wordt tot de IJsbeer van de herhalinsgevallen, dan wil ik Forza bij deze nomineren als de Senator van de herhalingsgevallen :thefinger :D!
    Voor uitgebreide info kijk ook op:
    http://www.senator-van-de-herhalingsgevalletjes.nl

  18. #143
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Blinzeln FKK Oase 18.05.2007

    Na vanmiddag een uitgebreid warm bad te hebben genomen en na het nuttigen van 4 sterke koppen koffie, blijft het Oase-bezoek van gisteren nog steeds op mijn netvlies gebrand. Ik ben doodop, dit gaat weken hersteltijd kosten voordat ik weer enigszins normaal als ijsbeer kan functioneren.......
    Maarja, we zijn er ook zelf aan begonnen :o :o

  19. #144
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Na vanmiddag een uitgebreid warm bad te hebben genomen en na het nuttigen van 4 sterke koppen koffie, blijft het Oase-bezoek van gisteren nog steeds op mijn netvlies gebrand. Ik ben doodop, dit gaat weken hersteltijd kosten voordat ik weer enigszins normaal als ijsbeer kan functioneren.......
    Maarja, we zijn er ook zelf aan begonnen :o :o
    Uiteraard zal ik graag wat tekst en uitleg geven waardoor verklaard wordt waarom en hoe Forza in deze fysieke uitputtende en licht euforische gemoedstoestand verzeild is geraakt :D.

    Wat voor Forza geldt, is trouwens voor Big30 ook van toepassing, zij het dat de beelden die op het netvlies ingebrand zijn het gevolg zijn van een ander herhalingsgeval nl. een Servische Brunnette daar waar bij Forza we toch wel heel duidelijk een Kroatische Blondine voor de inbrand verschijnselen verantwoordelijk kunnen stellen!

    Daar waar Forza hoopt (ik zal hem steunen!) over 3 weken weer als een ervaren IJsbeertje te kunnen functioneren denk ik zelf meer aan iets van maximaal 12-14u :thefinger.

    Tsja het was weer eens een zeer lang en geslaagd Oase dagje !

    Een detail verklaring en uitleg volgt morgen of overmorgen .

    Eerst nog wat huiswerk afmaken ... .

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #145
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Een detail verklaring en uitleg volgt morgen of overmorgen .

    Eerst nog wat huiswerk afmaken ... .

    :wink: :wink:
    Big30
    Het huiswerk is inmiddels af.......wordt nu tijd voor de detail-verklaring

    NB: Waren er dit weekend toevallig ook nog andere ijsbeertjes, zoals bijvoorbeeld die Nederlandse meneer met jaren 60-kapsel die vrijdagmiddag ook in het buiten-whirlpool zat en geen woord zei :green_smi
    Of misschien is er zondag nog iemand geweest (Cest čohanje )

  21. #146
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Vrijdag jl. was het weer eens tijd, tijd om de Oase te bezoeken. Voor de verandering nu maar eens op een vrijdag,

    De heenreis verliep zeer voorspoedig, al dieper Duitsland intrekkende nam de bewolking steeds verder af en de temperatuur steeg tot een aangename 23 graden. Weer eens een keer op tijd vertrokken zodat ik samen met Forza even na 14u buiten met uitzicht op het mooie zwembad van de lunch zat te genieten.

    Begon eigenlijk wel goed want na 10m hadden zich nog geen van de aan de ene kant gevreesde aan de andere kant wel weer gewaardeerde herhalingsgevallen aangediend .

    Uiteraard was dat binnen 15m al anders want toen had Denise ons reeds gespot en ging bij ons aan tafel zitten. Bij het vorige bezoek had ze het Oase record schoot zitten bij me verbeterd, dat staat nu op 3u45m en dat zonder kamerbezoek, maar wel zo wist ze me er fijntjes aan te herinneren de belofte de volgende keer (deze keer) wel de kamer op te gaan. OK dan maar 1 herhalingsgeval dacht ik toen .

    Eind van de middag kwam ook abcd weer eens zijn opwachting doen en werd er wat bijgepraat, wat gezwommen (samen met de zeer fraaie Asra die een poging deed Forza te verleiden, lukte niet).

    Begin van de avond was het duidelijk dat Forza niet meer te houden was toen zijn Kroatisch prinsesje aller charmantst als altijd uitgedost binnen kwam. De big smile na afloop deed vermoeden dat sessie ik meen 78, zeer geslaagd was en wel eens op korte termijn een vervolg zou kunnen, krijgen aldus geschiedde.

    Na het avond eten ( , was dus niet zo goed ), terwijl Forza en abcd op de kamer waren nestelde ik me maar eens rustig in een van de bankjes, wat verdekt om niet te veel aandacht te trekken, maar das lastig in de Oase.

    De sessie met Denise was inmiddels achter de rug en het was nog geen half acht, dat is meestal de tijd (ken een paar minuten verschillen) dat een Servische dame binnenkomt.
    Deze dame genaamd Yasmine had al van Verona gehoord dat "die Hollander wieder da sind", ze was vroeg, want deze keer zat ze al om kwart over zeven naast me. Yasmine is zeg maar een gepland herhalingsgeval dat ligt weer wat anders :p.

    Later op de avond van de Sauna genoten, van een mooi uitgevoerde paal dans act en tsja wie kwam daar aan, de zeer fraaie Micky, ze wist zich nog te herinneren dat ik haar de vorige keer van me af kon houden, wel met weer de belofte de volgende keer wel te gaan.
    Ach ja was geen straf met haar, ruim een half uur voor het afgesproken tijdstip nestelde ze zich zekerheids halve maar vast op mijn schoot je kon maar nooit weten he :D.
    De sessie was meer dan geslaagd, na afloop zei ik dat we de volgende keer dus echt niet zouden gaan, geen probleem zei ze. Ze heeft ook een hele mooie zus trouwens zei ze, dat was bekend bij mij. Om met haar voor de volgende keer een afspraak te maken vond ik geen straf, eindelijk dan een nieuwe dame .

    Dat Forza weer een tweede sessie met Verona deed stond al vast na sessie 1, deze was zo mogelijk nog geslaagder erin resulterende dat Forza nog dagen/weken nodig heeft de herinneringen aan deze iets te geslaagde Oase vrijdag te doen laten vervagen.

    Later op de avond nog Lana moeten troosten, Petra, Jenny en Asra duidelijk duidelijk gemaakt dat ik het deze keer bij 3 sessies zou houden, Tony uitgelegd waarom Sonny er niet was en ja toen was het al half drie.

    Terwijl Forza samen met Verona nog na zat te genieten, de laatste espresso besteld, nog met Yasmine wat afspraken gemaakt :D, samen met abcd de Oase agenda getrokken en hem verteld waar nanu34 te vinden is :p, en toen was het tijd om richting het etapje in Linden te vertrekken.

    Het was weer een mooie en geslaagde Oase dag , over 3 weken zijn we er weer. De verslaving moet natuurlijk wel een beetje onder controle blijven .

    :wink: :wink:
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 mei 2007 om 22:51
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #147
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Begon eigenlijk wel goed want na 10m hadden zich nog geen van de aan de ene kant gevreesde aan de andere kant wel weer gewaardeerde herhalingsgevallen aangediend .

    Uiteraard was dat binnen 15m al anders want toen had Denise ons reeds gespot en ging bij ons aan tafel zitten. Bij het vorige bezoek had ze het Oase record schoot zitten bij me verbeterd, dat staat nu op 3u45m en dat zonder kamerbezoek, maar wel zo wist ze me er fijntjes aan te herinneren de belofte de volgende keer (deze keer) wel de kamer op te gaan. OK dan maar 1 herhalingsgeval dacht ik toen .
    Je zou toch een gedetailleerde verklaring geven

    Dit is meer een summiere, algemene beschouwing:p ......mss dat deze forumrubriek ook een topic 'Horny gebeurtenissen' moet krijgen


  23. #148
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Je zou toch een gedetailleerde verklaring geven

    Dit is meer een summiere, algemene beschouwing:p ......mss dat deze forumrubriek ook een topic 'Horny gebeurtenissen' moet krijgen

    Ik zal mijn recensie in alle details over Denise schrijven als jij een detail recensie over Verona schrijft :D! Dat lijkt me fair .

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #149
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen runter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik zal mijn recensie in alle details over Denise schrijven als jij een detail recensie over Verona schrijft :D! Dat lijkt me fair .

    :wink: :wink:
    Big30
    Ja....nu heb je me vastgeluld

  25. #150
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    Ja....nu heb je me vastgeluld
    :D :D! Ok 1 detail geef ik prijs, ik was na een half uur met Denise 150 Euro kwijt,

    :D :D
    :thefinger :thefinger
    :teuflisch :teuflisch

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 6 van 45 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59.

FKK Artemis 468*60