Pagina 5 van 45 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 1105
  1. #101
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Mijn voorgevoel zegt dat over komende zaterdag ook bepaalde dames niet besproken zullen worden :D
    .....wij gaan altijd voor de goede saunafaciliteiten naar FFM:wink: :wink:

  2. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Mijn voorgevoel zegt dat over komende zaterdag ook bepaalde dames niet besproken zullen worden :D
    Dat klopt ! Maar ja wees nu eerlijk als je bijna 10 maal of tientallen malen :p met een dame op de kamer bent geweest, dan valt er misschien nog wel wat te zeggen maar das dan vaak geen forum info!


    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #103
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Dat klopt ! Maar ja wees nu eerlijk als je bijna 10 maal of tientallen malen :p met een dame op de kamer bent geweest, dan valt er misschien nog wel wat te zeggen maar das dan vaak geen forum info!


    Groet,
    Big30
    10 maal ....eeeehhh inderdaad en bij sessie 69 en 70 al helemaal niet :thefinger :thefinger

  4. #104
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Dat klopt ! Maar ja wees nu eerlijk als je bijna 10 maal of tientallen malen :p met een dame op de kamer bent geweest, dan valt er misschien nog wel wat te zeggen maar das dan vaak geen forum info!


    Groet,
    Big30
    CUUP denkt daar gelukkig heel anders over :D Over sommige dames kan je boeken vol schrijven
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #105
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Zaterdag jl. arriveerden we ondanks het feit dat de hemelsluizen wijd open stonden vrij vroeg in Burgholzhausen.

    's Middags was het (das meestal zo) nog vrij rustig kwa dames, dat trekt pas even na 16u wat aan, komt natuurlijk omdat men pas om 05u 's ochtends sluit .

    Niet lang na binnenkomst en nadat we de lunch achter de kiezen hadden kwam een dame tussen Forza en Big30 in zitten. Wel een charmante goedbekte dame, het ging om Chantal die ook een PHG verleden had, dus werd er ook wat recente PHG info uitgewisseld. Van Duits/Syrische afkomst.

    Duurde niet lang of Forza was vertrokken :p. Daarna kwam een vriendinnetje van Denise en Tony langs om te melden dat de 2 Duitse zusje vandaag niet aanwezig zouden zijn .

    Rond 16u kwam Mirabella binnen en toen ze Big30 zag kwam ze me even begroeten. Maar ja das een Roemeense dame en daar heb ik het niet zo op .

    Hoeft voor mij niet zo. Had ze wel door geloof ik, maar ze ziet er wel zeer patent uit. Ik lieg natuurlijk dat het barst want niet snel daarna was ik met Mirabella vertrokken.

    Bij terugkomst toen ik me weer bij Forza voegde kwam Chantal ons weer uit horen over PHG en Gt en ondertussen begon ze ook aan locale streelhandelingen, die waren wel effectief maar heb het daar maar bijgelaten.

    's Avonds viel Forza weer voor het fraaie lichaam van de blonde Inga en kwam Melissa nog even bij Big30 langs.

    Wat later op de avond met de Letse Mickey nog de kamer op geweest.

    Bezetting kwa dames was redelijk maar geen top, was wel OK maar door afwezigheid om uiteenlopende redenen van een aantal favoriete dames van Forza en Big30 vind je de bezetting dan natuurlijk al meteen wat minder .

    - Parkeerplaats nu helemaal gerenoveerd.
    - De grote en zeer fraaie buiten sauna gaat eind Februari open.
    - Vernam dat de "Tuin" met zwembad eind Maart klaar zou zijn, dan moet er nog hard gewerkt worden!
    - Het schijnt dat er in de Oase vanaf 17 Maart alchohol geschonken gaat worden, zijn niet alles dames blij mee.

    Nog 3 maal naar de Sauna geweest en dit maal eens op een redelijk christelijk tijdstip huiswaarts gereden!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #106
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Duurde niet lang of Forza was vertrokken :p. Daarna kwam een vriendinnetje van Denise en Tony langs om te melden dat de 2 Duitse zusje vandaag niet aanwezig zouden zijn .
    Volgens mij hebben de dames geweten dat ik er niet zo zijn

    BR, Sonny

  7. #107
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    23 september 2015 @ 17:02
    Locatie
    denbosch
    Berichten
    274
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    10 maal ....eeeehhh inderdaad en bij sessie 69 en 70 al helemaal niet :thefinger :thefinger

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    CUUP denkt daar gelukkig heel anders over :D
    CUUP schreef niet over zijn 69 st sessie, zelfs weinig over de eerste! Ik ben blij dat we maar 1 Jansen hebben en zelfs die heeft tegenwoordig het licht gezien.


    Lijkt me ook snel misleidende informatie ,want wat een CDL bij sessie 69 doet bij een ijsbeer waar het duidelijk mee klikt, zegt weinig over een aanstaande eerste sessie.

  8. #108
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Volgens mij hebben de dames geweten dat ik er niet zou zijn

    BR, Sonny
    Oase dames zijn alwetend , als jij jouw tegoed bon bij Tony niet gaat innen heb ik er overigens geen enkel probleem mee dat namens jou te doen :D :thefinger :p !

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #109
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Jullie hadden het een beetje kunnen weten dat er niet heel veel dames zouden zijn. Carnaval is een feest dat rondom Keulen goed gevierd wordt. En gelukkig deden enige Hofdames ook

    W2 :wink:
    Opmerkelijk veel dames uit de regio Keulen waren trouwens maandagavond in de Oase te bewonderen , daar was het bepaald niet rustig kwa dames!

    Sorry, kon het niet laten te reageren :p! Kben toch soms zo gemeen he !

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #110
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Opmerkelijk veel dames uit de regio Keulen waren trouwens maandagavond in de Oase te bewonderen , daar was het bepaald niet rustig kwa dames!

    Sorry, kon het niet laten te reageren :p! Kben toch soms zo gemeen he !

    :wink: :wink:
    Big30

    Misschien zegt dat iets over Oase :green_smi
    Zo je kan weer verplaatsen of wissen :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #111
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Misschien zegt dat iets over Oase :green_smi
    Zo je kan weer verplaatsen of wissen :D
    Is verplaatsen geworden! De maandag aanwezige Oase dames en de belevenissen van Big30 en Forza beschrijf ik morgen nog wel !

    De meeste dames kwamen trouwens rond 16u de slaap in hun ogen nog wat uitwrijvend naar beneden om eens polshoogte te gaan nemen, een aantal ging maar weer meteen naar boven omdat er te weinig IJsbeertjes waren !

    Veel dames en wat minder IJsberen de Rosenmontag in Burgholzhausen.

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #112
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch Rosenmontag in de Oase!

    Omdat het voor Big30 zowel lang geleden was dat hij nog eens een club in Duitsland had bezocht als een dagje vrij had kunnen nemen was het dus niet zo vreemd dat hij Forza besloot te vergezellen toen deze voorstelde op Rosenmontag voor het eerst sinds tijden eens aan de Obererlenbacherstrasse 109 te gaan kijken! (Eerste zin van 55 woorden, kan ook niet goed gaan he!)

    Zo gezegd zo gedaan! Was voor Forza wel zeer duidelijk welk Blond prinsesje zich in zijn aandacht mocht verheugen, aldus geschiedde natuurlijk ook :D. Was voor Big30 wel even wennen om na maanden van afwezigheid weer eens in een FKK-Sauna club te komen, maar oei oei dat was lekker hoor!

    Was nog wel even een klein timing probleempje toen op het zelfde moment in de richting van Forza niet alleen het prinsesje kwam aangehuppeld maar ook nog een kroon-prinsesje. Probleem werd daadkrachtig opgelost!

    Big30 wist dat bij geplande afwezigheid van Miss Sunshine er nu weer eens tijd zou zijn voor een nieuwe ontdekking.

    De nieuwe Oase ondekking werd een zeer aardige Hongaarse Dame die luisterde naar de naam Sarah en die op de kamer een service gaf die aardig in de buurt van top kwam!

    Samen met Forza 3 sauna sessies genomen, eindelijk eens genoten van een goede avond maaltijd en later op de avond toch weer in herhaling gevallen met Lana.
    Lana kwam eerst vertellen dat de 2 Duitse zusjes hedenavond geen acte de presence konden geven. Nog wat later toen Forza weer verschwunden was kwam ze bij me zitten "Keiner will mich heute abend!", tsja 's middags waren er nog niet zo veel dames maar 's avonds bepaald wel.

    Lana vleide zich tegen me aan voor zo'n 10 minuten en keek wat beteuterd om zich heen, ik besloot toch maar nog 1 keer op Oase herhaling te gaan .

    Grappig detail is dat de 2 dames waar ik tijdens mijn eerste Oase bezoek nu precies 10 maanden geleden mee verkeerde, ook deze maandag weer aanwezig waren.

    Op een redelijk christelijk tijdstip dit maal de Oase verlaten.

    Het was aardedonker toen we de terugtocht aanvaarden, de maan genoot van zijn rust, een dreigende onweerswolk kondigde zich aan, een krekel tsjilpte nog wat, in de verte zagen we de contouren van Frankfurt helder oplichten toen deze Bankiersstad weer door een bliksem flits werd getroffen.

    De kraag van de niet lang geleden aangeschafte Wellington regenjas werd omhoog gedaan en drijfnat stapten we in de auto om weer heimwaarts te keren.

    Het was na vele maanden weer een geslaagde herkennismaking met de Oase en op de terugweg heel spontaan besloten dat er al in April weer een re-visit zal komen ! Ik kijk er nu al naar uit om in April weer eens een FKK te gaan bezoeken. Ben er nu toch al zo'n 3 maal geweest en het bevalt daar eigenlijk wel een bietje :thefinger :green_smi :teuflisch.

    Groet,
    Big30

    (De teneur van het verhaal klopt wel in grote lijnen, maar ik moet wel toegeven dat er ook een paar dichterlijke vrijheden in staan :thefinger :teuflisch, n.b. de dichterlijke vrijheden staan cursief vermeld, hou graag feiten en fictie gescheiden!)
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 februari 2007 om 01:31 Reden: Feiten en fictie gescheiden!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #113
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Whahahaha

    .....echt grappig dit :thefinger :thefinger :teuflisch :teuflisch

  14. #114
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    .....echt grappig dit :thefinger :teuflisch :teuflisch
    Vond ik ook wel :thefinger :thefinger :teuflisch :teuflisch :D :D!

    Nogmaals, op een paar details na klopt het allemaal wel :D :D! Kben van nature dus ook eeeeeeeerg grappig he!

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #115
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricky Martin
    ik zag dat ik er nog niet bijstond bij de weekend trip naar die mooie dorpjes in Duitsland... maar ben er bij om de zaak enigszins in de hand te houden..
    Dat is een heel nobel streven en ook echt noodzakelijk. Big30 gaat namelijk rare berichten schrijven (zie boven) en Forza schrijft over dames waarmee hij 70 keer naar de kamer is geweest helemaal niks. Het zal wel niks zijn dan :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #116
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Zo zie je maar Jansen, een gemiste kans. Het is alleen jammer dat je collega ijsberen er direct misbruik van maken:green_smi

    BR, Sonny:wink:
    Och moet jij zeggen ! Zeggen de namen Tony en Yasmine je nog iets :D, maar dat was anders want die stelde ik zelf aan je voor :thefinger :p!

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #117
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Dat is een heel nobel streven en ook echt noodzakelijk. Big30 gaat namelijk rare berichten schrijven (zie boven) en Forza schrijft over dames waarmee hij 70 keer naar de kamer is geweest helemaal niks. Het zal wel niks zijn dan :D
    Big30 schrijft toch alleen maar rare berichten !
    Ik vind zelf mijn laatste Oase verhaal op zijn minst rijp voor de AKO literatuurprijs, ben er toch wel minimaal 8m mee zoet geweest.

    Maar wil best mijn dichterlijke vrijheden in het verhaal cursief weergeven, ik zie het als een meer dan geslaagde sfeer impressie van een Maandagavond in de Oase :D!

    Tis er ook niks, denk niet dat ik er op korte termijn nog zal komen :D!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #118
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Och moet jij zeggen ! Zeggen de namen Tony en Yasmine je nog iets :D, maar dat was anders want die stelde ik zelf aan je voor :thefinger :p!

    :wink: :wink:
    Big30

    Ook weer een gemiste kans, moet je eens over nadenken of was het nu" als er twee vechten om een been, dan gaat de derde er mee van heen" Nee Biggie, gewoon het ijzer smeden als het heet is

    mmmm..... Je haalt wel weer mooie herinnering naar boven:zauberkis. Ik heb gelijk weer verhoging En dan moet ik het allemaal het aankomende weekende aan gaan zien dat jullie zonder mij afreizen naar het Taunus gebergte........Ik ga rukken......

    BYE, Sonny:wink:

  19. #119
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Onder het motto 'Pause, haben wir nur zu Hause' gaan we vandaag weer knallen in de Oase .
    Duurt wel lang voordat de taxi komt voorrijden......

  20. #120
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Duurt wel lang voordat de taxi komt voorrijden......
    Busje komt zo :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #121
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Busje komt zo :D
    Busje was op tijd en heeft wederom de tocht naar de Oase zonder kleerscheuren doorstaan.
    Het was dit maal wel een heeeeeeeeeeeeel saaie avond :D :D :thefinger!

    Moest op bevel, dit op dit late tijdstip net voor het aanvangen van de welverdiende nachtrust nog even meededelen, voila!

    Twas dus eigenlijk een topavond in de Oase , kan gebeuren he!

    Morgen meer van het spektakel wat zich hedenavond weer in de Frankfurt Arena heeft afgespeeld.

    En voor nu oogjes toe en snaveltjes dicht. We gaan slapen en het forum keert weer terug in diepe rust!
    Laatst gewijzigd door Big30; 4 maart 2007 om 21:45
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #122
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch

    Moet ik het dan weer zijn die een kort berichtje hier achter laat hoe het Zaterdag was in de Oase . OK, komt ie dan!

    Begon al goed trouwens, had nog niet afgerekend of Micky vond het al nodig haar tong tegen me uit te steken, daarna overigens wel een alleraardigste begroeting dat wel!

    Ditmaal pas begin van de avond op de bruine bankjes kunnen plaats nemen, nou ja we zaten samen met Forza en Ricky Martin amper 3m23 of Ricky Martin was al weer zoek, dame nummer 1 voor hem :thefinger.

    Tony bleek ook weer eens aanwezig te zijn en kwam natuurlijk meteen langs, ze vertelde dat haar zus Denise er ook was, tsja dat beloofde al veel goeds !

    Rond half acht op weg naar het avond eten en ja hoor Yasmine stapte ook naar binnen dus dat kon weer leuk worden tussen Yasmine en “vriendin Denise” .

    Eten dit maat wel redelijk. Half negen was Forza weer eens zwaar in herhaling gevallen met Verona, had Yasmine Big30 ook weer gevonden, was Ricky Martin weer de kamer op en waren we inmiddels met zijn vijven want Sonny was ook weer gearriveerd (werd wel zeer hartelijk door Tony begroet ) en had abcd ons ook gevonden. Zo zaten we dus later op de avond vaak met 5 man op 2 bankies inclusief de niet van ons weg te slaan Denise.

    Na wat bijpraten met miss Sunshine ook nog een uurtje met haar op de kamer geweest daarna was het 11u en was het tijd voor een kopje koffie die samen met haar "vriendin" werd opgedronken.

    Rond twaalven meen ik, hoorde ik een oerkreet van opluchting en blijdschap , Sonny had Agnieska gespot en zij Sonny. Wat een ontzettende leuke dame is dat toch, had haar al eerder moeten opmerken maar toen lag ik denk op de kamer.
    Enfin Ricky Martin was weer vertrokken met een andere dame, abcd wisselde nog wat info uit, Forza ging nog 2 maal met 2 verschillende blondines de kamer op (hij heeft een naam op te houden), om half drie nadat Denise iets van een half uur weer eens op mijn schoot had gezeten met haar ook de kamer opgeweest. Sonny had nog wat met Tony goed te maken en dat gebeurde natuurlijk ook.

    Toen was het inmiddels bijna 4 uur, Ricky Martin was na 4 kamerbezoeken wel een beetje moe , Sonny keek met een Big smile om zich heen, abcd praatte nog wat na met Mirabella (waar hadden ze het eigenlijk over?? :D) en er werd besloten tot een afsluitend Sauna bezoek in de werkelijk schitterend nieuwe verbouwde Sauna.

    Op weg naar de Sauna zei Yasmine we zouden toch samen gaan, tuurlijk, moest nog wel even wachten tot ze "afgeschminkt was" maar das in 12m gepiept zo bleek en in de Sauna kreeg ik even na vieren nog een laatste heerlijke massage van haar.

    Gezellig zaten de 4 Oase mannen nog aan de bar wat na te keuvelen maar toen was het opeens kwart voor vijf, de lampen gingen aan in de Oase en er werd besloten klokslag 4 minuten voor vijf de Oase te verlaten nagezwaaid door verschillende dames die weer tranen met tuiten lieten toen ze hoorden dat een vervolgbezoek pas over 3 weken zou plaats vinden.

    Oja 30 Roemeense dames ex-FKKW maken nu de Oase onveilig, zijn niet alle Oase dames blij mee trouwens ... .

    Buiten was het volle maan, de contouren van de wereld stad Frankfurt lichtten helder op, het vroor dat het kraakte, de hele wereld om ons heen straalde rust en sereniteit uit.

    Toen startte ik de auto en scheurden we van de parkeerplaats af op weg naar het Etapje waar de nacht werd doorgebracht.

    Zondag scheen de zon toen we ontwaakten en werd deel 2 van de Duitsland trip geschreven !

    Groet,
    Big30

    @abcd,
    J'espère tu peux le comprendre un peu!
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 maart 2007 om 23:31
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #123
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Daumen hoch

    Ach als dan geen van de deelnemers van de Germania mini tour van afgelopen weekend details wil prijsgeven over die memorabele Zaterdag, tsja dan doe ik dat maar weer he !

    Aankomst 's middags half vijf, vertrek 's ochtends half zes, daar zaten dus exact 12 tussen :p.

    Hier wat neutrale observaties:

    - Veel, zeer veel dames aanwezig met een grote delegatie ex-FKKW dames uit Roemenie, in totaal zijn zo'n 25-30 dames overgestapt waarvan deze avond een groot gedeelte aanwezig was.
    - Eigenlijk zijn er gewoon te veel dames aanwezig , vele mij bekende dames die er al wat langer zitten, klagen hier ook over. 's Nachts 2-3u kon je niet onaangeraakt voor de bar passeren.
    - Door bovenstaande was de aandacht van sommigen dames die de "Hollanders" al wat langer kenden zeer maximaal. Tsja dan begint Y te klagen dat die blonde Schlampe te veel bij Biggie zat, dames weten elkaar soms heel subtiel dwars te zitten, niet te zeggen elkaar te pesten :green_smi.
    - Probleem was dat je schoot soms maar niet werd vrijgegeven.
    - Eten was voor het eerst sinds lange tijd weer eens redelijk te pruimen .
    - De nieuwe buiten sauna is erg fraai, deze keer net iets te warm
    - Schijnt dat men nu in April alcohol gaat schenken, er zal ook een Tuinfeest worden georganiseerd.
    - Binnenzwembad verdwijnt en in die ruimte komen er 10 kamers bij.
    - abcd gaf net als 3 weken geleden ook weer acte de presence !

    In totaal 4 maal de kamer op geweest, 1 maal redelijk, 2 maal goed-zeer goed en 1 maal , zwijg !
    Forza bezweek weer helemaal voor de charmes van het prinsesje uit Kroatie die er weer zeer apetijtelijk uitzag en Sonny heeft een all-time record neergezet, ik meen 6 kamer bezoeken en 7 dames.

    Ruim na zes uur 's ochtends werd het Etappe hotel bereikt waar nog eens over de zonden werd nagedacht.
    Minder dan 9u later waren we al weer in PHG :D (goed eten en brunchen is van groot belang en waar kun je dat beter doen dan in PHG he ), waar Big30 al snel weer op een bankje ontboden werd terwijl Forza en Sonny buiten de ligstoelen opzochten, vergezeld door de eerste schuchtere zonnestralen die de Zondagmiddag in PHG een extra glans gaven.

    Eerst maar op paasreces, 21 April zijn we weer in de Oase ... .

    :wink: :wink:
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 april 2007 om 22:13
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #124
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Volgende keer is het buitenzwembad ook wel klaar, vermoed ik en schijnt bovendien de zon
    Tevens hebben we het lieflijke Taunus-stadje Friedberg als uitvalsbasis gedoopt voor onze volgende Hessische escapades...lekker biertje drinken vooraf

  25. #125
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Wanneer de drie musketiers het Taunusgebergte gaan aandoen, dan is de vraag onderweg in de auto altijd "plannen wij vandaag zelf, of wordt er voor ons gepland"...:

    BR, Sonny:wink:
    Alle berichten lezend denk ik dat het de tweede optie zal zijn
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 5 van 45 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60