Pagina 3 van 45 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 1106
  1. #51
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Maar langere sessie echt geen uitzondering hoor!
    Lange sessie's zijn inderdaad geen uitzondering .....gelukkig niet:thefinger

  2. #52
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Daumen hoch

    Gisteren voor de verandering maar weer eens naar het taunus gebergte afgereist, om Forza rust te geven was ik deze keer chauffeur.

    We hadden bij binnenkomst nog niet afgerekend of Ayleen kwam ons al begroeten, een kennismaking die aan de bar inclusief met nog wat andere bekende dames werd voortgezet. Beter maar eerst even wat eten leek ons, tsja toen kwam Evita "toevallig" langs en drukte haar borsten tegen me aan, hmm nog geen rust dus maar even aan het bubbelen geslagen in de tuin en daarna was het plan lekker een sauna nemen, tsja wie zat op het bankje bij de Sauna tuurlijk Ayleen, karakter tonen dacht ik en inderdaad 2 m later zit ik met Ayleen aan de bar en een kwartiertje later na wat bijpraten toch maar een kamer opgezocht :p .

    Toen even later het prinsesje zich aanmelde was Forza opeens foetsie :thefinger (nee lange Oase sessies zijn geen uitzondering ) , vervolgens avond eten, was een beetje smaakloos eerlijk gezegd.

    Wat later op de avond voor het eerst maar eens de bioscoop opgezocht waar Alina (eerst haar wat op afstand proberen te houden) zich weer meldde, tsja Russin 20j, lang blond haar, mooi lichaam ... , was wel OK.

    Had toen wat frisse lucht nodig die ik buiten op een bankje vond, even later vergezeld door een nieuwe Poolse dame en 1 van de tweelingzusjes, wat gekeuveld. Evita kwam op het bankje er tegen over zitten, ik even later ook, dat ik zei dat ik net van een kino sessie terug was maakte weinig indruk, ik zei heb al 3 sessies gehad, ze zei "neen hoor waren er 2 met Ayleen en Alina, ik zag je wel en nu wil ik dat je mij ", ik zei mooi niet wat denk je wel niet :o :D ! Nu nog zeker niet!!

    Enfin na een kwartiertje waar ze me beurtelings geil en soms kwaad aankeek bleek weer hoe sterk ik kwa karakter ben want toen bevonden we ons weer op een kamer. Inderdaad ze wou maar 1 ding en dat heeel lang. Wist zich nog exact voor de geest te halen wat ik haar klaarblijkelijk 3 weken geleden had verteld, ik niet overigens!

    Deze keer aanbod dames wel OK, wat oude bekende gezichten weer terug en een aantal mooie nieuwe gezichten. Jammer dat er geen paaldans act was, kleine moeite maar brengt sfeer .

    Enige probleempje voor biggie in de Oase is dat er nu nogal wat dames rondlopen waar biggie 1 maal mee op de kamer is geweest en die dames denken allemaal dat 2 na 1 komt, das niet altijd zo, hoewel bij bepaalde dames weer wel, die mogen ook wel verder tellen :thefinger !

    Ditmaal redelijk op tijd home waarts en redelijk op tijd thuis! Kom er nog wel een keertje terug :D !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #53
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Daumen hoch

    Was gisteren weer eens tijd voor het tripje naar de Ober-Erlenbacherstrasse 109.

    - Parrkeerterrein wordt vergroot.
    - De hele tuin wordt opnieuw ingericht als een sauna pool landschaft inclusief open lucht zwembad. Tuin was dan ook afgesloten, "grote sauna" was al gesloopt. Schijnt erg mooi te worden.
    - Veel dames aanwezig nog al wat bekende waarden maar ook veel nieuwe dames in de categorie: jong mooi en blond :thefinger .
    - Ingang ook verbouwd.
    - Eten was gelukkig nu beter dan de vorige keer.

    Had me voorgenomen om bij dit bezoek bij de keuze van dames niet in herhalingen te vallen. Bijna gelukt!
    In geval van Ayleen bleek dat niet mogelijk en werd uiteindelijk eerst een 30m sessie van 45 m gevolgd door een als 30m bedoelde sessie van anderhalf uur.
    Details van het bezoek niet voor dit forum !

    Toen daarna vele herhalings gevalletjes uiterst vriendelijk en allercharmants weer eens lang kwamen en ik ze allemaal afwimpelde werd het tijd om op nieuwe dames onderzoek uit te gaan. Ik was er klaar voor!

    Maar ja net toen ik met Forza toe was aan wat quality time kwam Yasmine even vriendelijk en goedlachs als altijd weer eens op mijn schoot plaats nemen en haar vriendinnetje op de schoot van Forza.

    Werd dus uiteindelijk een zeer geslaagde sessie met deze Servische brunette terwijl Forza viel voor de charmes van haar zeer fraaie vriendinnetje.

    Volgend bezoek maar eens geen herhalingsgevallen! Nou ja afgezien van Ayleen dan die is wel erg lief en aardig en eventueel Lucy als ze er is en misschien Evita ("that later maybe of you really pisses me off" zei ze heel eerlijk, kwam later op de avond wel weer goed :p ) maar meer ook niet :D :p!

    Geslaagd en in een aantal opzichten ook een apart dagje !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #54
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden FKK Oase 28.10.2006

    Afgelopen zaterdag maar weer eens de reis naar Hessen ondernomen. Onderweg FKK Samya (al lang op het to-do lijstje maar door de afwezigheid van Kaya ook dit keer geen optie) en de 120 Baywatch-Nixen in FKK World (die er achteraf gezien niet bleken te zijn) maar links laten liggen zodat wat later dan gebruikelijk om circa 17.00 uur de parkeerplaats aan de Ober Erlenbacherstrasse weer werd opgereden .

    Oase wordt verbouwd, en het gaat mooi worden gezien de nieuwe contouren van de deels gerenoveerde entree. Binnen was het weer lekker druk wat dames betreft, al vond ik de bezetting niet goed qua optick-gevalletjes: had deels te maken met vakanties en busreizen naar FKK Artemis in Berlijn, zoals op het Rómerforum al te lezen viel. Daardoor liet een groot deel van de vaste Oase-dames verstek gaan. Maar wat er over bleef was ook nog zeer de moeite waard (zou achteraf blijken).:thefinger

    Eerst een hapje eten met Big30 en werden er al diverse kandidates voor een 1e rendez-vous gesignaleerd, die zich af en toe ook iets te nadrukkelijk van haar aanwezigheid lieten blijken (hè Evita !).

    Enfin, na verloop van tijd ontwaardde ik 'iets blonds' in m'n ooghoeken. Ik had er het vorige bezoek al kennis mee gemaakt, maar zat toen vast aan allerlei 'Terminen' met herhalingsgevalletjes, maar deze keer had ik vrij spel.
    Dus Inga, Litouwse, blond, Cup D, behoorlijke gestalte qua postuur en een dame met een erg mooi gezichtje. Snel naar de kamer en 1 uur lang genoten van dit speelkammeraadje, die reeds een jaar of 4 in Oase was en alle 'ins en outs' erg goed beheerste. Stevig gepijpt, lekker geneukt, afgesloten met FT. Zoenen was zeer beperkt, maar niet zo mijn ding met een dame die voorheen nog gerookt heeft. Tussendoor nog een massage en een 2e ronde van al dit lekkers. Zeer de moeite waard en gaat zeker herhaald worden.

    Ondertussen had Big30 mijn dame van de vorige keer geschaakt, al wist hij dat zelf niet omdat ze haar naam inmiddels veranderd had. Denise blijft wel een mooie meid om te zien, maar is erg onzeker, moet nog veel leren en kan af en toe erg raar reageren.

    Nieuwe dames hadden er ook hun opwachting gemaakt in Oase. Een zeer fraaie Roemeense (naam onbekend) gaf in het kino even een show weg; je zag op een gegeven moment de ruimte gewoon volstromen met toeschouwers; zo ook een dikke Duitser van eind 70 die erg geannimeerd zat te kijken en later op de avond ook z'n slag kon slaan bij deze dame, om vervolgens binnen 10 minuten afgewerkt te worden: tsja, dat is ook de Oase .

    Rond de klok van 0.00 uur kwam er opeens een herhalingsgevalletje bij Big30 zitten, Yasmin een servisch/duitse brunette met een fraai lichaam en een ontwapenende glimlach en bovendien ruikt ze zo lekker.....dus Big30 ook meteen verdwenen:D :D

    Tsja, dan kon Forza natuurlijk niet achterblijven. Veranika uit Letland zat zo alleen op een bankje. Heb de dame een keer of 8 bezocht, begin april voor het laatst dus dat werd ook weer eens tijd. Service van Veranika is nog steeds erg goed, alleen wil ze het wel eens te gehaast doen, maar als ze éénmaal haar offensief heeft ingezet dan is er geen houden meer aan. Kan me moeilijk herinneren wanneer ik voor het laatst een dergelijke orale beurt van erg hoog niveau heb gehad. .

    Toen was het alweer vroeg ochtend en ons nog vergaapt een de schoonheid van een paar Roemeense dames die tegenover ons kwamen zitten; er zitten een aantal potentiële catwalk-modelletjes bij. Ook Yasmin kwam nog even wat aan public relations doen, waarbij de afspraken voor over 2 weken al werden genoteerd in ons beider agenda.

    Uiteindelijk om 04.10 de Oase verlaten en het Etapje opgezocht. Tsja, je wordt er even stil van....................

  5. #55
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Blinzeln De catering......

    Ohh ja, we hebben ook nog Spaghetti mit Bratwurst gegeten, echt waar . Ze blijven ons steeds weer verbazen, die cateraars van FKK Oase

  6. #56
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ohh ja, we hebben ook nog Spaghetti mit Bratwurst gegeten, echt waar . Ze blijven ons steeds weer verbazen, die cateraars van FKK Oase
    Kortom ook voor Culinaire Hoogtepunten is the Oase the place to be! Die Fransman die er vorige week zaterdag vrij incognito met een alpinopetje en een stokbrood onder zijn arm rondliep was volgens mij een Michelin mannetje die de Oase de eerste Michelin ster gaat bezorgen. Terecht natuurlijk :thefinger.

    Maar ehm, om eerlijk te zijn het voor liefhebbers en kenners van nivo van De Librije in Zwolle, das toch nog ietsiepiestie beter dan het nivo van de Oase catering .

    Overigens weinig toe te voegen aan de mooi geschreven sfeer impressie van Forza over een avondje en nachtje Oase. Nou ja vooruit dan deze aanvullingen dan :teuflisch,

    - Ik vond de bezetting niet zo tegenvallen, maar mijn vergelijkings referentie kader (wat een woorden he) is dan ook veel beperkter dan die van Forza.
    - Veranika ook maar op mijn "things to do" lijstje geplaatst !
    - Big30 reisde af met een zware verkoudheid maar die was na 2 Sauna bezoekjes bijna over, en na anderhalf uur met Yasmine verkeerd te hebben was er wel sprake van Temperatuurstijging maar dat had bepaald andere redenen :D.
    - Grappig om ook eens de Oase mee te maken diep in de nacht, anders zeg maar dan de sfeer in de avond... , dames die hun hoge plato zolen voor pantoffeltjes verwisselden, zo iets dus. Relaxed sfeertje!
    - We verlieten de Oase om exact 04u12m :thefinger!
    - Zoals Forza zei wordt behalve de tuin ook de ingang helemaal gereconstrueerd, heeft nu veel meer uitstraling!
    - Volgende week zal de catering waarschijnlijk gaan voor: macaroni met appelmoes en een saus van gele vla gecombineerd met een frikandel speciaal met een zure haring, mjammjam!
    - Ach ja volgende week zullen 2 andere dames ook weer aanwezig zijn, ook mooi !

    Maar nogmaals fraaie sfeer impressie van Forza, tis net alsof ik er zelf bij was, zo natuurgetrouw geschreven !
    Schrijven is de kunst van het weglaten ... .

    Gr. B.

    Ps: een heel flauw topic/enquette zou zijn in welke Sauna/FKK wordt de inwendige mens het best verzorgd :teuflisch !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #57
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Waar is het fout gegaan bij Forza......................
    Het was toch altijd zo dat deze dames de voorkeur hadden :



    en nu weer een brunette

    :zauberkis Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #58
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Daumen hoch

    Afgelopen Zaterdag was het weer eens zo ver. De bolide werd op een iets later tijdstip dan normaal gestart, de tandjes waren gepoetst de haren niet gekamd op naar de Oase !

    Ricky Martin ging ook weer eens mee en Forza baalde toch een klein beetje, tsja Prinsesjes zijn ook wel eens ziek he.

    De reis verliep vrijwel vlekkeloos , nou ja bijna 2 uur file net voor de Rijnbrug in Duisburg kon de pret niet drukken. Ook niet toen Ricky Martin even was uitgestapt voor een rokertje en door een Duitse Polizei beambte die uit een Politie auto die met blaauw zwaalicht aan kwam rijden vermanend werd toegesproken .

    Enfin er moest wat tijd worden ingehaald en de poging om eindelijk eens de teller boven de 230km/u uit te laten komen werd pas net voor Frankfurt met suc6 afgelegd, op naar de 240km/u maar “he was da” een bordje Friedrichsdorrf, de remparachute maar uitgegooid :thefinger en de auto geparkeerd op de parkeerplaats bij de Oase.

    Onderwijl wel besloten een Etapje te nemen, was niet gepland, toch maar gedaan, had geen lensvloeistof bij me maar weet uit ervaring dat 1 nachtje met lenzen slapen geen probleem hoeft te zijn :D.

    De verbouwingswerkzaamheden in de Oase zijn nog volop gaande, de veel mooiere ingang is al klaar en binnen is de bar aan de linkerkant behoorlijk uitgebreid met als gevolg een veel openere ruimte. Erg fraai !

    Het aanbod der dames kom mij wel bekoren maar tendeerde meer naar Brunettes dan Blond, tsja dat bevalt Forza wat minder natuurlijk .

    Eerst maar even in de bruine bankjes weggezakt, Yasmine kwam natuurlijk aller charmants weer eens even langs om wat te small talken, er stond nog een afspraak wist ze maar welke?

    Ricky Martin was ondertussen al lang vertrokken voor dame nummer 1, hapje gegeten (eindelijk eens van voldoende kwaliteit) en wie kwam daar aangehuppeld, tuurlijk Melissa die Forza spotte, even wat bijgepraat en toen besloot Melissa dat Yasmine ook gezocht moest worden. Geen probleem, die was snel gevonden, terwijl Yasmine nog op mijn schoot zat was Forza al met Melissa vertrokken :p, 30m later kwam Forza weer terug en zat Yasmine nog steeds op mijn schoot, de paaldans act werd 5 meter voor het bankje waar wij zaten ingezet, dacht nu maar eens een kamer opzoeken met haar, maar nee, die moest ook nog bekeken worden .
    Toch maar een kamer opgezocht en daar weer een zeer gepassioneerde sessie met deze zeer vriendelijk Servische beleefd. Ondertussen had Ricky Martin ook al weer toegeslagen.

    Even voor twaalven was Forza toch weer voor de charmes van de Blonde Denise gevallen (ze leert snel bij moet ik zeggen), was Ricky Martin vertrokken met het tweeling zusje van mijn Avatar (met een niet uit te spreken naam) en zat ik dus eenzaam en alleen op een bankje omgeven door een leger aan veel mooie dames. Was afzien :D.

    Die Kwahl der Wahl heet dat geloof ik. Forza bood gelukkig hulp, of ik daar de zeer mooie bevallige Christina zag lopen, oeps, ja tuurlijk. Die had ik wel vaker gezien, zeer fraai.

    Enfin werd een heerlijk uurtje met deze dame, momenteel 1 van de Oase toppers, zonder discussie.

    Nog van een paal dans act van mijn Avatar genoten , Yasmine kwam weer even langs, dol op schoot zitten als ze is, de klok tikte door, Ricky Martin had nog een afspraakje staan en was ook weer vertrokken en toen sloeg de Koekoeks klok 3 uur, twas mooi geweest.

    Op naar het etapje maar niet nadat Ricky Martin vrolijk zei “hey heb mijn geld nog in het kluisje liggen” , probleem werd snel opgelost.

    Bij het ontbijt zagen we nog 2 alleraardigste dames die Russisch spraken, die waren daar geloof ik voor een World-taalcursus en werden even later door hun docent zeer vriendelijk en galant in zijn BMW 330D touring opgehaald. Ja docenten verdienen goed in Duitsland

    Terugreis file vrij.

    Was weer eens een leuk Oase dagje met wat niet gepland oponthoud, soit!

    Gr. B. :wink:

    Oja de mooie blonde dame waarvan W2 een foto plaatste was zaterdag ook aanwezig!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #59
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden De rode draad.....

    Leuk verhaal, Big30 !!..... leuk schrijven is door jou ook reeds tot kunst verheven.

    Rode draad door dit verhaal: Big30's-avatar voert een zeer professionele paaldansact op, nadat het 2-lingzusje van Big30's avatar vakkundig door Ricky Martin werd veroverd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Oja de mooie blonde dame waarvan W2 een foto plaatste was zaterdag ook aanwezig!
    Deze dame is dan tenslotte dezelfde als mijn avatar, maar die heb ik afgelopen zaterdag toch echt niet gezien.

    @ Big30: Ik denk dat je in de war bent met de avatar van Olof Rudbeck, want zij is dat blonde Roemeense dametje dat zaterdag voor het eerst sinds lange tijd ook weer in de Oase was (vriendin van ons aller Mika overigens:D ).


    :teuflisch :teuflisch

  10. #60
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Leuk verhaal, Big30 !!..... leuk schrijven is door jou ook reeds tot kunst verheven.

    Rode draad door dit verhaal: Big30's-avatar voert een zeer professionele paaldansact op, nadat het 2-lingzusje van Big30's avatar vakkundig door Ricky Martin werd veroverd.


    Deze dame is dan tenslotte dezelfde als mijn avatar, maar die heb ik afgelopen zaterdag toch echt niet gezien.

    @ Big30: Ik denk dat je in de war bent met de avatar van Olof Rudbeck, want zij is dat blonde Roemeense dametje dat zaterdag voor het eerst sinds lange tijd ook weer in de Oase was (vriendin van ons aller Mika overigens:D ).


    :teuflisch :teuflisch
    Deze dame hebben we zaterdag gezien, ook niet voor de poes :D :p,
    de middelste wel te verstaan, wel een 2 druppels gevalletje, ik bedoel van achteren gezien lijken ze als , de 2 druppels opmerking niet zo {geschikte smilie} interpreteren .
    Ik hoop dat bovenstaande zin te begrijpen is :D!

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #61
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Uit het profiel van.......Big30

    Wohnort: N50°.14'29.84" O8°.40'33.96"

    Toevallig had ik net Google Earth aanstaan.....daar zou ik inderdaad ook wel willen wonen:thefinger :thefinger :thefinger

  12. #62
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    @ Forza

    Dit is jouw prototype ; Inga :D
    Blond en grote Borsten.
    Ik was al bijna bang dat je ziek was met al je brunettes

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #63
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    @ Forza

    Dit is jouw prototype ; Inga :D
    Blond en grote Borsten.
    Ik was al bijna bang dat je ziek was met al je brunettes

    Groeten Willem2 :wink:
    Na de leukste recensie sinds tijden van Forza over Inga en het bezoekje van afgelopen zaterdag aan de Oase kunnen we Forza voor genezen verklaren .

    Forza was zijn roots even ontrouw maar tis weer helemaal goed gekomen :teuflisch!

    Brunettes in de Oase ut moet niet veel gekker worden hoor !

    Gr., B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #64
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Daumen hoch

    Tussen het eerste Oase bezoekje en nummer 2 zat meer dan 2 maanden, tussen bezoekje nummer 2 en 3 zat een maandje, tussen de 2 laatste bezoekjes een weekje ! Ben de tel inmiddels ook kwijt geraakt.

    Soit! Zaterdag weer eens op pad met Forza die gelukkig weer na weken zijn prinsesje blij kon maken !

    Totaal filevrij werd de auto na exact 3u geparkeerd op de nieuw aangelegde parkeerplaats.
    Forza nog wat verkouden nam meteen een sauna terwijl biggie zich onmiddelijk in de bruine bankjes nestelde en een kopje koffie oppeuzelde (dat kan!).
    De bezetting der dames was boven verwachting ! Na de Sauna kwam Forza bij biggie zitten en alras kwam daar een zeer mooie blonde dame aangelopen die zich naast Forza nestelde en niet veel later was het bankje leeg :thefinger !

    Tsja dan zit je daar alleen en dan is het onmogelijk dat er niet een aantal dames langs komen die wat vragen gaan stellen, ja die dames in de Oase willen alles van je weten :p! Behalve vragen ook wat opmerkingen "Toll ja, Ihr seid wieder da!", jaja :thefinger :teuflisch.

    Toen de fraaie Russische Natalja zich naast biggie nestelde en ook vragen begon te stellen maar besloten het "gesprek" op een kamer voort te zetten.
    Werd een alleraardigste sessie maar was toch niet meer dan een goede opwarmer :teuflisch!

    Vervolgens een saunaatje samen met Forza, douchen, Yasmine met als altijd een big smile zien binnenkomen, afdrogen, bruin bankje opgezocht en maar even quality time ingelast.

    Maar ja Yasmine was gearriveerd, had zich opgefrist en Melissa had ons ook al gespot. Nadat Yasmine biggie gevonden had en Melissa Forza, werd er wat "bijgepraat", bijgestreeld, mocht ik de bijgewerkte nagels van Yasmine bewonderen (fraai hoor), gaf Melissa commentaar op de oogschaduw kleur keuze van Yasmine, enfin dat ging zo nog wel even door ... !

    Maar op een gegeven moment toch maar samen met Yasmine een kamer opgezocht en daar na ruim een uur weer vanaf gekomen , Forza had een ander herhalings afspraakje waar ook nog wat presentjes werden overhandigd !

    Om 12u weer eens een optreden van Melissa die wel raad weet met een mooi uitgevoerde Turkse dans (en met clubhoppen )

    Weer aan Sauna later en na weer op de buine bankjes plaats genomen te hebben kwam er een ijsbeertje naast ons zitten en dacht ik he, die Duitser lijkt erg op een ijsbeertje welke ik eens in Gt heb ontmoet!

    Bleek Picasso 1 te zijn ... was die dag ook in de Oase! Hij herkende me vaag "jij was toch Rex :D?", ehm nee ik ben big30! Dat Forza een Oase kenner was wist ie natuurlijk wel ... .

    Oja er waren eigenlijk zaterdag avond gewoon te veel dames dat kan ook ! Toen ik bij de bar een laatste drankje ging halen zei de werkelijk bloed mooie Anka (staat inderdaad op mijn lijstje) "'du findest mich auch zu häslich om ein Zimmer auf zu suchen?", nou nee niet echt, maar de koekoeksklok van 01u had inmiddels geslagen, twas weer mooi geweest, maar op de een of andere manier was het ook een beetje een speciaal bezoekje geweest!

    Ach ja je sluit deur achter je en rijdt maar weer eens in het holst van de nacht naar huis ... .

    Gr., B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #65
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Anka

    Volgende keer zal ik wel wat bemiddelingspogingen doen om de fraaie Anka te koppelen: wat een ontzettend mooie dame is dat.

  16. #66
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Volgende keer zal ik wel wat bemiddelingspogingen doen om de fraaie Anka te koppelen: wat een ontzettend mooie dame is dat.
    Dan moest ik maar eens wat bemiddelingspogingen doen om haar even fraaie en mooie blonde vriendinnetje te gaan koppelen !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #67
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden FKK Oase 02.12.2006....de dag van de herhalingsgevalletjes

    Gisteren maar weer eens naar midden Duitsland gereden om te zien of er inmiddels al wat sneeuw was gevallen op de toppen van het Taunusgebergte, want daar zijn ijsberen natuurlijk altijd naar op zoek. Toen echter bleek dat dat niet het geval was vroeg ik aan mijn reisgezel: "Goh, zou er hier nog wat anders te beleven zijn in de buurt ?", "Nou we zouden even kunnen gaan kijken in die griebustent aan de Ober Erlenbacherstrasse". Was eigenlijk niet de bedoeling, maar je moet toch wat als je toevallig in de buurt bent....:thefinger

    Het was nog erg vroeg op de middag zo rond de klok van 13.30 uur en het CDL-ijsbeergehalte met 4:1 al redelijk op peil. Eerst maar even met Big30 plaatsgenomen in een 2-zitsbankje voor het spelletje 'wie is wie, is zij er ook en wat heeft ze haar haar leuk zitten vandaag". Is altijd wel leuk vooral omdat de dames ook een eigen variant daarop hebben met "Ooh, zijn zij er vandaag ook weer en hopelijk hebben ze genoeg euri's meegenomen uit Holland". Na een saunaatje en een lunch kwam er opeens een Lets herhalingsgevalletje luisterend naar de naam Evita bij Big30 op schoot zitten. Terwijl het duo al redelijk snel naar een meer comfortabele omgeving verdween, kwam haar landgenote Veranika een schaakspelletje met mij spelen zodat ik in half uur schaakmat werd gezet; in Rusland zijn ze altijd al goed in schaken geweest, dus dat was ook geen verassing

    Rond het avondeten kwam inmiddels ook ijsbeer Van Dattum polshoogte nemen met zijn Duitse compaan terwijl ook een aantal fraaie blondines, achtereenvolgens Duits en Kroatisch, alvast een deel van de dagomzet kwamen veiligstellen. Vooral de Duitse Denise zag er oogverblindend goed uit en daar kon Big30 natuurlijk geen weerstand aan bieden, zodat ik dan maar die andere blondine nam voor de 2e ronde herhalingsgevalletjes.
    Blijkbaar 2 weergaloos goede sessies want daarna toch behoorlijk wat hersteltijd nodig gehad, maar daarvoor zijn er dan ook die comfortabele bruine 2-zitsbankjes beschikbaar waar je lekker in kunt wegzakken, drankje in de hand, genieten van de muziek en de dames die, als ware het een 'catwalk', op en neer naar de Kino repten om wat klandizie op te pikken...erg fraai af en toe vooral met het commentaar van Big30 erbij

    Niet veel later bleek dat Denise nog meer plannen had met het Nederlandse ijsbeer-duo en kwam even lekker teasen zodat ik ook weer voor de bijl ging. Big30 had sessie nr 3 met een Servische brunette Yasmin, die hadden elkaar ook al 2 weken niet gezien dus dat werd ook hoog tijd en deed Van Dattum zich te goed aan allerlei exotische prinsesjes die er in de Oase rondhuppelden, zodat rond half 10 de volledige Nederlandse ijsbeer afvaardiging in Oase onder de pannen was.
    Denise ontwikkelt zich in sneltreinvaart van een schuchter meisje tot een ware Oase-diva....metamorfose is echt fenomenaal, wat het verblijf op de kamer met haar alleen maar leuker maakt. Haar ook nu weer diverse tips gegeven....eens kijken of er over 2 weken wat van terrecht is gekomen: ik denk het wel:p .

    Na een verlaat avondeten rond de klok van 22.30. Eten was echt goed met kippebouten en Tiroler Knödels etc.. kwam Denise nog even wat extra goodwill opbouwen voor een volgend bezoek; bovendien vindt ze Duitse mannen blijkbaar niet zo leuk en meestal erg saai. Zo'n 20 minuten heeft ze nog bij me gezeten, schept wel verplichtingen voor een volgend bezoek, maar die zal ik dat ook met heel veel genoegen inlossen. Ondertussen was Big30 weg voor sessie nr. 4 met de Roemeense Mirabella.

    Op het einde van de avond bij het laatste kopje koffie kwam Denise weer uitgebreid afscheid nemen. Nog even getwijfeld om er nog een sessie aan vast te plakken, waarbij de omhelzingen van Denise merkbaar steviger werden.....'aber in der Beschränkung zeigt sich der Meister !' , maar Denise is voorlopig nog niet gedraaid (met ons) dat volgende bezoek:teuflisch .

    Rond de klok van 01.00 uur de Oase verlaten....Hessen bis bald !

  18. #68
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil 2 Parties in December

    Zojuist via mail de aankondiging gehad van 2 Parties in December:
    Op 6 december de Nikolausparty; op 15 december de Kerstparty .
    Founding Member

  19. #69
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Zojuist via mail de aankondiging gehad van 2 Parties in December:
    Op 6 december de Nikolausparty; op 15 december de Kerstparty .
    Tsja de Kerstparty in de Oase ! Altijd in voor een feestje, zeker aan de Ober-Erlenbacherstrasse 109, maar ben bang dat het daar dan net iets te druk zal zijn !

    Kerst, of wat voor feestjes waar dan ook = altijd net te druk, wel veel dames, maar te veel ijsbeertjes, iets te veel afwerken, te weinig kamers, etc. etc.

    De maandag in Gt zal wel meevallen kwa drukte , de vrijdag in de Oase zeker niet.

    De meeste geconsulteerde Oase dames zeiden kom maar niet, te druk :green_smi!

    Kom ik (OK, komen we ) toch gewoon de zaterdag after !
    Via de zaterdag jl. gevonden directe route: na de afslag Friedberg bij de stoplichten linksaf, Waldweg en dan simpel bordje Burgholzhausen volgen, na de rotonde steeds rechtdoor en zo'n 2 km na de rotonde , scheelt minimaal 5m!

    Groet,
    big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #70
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Blinzeln Kerstfeestje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Tsja de Kerstparty in de Oase ! Altijd in voor een feestje, zeker aan de Ober-Erlenbacherstrasse 109, maar ben bang dat het daar dan net iets te druk zal zijn !
    Blijkbaar moet de voltallige dames-bezetting in Oase acte de presence geven op de kersparty.......130 vrouwen en 300 gasten, waar gaan ze die allemaal laten nu de tuin ook nog dicht is vanwege verbouwingswerkzaamheden ??
    The day after zal het dus wat rustiger zijn, hopelijk

  21. #71
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Daumen hoch Een tragi komedie/treurspel in de FKK Oase, ter lering ende vermaeck!

    Een tragi komedie/treurspel in de FKK Oase, ter lering ende vermaeck!

    Staring:
    - Yasmine: Een Servische Brunette van 23j, valt op door haar vriendelijke glimlach, ruim 1 jaar in de Oase actief. Sinds begin September 2006 is het bij elk Oase bezoekje tot een kamerbezoek gekomen met Y . Scenario ligt min of meer vast, de begroeting even na 19u, rond 20u weet Yasmine biggie te vinden waarna eerst in de “bruine bankjes ruimte” Yasmine plaats neemt op biggies schoot en er lang gekeuveld wordt (30-45m) en vervolgens een kamer wordt opgezocht. Hierna altijd een gedegen after sales.
    - Denise: Rising star in de Oase, blond, jong (21j), bloed mooi, Duits en op de kamer een voortreffelijke service. Vorige week zaterdag was haar definitieve doorbraak door zowel big30 als Forza weer eens te verschalken maar vooral omdat ze buiten de kamer vele malen bij het Hollandse duo langs komt om zich te laten masseren, te ouwehoeren, geintjes te maken etc :thefinger.

    Also staring: big30 en Forza
    Oscar voor beste bijrol: Verona een blond Kroatisch prinsesje.

    Locatie: FKK-Oase aan de Obererlenbacherstrasse 109 te Burgholzhausen gelegen iets boven Frankfurt.

    Het voorspel:
    Een iets te geslaagd Oase bezoekje zaterdag 2-12-2006 waar big30 het standaard programma met Yasmine opvoerde, nog 2 leuke sessies had en in zag dat Denise toch wel zeer verslavend begon te worden en waar Forza ook definitief viel voor Denise en natuurlijk de kwaliteit van zijn prinsesje weer eens bevestigd zag en nog een andere geslaagde sessie had.

    Het verhaal:
    Donderdag avond jl. werd dus besloten om nu maar eens voor de verandering op de Vrijdag een ingelast Oase bezoekje te plannen. Het beviel iets te goed nog geen week geleden :p.

    Eind van de middag op pad en met moeite de auto door de heftige wind op koers weten te houden, maar om half zeven werd de bestemming bereikt.

    Even bijkomen van de werk stress en op een bruin bankje plaats genomen voor een kopje koffie. Forza had inmiddels Verona al begroet en natuurlijk kwam niet veel later Yasmine ook even “pols-hoogte nemen”, maar eerst moest de inwendige mens worden versterkt!

    Eten was zozo, maar toen Denise het Holland duo had gespot en ook plaats nam aan de tafel begon het al weer zeer leuk te worden. Forza had een afspraak met Verona staan, dus ik was voor Denise het eerste slachtoffer, ze begon er na de maaltijd meteen werk van te maken en ging achter big30 plaats nemen en zeer onzedelijke handelingen te plegen . Wat ik toen nog niet wist was dat Yasmine op zoek naar big30, net op dat moment de eetruimte binnenkwam en meteen rechts omkeer maakte, “she was not amused” zo hoorde ik later van Forza .

    Na sessie 1 samen met Forza maar even een Sauna genomen en op de weg daar naar toe even bij Yasmine langs om af te spreken dat na de sauna het tijd was voor Yasmine, Normaal is ze voorzien van een stralende glimlach, nu was het een onderdrukte onweer uitdrukking.

    Rond elven eerst met Yasmine wat bijgepraat, nee ze was niet kwaad zei ze .
    De sessie hierna was weer goed, maar ze moest wel even vragen wat ik toch in die ”Duitse Blonde Schlampe” zag ….

    Nadat ik over mijn zonden met Yasmine en Forza over de zijne met Denise had nagedacht (ze was druk in de weer :p) was het 01u en kwam Denise nog maar weer eens langs, de zoveelste keer die avond .

    Eerst bezorgde Denise Forza heel gemeen en subtiel nog wat napret en daarna was big30 het slachtoffer en ging ze op mijn schoot zitten terwijl ik juist probeerde wat bij te komen.
    Terwijl ik languit gestrekt op een bruin bankje lag deed ze voorkomen (nog steeds zittend op mijn schoot) alsof we met een heftige sessie bezig waren , erg grappig, er werd gelachen door de omstanders die het spektakel aanschouwden, Yasmine kon het niet zo waarderen … .

    Ik maakte Denise duidelijk dat een vervolg sessie er echt niet in zat maar ze bleef vriendelijk lachend gewoon doorgaan met haar bepaald onzedelijke bewegingen.

    Uiteindelijk kreeg ze toch haar zin en werd er een kamer opgezocht, dit onder begeleiding van haar zusje die ook in de Oase werkt en die Denise nog even wat moest vertellen. Net op dat moment passeerde Yasmine ons, die snel de blik van “als blikken konden doden” veranderde in haar bekende glimlach .

    Toen ik om kwart voor drie met Denise uitgeraast was vond Forza het tijd om zich te gaan douchen, het prinsesje was klaar voor sessie nummer 2.

    Ik trok me toen maar heel diep terug in het bekende bruine bankje waar natuurlijk Densise biggie weer op kwam zoeken om nog wat bij te strelen en masseren .

    De klok van 03u had inmiddels geslagen, ik lag op een bankje, Denise boven op me en haar zusje vond het nodig mijn voeten te gaan kietelen, erg charmant en aardig. De onweersbui bij Yasmine die toevallig weer passeerde leek toen het hoogte punt bereikt te hebben. Erger kon het niet worden.

    Om kwart voor vier zag ik Forza weer, net als ik moe maar voldaan. Buiten was de December storm inmiddels wat geluwd, toen ik nadat we ons omgekleed hadden van Yasmine afscheid nam moest ik concluderen dat de Orkaan Yasmine nog niet uitgeraast was.
    Dit hoewel ze al het mogelijke deed om de Orkaan te onderdrukken, was het een beetje een koel afscheid .

    Conclusie 1: Geen idee!

    Nou ja … klaarblijkelijk was het zo dat Yasmine na 7 bezoekjes in a row het niet zo kan waarderen dat big30 en zijn maatje nu opeens iets te opvallend veel optrokken met de Duitse Denise.
    Oase dames (niet alle!) houden er nu eenmaal van hun jachtprooien opvallend te tonen en dat kon Yasmientje vrijdag avond niet en dat kon ze niet hebben :o.

    Als je om 04u uit de Oase vertrekt en het regent en je bent een beetje moe ben je dus om 08u thuis, dat was toch wel een punt waar van ik samen met Forza zei “Oase is top maar er zijn grenzen” :D .

    Conclusie 2: over 2 weken weer gewoon op de Zaterdag naar het Taunus gebergte!

    Toen ik het oranje pols bandje liet afknippen werd ik door Melissa nog vriendelijk uitgezwaaid, "definitief" Oase dus voor Melissa!

    Groet,
    big30
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 december 2006 om 01:54
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #72
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30

    Eten was zozo,
    Vandaag beter :D

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Na sessie 1 samen met Forza maar even een Sauna genomen en ........
    Ik zal dit maar niet verkeerd lezen en interpreteren
    De overnachting was dus weer lekker :D

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #73
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Vandaag beter :D



    Ik zal dit maar niet verkeerd lezen en interpreteren
    De overnachting was dus weer lekker :D

    Willem2 :wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door W2
    Na sessie 1, samen met Forza maar even een Sauna genomen en ........
    Om eerlijk te zijn ik kom niet primair voor het eten in de Oase , barst er van de delicatessen dat wel!

    Pfffffff overnachting, als je om 04u afscheid neemt van een lichtelijk geagiteerde Yasmine en om 08u thuis bent, dan kan men niet echt spreken van het begrip nachtrust :p !

    Vandaag geen inkopen gedaan voor het avond eten morgen dus ben bang dat ik deshalb naar die gribus tent in Oedt :p moet afreizen ( was wel leuk zondag 2 weken geleden )

    Groet, :wink:
    big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 10 december 2006 om 02:34
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #74
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    hey Big30

    jij bent volgens mij een grote favo van Oase Wat zijn nou de grote pluspunten daar.,b.v staan van GT. Ligt in de planning om een keer op zaterdag daar de house te bezoeken

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  25. #75
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    hey Big30

    jij bent volgens mij een grote favo van Oase Wat zijn nou de grote pluspunten daar.,b.v staan van GT. Ligt in de planning om een keer op zaterdag daar de house te bezoeken

    Saluti L Diablo
    Hey L Diablo,

    Ach ja wat heet he een Oase-fan !

    Elke club-FKK heeft zo zijn eigen sfeer en fans, lastig om precies aan te geven waarom de een PHG fan, de ander Gt en weer een ander Oase fan is.

    Het grootste verschil tussen Gt en de Oase is simpel het FKK concept van de Oase, dat betekent een iets lossere sfeer waar de dames ook meer op jacht zijn naar de ijsbeertjes. Dat kan als je er voor het eerst bent wel eens wat storend overkomen als je niet gewend bent.

    De bankje ruimte in de Oase is groter dan in Gt en wat meer in een Romeins lusthof stijl ingericht net als de hele Oase (zie web-site), PHG/Gt is wat meer desing inrichting met daglicht, de Oase heeft dat niet.

    Op de drukke vrijdag en zaterdag avonden zijn 80-100 dames geen uitzondering, ik durf niet te beweren dat het aanbod of de service van alle dames veel beter is dan elders. 50 Euro jagertjes met 20m service heb je er ook wel, maar ook genoeg dames met zeer goede service en after sales.

    Momenteel wordt de Oase redelijk grondig verbouwd nieuwe tuin, inpandig zwembad gaat weg, bar ruimte en zit-ruimte is al aangepast.

    Wat ook van belang is dat hoe vaker je ergens komt hoe vertrouwder het wordt, hoe bekender jij bij de dames bent en hoe bekender de dames bij jou zijn.

    Dat is gewoon een gevolg van het feit dat je ergens vaak komt, 30-40 van de dames die zeg maar de vaste kern vormen ken je van naam en daar van weet je hoe de service is.

    Eten is eerlijk gezegd vaak wat minder maar er schijnt een andere cateraar te komen, de kamers en de douches tis wel OK maar die zijn in Gt en PHG toch wat netter opgeruimd.

    De sfeer vind ik wel uniek en is gewoon anders dan in Gt, je moet het gewoon een keer ervaren en dus maar eens meegaan in Januari als de meeste dames weer terug zijn van vakantie!

    Het belangrijkste waarom ik de Oase zo leuk vind is denk ik eenvoudig dat ik er een aantal dames inmiddels wat beter ken en deze dames je ook buiten de kamer opzoeken voor wat ondeugende spelletjes of gewoon wat bijkletsen :p .

    Dat geldt voor ieder ijsbeertje denk ik die een vaste favoriete bestemming heeft ... .
    Na 2 weekjes (soms 1 week) denk je hmm wordt toch weer eens tijd om Y. of D., of K., of C., of M., op te zoeken.
    Dan rij je de 350 km maar weer eens, stapt weer binnen, komen de dames weer bij je zitten, krijg je een up-date van de afgelopen 2 weken, weet je van veel dames iets te veel over hun prive-situatie en hun probleempjes, etc. etc., nou ja wie herkent dat niet he ... .
    Wat natuurlijk ook van belang is dat er nog een grotere Oase fan is met een veel langere Oase track-record dan biggie!

    Groet,
    big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 3 van 45 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.

Freude 468*60