Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1105
  1. #26
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    He Forza, hoe zat het nu met die aardbeien??:teuflisch

    BR, Sonny:wink:
    Die zijn alleen bedoeld voor spelletjes op de kamer, had je dat niet begrepen dan............

  2. #27
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Heel strak zoals het Oase topic eruit ziet, titels van de recensies zien er ook heel mooi uniform uit d.i.;
    Oase,

    Met dank aan Tiga!

    Goed te horen dat er op de kamer ook spelletjes gespeeld worden, neem ik de volgende keer mijn ganze(n)borden spel en monopoly mee :D :thefinger !

    Ben dol op spelletjes :p :p !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #28
    Geregistreerd
    9 juli 2006
    Last Online
    11 juli 2006 @ 15:55
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard (G)een spelletje meer of minder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Die zijn alleen bedoeld voor spelletjes op de kamer, had je dat niet begrepen dan............
    Forza en spelletjes

    Sinds wanneer neem jij 't initiatief tot spelletjes dan :green_smi ?

    Dacht dat jij niet van spelletjes hield .

    Soms ben je idd onbegrijpelijk .

    Grtz.

  4. #29
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door €uroknaller
    Forza en spelletjes

    Sinds wanneer neem jij 't initiatief tot spelletjes dan :green_smi ?

    Dacht dat jij niet van spelletjes hield .

    Soms ben je idd onbegrijpelijk .

    Grtz.
    De moderatoren van Hookers.NL komen nu ook al hier een beetje vervelen in het mooie Burgholzhausen

  5. #30
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Heel strak zoals het Oase topic eruit ziet, titels van de recensies zien er ook heel mooi uniform uit d.i.;
    Oase, <naam van de dame>

    Met dank aan Tiga!

    Indeed Big30,

    Nu ook een aparte topic voor Oase. Ik begreep via I.M. dat de grens op ongeveer 20 berichten zou liggen om er een aparte topic van te maken.
    Ook mijn dank aan Tiga en mede ijsberenrunners

    Nu wachten op meerdere recensies m.b.t. Oase.
    Succes ijsberen!:wink:

    BR, Sonny

  6. #31
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard



    Nu wachten op meerdere recensies m.b.t. Oase.
    Succes ijsberen!

    BR, Sonny
    > 12 Augustus :D !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #32
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30




    > 12 Augustus :D !

    Gr. B.
    Zo van bovenaf te zien, kunnen ze nog aardig uitbreiden
    He Big30, ben jij dat niet, net onder nummer 2:D

    BR, Sonny

  8. #33
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Zo van bovenaf te zien, kunnen ze nog aardig uitbreiden
    He Big30, ben jij dat niet, net onder nummer 2:D

    BR, Sonny
    Nee, dat was jouw hangmat toch pal in de hete zon :thefinger :thefinger :thefinger

  9. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Nee, dat was jouw hangmat toch pal in de hete zon :thefinger :thefinger :thefinger
    Sorry Sonny :D maar ben bang dat Forza nog heel goed goed weet waar jouw ligstoel/hangmat in de zon stond, twas Sonny bij die twee!! Ik lag in mijn hangmatje wel net onder nummer 2 maar dus wel onder de boom :D .
    Enuhm Forza gaat even wat bijkomen, dus next Oase visit will be August 12 (een zaterdag :thefinger :teuflisch :D )!!

    Cu 28/7 en/of 12/8 !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #35
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard FKK Oase 18.07.2006

    Op weg naar het zonnige zuiden op dinsdag 18 juli onderweg nog een pauze gemaakt in de Oase en deze vanwege het heerlijke zomerweer verkozen boven het indoor-gebeuren van das Colosseum in Augsburg.
    Meteen de tuin maar even opgezocht en in een hangmat de toch redelijk onbekende lichting dames gadegeslagen die op deze doordeweekse dag aanwezig was. Uiteindelijk 3 sessies gedaan, die zeker de moeite waard waren.

  11. #36
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Op weg naar het zonnige zuiden op dinsdag 18 juli onderweg nog een pauze gemaakt in de Oase en deze vanwege het heerlijke zomerweer verkozen boven het indoor-gebeuren van das Colosseum in Augsburg.
    Meteen de tuin maar even opgezocht en in een hangmat de toch redelijk onbekende lichting dames gadegeslagen die op deze doordeweekse dag aanwezig was. Uiteindelijk 3 sessies gedaan, die zeker de moeite waard waren.
    En over de namen van de 3 dames en de ervaringen mogen we niets weten? Hihi :D :teuflisch . Gemeen hoor Forza !

    Of waren het dames die slechts op "doortocht" waarvan de kans dat je ze bij een volgend bezoek aantreft gelijk nul is :o ?

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #37
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch Oase revisited

    Zaterdag 12 Augustus was het weer zo ver, in gezelschap van Forza en Ricky Martin even voor half elf 's ochtends vanuit een zeker stadje in het Zuiden des Lands de reis naar het Taunus gebergte aangevangen.

    Kwart voor 2 (keurig volgens schema) aangekomen en eerst maar eens geluncht en wat aan observaties gedaan .

    Werd toen ik na 15m even alleen een de tafel zat door ene Angel (zeer mooi!) aangesproken "ich will mit dir aufs zimmer", hmm hallo ff mijn broodje verorberen hoor. (Hoorde later van Forza dat deze dame op het Roemerforum zeer goede recensies had ... jaja!)
    Ricky is een snelle leerling, daar waar hij normaal al na 14m43s een dame diep in de ogen kijkt en meteen verdwijnt was het nu pas na 28m53s raak, zelf getimed, een record, knap hoor :p .

    Beetje jammer dat we niet optimaal van de tuin gebruik konden maken, het was trouwens wel de hele dag droog afgezien van een paar onbeduidende buitjes die vielen (ach ja in de sauna en het Turkse stoombad is het ook nat, so what!)

    Aantal aanwezige dames 60-70 (correct me if i'm wrong!), aantal vaste waarden, aantal nieuwe leuke gezichten en aantal gezichten die ik miste (vakantie).

    Over timing gesproken, een oase fenomeen de "Berlijnse-Sunny" 3 maal getimed op < 15m en Forza timide haar zelfs 1 maal op 5m, Record-verdächtig heet dat!

    Ik wil hier niet de stelling poneren dat het kwa dames aanbod bij de Oase beter is dan bv. (ik noem zo maar 2 clubs :D ) phg/gt, daarvoor ken ik deze clubs niet goed genoeg. Is wel zou trouwens, :thefinger :teuflisch :D .

    Aantal dames met grijpgrage-onder-de-badhanddoek-handjes was deze keer bijna nul, redelijk relaxte sfeer. Tuurlijk kwam L. tegen 4u opeens op mijn schoot zitten en zei "Du kennst mich doch, bitte gehe mit mir aufs zimmer", hmm ja toch maar niet, maar geen punt hoort erbij.

    Eten was deze keer goed van kwaliteit, na negen uur werd er ook een tweede ronde aangerukt.

    Drie maal op de kamer geweest, 2 maal de sauna, 1 stoombad en 1 bubbelbad (koud!), 6 maal gedoucht, 12 drankjes genomen, 8 maal gezegd "jetzt zu-erst ein wenig ruhe", 4 oase aanstekers meegenomen en 4 paal-dans-acts gezien als altijd rond de klok van 22u.

    Ervaringen met de dames: 2 maal goed/zeer goed en 1 maal top-uitstekend.

    Een Turks/Duits meisje ex-gt, was haar eerste klant die dag en ze zei dat ze 3 dagen geen sex had gehad en eens lekker wou klaarkomen :D , een dame waar ik veel over kan vertellen maar dat doe ik lekker niet (zeg zelden dat een dame een topper is, dit was er dan weer eens een!), en een dame een Poolse van midden 20, lief gezichtje wier orale kunsten in alle facetten werden ondergaan en beleden .

    Tsja, toen was het twaalf uur Forza en ik zaten nog wat na te genieten en tuurlijk zaten we op Ricky M. te wachten, die met ik meen sessie 8 bezig was kan ook 5 zijn, ben de tel kwijt geraakt, druk mannetje in ieder geval.

    Tegen half een natuurlijk persoonlijk afscheid genomen van alle 48 toen nog aanwezige dames en de bolide werd gestart om de heimreis te aanvaarden, das wel een klein nadeel van de oase, tis niet om de hoek, maar das ook weer een voordeel welbeschouwd ... .

    Gr. B.
    (recensies volgen nog maar pijnig me nog over de namen van de 3 dames, ben ze ff kwijt, komen wel weer boven drijven als ik de recensies schrijf )
    Laatst gewijzigd door Big30; 13 augustus 2006 om 10:31
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #38
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Pfoeee, van deze berichten krijg je toch wel jheel erg veel zin.

    Van een deskundige mede-ijsbeer hoorde ik dat je toch minstens &#233;&#233;nmaal in je leven in Oase moet zijn geweest. Het moet er dus toch maar eens van komen !

    Omdat het toch wel heel erg veel rijden is zoek ik ijsberen die met mij mee willen rijden. het is zo een stuk gezelliger en we kunnen de reiskosten mooi delen. Stuur mij even een PM als je meewilt.

  14. #39
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo
    Pfoeee, van deze berichten krijg je toch wel jheel erg veel zin.

    Van een deskundige mede-ijsbeer hoorde ik dat je toch minstens éénmaal in je leven in Oase moet zijn geweest. Het moet er dus toch maar eens van komen !

    Omdat het toch wel heel erg veel rijden is zoek ik ijsberen die met mij mee willen rijden. het is zo een stuk gezelliger en we kunnen de reiskosten mooi delen. Stuur mij even een PM als je meewilt.
    Een welgemeend advies.

    1. Luister nooit ik herhaal nooit naar een ervaren deskundige ijsbeer! (Heb ik wel gedaan :D )
    2. Ga nooit ik herhaal nooit naar de Oase! (Heb ik wel gedaan :D )

    n.b. voor de voorgenomen reis plannen van ijsbeertjes naar de oase zie meetingpoint ... .

    Ik ben zelf van plan 9-9 (eerst vakantie !) weer te gaan ... vanuit het Brabantse met nog wat Brabanders , eerder gaat helaas niet .

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #40
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Talent-scout

    Als je nog een goede scout zoekt die wat talentjes voor je gaat scouten, dan hou ik me wel aanbevolen voor deze rol.:teuflisch :teuflisch

  16. #41
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden 2 lingen

    Ik denk dat Big30 morgen een trio gaat doen met 2 mooie 2-lingzusjes

    Dit is de éne helft.....rara hoe het andere zusje eruit ziet:thefinger :thefinger


  17. #42
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ik denk dat Big30 morgen een trio gaat doen met 2 mooie 2-lingzusjes

    Dit is de éne helft.....rara hoe het andere zusje eruit ziet:thefinger :thefinger
    1. Ik weet het wel zeker (als de kans/gelegenheid zich voordoet natuurlijk ), verslag volgt, :D :thefinger :teuflisch !

    2. Het tweelingzusje heb ik ook op de site gevonden en inderdaad als 2 druppels water, hoewel er wat kleine niet zichtbare verschillen zijn, ook hier zal over gerapporteerd worden!


    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #43
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ik denk dat Big30 morgen een trio gaat doen met 2 mooie 2-lingzusjes

    Dit is de éne helft.....rara hoe het andere zusje eruit ziet:thefinger :thefinger
    Die is zeker ook blond ............net als jullie :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #44
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Zaterdag jl. was het weer eens tijd een klein dorpje in het Taunus gebergte met een bezoek te vereren. Het laatste bezoek was al weer 4 weken geleden met daar tussen in een vakantie, een eeuwigheid geleden is dat dan :p :teuflisch !

    Gelijk 4 weken geleden werd het een bezoek afgelegd door een Brabantse mini-delegatie, Ricky Martin ging mee en nog iemand (beetje verstrooid he, dus zijn naam schiet me nu even niet te binnen :thefinger )

    Hier een paar opmerkingen/kanttekeningen/observaties:

    - Het weer was eindelijk eens mooi zodat van de ligstoelen en hangmatten gebuik kon worden gemaakt.
    - De line-up van de dames was deze keer laten we zeggen wat "magertjes" te noemen. Toch opvallend minder dan exact 4 weken geleden.
    Zelfde opmerking/observatie lees ik by the way ook van de ervaren Gt/PHG gangers. Een trend, toeval? Hoe komt dat?? Controles, gehop naar andere clubs, ...?

    - Forza wist te vertellen (die heeft daar een speciaal kort info lijntje ) dat het Roemeens schoolklasje naar huis was gestuurd.
    - Van een trio als in de in hier boven omschreven zin is het niet (nog niet) gekomen ... ! It takes two to Tango.
    - Wel een drietal geslaagde sessies gehad, varieerend van goed/degelijk tot bijna top (bijna top als afsluiting; dan vertrek je toch met een big-smile naar huis :D :p )
    - Avond eten; wel voldoende keus en tot laat in de avond opgediend was wat flauw van smaak.
    - Theke Frau(en) kunnen soms wat bitchy zijn.
    - Het bubbelbad was weer lekker de sauna goed op temperatuur en het stoombad liet letterlijk stoom uit je oren komen.
    - Erg jammer dat Mirabella die er betoverend schoon uitzag eerder naar huis moest en dat het niet tot een sessie met de Tsjechische Cristina is gekomen, het verlanglijstje voor een volgend bezoek is al weer gemaakt!

    Kortom voor biggie weer eens een geslaagd oase bezoekje met als belangrijkste rand-opmerking "waar waren de dames?!".

    Gr. B.

    (aanvullingen/correcties komen van Forza indien nodig!)
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #45
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Overigens totaal bij toeval kwam biggie deze avond een voor hem totaal onbekend ijsbeertje tegen die toevallig niet ver van zijn woonplaats woonde, met dit ijsbeertje huiswaarts gereden en dit ijsbeertje de vraag voorgelegd "heddegij nog eenuh idee voor nen goeien club na volgende week?", we zijn er nog niet uit :D! Ach ja zal zelf wel met een voorstel komen, het huisnummer weet ik al wel 109 :teuflisch ! Ik heb het gevoel dat ik met dit YBF lid wel tot een afspraak zal komen :thefinger :teuflisch .
    Ok, je mag kiezen........30 september of 14 oktober.......of allebei:thefinger :thefinger


  21. #46
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ok, je mag kiezen........30 september of 14 oktober.......of allebei:thefinger :thefinger

    Volgens mijn logboek welke ik bijzonder alert en nauwkeurig bijhoud zal op 14 Oktober het laatste Oase bezoekje bijna een half jaar geleden zijn :D .
    In mijn logboek zie ik ook onder September geen enkel bezoek waar dan ook staan, die maagdelijkheid in September wil ik niet verbreken :thefinger .

    Ik denk dat de veertiende dus een heel goed gekozen voorstel is!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #47
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Volgens mijn logboek welke ik bijzonder alert en nauwkeurig bijhoud zal op 14 Oktober het laatste Oase bezoekje bijna een half jaar geleden zijn :D .
    In mijn logboek zie ik ook onder September geen enkel bezoek waar dan ook staan, die maagdelijkheid in September wil ik niet verbreken :thefinger .

    Ik denk dat de veertiende dus een heel goed gekozen voorstel is!
    Dat lijkt me ook een goed idee, zodat we en passant het vakantievierende Kroatische prinsesje kunnen uitzwaaien....

  23. #48
    Geregistreerd
    26 november 2005
    Last Online
    2 februari 2011 @ 21:11
    Berichten
    32
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Als afsluiting van mijn jaarlijkse zakentrip naar Frankfurt deze keer eens voor Oase gekozen en niet voor the Palace.

    Ik had geen adres van Oase en een vage routebeschrijving. Na wat gepuzzel uiteindelijk toch aangekomen bij de club die echt in 'the middle of nowhere' ligt. Toen ik met mijn auto de parkeerplaats opdraaide, schrok van de grootte: het zou zo een parking van een meubelboulevard of groot winkelcentrum kunnen zijn. Er stonden al heel wat auto's.

    Via een wandeling bij de receptie aangekomen waar ik een vriendelijke uitleg kreeg over het reilen en zeilen in Oase. 65 euro entree betaald en naar de kelder afgezakt om te verkleden. Handdoek om het middel en mijn centjes opgeborgen in een klein kluisje bij de bar. Vervolgens op verkenning uit. Ik was erg onder de indruk van de faciliteiten. Naast de bar twee grote en sfeervolle zaalruimtes met banken tegen de muren, een podium voor paaldansen en veel schermen waar natuurfilms te zien waren. Er is ook nog een aparte bioscoop. Verder zijn er veel kamers binnen. Daarna naar de ruimte gelopen waar een groot zwembad ligt met veel zitjes aan de zijkant. Doorgelopen naar buiten waar je in verschillende sauna's kunt zweten. Een gigantisch grote tuin met ligstoelen, hangmatten, een bubbelbad, een barhuisje voor drankjes en een berghut. Omdat het zonnetje zo lekker scheen, heeft Hooker friend een tijdje liggen te dommelen in een van de hangmatten.

    Rond etenstijd me begeven naar het zwembad waar het eten werd opgeschept. Waar ze ineens allemaal vandaan kwamen, geen idee. In ieder geval zeker zo'n 60 vrouwen gespot waaronder een aantal heel aantrekkelijke. Veel vrouwen lopen er topless rond, de meeste zijn kwa leeftijd 20+ en het aandeel uit Oost-Europa is groot. Ik kreeg erg veel trek.
    Aangezien er meer vrouwen dan mannen waren, werd er flink gejaagd. Heel wat dames afgewimpeld, maar wel bezweken voor twee Poolse ladies (Claudia en Victoria) en een uit de Oekraine (Tanja). Twee stomende sessies gehad met Claudia en Tanja (!) en een afknapper.

    Het blijft natuurlijk een momentopname zo'n bezoek, maar toch even de plus- en minpunten op een rijtje:
    + Oase heeft fraaie en sfeervolle faciliteiten en een hele mooie grote tuin bij mooi weer
    + veel keuze uit mooie vrouwen
    + behulpzaam personeel en lekker eten
    - het jachtgedrag van veel vrouwen, hap niet te snel toe
    - het grootschalige karakter, het is een sex-fabriek: ik kreeg de indruk dat sessies langer dan een half uur een uitzondering zijn
    - hygiene in kamers en kleedkamers. Ik heb niet gezien dat lakens op de kamers werden verschoond. Je ligt allebei op twee handdoeken. Ook in de kleedkamer veel vuile handdoeken en slippers zien rondslingeren

    Al met al een prima tijd gehad in Oase van zo'n uur of vijf. Als ik nog eens in de buurt ben, zal ik zeker weer Oase bezoeken.

    Hooker friend

  24. #49
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Daumen hoch FKK Oase 22.09.2006

    Afgelopen vrijdagnamiddag maar weer eens naar BHH gereden. Rond 18.30 uur aangekomen in het paradijs en al snel het Kroatische prinsesje tegen het lekkere lijf gelopen:teuflisch :teuflisch ......dat was dus geen al te vervelend begin. Eerst even samen wat gegeten en daarna een 2-zitsbankje opgezocht om alvast een beetje te acclimatiseren en uiteindelijk zo'n 1,5 uur met elkaar in de weer geweest.

    Na een saunaatje uiteindelijk Ayleen tegen het lijf gelopen, ze was vroeg avond al even komen informeren of er iets te scoren viel die avond, waarbij ook meteen even de vraag werd gesteld 'Ob meinen Kollegen aus Holland auch mitgekommen war' Turkse Ayleen: voor de juiste recensies, zie elders op dit forum en beslist niet op dat andere forum is geen optick-fick maar een dame met een redelijke service en gewoon erg sympatiek. Snel een camping-tentje in de tuin opgezocht en dat was al rond de klok van 23.00 uur.

    Na een late hap, bleek dat het Kroatische prinsesje opeens weer vrij ronddartelde en een sessie met een andere vaste klant had afgebroken om nog een 2e keer met dit ijsbeertje te kunnen gaan....ach vooruit dan maar Weer ruim 1 uurtje op één van de mooiste kamers in Oase met die 2 2-zitsbankjes waar je ook leuke dingen op kunt doen.

    02.15 uur de club verlaten en overwogen nog even een Etapje te nemen, maar toch maar naar huis gereden, alwaar ik bij het aanbreken van het daglicht arriveerde.

    Bezetting in Oase was weer iets beter dan de vorige keer met een terugkeer van enkele russische topacts, maar daarover volgende keer meer....

    Bij de aanwezigheid van mooi, elegant en charmant blond zou het a.s zaterdag wel eens een vervolg kunnen krijgen......e.e.a. uiteraard ook afhankelijk van de plannen van enkele andere ijsberen uit de provincie:wink: :wink:

  25. #50
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker friend
    + Oase heeft fraaie en sfeervolle faciliteiten en een hele mooie grote tuin bij mooi weer. Tsja klopt 100 %!
    + veel keuze uit mooie vrouwen. Tsja klopt 100 %!
    + behulpzaam personeel en lekker eten. Och eten is ook wel eens wat minder, maar wordt voldoende gecompenseerd door de aanwezige dames !
    - het jachtgedrag van veel vrouwen, hap niet te snel toe. Kwestie van ervaring, wen je snel genoeg aan, ik ben ook nog in de leerfase :p !
    - het grootschalige karakter, het is een sex-fabriek: ik kreeg de indruk dat sessies langer dan een half uur een uitzondering zijn. Och er zijn genoeg uitzonderingen, geldt niet voor Sunny :D ! Maar langere sessie echt geen uitzondering hoor!
    - hygiene in kamers en kleedkamers. Ik heb niet gezien dat lakens op de kamers werden verschoond. Je ligt allebei op twee handdoeken. Ook in de kleedkamer veel vuile handdoeken en slippers zien rondslingeren. Valt echt wel mee hoor!

    Al met al een prima tijd gehad in Oase van zo'n uur of vijf. Als ik nog eens in de buurt ben, zal ik zeker weer Oase bezoeken.

    Hooker friend
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Bij de aanwezigheid van mooi, elegant en charmant blond zou het a.s zaterdag wel eens een vervolg kunnen krijgen......e.e.a. uiteraard ook afhankelijk van de plannen van enkele andere ijsberen uit de provincie
    Mijn plannen zijn duidelijk he :D :thefinger :teuflisch ,

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

  Diamond 468*60