Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 1105
  1. #1
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Pfeil FKK-Oase (Friedrichsdorf-Burgholzhausen), Algemeen

    http://www.fkk-oase.de



    Volgens geruchten zou er gisteren een "aanval" van de polizei plaats gehad in FKK Oase te Burgolzhausen. Een honderdtal policiemannen zou hebben deelgenomen aan een grootscheepse kontrole van de club. Nadien heeft de club vroeger moeten sluiten.

    Weet iemand meer ? Is de club nog altijd gesloten ? Op Roemerforum moeten zij waarschijnlijk meer infos hebben.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 april 2009 om 13:01

  2. #2
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Politie-inval in GT

    Over Oase weet ik niets. Over de inval in GT, gisteren woensdag 2 november, des te meer.

    Binnenkort zal ik hierover een bericht op dit forum achterlaten, ik moet nu werken . Ondanks dat het een aparte ervaring was, heb ik niet de indruk dat sluiting van GT in de lucht hangt

    Van uw verslaggever ter plaatse,

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Volgens mij is er gisteren overal een inval geweest Na de vrije dag zijn ze weer op pad gestuurd. Ik las namelijk iets over de PHG. Ik zal eens gaan bellen met :ledy-in-r .

    Het is wel zo dat ik wel een voorstander van controle ben. Er werd de laatste keren alleen door de belastingen gecontroleerd.

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Inval in GT

    Ik kan zeggen dat de controle in GT niet alleen fiscaal gericht was. Bij dame waarmee ik op de kamer was richtte de interesse van de Zoll-beambten zich voornamelijk op haar visum en haar verblijfplaats. Haar paspoort is zeker 15 minuten meegenomen voor nadere controle. De "ondervraging" duurde een half uur.

  5. #5
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Unglücklich

    Oase heeft een inval gehad van 100 man politie. Onbegrijpelijk want bij FKK W is toch heel wat meer aan de hand. 10 dames uit Roemenie zijn opgepakt. De club gaat blijkbaar vandaag om 17.00 uur weer open.

    Verder geen info.

  6. #6
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 21:02
    Berichten
    114
    Discussies
    1
    Thanks
    32
    Thanked
    127 in 48 posts

    Standaard

    Ik heb deze avond gebeld : ze zijn weer open.
    Oase heeft op Roemerforum aangekondigd dat de ingang vrij zal zijn op 9 en 10 november

  7. #7
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Pfeil Oase, Algemeen

    Bericht van 12 november 2005

    Hieronder een kopie van mijn bericht op het Römerforum.

    Es wurde mal wieder zeit für einen Erholungstag in Germania, also das Pkw wieder über 350km in richtung BHH geschickt, wo um 12.00u den Intritt in den Nummer 1 FKK der Welt gelang.
    Wie sollte es dort sein nach dem Razzia von letzte Wochen......ein bischen leer. Keine 80 bis 90 Frauen die es diesen Sommer verschiedene Malen gegeben hat, aber nur 50 Mädels.. und am Tag nog weniger .

    Anwesende Mädels (in random order):

    Veranika, Evita, Nathalie, Sandra, Alice, Donna, Mirabella, Judith, Beate, Steffi, Shana, Wicky, Sabrina, Verona, Julietta, Nora, Angelina, Liz, Gabriella, Isabelle, Olga, Luisa, Anna, Zimek...und noch circa 25 andere mir nicht bekannte mädels

    Das erste Mädchen das ich getroffen habe war die kleine Julietta aus RuBland. Ich kennte Sie noch von letztes Jahr aus PHG. Damals war den Service nicht ganz obtimal aber es ist so eine herrliche Frau. In einem Jahr hat Sie noch nicht viel dabei gelernt. ZK noch immer nicht, fransözisch war in Ordnung and ficken in diverse Positionen eigentlich fantasielos. Eine ordentliche Nummer aber in Oase nich für wiederholung geëignet.

    Um 15.00u war den Eintritt von meine Oase-Favorite Verona aus Ungarn, blond, mitte 20, sympatische und Intelligente Frau mit excellenter Service. Es dauerte nicht lang vor wir ein gemütliches Zimmer gefunden hatten. Wieder eine Stunde mit ihr zusammen. Bei ihr ist dass vollständige Programm möglich wenn es mit Respekt geschieht. Beëndet mit ein FT...es war wieder ein Performance von hohe Leistung.

    Das entertainment in Oase war auch wieder sehr gut. Nennenswert war den doppelt Tanz-act von Shana und Wicky mit semi-lesbische Neigungen. Tanzen das können die 2 hübsche Mädels aber auf's Zimmer müssen Sie noch etwas mehr üben.

    Am frühen Abend dann die 'Bombshell' aus RuBland angesprochen: Steffi. Ich hatte Sie schon oft in Oase gesehen aber es war noch niemals zu ein Treffen gekommen. Am Mittag hat Sie im Relaxraum eine Nummer gemacht 'en plein public' und es hat iht noch spaB gemacht auch. Ich denke Sie möchtet gerne sehen lassen was sie kann und poppt noch am liebsten auf den Table-tanz-podium .
    Eine herllichen Frau diese hübsche Blondine. Service ist sehr gut nach meiner Meinung und die Stunde war auch zu schnell wieder vorbei.

    Später am Abend habe Ich dann noch ein Abschluss gemacht mit Sabrina aus Deutschland mit die lange Haaren und verschiedene Piercings. Sie hat ein herrliches Körper aber das war auch das einzige worüber Ich zufrieden sein kann. Blasen war absolut nicht gut und ficken ein bischen zu Profi. Nach 20 min. habe ich das Programm dan beëndet. Bisher die schlechteste Erfahrung in Oase. Tsja dass kann auch passieren.

    Aber an einen Tag wo mann zusammen sein kann met die 2 hübsche Blondinen Verona und Steffi kann dass akzeptiert werden.

    Am Ende der Abend auch noch mitbekommen das Die Nationalmannschaft FuBball-unterricht bekommen gat von Italiën.... und deswegen schnell dat Hotel aufgesucht.

    Grüsse,

    Forza...BHH


    NB: Entschuldigung für das Jean-marie Pfaff-deutsch....

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Het moest er eens van komen, een eerste bezoekje van big30 aan een echte FKK en maandagavond jl. was het zo ver, . Gekozen voor de Oase, ik was maandagavond toch al in Frankfurt en dan is het niet zo vreemd in Burgholzhausen langs te gaan (voor big30 dan, ).
    Bij de meeste leden zal een eerste bezoekje aan D waarschijnlijk aan PHG of GT zijn, maar ik heb van een forum lid die met belangstelling (en kennis van zaken, ) altijd mijn verhaaltjes over dames in het Eindhovense (op dat andere forum) las, nogal al wat inside info gekregen waaruit bleek dat de place to be (zu sein) de oase was. Dit niet nader te noemen lid begon zo vaak te vragen "en big30, al geweest?" dat de druk wel vrij groot werd, .
    IK noem uit discretie overwegingen zijn naam niet (zijn avatar vertoont de beeltenis van de club in kwestie en zijn nickname is iets van Forza dan wat puntjes en dan germania, het aantal puntjes noem ik bewust niet!), . Enuhm hij weet veel, zeer veel over de Oase.

    Overigens Forza; hartelijk bedankt als nog voor alle info en antwoorden op mijn vragen en veel plezier aankomend weekend! :D :D

    We hadden de routeplanner en een uitdraai vergeten en ook geen gedetailleerde kaart bij ons. Dan is het toch ff puzzelen, maar de kaart
    zat al zo in mijn kop dat het ook lukte via de noordelijke route aan te rijden. Tip van Forza: op michelin.com staat de locatie exact aangegeven
    daar waar nl. nadelmuehle staat.

    Na de entree van 65 euro betaald te hebben en uitleg gekregen te hebben vervolgens naar beneden gelopen en gedoucht en toen een handdoek omgeknoopt. Het feest kon beginnen! Nog wel een beetje onwenning, die k.t handdoek ook die maar steeds afgleed en dan die aanblik van al dat vrouwelijk schoon!
    Eerst maar even in de relaxruimte met de heerlijk zachte bruine banken plaats genomen. Was niet top druk, goede verhouding tussen aanbod van de dames (40??) en de ijsberen. Alles was nieuw voor big30 dus toen de dames na 5 minuten begonnen te vragen "wie geht's/hast du lust?" nog maar even de boot afgehouden. Rondje door het gebouw gemaakt, zwembad bekeken, klein hapje gegeten en weer terug naar de relax ruimte.

    In totaal 2 maal met een dame op de kamer geweest (Laetitia en Kathy, recensies volgen), zo'n 3 uur (20.30-23.30U) binnen geweest, behoorlijk onder de indruk van het aanbod van de dames, wel een aantal beginnersfouten gemaakt (te snel toegehapt de tweede keer, terwijl zich eigenlijk daarvoor veel mooiere dames hadden voorgesteld en ook nog 1 maal ft gedaan), geslaagd bezoek al met al hoewel ik van Forza begreep dat de dames die ik had gehad niet meer dan een gemiddelde service (naar oase normen) verleenden. Mischien maar beter voor big30 dat het toch zo'n 3.5 uur rijden is ... . Want anders!

    Club maakt een verzorgde nette indruk hoewel je kunt merken dat niet meer alles niet meer in nieuwstaat is, ik geloof net als in de meeste clubs om 20u wisseling van de wacht (tot 04.00 open), geen alcholische dranken, warm buffet zag er goed verzorgd uit.

    Gr. big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #9
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden Nieuwe website online !

    FKK Oase heeft sinds vandaag haar nieuwe website online, zodat een goed overzicht ontstaat op de faciliteiten van de club. Ook is er een girls-galerie opgenomen. Ik dacht zo onderhand al een groot deel van de dames te kennen daar, maar dat blijkt nu allerminst waar te zijn. Jammer van de galerie vind ik dat hij geen goed beeld geeft van het werkelijke dames-aanbod in de club, want dat is optisch toch echt wel een stuk fraaier als daar wordt weergegeven.

    Hoe het ook zij:


    http://www.fkk-oase.de


  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Tsja als Forza ze al niet allemaal kent :D :D ! Nummer 4 met de rode schoentjes lijkt me de Berlijnse Sunny te zijn? Heb ik het goed :D :D ?
    Het eggie is toch anders ... .

    Gr. big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Tsja als Forza ze al niet allemaal kent :D :D ! Nummer 4 met de rode schoentjes lijkt me de Berlijnse Sunny te zijn? Heb ik het goed :D :D ?
    Het eggie is toch anders ... .

    Gr. big30
    Ja...je bent dik geslaagd ..... en dat al na 1 (één) Oase-bezoek

    De hele website is een combinatie van oude en nieuwe foto's. Jammer dat ze dat zo gedaan hebben, maar wel leuk om te bekijken.

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Ja...je bent dik geslaagd ..... en dat al na 1 (één) Oase-bezoek

    De hele website is een combinatie van oude en nieuwe foto's. Jammer dat ze dat zo gedaan hebben, maar wel leuk om te bekijken.
    Nou moe wat Forza hier doet is niet conform het forumreglement :D ! Hij pleegt een persoonlijke aanval (in strijd met regel nr.3) en hij tast mijn persoonlijke integriteit aan (in strijd met regel nr.4) door dat getal 1 nog eens te benadrukken.
    Dit is waar de Duitse taal zo'n mooi woord voor heeft "Regelverstoß!".
    Gepaste sanctie tegen Forza door de mod van dienst lijkt me op zijn plaats . Minimaal een verbanning voor vrijdag en zaterdag a.s. .

    Gr. big30
    (ps. F. fietsen vrijdag gaat toch door ... .)
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    (ps. F. fietsen vrijdag gaat toch door ... .)
    Volgende keer dan maar 'fiets hem erin' op de uitlopers van het Taunus-gebergte

    NB: Girls-galerie is nu wel opgeschoond en voorzien van het actuele-damesaanbod. Nog niet volledig, want de toppertjes willen natuurlijk weer niet op de foto (terwijl ze daar toch uitermate geschikt voor zijn:teuflisch ).

    :wink: :wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    .... de toppertjes willen natuurlijk weer niet op de foto
    Nee jij ook niet :ass:


    (terwijl ze daar toch uitermate geschikt voor zijn:teuflisch ).

    :wink: :wink:
    Ja jij ook :D

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden The Summerparty 03.06.2006

    Via de e-mail had ik inmiddels een aankondiging van de Summerparty 2006 ontvangen dus gisteren maar weer eens naar Germania gereden alvorens wat inkopen te hebben gedaan bij de plaatselijke 'chocolatier' net over de grens in België.
    'Germany 2006: a time to make friends' stond er onderweg met grote borden aangegeven, maar als liefhebber van het FKK gebeuren zit het inmiddels wel goed met die vriendschap :thefinger :thefinger , met de autoradio op 'Einslive' om alvast in de stemming te komen zie ik een bord staan: Frankfurt 224 km......zucht , een uurtje later gevolgd door het 'Wilkommen in Hessen'

    Omstreeks 14.30 uur arriveerde ik dan in de Oase, waar het al redelijk druk was met het aantal gasten en aanwezige dames, en dat zou in de loop van de middag alleen nog maar erger worden. Eerst maar even de tijd genomen om de lunch te gebruiken gevolgd door een saunaatje en hier en daar een praatje gemaakt met de aanwezige, mij bekende dames. Intussen bleven de gasten en CDL's in grote getale binnenstromen.

    Vanwege de matige weersomstandigen was de zomer nog even weggebleven en had de club zo'n 15 extra 'provisorische kamertjes' ingericht in een soort van party-tenten die daarvoor werden opgeofferd:D :D
    Om circa 18.00 uur was het dan defintief uitverkocht huis met 275 gasten en 94 aanwezige dames, die zich massaal als een stel hongerige jakhalzen op het reeds geopende bbq-buffet stortten. Reden voor mij om dan maar even in de bar plaats te nemen, alwaar ik snel mijn favoriete blonde prinsesje ontmoette en was de 1e gang naar de kamer al snel gemaakt.

    Rond 20.00 uur waren er nog diverse dansacts van professionele strippers en een sm-act met kaarsvet, zweepjes etc.. Ook Oase-stamgast 'Hansi mit der grosse Schwanzi' (een dwerg van circa 1.55m met het uiterlijk van een bodybuilder en een geslachtsdeel van 25cm) gaf weer een spontaan optreden weg door met z'n slurf op het table-dance podium te gaan staan zwieren

    Rond 21.30 werd ik weer geclaimd door het blonde prinsesje voor deel 2 van de Belgische-chocolade-spelletjes , met een iets langere sessie dan normaal (maar dat vond FG allesbehalve erg).

    Rond middernacht heb ik besloten om het feestgedruis voor gezien te houden en de thuisreis te aanvaarden: 'Hessen....bis bald !!'

  16. #16
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    15 maart 2024 @ 17:23
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Daumen runter oase: pipo op avontuur 1

    Pipo is eergisteren op avontuur gegaan en een bezoek aan Oase gebracht. Mooie tent maar binnen veel te warm. Er liep maar 1 kanjer rond die voor Pipo's punt in aanmerking kwam maar die ging net bezet toen pipo er toch al over dacht weg te gaan. Het eten was duidelijk van slechtere kwaliteit vlees.

    Als je van 27+ en niet al te strak houd ben je daar op het goede adres. Pipo wil jonger en strakker als 'ie er voor betaald. Beetje een afgang dus en het is die extra kosten en kilometers echt niet waard.

    Pipo
    Laatst gewijzigd door Zero; 21 juni 2006 om 11:42

  17. #17
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard

    ik denk dat je net op de verkeerde tijd er was kom daar altijd aardig aan mijn trekken en ik hou ook zeker van strak en ik ben laatst naar phg geweest en dat vond ik nu tegenvallen...

  18. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch Zaterdag 1 Juli een mooie en warme Oase dag!

    De conclusie van een dagje Oase met zeer aangename temperaturen, met een zeer mooi dames aanbod, met voor biggie voor het eerst een echte kennismaking met de tuin en de faciliteiten aldaar is duidelijk!

    "Ik ben heel blij dat de Oase 350 km rijden van mijn woonplaats is! "

    Stond al lang op het programma Forza bij een mooi weer dag te vergezellen, gisteren was het zover. Sonny besloot om zijn karretje bij de heertjes aan te haken en Tiga ondernam ook de reis zodat een mini-delegatie ijsbeertjes elkaar in de tuin trof en er een mooie en geslaagde dag van maakte.

    Forza haalde mij op vervolgens in Venlo met Sonny afgesproken die net een nacht had kunnen bij komen van GT de vorige dag.

    Sonny starte zijn bolide, ik sloeg de eerst bladzijde van een meegenomen boek open en bij bladzijde 2 reden we om half 2 al de parkeerplaats op :D :D (Sonny rijdt een beetje relaxed ) .

    Beetje bij kletsen in de tuin, bubbelbad, hangmat, ligstoelen, genieten van al het vrouwlijk schoon wat zich om ons heen bevond, relaxte sfeer 's middags in de tuin, kwaliteit en kwantiteit van de dames zeer OK, eerst leuke verkennende tuin contacten met de dames en uiteindelijk zijn alle ijsbeertjes meerdere keren met een dame op de kamer/tentje geweest.
    Veelal terugkerend met een smile van Venlo tot Frankfurt :D !!

    Forza was natuurlijk blij zijn Kroatisch prinssesje weer te ontmoeten en de overige 3 ijsbeertjes hadden ook zeer voldane ervaringen met de dames en keerden ook met een tevreden gevoel rond 1 uur 's nachts huiswaarts.
    Tsja, dan ben je zelfs met een ervaren driver als Sonny (tot Venlo dan) pas na 4 uur thuis, hmm das pas 8u geleden dus :D !

    Ik kan terug kijken op een geslaagde dag, een verbrand boven lichaam, een mooi weerzien met Forza en Sonny en een leuke eerste kennismaking met Tiga.

    Recensies dames volgen waar ik trouwens vooral zal beschrijven wie hun vriendinnetjes zijn, waar ze wonen, waar ze op vakantie gingen (nee hoor das een grapje :D doe ik echt niet, geen ID trouwens waarom ik uitgerekend nu op dit forum een grapje maak over wat in recensies is toegestaan )

    Kortom een leuke en geslaagde dag in de Oase tuin en Oase kamers. Dat moge ook verklaren waarom ik zo "blij" ben dat het 350 km rijden is .

    Gr. B.

    ps.1:dit verhaal wordt zeker nog door Sonny aangevuld dan wel gecorrigeerd!
    ps.2: gelet op bovenstaande is de kans op een revisit aan de Oase bij mooi weer, op een zaterdag welke mijn agenda het toestaat, bijna mathematisch te verwaarlozen, dat hoeft geen betoog zoiets als P(re-visit) = 1.
    ps.3: De oase krijgt waarschijnlijk waar het recht op heeft d.i. en eigen topic! Ja toch Tiga/Willem?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #19
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Na lange tijd weer eens naar Oase getogen afgelopen zaterdag. Agenda verraadde de aanwezigheid van enkele andere beren, altijd fijn. De A4 was weer eens afgesloten in beide richtingen dus de navi op een alternatieve route ingesteld en ik moet zeggen dat ik ruimschoots genoten heb van het landschap tussen de A3 en A5 met dit mooie weer. Rond 17u aangekomen, omgekleed en de tuin opgezocht toen ik op de trap Sonny al was tegen gekomen. Heel wat mannen zaten buiten voetbal te kijken, lekker in een luie tuinstoel met het bord op schoot Kennisgemaakt met big30 en mezelf ook tegoed gedaan aan de bbq. Na de eerste wedstrijd werd het langzaam tijd om te gaan doen waar we voor gekomen waren. Dus de bar en dansruimte opgezocht. Redelijk wat bekende meiden voor mij, waardoor er dus ook redelijk wat afvielen. Tevens een aantal meiden uit PHg gespot. Kon niet zeggen dat ik nu veel buitenlanders gezien heb ivm het WK.

    De dames heb ik reeds beschreven dus voor meer info zie daar. Wat me een klein beetje tegenviel was dat de BBQ al om 21u opgeruimd werd, tja dat ben ik dus niet gewend uit PHG dus later had ik wel wat honger. Je zag ook verschillende mensen die eten elders hadden besteld. De dansruimte is nog steeds erg rokerig hetgeen betekent dat je het er niet heel erg lang uithoudt. Aanbod van dames was vrij groot met wat meer blond. Al met al een leuke middag gehad hoewel ik volgende keer waarschijnlijk toch weer een keer World kies: zwembad buiten, ruimtes wat beter geventileerd.

    Of misschien stiekem Palace om te proberen...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  20. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    ps.1:dit verhaal wordt zeker nog door Sonny aangevuld dan wel gecorrigeerd!
    Ja Big 30, het heeft toch ook een nadeel, zo vaak op pad zijn in de clubs. Ik log vanavond in na twee dagen afwezig te zijn geweest, en heb gelijk een berg leeswerk te verwerken. Ik zal mijn verhaal morgen erop zetten. Ik ga nu eerst verder met het uitblazen van een dag GT en Oase. Wat ik in de auto al zei, m'n zaadballen zijn net twee uitgedroogde tomaten Sonny heeft rust nodig

    Gr, Sonny

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ja Big 30, het heeft toch ook een nadeel, zo vaak op pad zijn in de clubs. Ik log vanavond in na twee dagen afwezig te zijn geweest, en heb gelijk een berg leeswerk te verwerken. Ik zal mijn verhaal morgen erop zetten. Ik ga nu eerst verder met het uitblazen van een dag GT en Oase. Wat ik in de auto al zei, m'n zaadballen zijn net twee uitgedroogde tomaten Sonny heeft rust nodig

    Gr, Sonny
    Sterkte, veel plezier dinsdag en de komende 3 weken lekker relaxen al was het maar met een goed boek en weer bijkomen en CU soon, 28 Juli GT staat al dun ingeschreven in mijn agenda, weet nl. zeker dat Forza voor die datum toch geen Oase bezoekje gepland heeft !
    Enuhm liever in het bezit te zijn van 2 uitgedroogde tomaten dan hier een recensie over recent gelezen boeken in tuintjes geplaatst te hebben !!

    Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Big30; 2 juli 2006 om 23:31
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard ik krijg ook geen rust

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    veel plezier dinsdag Gr. B.
    Ik heb zorg
    Ze heeft gevraagd of ik vanavond haar al kan komen ophalen. Ik ben nog niet recovered. Twee nachten met haar voor de boeg :smilie_li , dat had ik niet ingepland Ik hoop dat ik woensdag fit ben voor GT

    BR, Sonny:wink:

  23. #23
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Sonny in Oase, 1 juli 2006

    Oase, 1 juli 2006

    Afgelopen zaterdag ben ik samen met Big30 en Forza Germania naar Oase bij Frankfurt gereden. Voor mij de eerste keer dat ik deze club binnen de poort mocht aanschouwen. Dus is Sonnies habitat met weer een nieuwe club uitgebreid.

    Deze zaterdag, de eerste julidag van 2006, begon eigenlijk al in GT. Daar ronde ik mijn bezoek af met een samenzijn met Cassandra. Daarna ben ik naar een Etap hotel ergens in de buurt van Krefeld gereden om te overnachten. Nog geen 7uur later was Sonny alweer op weg naar Venlo om de twee hierboven genoemde ijsberen bij het Van Der Valk hotel op te pikken. Na een vlotte rit en desondanks het oponthoud op de A4 (welke was afgesloten) zijn we rond 14:00 uur bij Oase aangekomen.
    In ruil voor 65 euro kregen we een gele handdoek en een sleutel. Toen we omgekleed waren zijn we met ons drieën de tuin in gegaan en lekker van het ontbijt genoten. Alvast stevig wat eieren naar binnen gewerkt. Op de achtergrond schalmde een lokale Duitse radiozender. Beide ijsberen hebben mij een uitgebreide rondleiding gegeven. Ik moest op een gegeven moment wel even kijken waar ik was. Het is binnen net een doolhof. De doorgewinterde Oase bezoeker Forza wist ook al wat dames aan te bevelen of af te raden. Toch handig zo’n iemand erbij. In het begin van de middag liepen er al aardig wat dames rond. De grote invasie zou volgens Forza tussen 1700 en 1900 moeten gaan plaatsvinden. We zouden het nog wat rustig aan doen en niet direct ons kruid verschieten want het zou een lange dag worden. Ondertussen hadden we ons geparkeerd in de aanwezige hangmatten. Forza en Big30 hadden geluk en vonden een hangmat in de schaduw. Ik moest het doen met een hangmat in de volle zon, wat ik ook later die dag moest bekopen met een rode huid. Ondertussen hadden we al wat PINOS gespot. De Poolse (wat later bleek) Roxanne en Roemeense Maribella deden op dat moment onze hormonen spiegel al doen stijgen. Lekker die middag vol gemaakt in de tuin. Het bubbelbad hebben we zeker niet overgeslagen. Er liep een fanantieke Duitse dame rond met van die pols zweetbandjes in de Duitse vlag kleuren, welke toen ze in de gaten had dat wij uit Holland kwamen constant liep te zingen: “Ohne Holland fahren wir zum Berlin” Ik zei, die kan een kamerbezoek ook wel vergeten. Haar naam is me even ontschoten. Tegen het einde van de middag kwam ook Tiga binnen. Zo waren we met vier Hollanders en dat was volgens Forza daar nog nooit voorgekomen. Inmiddels was ook de voetbal wedstrijd Engeland tegen Portugal bezig. Forza, Big30 en ik zaten in de tuin vlak bij een koppeltje Poolse dames. Namen welke nog bij staan zijn Roxanne en Jennifer. Vanwege een paar Poolse woorden die ik machtig ben, heb ik toch leuk met de dames kunnen converseren. Wat ons opviel was dat deze dames tot dan toe geen van allen nog een klant hadden gehad. Ik dacht, met die Roxanne gaat dat nog wel goed komen vandaag. Tegen vijven ging de barbecue aan en hebben we heerlijk gegeten. Daarna vond ik het wel tijd om te gaan scoren. Het eerste kamer bezoek was met de Hongaarse Judith (zie recensie onder haar draadje). Een mooie verschijning. Daarna een stukje van de wedstrijd Brazilie – Frankrijk zitten kijken, echter al voordat het rust was kregen Tiga en ik toch weer de kriebels. Big30 had al eerder in die wedstrijd zijn plannen aangepast en was op dat moment ook niet meer in het openbaar te vinden. Tiga en ik liepen door de club en zagen twee jonge dames over elkaar in een bank zitten. Ik zette mijn zinnen op een jong uitziend meisje wat later Charline bleek te heten. De dame in kwestie kwam uit Kazachstan. Wat me van deze sessie is bijgebleven is het feit dat ze een onzettende lekkere strakke doos had. Zo, wat neukte dat lekker. Tiga kon het niet aanzien dat haar vriendin alleen was achtergebleven en ontfermde zich over haar. Het leuke was dat we bijna met z’n vieren op een kamer waren beland. We waren met z’n allen op zoek naar een kamer waar het bordje nog groen van was toen we elkaar tegenkwamen. De dames stelde op dat moment voor om dan maar met z’n vieren een kamer te delen. Ik vertelde de dames echter dat dit niet kon vanwege incest tussen twee ijsberen. Forza heeft zich bijna de hele avond opgehouden met een blonde dame, dus die zagen we weinig in het openbaar. Tegen twaalven besloten we dat we tot 1 uur zouden blijven. Big30 had er geen kracht meer voor, maar Forza en ik hadden nog wel zin in een derde ronde. Lopend door de club zag ik Tiga in gesprek met een Duitse dame wat later de paaldanseres bleek te zijn. Haar dansen heeft hem danook doen besluiten ook nog een afzakkertje op een kamer te nemen. Ik ging nog eens spontaan naast de Poolse Roxanne op de bank zitten. Deze legde haar benen over mijn schoot heen. Toen ik die zachte benen eenmaal voelde was ik verkocht. Dus werd deze Roxanne mijn laatste verovering van deze dag. Toen alle ijsberen weer terug waren van de kamer zijn we gaan omkleden, Tiga de hand geschut en iets over enen de club verlaten. Uiteindelijk was ik iets voor zonsopgang weer in Nijmegen.

    Conclusie:

    Ik heb een hele goede ervaring gehad in Oase. Ontspannen club met heel veel mooie meiden. Ik denk voor een ieder wat wils. De verhouding ijsberen/dames was goed te noemen. Duidelijk meer dames dan ijsberen. Een minpunt vond ik dat het eten deze avond al snel was afgelopen. Wij allen hadden later op de avond lekkere trek (Ik stelde Tiga nog een frikadel speciaal voor), maar helaas was er na achten niets meer te eten. Verder vond ik het feit dat tussen de kamer bezoeken door de kamers niet werden verschoond een minpunt. Eigenlijk is je eigen handdoek en die van je dame hetgeen wat elke keer op de matras anders is. Voor rest alleen maar lof voor deze club. Het is jammer dat je vanaf Venlo toch nog zo’n 260 km moet rijden, dus dat weerhoud me er van om er een avondje naar toe gaan. Echter voor een dagje uit is het zeker de moeite waard. Toch een leuke afwisseling een totaal ander plaatje met dames. Sonny gaat zeker vaker naar Oase.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 3 juli 2006 om 16:08

  24. #24
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden FKK Oase 01.07.2006

    De Oase, het moest er maar weer eens een keer van komen
    Dus afgelopen zatredag was het weer zover en zijn met de bolide van Sonny (aka 'De Schumacher van de Lage Landen':thefinger ) de grens naar Germania overgestoken, waarbij ook nog Big30 in ons gezelschap verkeerde en omstreeks 13.30 de parkeerplaats aan de Ober Eerlenbacherstrasse werd opgestuurd. Nadat de stofwolken waren opgetrokken ontwaardden we daar: De Oase

    Na Sonny een rondleiding te hebben gegeven in de BHH-scene, hetgeen voor Big30 inmiddels 'gesneden koek' is geworden :D, maar snel de tuin opgezocht om gebruik te maken van het lunchbuffet welk geserveerd werd bij het kiosk (een barretje achteraan in de tuin). Inmiddels liep het al aardig vol met CDL's en ijsberen die allen kwamen genieten van het warme zomerweer.

    En och, het was beslist niet vervelend: eerst een krantje lezen in een comfortabele hangmat met af en toe een blik op en van het vrouwelijk schoon, een uurtje vertoeven in het bubblebad middenin de tuin, waarbij Big30 en Sonny door mij werden voorzien van de nodige tips van de passerende CDL's, waaronder een Pools kwartet met enkele zeer fraaie dames. Het volgen van een voetbalwedstrijd in de tuin gevolgd door een BBQ met Bratwurst ind Gemischter Salat. Al snel na het eten kwam de 'Nachtisch' opdagen en was de eerste gang naar de kamer al snel gemaakt

    De WK-gekte bleek ook in Duitsland te zijn toegeslagen met dames met Duitsland-attributen en ijsberen met de 3-kleur van Die Mannschaft op de wangen geschilderd .

    De line-up in Oase viel enigszins tegen. Waar zaten de Russinnen o.l.v. Stefania, Jana, Veranika, Alyssa, Julietta en Nathalie ? en de Poolse Topacts Katrin, Renata en Agnes gaven ook forfait om nog maar te zwijgen over de Duitse en Roemeense klasjes die er ook niet waren.
    Maar Forza heeft in principe maar aan één dame genoeg, dus werd deel 2 van het Kroatisch-Hollands onderonsje ingeluid met gezamelijk een ijsje eten op een 2-zits bankje in de relaxruimte gevolgd door een voldoende warming-up voor een meer dan geslaagd samenzijn.

    Jammer dat er later op de avond geen gelegenheid meer was om nog eens gebruik te maken van een warme hap, maar geslaagd was de dag wel

  25. #25
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Jammer dat er later op de avond geen gelegenheid meer was om nog eens gebruik te maken van een warme hap, maar geslaagd was de dag wel

    He Forza, hoe zat het nu met die aardbeien??:teuflisch

    BR, Sonny:wink:

 

 
Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

Diamond 468*60   Babylon 468*60