Het moest er eens van komen, een eerste bezoekje van big30 aan een echte FKK en maandagavond jl. was het zo ver, . Gekozen voor de Oase, ik was maandagavond toch al in Frankfurt en dan is het niet zo vreemd in Burgholzhausen langs te gaan (voor big30 dan, ).
Bij de meeste leden zal een eerste bezoekje aan D waarschijnlijk aan PHG of GT zijn, maar ik heb van een forum lid die met belangstelling (en kennis van zaken, ) altijd mijn verhaaltjes over dames in het Eindhovense (op dat andere forum) las, nogal al wat inside info gekregen waaruit bleek dat de place to be (zu sein) de oase was. Dit niet nader te noemen lid begon zo vaak te vragen "en big30, al geweest?" dat de druk wel vrij groot werd, .
IK noem uit discretie overwegingen zijn naam niet (zijn avatar vertoont de beeltenis van de club in kwestie en zijn nickname is iets van Forza dan wat puntjes en dan germania, het aantal puntjes noem ik bewust niet!), . Enuhm hij weet veel, zeer veel over de Oase.
Overigens Forza; hartelijk bedankt als nog voor alle info en antwoorden op mijn vragen en veel plezier aankomend weekend! :D :D
We hadden de routeplanner en een uitdraai vergeten en ook geen gedetailleerde kaart bij ons. Dan is het toch ff puzzelen, maar de kaart
zat al zo in mijn kop dat het ook lukte via de noordelijke route aan te rijden. Tip van Forza: op michelin.com staat de locatie exact aangegeven
daar waar nl. nadelmuehle staat.
Na de entree van 65 euro betaald te hebben en uitleg gekregen te hebben vervolgens naar beneden gelopen en gedoucht en toen een handdoek omgeknoopt. Het feest kon beginnen! Nog wel een beetje onwenning, die k.t handdoek ook die maar steeds afgleed en dan die aanblik van al dat vrouwelijk schoon!
Eerst maar even in de relaxruimte met de heerlijk zachte bruine banken plaats genomen. Was niet top druk, goede verhouding tussen aanbod van de dames (40??) en de ijsberen. Alles was nieuw voor big30 dus toen de dames na 5 minuten begonnen te vragen "wie geht's/hast du lust?" nog maar even de boot afgehouden. Rondje door het gebouw gemaakt, zwembad bekeken, klein hapje gegeten en weer terug naar de relax ruimte.
In totaal 2 maal met een dame op de kamer geweest (Laetitia en Kathy, recensies volgen), zo'n 3 uur (20.30-23.30U) binnen geweest, behoorlijk onder de indruk van het aanbod van de dames, wel een aantal beginnersfouten gemaakt (te snel toegehapt de tweede keer, terwijl zich eigenlijk daarvoor veel mooiere dames hadden voorgesteld en ook nog 1 maal ft gedaan), geslaagd bezoek al met al hoewel ik van Forza begreep dat de dames die ik had gehad niet meer dan een gemiddelde service (naar oase normen) verleenden. Mischien maar beter voor big30 dat het toch zo'n 3.5 uur rijden is ... . Want anders!
Club maakt een verzorgde nette indruk hoewel je kunt merken dat niet meer alles niet meer in nieuwstaat is, ik geloof net als in de meeste clubs om 20u wisseling van de wacht (tot 04.00 open), geen alcholische dranken, warm buffet zag er goed verzorgd uit.
Gr. big30
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche