Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Vanessa (Roemeense)

Last Online
    Vandaag @ 01:17
    Discussies
    154
    Thanks
    9.626

Standaard Vanessa (Roemeense)

Vanessa (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Engels (redelijk)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been, Zij, Sleutelbeen
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Klit, Navel
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 160 euro Tijdsduur : 90 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken
    Extra info : Leuke, grappige meid die in is voor een dolletje. Valt in de categorie sweet, soft and sensual.

2. Onderstaande 10 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 juli 2023),bram4826 ( 9 juli 2023),Firehawk ( 9 juli 2023),Giodude ( 9 juli 2023),JonnyFontane ( 9 juli 2023),mentholbear (10 juli 2023),Pierke69 (21 juli 2023),schoolmeester ( 9 juli 2023),WANDELAAR5 ( 9 juli 2023),yylover ( 9 juli 2023)

Last Online
    Vandaag @ 01:17
    Discussies
    154
    Thanks
    9.626

Standaard

Bij mijn vorige bezoekje aan Babylon had ik al kennis gemaakt met Vanessa. Leuke meid, in voor een dolletje en ondeugend op de koop toe. Ik had toen echter mijn zinnen op Elisa gezet en daarna troffen we elkaar op de verkeerde momenten.

Gisteren gedurende de dag als we elkaar troffen was er telkens een kusje, een knuffeltje of een plaagstootje. Rond half negen ging ik een sigaretje roken en Vanessa zat er ook. Non verbaal begon ze me uit te dagen om spoedig gebaar in woord om te zitten door zich bij mij te voegen. Beetje praten en dollen en na een tijdje ervoor gekozen om samen uit het feestgedruis te ontsnappen. Bij het eetgedeelte was het een drukte van jewelste. Het bleek het taartmoment te zijn maar had meer zin in mijn nieuwbakken Roemeense lekkernij.

Op de kamer natuurlijk muziekje opgezet en begonnen met een massage voor haar terwijl we ondertussen de werkwijze van het gros van de dames uit een voormalige club van haar op de hak namen. Na de massage kroop ze compleet tegen mij aan en het spel der erotiek begon met lekker tongzoenen. Falco zou “Dein Lippenstift ist verwischt” zingen. Een blik in de spiegel liet twee clownsmonden zien en ik zei haar dat ze haar mark op mij gezet had en mij nu kon claimen. We lagen dubbel. Nadat we ons hiervan ontdaan hadden de proef op de som genomen of dit effect had op het tongzoenen. De spontane reactie van mijn edel deel liet haar handje op onderzoek uitgaan. Natuurlijk zorgde dit voor verheuging van de feestvreugde en een groei tot vol ornaat.

Ze positioneerde zich tussen mijn benen en er volgde een zeer gevoelvolle sweet, soft en sensual BJ waarbij ze zeer goed gebruik maakte van haar fluwelen tongetje en zeer opmerkzaam was voor mijn reacties om dit te benutten. Ergens tijdens had ze een kuchje en zei meteen dat het geen corona was. Mijn reactie was dat corona als extra zou worden aangerekend in een bepaalde club. Wederom lagen we dubbel.

Na een veertig minuten ging ze even iets te drinken voor ons te halen. Bij terugkomst nog gezamenlijk even aan longvervuiling gedaan waarna ze op bed verder ging waar ze gebleven was. Nog een half uurtje genoten van haar orale verwennerij waarbij ze telkens het randje opzocht om dan op het juiste moment te variëren.

The point of no return kwam steeds nadrukkelijker in zicht voor mijn zwemmertjes en nadat ze een reddingsvest had aangebracht liet ze zich in cowgirl over mijn edel deel zakken. Ook deze was sweet, soft en sensual waarbij onze tongen hun eigen duit in het zakje deden. Tempo werd opgeschroeft totdat de ontlading plaatsvond. Nog even rustig bijgekomen en haar voor bewezen diensten de massage olie als extraatje gegeven.

Op voorhand had ik de kansen op 50% top (vanwege de klik) en 50% flop (iets in haar uitstraling roept afwerkstertje op) ingeschat. Uiteindelijk bleek dit bengeltje een 100% voltreffer voor mij te zijn. Vooral haar orale kwaliteiten waren vanaf seconde één spot on wat betreft hoe ik het het liefst heb. Bij een volgende gelegenheid zal er zeker een vervolg plaatsvinden.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

4. Onderstaande 15 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 juli 2023),AVENTADOR ( 9 juli 2023),Bluebear ( 9 juli 2023),Firehawk ( 9 juli 2023),Flinstone (13 juli 2023),Getrouwd ( 9 juli 2023),Giodude ( 9 juli 2023),Klatergoud (10 juli 2023),lampekap (11 juli 2023),Manbijtkat ( 9 juli 2023),mentholbear (10 juli 2023),Pierke69 (21 juli 2023),Schietgraagft (12 juli 2023),schoolmeester ( 9 juli 2023),WANDELAAR5 ( 9 juli 2023)

Regels voor berichten