Een tweetal weken geleden weer eens naar de Ratingse bazaar van lust en leenliefjes geweest. Het leek op een total bust uit te lopen totdat Christina die een bankje verderop zat me uitnodigde om bij haar te komen zitten. In het verleden wel vaker wat met haar zitten te dollen. Qua figuur heeft ze wulpsere vormen dan voor mij gebruikelijk maar deze zitten wel retestrak in het lichaamspak. Na wat dollen begon ze met het spel der verleiding. Het verleden heeft bewezen dat ik vaak de meest verrassende sessies heb gehad met dames die buiten mijn gebruikelijke balboekje vallen. Toen ze voorstelde om ons te verplaatsen naar een kamer gezegd dat ik mij ging opfrissen terwijl zij in de rij van de muschi mierenhoop aan de bar op jacht ging naar een sleutel.
Bij mijn terugkomst was ze erin geslaagd er eentje te bemachtigen en kamer 13 bleek de plaats van handeling te zijn geworden. Op de kamer al staand wat tongzoenen. Niet het lafjes buitensmonds tongtikkertje wat door veel dames als tongzoenen wordt gezien maar ook niet het testen van de huig. Nadat we ons van de voor onze aanstaande bezigheid overbodige kledij hadden ontdaan op bed verder gegaan met tongzoenen terwijl onze handen over elkaars lichaam gleden. Haar huid was glad als zijde. Al kussend werkte ze zich een weg naar beneden en begon aan een BJ die vrij monotoon was en met veel handinzet. Na een tijdje opperde ze om over te gaan tot de daad.
Was het vroeger op de avond geweest en niet een voortdurende polonaise voor sleutels dan was ik er waarschijnlijk in mee gegaan. Maar gezien het feit dat het meer dan aannemelijk was dat het bij deze kamergang zou blijven besloot ik alsnog mijn geheime wapen van de massage in te zetten. Ze was er zeer ontvankelijk voor en het leek haar wel wat om er een wekelijks ritueel van te maken. Na de massage begon ze me te tongzoenen en nu was het volle bak(kes).
Nadat haar handje zich over mijn plezierstengel had ontfermd en deze weer in vol ornaat overeind stond wilde ze graag een hartig woordje met hem “praten”. Haar BJ was nu met veel variatie en er kwam amper een handje aan te pas. Ze gleed langzaam naar boven voor een titty fuck om daarna de weg naar boven te vervolgen. Terwijl we aan het tongzoenen waren was ze aan het pussysliden. Tijd voor de daad en nadat het rubbertje was aangebracht besteeg ze mijn plezierstengel. Er volgde een rustige cowgirl. De rollen werden omgedraaid en in missio bewees het rubbertje zijn nut net voordat het uur was verstreken.
Waar het leek uit te draaien op een middelmatige sessie werd het na de massage een goede sessie. Ik acht de kans groot dat het tot een herhaling zal komen en heb het gevoel dat het dan qua niveau begint zoals we nu geëindigd zijn.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.