Pagina 167 van 167 EersteEerste ... 67117157163164165166167
Weergegeven resultaten: 4.151 t/m 4.169 van 4169
  1. #4151
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:15
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.213
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Tip voor de voetbaladepten: vandaag Bundesliga voetbal met straks om 22.30 uur een uurtje Sportschau. Beter iets, dan niets

  2. #4152
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Tip voor voetbaladepten, blijf de mooiste club ter wereld volgen, pas terecht gewonnen op AA.Gent en met prachtige doelpunten.
    misschien ook voor humortopic maar wil het toch hier meegeven.; nam de finale van de slimste mens op, de uiteindelijke winnaar voorspeld maar kreeg een geslaagde mop uit dat programma, via WhatsApp Vraag : uit welke tunnel lacht heel Europa je uit?
    de spelerstunnel van Club Brugge tijdens de CL! ��

  3. #4153
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik moet toegeven.....ook al steek ik graag de draad met je ......dat Anderlecht doet het goed. Ook al staan ze 'maar' 3e met de winterstop.
    In 2017 aan de bak dus!

  4. #4154
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    41.800
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.557 in 8.580 posts

    Standaard

    De transfer van Chelsea-middenvelder Oscar naar China is afgerond. De 25-jarige Braziliaan heeft getekend bij*Shanghai SIPG en wordt volgens diverse media de bestbetaalde speler ter wereld.............. http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetb...cid=spartanntp

    Totaal absurd en dat in een land dat nog te boek staat als communistisch
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #4155
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Zeker niet, indien je nagaat dat zulke speler al binnen moet zijn, lees kan rentenieren.
    Velen blijven dan nog voetballen om hun plezier of prijzen te winnen of aandacht of een combinatie van alle 3, maar degene die dan nog naar China of een Arabische golfstaat trekken voor nog meer poen, vergeet dat gelul over uitdaging, die landen stellen sportief nog minder voor dan Brugge in de CL, begrijp ik niet. Ze hebben al zoveel geld ontvangen dat ze niet meer kunnen opdoen en dan gaan ballen daar? Ach ze doen maar.

  6. #4156
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    En ja we staan derde, maar nr 1 staat boven hun waarde en de echte prijzen worden aan de meet uitgereikt.
    omdat ik er niet meer zo sportief uitzie vroeg iemand gisteren nog of ik ooit gevoetbald heb.
    ja dus, toen ik nog knap, jong en slank was, dus heel lang geleden, een huidige trainer uit eerste Belgische klasse was destijds ploegmaat maar hield op toen ik op studentenkot ging en niet meer door de week kon trainen. Nu in de Latijns, wiskundige tijdens de middelbare school had ik nogal vaak strafstudie dat ik dat tijdens de week ook kon, en een wereldtalent was er toen niet aan mij verloren gegaan, immers zelfs toen was mijn fysiek niet voldoende voor de top.
    het was de tijd dat we nog belden vanuit een telefooncel, een pintje bier 10bfr dus 20 eurocent koste evenals een pak frieten, en een dagblad nog de helft goedkoper. Maar ook de periode dat Anderlecht de beste ploeg ter wereld was

  7. #4157
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:15
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.213
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Kans is groot dat Feyenoord Guinness Book of Records gaat halen; zolang is die club deze eeuw achterelkaar geen koploper geweest ...

  8. #4158
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:15
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.213
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Nooit te vroeg juichen in Rotterdam, want er zijn nu grote problemen in de top van Feyenoord. Pim Blokland, één van de vijf leden van de Raad van Commissarissen, is opgestapt omdat hij als een kleine jongen door het duo Gudde en Van Geel wordt behandeld. Blokland heeft nog niet zo lang geleden de club in de Maasstad met diverse geldinjecties gered van de ondergang, want dan had Feyenoord evenals nu het bij NAC in Breda het geval is in de eerste divisie gespeeld. Gudde en Van Geel willen alleen maar ja-knikkers in de RvC, maar daar win je geen oorlog in het betaalde voetbal mee. Het hondstrouwe legioen van Feyenoord staat erg achter Blokland en eind januari bij twee thuisduels in Rotterdam kan je de klok zetten op supportersrellen als de resultaten op het veld gaan tegen zitten. Weet niet of dat nou de beroemde 'hand in hand de kameraden' is. Problemen in de top werken altijd door op het veld. Daar zijn FC Twente en momenteel ADO Den Haag goede voorbeelden van. Voor Feyenoord één groot geluk. Door de grote puntenvoorsprong in de eredivisie is nacompetitie nog ver weg. Moest tijdens het tikken wel aan Brederode denken. Ook in het betaalde voetbal kan het verkeren.

  9. #4159
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:40
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Problemen in de top werken altijd door op het veld. Daar zijn FC Twente en momenteel ADO Den Haag goede voorbeelden van. Voor Feyenoord één groot geluk. Door de grote puntenvoorsprong in de eredivisie is nacompetitie nog ver weg. Moest tijdens het tikken wel aan Brederode denken. Ook in het betaalde voetbal kan het verkeren.
    Een weliswaar prominent lid vd RvC stapt uit onvrede op gaat om meer te zeggen hebben en invloed. Dat komt wel vaker voor. Weinig bijzonders aan. Trainer, technisch directeur en bestuur, zitten op 1 lijn,
    er is dus helemaal geen probleem, ja een boze Blokland.

    Is ook van een totaal andere orde dan wat speelt bij ADO of speelde bij Twente, ben je bijna failliet, kun je geen salaris meer uitbetalen, moet je spelers laten gaan, heb je echt een probleem, dat heeft Feijenoord allemaal niet, integendeel. Feijenoord had grote financiële problemen maar daar is men uit.

    Of men zelfs met deze grote puntenvoorsprong kampioen wordt gaan we zien. Zou leuk zijn, maar denk dat PSV en zeker Ajax nog terugkomen ook al omdat ze net wat meer kwaliteit hebben al doet PSV het dramatisch slecht so far.
    Feijenoord kampioen het kan wel maar het is nog niet gespeeld.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #4160
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.414
    Thanked
    2.979 in 966 posts

    Standaard

    Albert Stuivenberg is de nieuwe hoofdcoach van KRC Genk.

    http://www.hln.be/hln/nl/2736/Racing...-RC-Genk.dhtml

    Ik ken die man dus niet, wie van de forumleden kan hier (relevante) info overgeven?

  11. #4161
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:15
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.213
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Eerste keer dat deze man zelfstandig coach is. Stuivenberg was assistent van Louis van Gaal. Dan weet je dat de discipline hoog in het vaandel zal staan. Is ooit in de vorige eeuw bij de jeugdopleiding van Feyenoord begonnen en ook een tijdje verantwoordelijk voor Jong Oranje, maar ik dacht dat dit laatste geen doorslaand succes was. Stuivenberg kan makkelijk praten en is ambitieus. Kijken of hij de Kerst haalt ...

  12. #4162
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Het is dat je hem moet googlen. Ik had nog nooit van die man gehoord, schijnt een tip van Seff Vergoossens te zijn, die nog steeds in Genk op respect geniet. Nu Nederllanders kunnen zich verlopen, zie mijn laatste post bij PVV item.
    het cynische in dit verhaal vind ik dat Peter Maes juist een trainer op zijn Hollands is, lees direkt tot op het brutale af.
    kan me wel indenken dat vele spelers opgelucht ademhalen.
    Maes werd met grote trom door Genk binnengehaald met de dtempel van toptrainer en Limburger.
    zijn werk werd wel gehypothiceerd door exconfrater en ex burgemeester van Antwerpen wiens zootje dat hij daar achterliet door Dewever moet worden opgeknapt.
    Maes zijn opvolger, die Stuivenberg, (een zeer arme wijk in Antwerpen heet ook zo) maakt tijdens zijn eerste persconferentie een cruciale fout. Citeer:"ik ben blij (ja wat kan hij anders zeggen) voor Genk te werken. Maar nu komt het:"een ploeg met traditie! Hoe traditie, Genk is een relatief nieuwe club ontstaan na de fusie van Winterslag en Waterschei, toen tot zeer ongenoegen van de supporters uit beide teams,in het kader van de reconversie na de sluiting van de koolmijnen, dus met overheidsgeld en niets traditie, wel 2keer kampioen gespeeld en spelers zoals Courtois en DeBruyne voortgebracht.
    Maar Stuivenberg, je moet de Belgische voetbalgeschiedenis eens doornemen. Jullie ploeg is wel een stuk sympathieker dan die blauwzwarte aan de overkant van het land, maar de club met veruit het beste palmares is uiteraard Anderlecht. Voor oa Union, den Antwerp en Standard.
    en de club die de meeste zelfopgeleide spelers in hun Akern opneemt is opnieuw, jawel,,,,

  13. #4163
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:43
    Berichten
    41.800
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.557 in 8.580 posts

    Standaard

    En de waanzin slaat volledig door ....

    Tévez in China best betaalde voetballer ter wereld

    720.000 EURO PER WEEKCarlos Tévez vervolgt zijn voetballoopbaan in China. De 32-jarige Argentijn ondertekende vandaag een tweejarig contract bij Shanghai Shenhua. ............. http://www.ad.nl/buitenlands-voetbal...reld~ab1b56ef/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #4164
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Cristiano Ronaldo trakteert zichzelf op peperduur cadeau na grand cru-jaar

    Cristiano New Beast.JPG

    De Champions League, het EK, het WK voor clubs, zijn vierde Ballon d'Or en ga zo nog maar even door. 2016 was een fantastisch jaar voor Cristiano Ronaldo. De Portugese superster kende misschien wel het beste jaar uit zijn carrière en dat verdient wel een cadeautje, moet 'CR7' gedacht hebben.

    Ronaldo deelde op Instagram een foto van zijn 'New Beast', een aanwinst voor zijn reeds indrukwekkende wagenpark. Het betreft een donkergrijze Mercedes-AMG GLE die met alle opties ruim 120.000 euro zou kosten. Voor 'CR7' komt dat ongeveer overeen met een half weekloon...

    http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenl...cru-jaar.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  15. #4165
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Cristiano Ronaldo weigert bod uit China van 300 (!) miljoen euro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    En de waanzin slaat volledig door ....
    Het Spaanse voetbal schudde vannacht op zijn grondvesten. Tegenover televisiestation Sky Italia onthulde supermakelaar Jorde Mendes dat een Chinese club - hij wenste de naam niet kenbaar te maken - een officieel bod had gedaan bij Real Madrid van 300 miljoen euro op Cristiano Ronaldo. Zelf kan Ronaldo zijn handtekening zetten onder een langdurig contract dat hem 150 miljoen per jaar zou opleveren.

    Mendes voegde er meteen aan toe dat Ronaldo het aanbod weigert: "Geld speelt hierin geen rol; Real Madrid is de club van zijn hart", aldus Mendes. Ook Real Madrid is niet van plan, aldus Mendes, om aan tafel te gaan met de Chinezen.

    Het Chinese voetbal is helemaal dolgedraaid - gisteren tekende Carlos Tévez nog een contract bij Shanghai Shenhua ter waarde van 722.000 euro per week. Een loontje van een sukkelaar vergeleken met wat nu Ronaldo wordt geboden: 2,88 miljoen euro per week...

    http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenl...oen-euro.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  16. #4166
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:24
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.366 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Het Spaanse voetbal schudde vannacht op zijn grondvesten. Tegenover televisiestation Sky Italia onthulde supermakelaar Jorde Mendes dat een Chinese club - hij wenste de naam niet kenbaar te maken - een officieel bod had gedaan bij Real Madrid van 300 miljoen euro op Cristiano Ronaldo. Zelf kan Ronaldo zijn handtekening zetten onder een langdurig contract dat hem 150 miljoen per jaar zou opleveren.

    Mendes voegde er meteen aan toe dat Ronaldo het aanbod weigert: "Geld speelt hierin geen rol; Real Madrid is de club van zijn hart", aldus Mendes. Ook Real Madrid is niet van plan, aldus Mendes, om aan tafel te gaan met de Chinezen.
    Lijkt me onwaarschijnlijk dat Real niet om de tafel gaat met de Chinezen als er een bod zou zijn van 300 miljoen voor een 32 jarige speler. Nog onwaarschijnlijker is dat Ronaldo 150 miljoen per jaar laat liggen omdat 'Real Madrid de club van zijn hart' is, aangezien het enige wat van zijn hart is is Ronaldo zelf.
    Maar goed, ik zou hem al voor de helft verkopen als ik het voor het zeggen had bij Real.

  17. #4167
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:40
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Real zou hartstikke gek zijn als ze dit mega bod niet accepteren, het mega bod is totaal van de pot gepleurd natuurlijk. Waar gaat dit heen? Bale en Ronaldo voor laten we zeggen 750M€ verkopen???
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #4168
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Real mag nog zoveel willen het gaat nog steeds om de eindbeslissing van de persoon zelf.
    die man heeft al zoveel geld dat hij in verschillende levens niet maar kan opdoen.
    waarom dan nog voor nog meer geld in China gaan ballen waar je sportief bijna evenmin wat voorsteld dan bij Brugge.
    Ronaldo, is gek van aandacht en van prijzen pakken.
    hij zal nooit zoals zijn confrator Messi reklame voor Chips maken.
    Tevez begrijp ik ook niet om daar te gaan voetballen, hij'kan ook al rentenieren, en zeer royaal.

  19. #4169
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:56
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.577
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    PSV heeft Marco van Ginkel weer voor een half jaar gehuurd van Chelsea. Vorig jaar leverde hij een prima prestatie. Hopelijk het volgende jaar ook.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

 

 
Pagina 167 van 167 EersteEerste ... 67117157163164165166167

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.

  Freude 468*60