Vraag me wel eens af er dames zijn die de berichten lezen die over hen zijn gepost. Taal zal misschien dat bemoeilijken want de meesten kunnen maar moeilijk NL lezen en schrijven. En wat ze vinden van de postings natuurlijk.
Vraag me wel eens af er dames zijn die de berichten lezen die over hen zijn gepost. Taal zal misschien dat bemoeilijken want de meesten kunnen maar moeilijk NL lezen en schrijven. En wat ze vinden van de postings natuurlijk.
Antwoord is Ja.
En anders zijn er wel ijsberen die dat even vertalen en doorbrieven ...
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
middagbeer (11 juni 2023),Wentelt Eefje (29 juli 2023)
Had je natuurlijk ook zelf kunnen weten omdat beren weleens schrijven over het feit dat dames opmerkingen plaatsen over hoe er over hun geschreven wordt. Of... niet meer willen dat er over ze geschreven wordt. Daarnaast zijn er zelfs dames die hier een account hebben/hadden. Zoals de Duitser zegt 'wer lesen kann ist klar im Vorteil'...
Het informeren van dames over berichten, door beren, waar Willem het over heeft is zeker aan de orde. Daar zijn al de nodige discussies en opmerkingen over geweest. Je vraagt je altijd af wat zo een beer bezint. Ik althans wel.
Een uurtje is ook maar een uur...
Ascari (13 juni 2023),Badslippers (11 juni 2023),middagbeer (11 juni 2023),pret (11 juni 2023),schoolmeester (11 juni 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023)
Waar vind ik dan die dames met een account?
Ook zonder account kun je hier alles lezen, dus die hebben ze niet nodig.
middagbeer (11 juni 2023)
Goede middag .
Ja dat gebeurt .daarom schrijf ik niet meer ...zelfs prive berichten hoorde ik terug....vind het heel kwalijk ..dat het gebeurt ...worden ze er zelf beter van???
Maar ja dat is de reden dat ik niet meer schrijf...
Ja er zijn beren die zelf
WANDELAAR5 (11 juni 2023)
Zal maar niks zeggen meer haha
En ja ik bedoel informeren de dvp via een ijsbeer
Ja, er zijn vrouwen in saunaclubs en bordelen die weten wat er over hen geschreven wordt in vrijersforums.
Wat is in deze tijd het probleem met het vertalen van een bericht in een vreemde taal naar je eigen moedertaal? Neem het vertaalprogramma "DeepL" en je bent meteen geholpen, ook al heb je geen Nederlands als taal geleerd.
Bovendien zijn er nogal wat "fanboys" die hun vrouwelijke favorieten snel op de hoogte brengen van alle nieuwe releases op vrijersforums.
Daarom moet je de afweging maken of je de namen van de bezochte vrouwen meteen in berichten deelt en welke informatie je voor jezelf houdt. Bij meer dan één schrijver werd zijn identiteit onthuld omdat hij zijn ervaringen te gedetailleerd beschreef.
Als ze pech hebben, komen ze op een zwarte lijst of worden ze gevraagd hun informatie van het internet te verwijderen. Sommige vrouwen vragen de beheerders van forums ook om foto's en informatie te verwijderen. De mediawetten, het persoonlijkheidsrecht, het recht op een eigen imago, naast de wet op de gegevensbescherming in Duitsland, bieden enkele mogelijkheden.
De wetgeving in de EU is grotendeels gelijkgetrokken. Daarom zal de wettelijke basis in Nederland vergelijkbaar zijn met de wettelijke basis in Duitsland.
I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!
middagbeer (11 juni 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023)
Zal heus wel zo zijn. Maar het probleem zal over negatieve berichten gaan.
Kan me moeilijk voorstellen dat een iemand moeite heeft met positieve berichtgeving over haar.
Wanneer een beer de dvp netjes en met respect behandeld en de dvp gewoon met goede zin hun best doen hebben ze niks te vrezen.
Dus als wij ons netjes gedragen richting hun en er komt een negatief bericht, moeten ze eens in de spiegel kijken
Agronymus1 (11 juni 2023),middagbeer (11 juni 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023)
Dat is heel mooi, en heeft in mijn geval wel eens geleid tot aanspraak van een club meid. Ik zit er dan niet mee omdat ik dat ik een paar elementaire principes hanteer. De allerbelangrijkste is dat ik geen persoonlijke informatie deel en dat ik de performance op de kamer als belangrijkste bron van informatie zie. Als ik echter een oor wordt aangenaaid dan schroom ik niet dit te vermelden. Dat ik soms nog wel eens de plank mis sla en moet terugkomen op een eerdere wat mindere recensie hoort er wat mij betreft ook bij. Andersom trouwens ook.
Pluk de dag of een bloemetje
WANDELAAR5 (11 juni 2023)
Er zijn ook vrouwen die in principe geen rapporten over hen willen, wanneer en waar ze hebben gewerkt.
Misschien kunnen ze dan makkelijker hun belastingaangifte laten invullen door hun belastingadviseurs? De SacFinance-kantoren lezen zeker ook graag informatie op vrijersforums.
Natuurlijk zijn negatieve rapporten ook niet goed voor zaken met incidentele klanten die niet op de hoogte worden gehouden door vaste klanten. Het gaat niet alleen om respect of respectvol gedrag naar elkaar toe. In veel gevallen spelen economische redenen van inkomsten en fiscale redenen een rol.
mentholbear (26 juni 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023)
Ha ha ha de grootste roddelkrant deelt weer vlijtig duimpjes uit.
Buiten dat, denk dat een dvp nieuw in het vak zeer snel op de hoogte raak over fora zoals deze. Meestal door collega’s.
Een topic als dit roept meestal vrij snel reacties op waarin iemand kenbaar maakt ooit eens geconfronteerd te zijn met zijn eigen berichten. Meestal negatief, soms positief.
Met de jaren geleerd dat ijsberen die een pleidooi maken, weleens waar in een ander forum, om vooral niet over de fora te praten, meestal wel één en ander op hun kerfstok hebben. Ach ja, als je het nodig denkt te hebben..
Dat is ook wat ik mij afvraag. Indien het vanuit respect is, schrijf er dan helemaal niet over in plaats van halve berichtgeving te plaatsen. Laatste vind ik dan weer respectloos tegenover medeberen.
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat beren die dames informeren over berichtten ernstige aandachtstekort en of andere psychische storingen hebben.
Ascari (13 juni 2023),Bluebear (11 juni 2023),hasta la pasta (12 juni 2023),Husky (11 juni 2023),Meme Moo (11 juni 2023),middagbeer (11 juni 2023),schoolmeester (11 juni 2023),uurtje (11 juni 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023),Wentelt Eefje (29 juli 2023)
Wat een beer bezint? Dat lijkt me niet zo moeilijk. Hij probeert in het gevlei te komen bij de dame. Of hij is op extra diensten uit. Of de beer is verliefd op de dame. Kortom een wit voetje halen bij de dame en vijnzen dat hij haar goede vriendje is.
De dame die vaak onwetend is zuigt dit nieuws natuurlijk vraatzuchtig op. Er is dan verder geen referentiekader.
En het bommetje is gelegd. De volgende keer komt de “verraden beer” met zijn blije bakkes de club binnen, zin in een goede dag.
En wordt begroet met boze blikken van de opgenaaide DVP. Probeer dat maar weer eens recht te lullen.
Been there, done that and got the T-shirt.
NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.
Agronymus1 (13 juni 2023),Eddy_V (11 juni 2023),Husky (11 juni 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023)
Zeker zelfs een Dvp uit wellcum had gelezen wat ik had geschreven.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Husky (11 juni 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023)
Ja, zelfs in Oostenrijk kan een DVP lezen.....
Belasting of handhaving kan helemaal niks met alleen een voornaam.
Daarlangs zijn het vaak nog niet een echte namen.
Als ik me vak niet versta of slecht uitoefen loop ik klanten mis......waarom.......hetzelfde als dat je er meer krijgt wanneer je je uiterste best doet en goede kwaliteit en service leverd.Natuurlijk zijn negatieve rapporten ook niet goed voor zaken met incidentele klanten die niet op de hoogte worden gehouden door vaste klanten. Het gaat niet alleen om respect of respectvol gedrag naar elkaar toe. In veel gevallen spelen economische redenen van inkomsten en fiscale redenen een rol.
Mond op mond reclame is altijd nog de beste geweest en is zo oud als de wereld
Tja, helaas hebben ze internet uitgevonden.
WANDELAAR5 (13 juni 2023)
Een zgn RAT is iemand die graag iemand anders wil zijn en zwaar aandacht te kort komt naar zijn mening omdat hij zelf weet dat hij dit nooit kan worden en dan maar zoiets achterbaks doet om aan zijn aandacht te komen.
Kan niks anders bedenken waarom je anders zoiets doet in dit geval
Bij de receptie van een saunaclub kun je af en toe zien welke papieren prostituees moeten laten zien.
Gelooft u serieus dat een prostituee met de artiestennaam "Sneeuwwitje" haar identiteitskaart of paspoort niet aan een Duitse instantie hoeft te laten zien om de registratiekaart van de instantie te ontvangen?
Duitsland is geen modelstaat. Nederland is een modelstaat, wat te zien was aan de sluiting van de YingYang. Wat relatief goed werkt in Duitsland zijn de belastingkantoren, die weten dat "Sneeuwwitje" eigenlijk "Rozerood Dwergpiemelsukkel" heet. De belastingdienst ontvangt het bericht met de registratie van de prostituees.
Een goedkope club als de Aca Gold let er goed op dat ze de registratiepapieren en ID-kaarten van de prostituees die in de club werken kan laten zien wanneer ze worden gecontroleerd door het bureau Openbare Orde van Ratingen in samenwerking met de politie. Anders heeft Aca Gold en elke andere club het probleem dat de club na een controle gesloten wordt en de exploitant een boete kan betalen.
Zelfs Uli H. van FC Bayern München heeft geleerd om bang te zijn voor het belastingkantoor.
Agronymus1 (13 juni 2023),Bluebear (13 juni 2023),WANDELAAR5 (13 juni 2023)
Dat hierboven geloof ik je direct. Maar je dwaalt af
De discussie ging erover dat wat hier geschreven word ze als bewijs kunnen gebruiken.
Dan ga ik nu ook hier even vertellen dat jij Hennep in je kelder hebt staan.
En dat het geld wat jij in portemonnee niet rechtsgeldig verdient is.
Wat is het eerste wat jij zegt als de autoriteiten bij jou op de stoep staan.....??
Inderdaad, ik weet nergens iets van en ik ken die beste persoon helemaal niet.
Daarlangs moet de informatie ook wel van een echt persoon afkomen.
Wie zegt dat wat hier geschreven word niet met meerdere identiteiten ingelogd is.
Daarlangs zijn er ook wel mensen die niet de waarheid schrijven.
En ik denk ook niet dat er ook maar 1 iemand hier wil getuigen.
Beetje heel erg overdreven.
Als je iemand op het spoor zijn die met iets illegaals bezig is kunnen ze deze informatie wel gebruiken in de hoop hem of haar op heterdaad te betrappen.
Zoals met onze prive hoeren aan de gang is. Maar dan nog moeten ze ze op heterdaad betrappen.
U bedoelt waarschijnlijk prive dames.
Mijn bijdrage kan zo worden geïnterpreteerd of gewoon zo worden gevoeld vanuit jouw persoonlijke standpunt.
Je hebt ideeën in je hoofd die worden tegengesproken door de werkelijkheid, zoals de procedure om je te registreren bij een instantie om een hoerenpas voor Duitsland te krijgen.
Bovendien gebruiken belastingdiensten en hun inspecteurs graag aanwezigheidsinformatie over vrouwen in hoerenloper-forums, of dat er veel gasten in een club waren, om de gegevens van clubexploitanten en vrouwen te controleren in hun belastingaangifte of vooruitbetaalde belasting.
Dat is een goede eerste beschuldiging. De politie zal dan mijn elektriciteitsverbruik opvragen bij mijn energieleverancier.
Deze beschuldiging is te algemeen in termen van strafrecht. Ze moeten sterkere wapens inzetten. Witwassen van geld, steun aan een islamitische organisatie, drugshandel. Dan kan mijn telefoon worden afgeluisterd.
Goedemorgen, heren van de politie. Hoe kan ik je verder helpen?
Je kunt kiezen tussen:
1.) Uw beschuldigingen zijn absurd. Heeft u een huiszoekingsbevel?
2) Nee, ik heb geen verboden planten in mijn huis. Komt u binnen, dan bekijken we mijn kelder en zolder.
3.) Ik heb maar 1 plant voor eigen gebruik.
Nee. Dat is niet waar een informatie-evaluatie voor een eerste verdenking over gaat.
Misschien zit het in de tv-programma's die ze elke dag kijken?
Je bent niet het enige lid hier op het forum dat dit vermoeden heeft en zijn bewering niet onderbouwt. Wat zegt W2 over iemand die drie of meer accounts tegelijkertijd heeft?
Een onderzoeker van de belastingdienst of de politie zal altijd een afweging maken tussen hoe interessant een stuk informatie is en het mogelijke waarheidsgehalte ervan.
Ze laten ook sporen achter op het internet en in het ijsberenforum wanneer ze zich registreren. In het geval van een gerechtelijk bevel helpt W2 de autoriteiten graag met relevante informatie.
Je bent welkom om er zo over te denken als je denkt dat het zinvol is.
In uw verklaringen formuleert u dat u de wet onvoldoende begrijpt en dat u zich niet bezighoudt met juridische kwesties, regels en wetten. Bij belastingontduiking hoef je iemand niet op heterdaad te betrappen. Er moet informatie worden verzameld om een beschuldiging te onderbouwen.
Ze denken op het niveau van het veroordelen van een winkeldief.
Spreek geen kwaad over de vrouw die 's ochtends geld uit haar tas haalt om bij de bakker te winkelen voor hun gezamenlijke ontbijt terwijl je nog slaapt en droomt van saunaclubs.
Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 14 juni 2023 om 00:43
schoolmeester (14 juni 2023)
Inderdaad lezen ze de berichten en de beren die negatief schijven over een DVP worden soms ook herkent aan de hand van VK van dit forum
@ cameltoeslide.
Ik hoop dat ik naar het berenfeestje kan komen en je daar te kunnen spreken.
Praten we er daar over verder.