Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
    Last Online
    27 september 2024 @ 03:00
    Discussies
    6
    Thanks
    10

Standaard Kataleya, Schippersstraat 9/1 Antwerpen

Als ik mag zeggen dat er reeds geruime tijd een prachtige skinny en echt slanke meid was aangespoeld in Antwerpen, maar steeds verdoken werd, dan is het deze mooie blonde slanke uit Roemenië. Haar prachtige lichaam zou in menig saunaclub als een bosbeeldje kunnen staan, maar gelukkig woont ze niet ver van mij en kan ik haar uitgebreid bezoeken als de nood het hoogst is. Kata is 22 maar je zou ze 18 geven, haar maagdelijke uitstraling als ze voor het raampje komt is onbeschrijfelijk. Hoe meer ik langsga hoe meer ik wil... Tja er is dan ook heel wat mogelijk bij deze blonde godin. Ze tikt op per 50 eu , maar dan krijg je ook alles van haar, behalve anaal... Ze kan ongelooflijk pijpen , deepthroat no Problem , je moet ze bijna doen ophouden want je kruit is geschoten voor je het weet. De eerste keer was het al zover, ze pijpte me zodanig dat na 10 min het feest al over was, gelukkig was het zonder cd en kon ik zalig in haar bekje klaarkomen, wat een potentieel heeft deze dame, ze is dan ook al veelal bezet, gelukkig heb ik haar gsm en kan ik iets regelen lol...Ze is hier al van in okt vorig jaar, maar er werd toen weinig op forums geschreven, maar voor alle skinny collega wandelaars schrijf ik dit mooi verhaal, ze houd enorm van ijsjes en als je langsgaat, neem er eentje mee, maar als je pech hebt en er is al een bezoeker kan je dit waarschijnlijk zelf opeten lol. Maar wat een lekker kutje heeft deze weg, als je bezig bent in doge, gaan die schaamslipjes helemaal mee met je lul , zo lekker spannend, ik zou zeggen ga haar maar lekker volspuiten, maar met respect he, ze doet wisselend de nacht en soms shift overdag, naargelang haar muts staat, have fun boys

2. Onderstaande 8 leden hebben demigzc bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 juni 2023),bram4826 (11 juni 2023),fr_loper (11 juni 2023),Goedemorgenallemaal (13 juni 2023),mechelen (10 juni 2023),mentholbear (24 juni 2023),morewood23 ( 3 augustus 2023),WANDELAAR5 (11 juni 2023)

Regels voor berichten