Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    Gisteren @ 22:28
    Discussies
    238
    Thanks
    13.661

Standaard Treinverkeer rond Amsterdam toch weer plat.

Treinverkeer rond Amsterdam toch weer plat: 'Zoek alternatief vervoer'

4 juni 2023 18:18
    Aangepast 4 juni 2023 23:57

"Het treinverkeer van en naar Amsterdam is opnieuw stilgelegd en het is onzeker of er vannacht nog treinen gaan rijden. Even leken de problemen voorbij, maar de computerstoring op de verkeersleidingpost van ProRail is teruggekeerd. De Nederlandse Spoorwegen roept reizigers op alternatief vervoer te regelen."

Wat me opviel aan dit onderwerp was de totale afhankelijkheid en het gejammer van veel gestrande reizigers. Ze beklagen zich dat er geen drinken, eten en andere behoeften werden gefaciliteerd. Uhhh, er zijn toch wel winkels in en om centraal station open waar je eten en drinken kunt kopen. Ook eist men slaapplekken. Ik zag jongeren voorbij komen die zelfs lagen te janken. Ze waren naar een Harry Styles concert geweest en waren nu gestrand. Ik lach die fans keihard in hun gezicht uit. Trouwens, met die fans heb ik geen enkel medelijden. Wie gaat er nou naar een concert van deze volstrekt overschatte 'himbo'.

Mijn advies als je strand op een station, koop bij de eerste de beste toko een sixpack en een fles wijn en maak er een gezellig nachtje van op het station.

2. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 5 juni 2023)

Last Online
    Vandaag @ 04:43
    Discussies
    321
    Thanks
    18.896

Standaard

Voordeel is dat ik kan thuiswerken

4. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 5 juni 2023)

Last Online
    Gisteren @ 23:36
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.577

Standaard

Overigens maakt die Harry Styles best wel leuke muziek. Dat hij de meisjes daarmee laat flauwvallen is tot daar aan toe maar dat hij de NS software laat crashen is toch wel een prestatie!

En inderdaad Badslippers, het begrip van de nood een deugd maken kent de hedendaagse generatie niet meer, alles moet gepamperd worden en zodra dat misgaat breekt paniek uit. Een beetje nadenken en alternatieven bedenken is er niet meer bij.
    En Garde

6. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 5 juni 2023),hasta la pasta ( 5 juni 2023),schoolmeester ( 5 juni 2023)

Last Online
    Gisteren @ 22:18
    Discussies
    113
    Thanks
    1.447

Standaard

Blijkbaar is het advies gegeven om de verkeersleiding door te schakelen vanuit A'dam (dat dus plat lag) naar Utrecht. Dat hád vier uur gekost om alles up en running te krijgen, maar men vondt het risico te groot. Resultaat: meer dan 24 uur geen treinen en concertgangers die éven van de Bed Bad en Brood regeling gebruik mochten maken, weten zij ook meteen hoe zoiets zou moeten werken
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Regels voor berichten