Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Eleni (Kroatië)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen runter Eleni (Kroatië)

    Paspoort in SFL-stijl:

    Naam: Eleni
    Talen: Wat Duits en Engels
    Leeftijd: 33
    Roken: ja, maar geen echte rookster. Doet maar alsof en inhaleert niet diep.

    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: blond / Halflang
    Lengte dame: 1m65
    Postuur en Kont: volslank, ondanks volume redelijk platte kont
    Cupmaat: A cup. Ik hou wel van kleine tietjes… Maar ze waren echt niet mooi. Haar tepels leken wel binnenstebuiten gedraaid
    Body-Art: niets
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Een maatje meer, maar daar heef SFL geen problemen mee. Wanneer ze haar werkplunje uit heeft ziet het er wel te papperig uit. Laat ons stellen dat ik al mooiere dames met een maatje meer gehad heb. Er staat wel een goeie kop op die romp. Ze heeft naar mijn smaak een mooie snoet en sexy ogen.


    De technische fiche:

    Diensten & service:
    GFE noch PSE, oppervlakkig TZ, NMC (weinig technisch aangelegd), PZC (te ruw en te gevoelloos), Beffen, rukken, massage, zuipen in de jacuzzi

    Standaardhandelingen:
    Tongzoenen: :
    Pijpen: :
    Neuken: :

    Belangrijke details bij het beffen der DVP:
    Interactie bij het beffen:
    Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen:

    Randassortiment:
    Droogneuken:
    Lachen, gieren, brullen, lullen en zuipen in het bubbelbad
    Massage:

    Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief: :
    Spontaniteit en omgang:

    Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid: :
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP: in het begin. Op het einde


    Prijs : Kamer met jacuzzi voor 2 uur = 50€. Stuk of 8 Turkse raki’s moet 40 of zoiets gekost hebben. 2 uur met de dikkerd 200, maar ze wou me 300 afzetten, de vette bloedzuiger
    Score op uiterlijk 6/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 4/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 0%


    De verslaggeving:

    Voordelen:
    Vrolijke dame, mooi gezicht en mooie ogen, wilde samen met mij lekker bezopen worden. In het gewone leven zou zij het type zijn dat mijn kroegmaatje zou kunnen wezen… Maar daar zou het dan ook bij blijven

    Nadelen:
    Geen passie in haar werk, geen fingerspitzengefühl, niet erotisch ingesteld, opdringerig voor extra’s, gedoe bij het afrekenen, weinig transparant,…etc Te veel om op te noemen, lees gewoon het verslag luilakken.

    De ontmoeting, gevolgd door de betaalde tijd:
    Terwijl we aan het eten waren, zag ik haar via het venster in het rookhok zitten. Die heeft een leuk koppie, dacht ik bij mezelf. Toen ze wat later langs onze tafel voorbij liep, viel me op dat ze toch wat aan de dikke kant was. Maar goed, daar heb ik in het verleden weinig problemen mee gehad (denk maar aan de Poolse Paula in LR). Alleen hadden die meiden uit het verleden wel een strakker velletje en was het bij deze Kroatische wat papperig. Voor 19u was het qua clienteel vrij rustig in Samya en was er een heus wijvenoverschot. Mijn maat en ik waren opgejaagd wild. Alle mokkels leken wel op elkaar… Donker en lang haar, dikke neptieten en zelfs velen hadden inplantten in hun kont. Ik hekel de wereld, hoe plastic die geworden is. Aan de presales te oordelen, wist ik dat ik niet veel moest verwachten van die wijven op de kamer. Het leek daar wel het tegenovergestelde van Babylon.
    Na de uitstekende maaltijd (die klote Turken weten tenminste nog smaak te steken in hun gerechten), besloot ik mezelf te bezuipen. Multicultureel zoals ik ben drink ik doorgaans het drankje des huizes en in een Turkenkot is dat dus Raki. Alsof de duivel ermee gemoeid was, doemde onze dikkerd naast me op. We maakten kennis en ik vond haar meteen leuk in omgang. Ze vroeg of ze mocht meedrinken, maar zij was immers rakija uit de Balkan gewend. Sterker spul dan dat flikker water van die Turkse amateurs. Toch zoop ze duchtig mee. Ik ervoer een klik en haar charmante omgang overweldigde mij. Ze smeerde me een kamer met jacuzzi voor 2 uren aan en ik liet het gebeuren. Ik bestelde nog een 8tal raki’s en met een dienblad verplaatsten we ons naar de kamer. Het werd meteen duidelijk waarom ze die kamer per 2 uur verhuren en niet voor een uur: je hebt verdomme al een uur nodig om het ding gevuld te krijgen. Maar dat was niet erg, want we knuffelden, zoenden en verwenden elkander oraal. Al gauw kwam ik erachter dat ze niet erotisch aangelegd was. Sommige hebben HET… Deze Eleni had HET duidelijk niet. Ze deed maar wat. Daarna in de jacuzzi zopen we verder en voederden we elkaar uit de krop met de raki. Ik hoopte op wat droogneuken in het bad. Maar het enige was ze deed was op en neer gaan alsof ze op een paard zat. Ik werd er niet vrolijk van. Gelukkig bleven de gesprekken nog wat interessant en kon ik met haar wel lachen naarmate ze zatter werd. Volgens mij had ze al meer alcohol verzet die dag. Eigenlijk was de kamer van 2 uur zinloos. Al het nodige wat ik wilde doen en om mijn teleurstelling te minimaliseren op erotisch vlak, volstond een halfuurtje met haar. Met Tamara uit Babylon (om een recentelijk voorbeeld te noemen), zou zulke kamergang naar een andere dimensie gestegen zijn… Met deze Eleni, was het allemaal zonde van het geld. Lachen en zwansen konden we evengoed in de bar doen. Na het bubbelbad dan toch maar terug op het bed gedoken. Hoewel ze voor de rest niet behendig was, lukte het haar verdomme wel om met haar mond een condoom over mijn piemel af te rollen. Ze kwam op me zitten, maar het kon me niet bekoren. Ze deed niets juist en voelde lichamelijk niet eens aan in welke richting en met welk tempo ik haar wilde sturen. Ik gooide haar van me af en ging vervolgens boven op haar liggen. Gefrustreerd beukte ik mezelf klaar in haar. Daarna nog wat slap liggen lullen tot de 2uur over waren.
    Ze vroeg me om mijn geld en mijn mobiel gaan te halen. Ze wilde nummers uitwisselen. Het is dan 300 euro zei ze droog. Ik zei, hoezo? 150 voor een uur met mij, zei de pekelteef. Dat was wat we in het begin zeiden omdat de jacuzzi kamer 50 euro kostte en haar tijd 100 per uur. Maar die 50 had ik bij de receptie reeds betaald. Leg me dan eens uit hoe je aan 300 komt, vroeg ik verder. OK, 100 per uur… Maar we hebben ook gezoend en ik heb jou gepijpt zonder condoom, zei ze… Vandaar 150 per uur. Dat zoenen leek nergens op en het pijpen was ook niet om er je moeder met trots over te vertellen, zei ik. Je krijgt 200 en daarmee is de kous af. Ikke naar de kelder om mijn geld te pakken en kwam terug in de kamer. Ik overhandigde haar 200 en zei dat ze als tip ook nog mee had mogen zuipen en dat ze dus niet moest klagen. En krijg ik je telefoonnummer niet, vroeg ze zonder enige vorm van schaamte, toen ze zag dat ik mijn mobieltje niet bij had. Jij bent van een goed jaar, zei ik. Ten eerste was je totaal zo goed niet… Ten tweede probeer je me op te lichten… Ten derde zullen we elkaar nooit nog tegenkomen, stelde ik. In mezelf dacht ik: en ten vierde kan je zo meteen een telefoonnummer tegen je kanis krijgen. Zoals het een heer betaamd heb ik die daad niet bij mijn in gedachten zijnde woord gevoegd. Ik verliet de kamer en heb haar de rest van de avond en nacht op afstand gehouden.


    Verdere opmerkingen:
    Ooit heb ik mokkels gehad die er weinig gemotiveerd uitzagen, maar bij wie het dak eraf ging op de kamer. Deze Kroatische Eleni is het tegenovergestelde. Ze is aimabel in den beginne en kan je overtuigen het groots aan te pakken met haar. Dat is misschien haar sterkste punt. Met haar joviale voorkomen, pakt ze het anders aan dan al die andere mokkels in Samya. Ik zag hoe ze wel meerdere kerels wist in te pakken, terwijl ze lang niet de lekkerste stoot van de club was. Maar bij deze mijn waarschuwing: laat je niet inpakken door haar vlotheid en gezellige omgang. Indien zij je type is en je wenst haar te krikken… Pak haar dan voor enkel een halfuurtjes… Meer is ze echt niet waard! Al de rest is zonde van het geld
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 20 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 mei 2023),Badslippers (24 mei 2023),Bluebear (24 mei 2023),bruintje (25 mei 2023),comcom (24 mei 2023),forgetskinnyletsgetfatty (24 mei 2023),fr_loper (24 mei 2023),Herr Fick ( 2 juni 2023),Hoerenfluisteraar (24 mei 2023),Kwakje (25 mei 2023),mechelen (25 mei 2023),mentholbear (28 mei 2023),mynasch (25 mei 2023),nick n. (24 mei 2023),Patjax (25 mei 2023),pret (24 mei 2023),schoolmeester (24 mei 2023),Shakir (24 mei 2023),Ties85 (25 mei 2023),WANDELAAR5 (24 mei 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:46
    Locatie
    in de buurt van Eindhoven
    Berichten
    167
    Discussies
    4
    Thanks
    122
    Thanked
    145 in 57 posts

    Standaard

    Voor de echte sevice Lulu bellen. Maar dat weet je toch.......

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

  Babylon 468*60