Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Nadia (Poolse)

  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Nadia (Poolse)



    Nadia (Poolse)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Been, Nek
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Tongzoenen, GFE, PSE
    Extra info : goede klik met cleo (tips voor dreier)





  2. Onderstaande 3 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (24 mei 2023),mentholbear (20 mei 2023),pret (18 mei 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard

    "Dreamer, in the sky
    Dreamer, I won't be wasting your time
    Dreamer, look into the stars
    Dreamer. And I don't know who you are.

    Cause I got nowhere to go
    And I got nowhere to be
    But here
    Right now."


    geknipt uit mn bericht

    Je zou het haar op het eerste gezicht niet geven, maar idd, Nadia is half Pools met Roemeens bloed, maar spreekt bijna accentloos Duits (op wat Kurwa's tussendoor zodat we dat ook van Cleo kennen. Cleo verdient een dik dziekuje voor haar optreden, ze was op dat moment net zelf van een zimmer terug met een hardhorende beer (vriendelijke man die iedereen straal voorbij leek te lopen, niet omdat ie verlegen was maar omdat de phonaks in zijn kastje lagen) Ze legde later in een driewegknuffel uit dat ze Nadia streng had toegesproken waar ze bleef, ze had nog een dreier openstaan "met míjn man" (improv, want eigenlijk had ik een date met Nadia alleen) Waarop de langparkeerder toch ging en ik twee voor de prijs van twee kreeg hihi. Maar dat was wel precies wat nodig was, zonder Cleo was dit niet zo goed afgelopen. Nadia moest even een beetje afkoelen dus we lagen weer een halfuur te kleppen wat geleidelijk in gestreel, geknuffel en verkennend zoenen overging. Dat werd behoorlijk gretig zoenen. Yum-bloody-yum, kan ze best goed eigenlijk. Cleo was intussen aan het kijken of ik wel wakker was met 'tranquilo" anblasen. Had wel effect voor Emma, Maria en Tina, die het gegeit met hun stamgasten onderbraken om zelf snel een kamer te bezetten. Goed voorbeeld en goed volgen

    Toen we zelf kamer landen, ging Cleo zich als een soort filmregisseuse of voetbal coach gedragen "Let niet op mij, concentreer je op haar, zij kent jou nog niet." Zelf bleef ze ook niet werkeloos, pijpte als Nadia aan het zoenen was en andersom. Toen we allebei bij Nadia aan een borst lagen te zuigen klonk er een diepe zucht en schoot Cleo weer in de lach "sie mag dich." Dat heb ik inderdaad gemerkt ja. Nadia heeft zichzelf stevig klaar liggen rijden in cowgirl, tempo van Voyagers progmetal hitje Dreamer viel me in. "Dreamer. Take me as I am. Dreamer, I will understand. Cause I got nowhere to go. And I got nowhere to be.... but here. Right now. ". Missio daarna heb ik bewust langzaam gedaan omdat ze daar heeeel goed op reageerde. Cleo wisselde tussendoor ook nog een keer, vond echter dat Nadia de tweede motorplof verdiende (jij hebt mij al gehad). Nu lag ze aan te sporen dat het sneller moest, kneep er idd heel efficient het laatste eindschot uit- Boom, mic drop!

    Laatst gewijzigd door Sphinx; 18 mei 2023 om 20:27
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. Onderstaande 6 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 mei 2023),Goedemorgenallemaal (24 mei 2023),mentholbear (20 mei 2023),uurtje (18 mei 2023),WANDELAAR5 (18 mei 2023),Wentelt Eefje (23 mei 2023)

  5. #3
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.611 in 929 posts

    Standaard

    Nadia vertelde mij dat ze half Roemeens en half Italiaans is. Ze sprak ook Romeens met de andere dames.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 mei 2023),pret (18 mei 2023),schoolmeester (19 mei 2023),Sphinx (18 mei 2023)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 juni 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 13:34
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    289 in 50 posts

    Standaard

    Volgens Cleo en Conny (de week na hemelvaart) vanwege 'prive-omstandigheden' (bekend bij de redactie, niet voor het openbare forum) voor onbepaalde tijd naar huis vertrokken. Kan zijn dat ze er volgende week weer is, maar er is ook een kans dat het maanden (of langer) duurt voordat we weer van deze schone en vrolijke dame kunnen genieten

  8. Onderstaande 2 leden hebben snellejapie bedankt voor deze bijdrage:

    Dietster ( 1 juni 2023),mentholbear (18 juni 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Babylon 468*60