Paspoort in SFL-stijl:
Naam: Tamara
Talen: Roemeens, Russisch, Duits, beperkt Engels
Leeftijd: 36
Roken: kettingrookster
De uiterlijke kenmerken:
Haarkleur/-lengte: blond, lang en opgestoken
Lengte dame: 1m60 of zelfs kleiner
Postuur en Kont: petitie en mooi melkwit kontje
Cupmaat: A cup
Body-Art: alleen ring in wipneusje
Bijzonderheden betreft uiterlijk: ziet er nog een meisje uit. Lijkt op het elfje uit de Peter pan tekenfilm. We veel make up op haar snoet
De technische fiche:
Diensten & service:
GFE, TZ, droogneuken, NMC, Beffen, 69
Standaardhandelingen:
Tongzoenen:![]()
Pijpen:
Neuken:![]()
Belangrijke details bij het beffen der DVP:
Interactie bij het beffen:![]()
Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen::
Randassortiment:
Droogneuken:
Rookfetisj:![]()
Massage:![]()
Ingesteldheid:
Motivatie en inzet:![]()
Zin voor initiatief:![]()
Spontaniteit en omgang:
Aaibaarheidsfactoren:
Prijshantering en transparantie op voorhand:
Correctheid + waarmaken beloftes:
Netheid & persoonlijke hygiëne:![]()
Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:![]()
Lieftallig- en schattigheidfactor:
SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:![]()
Prijs : 2 x 60, 1x 110, wat shots aan de bar en beetje fooi
Score op uiterlijk 7,5/10
Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8,5/10
Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 95%
De verslaggeving:
Voordelen:
rustig vrouwtje. Neemt de tijd en kijkt niet op 5 minuten. Goede pre en aftersales. Passionele GFE . Een ware dickteaser tijdens het voorspel
Nadelen:
te veel make up en haar lange fake nagels. Maakt op het eerste zicht een weinig gemotiveerde indruk en zat altijd op haar mobieltje te tokkelen in de veranda
De betaalde tijd:
ik had haar al opgemerkt toen ik in de sauna lag te sudderen. Altijd kettingroken in de veranda tegenover het zwembad. Maar ze zat altijd op haar smartphone en leek geen goesting te hebben om te werken. Maar toen onze wegen elkaar kruisten in de bar, sloeg de vonk over. Een presales van jewelste met diepe TZ, geschuur en handtastelijkheden. Ik kon niet anders dan met haar te gaan hokken. Op de kamer bloeide ze helemaal open. Na wat orale verwennerij van beide partijen overgegaan tot een lekkere slowmotion fuck. De romantiek spatte er nog net niet van af. Bij mij moest er dringend stoom van de ketel, met als gevolg dat ik vrij snel tot een eruptie kwam. Het bleef bij een halfuurtje.
Na een wat rondkuieren door de krochten van Babylon en wat shotjes drinken, voegde ik me terug bij haar. Ze zat opnieuw te kettingroken in de veranda. Ik zei haar dat ik opnieuw geil werd van haar te zien roken. Dat leek ze wel amusant te vinden. We knuffelden en babbelden wat. Ik zei haar dat ze op het eerste zicht een weinig gemotiveerde indruk gaf. Ze legde me uit dat ze normaal een afspraak had met een vaste klant van haar, maar dat hij zijn kat stuurde. Ik zei haar: ‘vergeet die motherfucker, nu heb je mij’. ‘Gaan we nog eens naar de kamer,’ vroeg ze met glinsteringen in haar ogen. Inderdaad, ik met haar de tweede keer de hort op. In het verleden overkwam me dit zelfden, dat ik 2x met dezelfde zou gaan krikken, maar van de 12 of 14 aanwezige mokkels die dag, voldeden er weinigen aan mijn smaak. Er waren nog 2 anderen die ermee doorkonden, maar mijn makker en een andere gast uit Antwerpen waren op dat moment met hen weg. De tweede sessie was opnieuw uitermate goed en omvatte hetzelfde als de eerste, maar dan langer. Deze keer betrof ons samenzijn een uur… En de romantiek spatte er uiteindelijk wel van af. We liepen over van passie. Tijdens het voorspel rookte ze op mijn vraag. Tussen het orale voorspel en het neuken, onderwierpen we ons ook nog aan een stevig potje droogneuken.
Na de tweede sessie, besloot ik de innerlijke mens voeden en ging ik wat schransen. Met buikje vol een halfuurtje in het bubbelbad. Daarna terug naar de bar, me verder bezuipen. Ik bestelde enkele schotjes en wie stond er opeens naast me. Ons Moldavisch konijntje. De liefde was echt wel wederzijds. We knuffelden en zoenden de ganse tijd. De barvrouw (Lela of Laila of zoiets) werd er zelfs misselijk van en zei dat we beter konden trouwen. Uiteindelijk bood ik mijn nieuwe verloofde ook enkele shotjes aan. Een half uur later was ze behoorlijk in de wind en gingen we terug naar haar vaste stek waar ze zich onderwierp aan een overdosis nicotine. Het knuffelen ging over in intens zoenen. Het elkaar betasten nam ziekelijke vormen aan en toen ze me bijna besprong, besloot ik om de romantiek toch maar verder te zetten in de kamer. Op de kamer toegekomen vingen we meteen aan met sensueel droogneuken. Het werd te plagerig en riskant en ik drong aan om uiteindelijk een regenjas aan te trekken. Al neukend vraten we elkaar bijna op. Mijn derde orgasme van de dag kwam tamelijk vlug. De resterende tijd voorzag ze me nog van een massage. Die was vrij stevig gezien het feit dat ze nogal klein en fijn is. Na de drie sessies met haar was de aftersales nog opperbest, maar ik gaf aan dat ze me lichamelijk en financieel leeggemolken had en dat ik haar niet bezet wilde houden voor andere potentiele klanten. Het was maandag en buiten mij en mijn makker, waren er misschien nog 4 of 5 hoerenlopers aanwezig. Ze zei dat er niets mee te rapen viel voor haar. Toen ze ging roken, besloot ik haar niet te volgen. Dat was goed voor haar, want naar verluidt strikte ze in haar veranda toch nog een andere viespeuk
Verdere opmerkingen:
Ik ben niet zeker van haar naam (Tamara) Ik vind op forum en op site van Babylon geen profiel van haar. Gezien haar familiale omgang met beide barvrouwen en het feit dat ze vaste klanten heeft, moet ze toch al een tijdje in Babylon actief zijn. Gelieve dit aan te passen indien men haar herkent en niet Tamara blijkt te heten. Of misschien heeft ze me wel belogen betreft haar naar en nationaliteit![]()