Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Tamara (Moldova?)

Last Online
    Gisteren @ 06:36
    Discussies
    331
    Thanks
    1.874

Daumen hoch Tamara (Moldova?)

Paspoort in SFL-stijl:

Naam: Tamara
    Talen: Roemeens, Russisch, Duits, beperkt Engels
    Leeftijd: 36
    Roken: kettingrookster

De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: blond, lang en opgestoken
    Lengte dame: 1m60 of zelfs kleiner
    Postuur en Kont: petitie en mooi melkwit kontje
    Cupmaat: A cup
    Body-Art: alleen ring in wipneusje
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: ziet er nog een meisje uit. Lijkt op het elfje uit de Peter pan tekenfilm. We veel make up op haar snoet

De technische fiche:

Diensten & service:
    GFE, TZ, droogneuken, NMC, Beffen, 69

Standaardhandelingen:
    Tongzoenen:
    Pijpen:
    Neuken:

Belangrijke details bij het beffen der DVP:
    Interactie bij het beffen:
    Vochtigheidsgraad van de vagine tijdens het beffen: :

Randassortiment:
    Droogneuken:
    Rookfetisj:
    Massage:

Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief:
    Spontaniteit en omgang:

Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:

Prijs : 2 x 60, 1x 110, wat shots aan de bar en beetje fooi
    Score op uiterlijk 7,5/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8,5/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 95%

De verslaggeving:

Voordelen:
    rustig vrouwtje. Neemt de tijd en kijkt niet op 5 minuten. Goede pre en aftersales. Passionele GFE . Een ware dickteaser tijdens het voorspel

Nadelen:
    te veel make up en haar lange fake nagels. Maakt op het eerste zicht een weinig gemotiveerde indruk en zat altijd op haar mobieltje te tokkelen in de veranda

De betaalde tijd:
    ik had haar al opgemerkt toen ik in de sauna lag te sudderen. Altijd kettingroken in de veranda tegenover het zwembad. Maar ze zat altijd op haar smartphone en leek geen goesting te hebben om te werken. Maar toen onze wegen elkaar kruisten in de bar, sloeg de vonk over. Een presales van jewelste met diepe TZ, geschuur en handtastelijkheden. Ik kon niet anders dan met haar te gaan hokken. Op de kamer bloeide ze helemaal open. Na wat orale verwennerij van beide partijen overgegaan tot een lekkere slowmotion fuck. De romantiek spatte er nog net niet van af. Bij mij moest er dringend stoom van de ketel, met als gevolg dat ik vrij snel tot een eruptie kwam. Het bleef bij een halfuurtje.

Na een wat rondkuieren door de krochten van Babylon en wat shotjes drinken, voegde ik me terug bij haar. Ze zat opnieuw te kettingroken in de veranda. Ik zei haar dat ik opnieuw geil werd van haar te zien roken. Dat leek ze wel amusant te vinden. We knuffelden en babbelden wat. Ik zei haar dat ze op het eerste zicht een weinig gemotiveerde indruk gaf. Ze legde me uit dat ze normaal een afspraak had met een vaste klant van haar, maar dat hij zijn kat stuurde. Ik zei haar: ‘vergeet die motherfucker, nu heb je mij’. ‘Gaan we nog eens naar de kamer,’ vroeg ze met glinsteringen in haar ogen. Inderdaad, ik met haar de tweede keer de hort op. In het verleden overkwam me dit zelfden, dat ik 2x met dezelfde zou gaan krikken, maar van de 12 of 14 aanwezige mokkels die dag, voldeden er weinigen aan mijn smaak. Er waren nog 2 anderen die ermee doorkonden, maar mijn makker en een andere gast uit Antwerpen waren op dat moment met hen weg. De tweede sessie was opnieuw uitermate goed en omvatte hetzelfde als de eerste, maar dan langer. Deze keer betrof ons samenzijn een uur… En de romantiek spatte er uiteindelijk wel van af. We liepen over van passie. Tijdens het voorspel rookte ze op mijn vraag. Tussen het orale voorspel en het neuken, onderwierpen we ons ook nog aan een stevig potje droogneuken.

Na de tweede sessie, besloot ik de innerlijke mens voeden en ging ik wat schransen. Met buikje vol een halfuurtje in het bubbelbad. Daarna terug naar de bar, me verder bezuipen. Ik bestelde enkele schotjes en wie stond er opeens naast me. Ons Moldavisch konijntje. De liefde was echt wel wederzijds. We knuffelden en zoenden de ganse tijd. De barvrouw (Lela of Laila of zoiets) werd er zelfs misselijk van en zei dat we beter konden trouwen. Uiteindelijk bood ik mijn nieuwe verloofde ook enkele shotjes aan. Een half uur later was ze behoorlijk in de wind en gingen we terug naar haar vaste stek waar ze zich onderwierp aan een overdosis nicotine. Het knuffelen ging over in intens zoenen. Het elkaar betasten nam ziekelijke vormen aan en toen ze me bijna besprong, besloot ik om de romantiek toch maar verder te zetten in de kamer. Op de kamer toegekomen vingen we meteen aan met sensueel droogneuken. Het werd te plagerig en riskant en ik drong aan om uiteindelijk een regenjas aan te trekken. Al neukend vraten we elkaar bijna op. Mijn derde orgasme van de dag kwam tamelijk vlug. De resterende tijd voorzag ze me nog van een massage. Die was vrij stevig gezien het feit dat ze nogal klein en fijn is. Na de drie sessies met haar was de aftersales nog opperbest, maar ik gaf aan dat ze me lichamelijk en financieel leeggemolken had en dat ik haar niet bezet wilde houden voor andere potentiele klanten. Het was maandag en buiten mij en mijn makker, waren er misschien nog 4 of 5 hoerenlopers aanwezig. Ze zei dat er niets mee te rapen viel voor haar. Toen ze ging roken, besloot ik haar niet te volgen. Dat was goed voor haar, want naar verluidt strikte ze in haar veranda toch nog een andere viespeuk

Verdere opmerkingen:
    Ik ben niet zeker van haar naam (Tamara) Ik vind op forum en op site van Babylon geen profiel van haar. Gezien haar familiale omgang met beide barvrouwen en het feit dat ze vaste klanten heeft, moet ze toch al een tijdje in Babylon actief zijn. Gelieve dit aan te passen indien men haar herkent en niet Tamara blijkt te heten. Of misschien heeft ze me wel belogen betreft haar naar en nationaliteit
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

11cc (31 mei 2023),Agronymus1 (27 mei 2023),bettman (10 mei 2023),JonnyFontane (10 mei 2023),Klatergoud (10 mei 2023),Kurt Cobain (10 mei 2023),Massi (10 mei 2023),mechelen (10 mei 2023),mentholbear (11 mei 2023),Patjax (10 mei 2023),pret (10 mei 2023),Schietgraagft (10 mei 2023)

Last Online
    Gisteren @ 21:01
    Discussies
    122
    Thanks
    92

Standaard

SFL,
    Du hast ALLES richtig gemacht. Wenn es an einem Tag so gut "klickt" mit einer Frau dann ist ein zweites und auch drittes Zimmer das BESTE was passieren kann!

VanKees

4. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

SFL (10 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    331
    Thanks
    1.874

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    SFL,
    Du hast ALLES richtig gemacht. Wenn es an einem Tag so gut "klickt" mit einer Frau dann ist ein zweites und auch drittes Zimmer das BESTE was passieren kann!

VanKees
    Sind Sie ihr Stammkunde, auf den sie gewartet hat? Sie war ziemlich sauer, weil sie normalerweise montags nicht kommt

Last Online
    Gisteren @ 21:01
    Discussies
    122
    Thanks
    92

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Sind Sie ihr Stammkunde, auf den sie gewartet hat? Sie war ziemlich sauer, weil sie normalerweise montags nicht kommt
    Nein,
    ich bin kein Stammgast. Bei keiner Frau!

VanKees

Last Online
    Gisteren @ 13:21
    Discussies
    1
    Thanks
    1.592

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Paspoort in SFL-stijl:
    Ik ben niet zeker van haar naam (Tamara) Ik vind op forum en op site van Babylon geen profiel van haar. Gezien haar familiale omgang met beide barvrouwen en het feit dat ze vaste klanten heeft, moet ze toch al een tijdje in Babylon actief zijn. Gelieve dit aan te passen indien men haar herkent en niet Tamara blijkt te heten. Of misschien heeft ze me wel belogen betreft haar naar en nationaliteit
    Bei ihr müsste es sich um Alexandra Ex-Samya https://www.ijsberenforum.com/forum/...a-(Moldavische) handeln. Sie ist seit einigen Wochen im Babylon und davor kurz im Golden Gate. Im Samya war sie einige Jahre.

8. Onderstaande 3 leden hebben Kurt Cobain bedankt voor deze bijdrage:

bettman (10 mei 2023),satanic surfer (11 mei 2023),Wentelt Eefje (10 mei 2023)

Last Online
    Gisteren @ 11:04
    Discussies
    40
    Thanks
    768

Standaard

Zij stelde zich vorige week ook als Tamara aan mij voor. Door alle rook heen heb je het toch goed gehoord SFL ��

Last Online
    11 mei 2025 @ 02:27
    Discussies
    155
    Thanks
    9.701

Standaard

Ongelofelijk. Gaat mijn Twinbull na lange tijd weer eens naar een club stengelt hij de dame die ik ook al eens aan mijn lans heb geregen. De streak continues.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

11. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (18 mei 2023),JonnyFontane (11 mei 2023),Pierke69 ( 3 juni 2023)

Last Online
    Gisteren @ 20:46
    Discussies
    39
    Thanks
    835

Daumen runter Afknapper

Eigenlijk zou ik normaliter niet met haar naar de kamer gaan, omdat ze uiterlijk niet echt aantrekkelijk is in mijn ogen…hangtieten, geen mooie billen en een onsmakelijk gebit. Ook geen knap gezicht met al de nodige rimpels. En helaas bleek de service op de kamer ook minimaal, geen TZ (dat deed ze niet), geen CUM (dat doet ze ook niet) en verder heel gemiddeld, niets extra’s oid….kon het er dus niet erg warm van krijgen. Na klein half uurtje de kamergang beëindigd. Voor mij 0,0 procent kans op herhaling.

13. Onderstaande 5 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 mei 2023),erik301969 (16 mei 2023),hasta la pasta (30 juni 2023),mentholbear ( 7 juni 2023),Schietgraagft (17 mei 2023)

Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Discussies
    119
    Thanks
    20.883

Standaard

Er is dus inderdaad een Tamara in Babylon (en Alexandra). Tamara is ongeveer net zo klein en net zo oud als Alexandra. Maar Tamara ziet er wel beduidend ouder uit (gezicht en hangborsten zoals Johnson beschrijft). Alleen ze heeft geen wipneusje (Alexandra wel) en ze had gisteren geen ring in haar neus. Alexandra heb ik nog nooit met een ring in haar neus gezien maar heeft wel een piercing in haar rechter neusvleugel (en in haar navel). Dus het verslag van SFL blijft wat mysterieus, alleen ik denk dat hij toch echt met Tamara naar de kamer is geweest. Gezien de beschrijving van Johnson heb ik me niet aan een kamer met Tamara gewaagd.

15. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Johnsonxxx (28 mei 2023)

Last Online
    Gisteren @ 19:23
    Discussies
    176
    Thanks
    2.865

Standaard

Het zal dan zeker doorgedrongen zijn dat je zonder tz geen noemenswaardige omzet draait in Babylon. Vastgesteld middels de beproefde trio methode. In combinatie met Bella kwam er toch een redelijke performance uit, al is het pijpen matig. Er werd behoorlijk goed doorgezoend, ook onder het neuken. Daar laten sommige meiden het vaak afweten. In aanwezigheid van een dame met goede reputatie durven ze geen broddelwerk af te leveren. Dus hoe het in een solo actie zou zijn kan ik niet zeggen, maar meestal is het dan minder. Ex Prime, misschien herkent iemand haar daarvan.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

17. Onderstaande 2 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 7 juni 2023),WANDELAAR5 (28 mei 2023)

Last Online
    Discussies
    331
    Thanks
    1.874

Daumen hoch Nogmaals een GFE+ en deze keer was ik nuchter

Het kon ook haast niet anders dat ik in herhaling zou vallen met mijn geliefde van de vorige keer. Deze keer zal men mij niet kunnen betichten dat ik niet helder van geest was. Buiten 2 Leffe’s heb ik de bewuste dag niets gedronken en ik was zo nuchter als een pasgeboren baby’tje.

De Moldavische Tamara sprong meteen in mijn armen toen ze de club binnen kwam. Het was weer liefde op het eerste gezicht. Je drinkt niet, merkte ze meteen op. Aangezien ze dronken leek of begaaid van andere heidense middelen, vroeg ik haar of zij dat wel was. Ze ontkende en zei dat ze nog maar pas wakker was. Kan allemaal best wezen, maar ik denk wel dat ze een alcoholprobleem heeft, aangezien wanneer ze met klanten de kamer op gaat en maar al te vaak sterke drank komt halen. Maar goed, ikke was dus nuchter en kon nog eens dubbelchecken… Was ze echt knap, zoals ik haar herinnerde vanuit mijn beschonken toestand? Ja, dit vrouwtje is binnen haar segment mijn type wel. OK, ze is niet meer de jongste… Maar ondanks het vele roken, misschien ook drinken, komt ze nog steeds goed voor de dag. Het enige wat me niet bevalt zijn haar lange fake nagels. Deze keer had ze haar haren los… De carresnit beviel me meer dan haar opgestoken haar de vorige keer.

Betreft haar service staan sommige hoerenlopers me bij, enkele gaan er niet mee akkoord. In alle nuchterheid heb ik kunnen ervaren dat ze echt wel goed is… Heel goed. Een uitgebreide GFE, als je het mij vraagt. Dat ze over het algemeen uitstekend bevonden wordt is meteen ook duidelijk aan de vele kamergangen die ze maakt. Zowel zij, Doris en nog een lange brunette met veel plakplaatjes waren continu de kamer op, terwijl de meeste snollen er de hele dag lamlendig bijlagen, misschien één kamer maakten of misschien zelfs geen enkele. Het stemde me dus gunstig dat ik haar eerste van de dag werd.

Dus na een korte presales in de bar, waar ze haar naakte lichaam tegen me drukte, me stevig zoende en ik haar betaste als een geile zot, zonderden we ons af in de kamer. De sessie zou een uur duren. We zoenden, knuffelden en ik likte haar lichaam van kop tot teen af. Daarna ook beffen. Vervolgens ging zij me pijpen en dat beviel me heel goed. Daarna ging ik op haar liggen en neukte haar zachtjes in missio modus. Ze zoende me terwijl verrukkelijk met haar rokerige tong. Wanneer ze haar vulva opspande diende ik mijn best te doen om nog niet te komen. Het slowmotion neuken met haar is zo lekker, dat je het zo lang mogelijk wil rekken. Maar ze is simpelweg te goed. Gelukkig was het buiten geen 32°C meer, maar de klamme zwoelte hing nog wel in de kamers. Het zweet gutste uit mijn lichaam en uiteindelijk liet ik de eerste lading van de dag op haar los. Ook zij zweette als een os en nadat ze mijn pik schoongemaakt had, stelde ze voor om wat te drinken gaan halen. Ze schrok zich de pleuris toen ze opstond en zichzelf in de spiegel zag. Ze leek Einstein wel… WTF heb je met haren gedaan, vloekte ze. Tja, als SFL zweet, dan zweet ie hard. Dit in combinatie met de GFE intensiteit en ook nog eens het zoenen in haar hals. Ze fatsoeneerde zich vluchtig en ging drankjes halen. Ik vond haar wel geestig. Voor mij had ze een cola bij… Voor zichzelf een biertje.

Een vrouw naar mijn hart, want bij het biertje hoort meteen ook een sigaret. Ze rookte en inhaleerde diep. Mijn ejaculatie geschiedde amper van 10min geleden, maar mijn lul stond al meteen weer in stelling. Hmmmmmmm, zei ze met de glinstering in haar ogen. Eerst zoenden we terwijl ze rookte… Daarna pijpte ze me terwijl ze rookte. Wanneer ze klaar was met roken, kwam ze op me zitten en neukte me krachtig maar intens. Echt wel een mooie verschijning wanneer ze boven op je zit. Ruw masseerde ik haar tietjes. Haar zachte huid maakte me nog gekker. Normaliter zou de tweede neukpartij langer moeten duren dan de eerste, maar ik denk dat ze me na een dikke vijf minuten al klaargeneukt had. Nee… Een discussie is bij haar niet mogelijk…. Ze is echt heel goed. De eerste neukpartij wist ik het tamelijk lang vol te houden, maar toen had ik de controle boven op haar. Wanneer ze zelf op je zit, ben je vogel voor de kat. Haar poes had mijn vogel geknapt.

Er is altijd wel wat aftersales te beleven bij haar, maar in tegenstelling tot de vorige keer wilde ik ook nog wel eens iemand anders neuken. Dus het bleef bij dit ene uurtje met haar. Ook zij zou nog haar werk hebben, gedurende de rest van de dag. Maar telkens wanneer we elkander tegenkwamen waren we superlief voor elkaar. Ik mag dit kleine dametje echt wel.

Wat kan het probleem zijn dat enkele ijsberen hier een andere ervaring met haar hadden?
    -Ten eerste gaat ze niet graag met jongere mannen op de kamer. Ze houdt het liever rustig.
    -Ten tweede denk ik wel echt dat ze gevoelig is voor de klik ook. Naar de meeste mannen toe, geeft ze een weinig gemotiveerde indruk… Slechts bij enkelingen biedt ze zichzelf spontaan aan.
    -Ten derde staat haar mobieltje bol van de vaste klanten. Bij mijn weten zouden er die woensdag 2 gekomen zijn, speciaal voor haar. Eén van hen was zelfs 3x met haar op de kamer. Ze geeft dan ook voorrang aan haar vaste klanten, waardoor ze tussendoor misschien iemand veel eerder afwerkt.
    -Ten vierde kan het persoonlijk iets zijn: misschien verwacht iemand een service die ze niet of niet graag geeft. Of misschien is de klant in kwestie zeer afstotelijk of weinig hygiënisch….

Dit alles zijn maar veronderstellingen, maar ik kan geen enkel aspect bedenken waarin ze zou kunnen tekortschieten. Ik vind haar een topvrouwtje en indien ik haar ooit nog eens tegen het ranke lijfje loop, zal ik niet aarzelen om opnieuw met haar de nest in te duiken!

19. Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (30 juni 2023),mechelen (30 juni 2023),mentholbear ( 5 juli 2023),Pierke69 (30 juni 2023),Schietgraagft ( 5 juli 2023),Ties85 (30 juni 2023),WANDELAAR5 (30 juni 2023)

Regels voor berichten