Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Schippersstraat 10/1, Stella

    Haarkleur/-lengte :bruin / lang
    Lengte dame : 170cm
    Postuur/Cupmaat : slank / B
    Nationaliteit/Taal : zwitserse / engels-duits
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings : tribal op rug
    Service: PMC/NMC/SM
    Voordelen: vriendelijk/
    Tijdsduur :00:35
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek: leuke babbel achteraf


    Heb afgelopen donderdag, 10/11 deze zwitserse dame bezocht, die al een ganse tijd in Duitsland woont. Stella spreekt vlot engels.
    Ik had haar aleen geruime tijd gespot, en tot de dag voordien hield ze de medische opgerichte post in het SK open.
    Sprak me wel aan, maar aangezien ik me kerngezond voel, had ik er geen behoefte aan.
    Tot ik haar in het vizier kreeg, ze speelt een dubbel spel, nu had ze een SM post geopend, dus eerst haar klanten genezen, om hen dan weer slecht (goed) te kunnen behandelen
    Enfin, het was de eerste keer bij deze dame,en aangezien ik er al heel veel goeds over had gelezen, besloot ik ook mijn kans te wagen.
    Heb een ganse tijd in de buurt moeten wachten, Stella is een druk bezochte dame.
    Prijs afgesproken, 50 P+N, en naar achteren gevolgd. Stella begon onmiddellijk te praten, de anders zo starre blik voor het venster (ongeinteresseerd in de wandelaars, maar wel uitdagend) veranderde in een speelse glimlach.
    Gewassen, en op bed plaatsgenomen. Het pijpen was goed tot zeer goed, en daarna gekozen voor amazone, waarbij ik wel overal aan mocht zitten.
    Het meest opwindende is echter haar blik, ze kijkt je recht in de ogen, terwijl ze je berij(ei)dt .
    Ze heeft het toch redelijk lang uitgehouden, me al die tijd geil aankijkend.
    Voor het afwerken had ik gekozen voor aftrekken, waarbij ze naast me kwam liggen, met haar mondje halfopen voor de mijne, en me diep in de ogen turend.
    Het duurde dan ook niet lang voor ondergetekende zich volledig liet gaan.
    Nadien het gebruikelijke wasje, kleren terug aan, en haar een vraag gesteld over haar SM attributen en kledij. We hebben nog wel een kwartier zitten napraten, ik heb zelfs het gesprek moeten stoppen, anders zaten we mischien nog te praten

    De volgende maal zal het een SM sessie worden, het is alvast het proberen waard. Voor mij (en dat is natuurlijk zeer persoonlijk) een toppertje, maar ze zal eerst haar SM kwaliteiten moeten bewijzen in een volgende sessie, waarvan ik jullie uiteraard op de hoogte houd.

    witchmaster - iemand die niet tevredenis over anderen, is niet tevreden over zichzelf

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    In da formulierke ga ik veel hetzelfde zeggen als mn voorganger, toch even invullen!

    Haarkleur/-lengte : bruin lang haar
    Lengte dame : 1m70 da klopt wel ja
    Postuur/Cupmaat : B, slank
    Nationaliteit/Taal : Zwitsers, Engels
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings : 2 tatoe's
    Service: pijpen met condoom, neuken met condoom
    Voordelen: leuke babbel, goeie amazone, neemt de tijd, superknap
    Nadelen: ik was toch snel buiten, beetje te cool
    Tijdsduur : 20 minuten
    Prijs :50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

    Stella is voor mij zeker de knapste in Antwerpen, alhoewel samen met Bonnie eigenlijk! Stella is heel goed in wat ze doet, jammer genoeg doet ze niet zoveel. Toch heb ik ze 2x bezocht, maar daar zal het nu wel bij blijven denk ik. Heel toffe dame om als vriendin te hebben denk ik, maar in bed toch iets te professioneel!

    JB

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyBembwebe
    Stella is voor mij zeker de knapste in Antwerpen, alhoewel samen met Bonnie eigenlijk! Stella is heel goed in wat ze doet, jammer genoeg doet ze niet zoveel. Toch heb ik ze 2x bezocht, maar daar zal het nu wel bij blijven denk ik. Heel toffe dame om als vriendin te hebben denk ik, maar in bed toch iets te professioneel!
    JB
    En hoe heb je haar ontmoet Johnny ?

    - in rose bikini?
    - in "verlpeegstersoutfit"?
    - in "SM-outfit"?

    Ik persoonlijk hou het meeste van haar wanneer zij in "SM-outfit" is, doch eenieder zijn voorkeur.


    Anvers :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    20 januari 2008 @ 19:29
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Werkt Stella overdag of 's avonds ?

    Welke dagen ?

    tx

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard werktijden stella

    Stella werkt alle dagen van ca 10 u tot 18 u, maar meerdere dagen is ze ook aanwezig tot laat in de nacht.
    Naar eigen zeggen afhankelijk van het soort clienteel dat er rondhangt.
    Heb haar reeds meerdere malen getroffen na 22 u s avonds, de laatste dagen en weken.

    witchmaster - als je niks nodig hebt, kan je van een vrouw alles gedaan krijgen

  6. #6
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Ik zie haar ook meestal laat ook nog, dus volgens mij werkt ze vaak dubbele shifts. Heb tot nu toe altijd de boot af weten te houden maar krijg steeds meer zin om toch eens binnen te gaan, evenals trouwens bij haar buurvrouw op nummer 22, die lange blonde, volgens mij nederlandse. Zal eens verder rondkijken op het forum of ik over die dame ook wat geschreven vind.

  7. #7
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    30 juni 2011 @ 18:40
    Berichten
    69
    Discussies
    57
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Ik heb haar ontmoet in roze bikini! Ik ben niet zo voor SM, dus met zo een outfit zou ik nie snel binnengaan
    Ze werkt idd soms laat! Ik raad jullie eigenlijk aan, haar laat in de avond te nemen! Dan loopt er veel raar volk en zit ze liever nie achter het raam!

    JB

  8. #8
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard adreswijziging

    Adres mag gewijzigd woden naar Schippersstraat 10/1, Stella

    Stella zit of staat de laatste tijd enkel nog achter haar raampje in SM outfit, ze lijkt wel definitief gekozen hebben hieraan de voorkeur te geven.
    Alhoewel ze van me ook gerust in jeans achter haar raampje gaan staan hoor, ook zo heeft ze een prachtbody. Ze is eveneens een goede vriendin van Moni, en heeft veel contacten de laatste tijd met haar buurvrouw, Antoinette.
    Dus Anvers heeft haar al meerdere malen van zeer zeer dichtbij kunnen bewonderen

    Haar werkuren: van in de namiddag tot zeer laat op de avond

    groet,

    rplover

  9. #9
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard

    Ik ben zondagnamiddag bij haar op bezoek geweest. Op verzoek van mij heeft ze haar nursing - outfit nog eens aangedaan. :green_smi Me eens grondig laten onderzoeken. Na het onderzoek kreeg ik een drankje aangeboden en hebben we rustig nog een babbeltje gedaan. Ze draait nog steeds dubbele shifts en ziet er stralend uit. :p
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Heb ook al eens bij Stella willen binnen gaan, doch kan dit moeilijk doen aangezien één van mijn meest favoriete dames Toni (Antoinette) er juist naast zit !

    Anvers :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Pfeil Stella is gestopt !

    Stella is er definitief mee gestopt en mag derhalve naar het archief !
    Anvers

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

  Diamond 468*60