Haarkleur/-lengte :bruin / lang
Lengte dame : 170cm
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : zwitserse / engels-duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : tribal op rug
Service: PMC/NMC/SM
Voordelen: vriendelijk/
Tijdsduur :00:35
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek: leuke babbel achteraf
Heb afgelopen donderdag, 10/11 deze zwitserse dame bezocht, die al een ganse tijd in Duitsland woont. Stella spreekt vlot engels.
Ik had haar aleen geruime tijd gespot, en tot de dag voordien hield ze de medische opgerichte post in het SK open.
Sprak me wel aan, maar aangezien ik me kerngezond voel, had ik er geen behoefte aan.
Tot ik haar in het vizier kreeg, ze speelt een dubbel spel, nu had ze een SM post geopend, dus eerst haar klanten genezen, om hen dan weer slecht (goed) te kunnen behandelen
Enfin, het was de eerste keer bij deze dame,en aangezien ik er al heel veel goeds over had gelezen, besloot ik ook mijn kans te wagen.
Heb een ganse tijd in de buurt moeten wachten, Stella is een druk bezochte dame.
Prijs afgesproken, 50 P+N, en naar achteren gevolgd. Stella begon onmiddellijk te praten, de anders zo starre blik voor het venster (ongeinteresseerd in de wandelaars, maar wel uitdagend) veranderde in een speelse glimlach.
Gewassen, en op bed plaatsgenomen. Het pijpen was goed tot zeer goed, en daarna gekozen voor amazone, waarbij ik wel overal aan mocht zitten.
Het meest opwindende is echter haar blik, ze kijkt je recht in de ogen, terwijl ze je berij(ei)dt .
Ze heeft het toch redelijk lang uitgehouden, me al die tijd geil aankijkend.
Voor het afwerken had ik gekozen voor aftrekken, waarbij ze naast me kwam liggen, met haar mondje halfopen voor de mijne, en me diep in de ogen turend.
Het duurde dan ook niet lang voor ondergetekende zich volledig liet gaan.
Nadien het gebruikelijke wasje, kleren terug aan, en haar een vraag gesteld over haar SM attributen en kledij. We hebben nog wel een kwartier zitten napraten, ik heb zelfs het gesprek moeten stoppen, anders zaten we mischien nog te praten
De volgende maal zal het een SM sessie worden, het is alvast het proberen waard. Voor mij (en dat is natuurlijk zeer persoonlijk) een toppertje, maar ze zal eerst haar SM kwaliteiten moeten bewijzen in een volgende sessie, waarvan ik jullie uiteraard op de hoogte houd.
witchmaster - iemand die niet tevredenis over anderen, is niet tevreden over zichzelf