Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Simone (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard Simone (Roemeense)



    Simone (Roemeense)
    Leeftijd : 34 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Buik, Nek, Rug, Schouder(blad)
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Eierlecken, Zoenen
    Extra info : Begint meestal pas in de avond, staat meestal achter bij de dj booth. Heeft in Frankfurt gewerkt, de wallen en prive in Nederland. Geil uiterlijk.





  2. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    envert (23 april 2023),Giodude (23 april 2023),mentholbear (23 april 2023),Patjax (23 april 2023),schoolmeester (23 april 2023),WANDELAAR5 (24 april 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Vaker gezien, komt meestal pas later. Vond het altijd wel een lekker wijf maar meestal had ik er al een paar kamers op zitten en dan geen zin meer in een onbekende meid. Had er nu pas een kamer op zitten. Was eigenlijk aan het denken om met Olivia naar te kamer te gaan maar ze was bezet en toen ik deze meid een geile show zag geven midden in de club op een ijsbeer onder olie was mijn interesse nog meer gewekt.
    Na de show en toen ze weer in de club was de gok maar gewaagd en naar haar toe gegaan. Na de kennismaking met haar naar de kamer gegaan. Ze zit flink onder de tattoos en een paar siliconen jetsers erop. Verder is ze rustig en correct. De kamer was verder gewoon. Ze deed helaas niet tongzoenen maar dat zei ze ook van te voren, wel veel zoenen op de mond. Pijpen was goed op de wijze zoals we het willen hier. Neuken ook gewoon ok. Zij eerst bovenop, lekker mij berijden en kijkt je geil aan. Haar daarna in doggy genomen, waar ze face down, ass up gaat en je daarbij ook nog aankijkt en met een hand nog je ballen kietelt. Uiteindelijk zo het rubber volgeschoten. Eventjes bijgekomen en toen van de kamer vertrokken.

  4. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 april 2023),mentholbear (25 april 2023),Patjax (23 april 2023),schoolmeester (24 april 2023),WANDELAAR5 (24 april 2023),Wentelt Eefje (24 april 2023)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.

Living Room 468*60