Mijn aanbellen leidde tot een Pavlov reactie bij de dames en terwijl ik de gebruikelijke binnenkomst procedure afhandelde zag ik een achttal naakte deernes mijn kant opkijken. Op twee na bekende gezichten en mijn blik viel meteen op de kleinste van het stel. Een picture perfect pocketje met een mooi koppie. Aan haar glimlach kon ik zien dat ze gelijk doorhad dat zij mijn interesse had gewekt. Als we elkaar zagen werden er steeds schalkse blikken uitgewisseld. Toen ik een sigaretje ging roken zat zij er ook. Non verbaal werd het verleidingsspel door haar ingezet en nadat Christina erin geslaagd was een achteloze beer zover te krijgen naast haar te komen zitten werd het nogal krap op de bank. Voor het pocketje het teken om met haar handje uitnodigend op de lege plek naast haar te kloppen. Natuurlijk gaf ik gaarne gehoor aan haar voorstel. Zij stelde zich voor als Elisa en al snel wist ik dat ik volledig weerloos was tegen haar charmes. Qua uiterlijk tikte ze al alle boxen aan en ze ontpopte zich tot een communicatief, grappig en ondeugend dametje waardoor ze ook op dit front alle boxen aantikte. Aangezien een intiemere kennismaking onvermijdelijk was besloten we de gemeenschappelijke ruimte te verruilen voor de privacy van een kamer.
Muziekje aan en gestart met een massage die in zeer goede aarde viel. Hierna een beetje liggen dollen, kuiten en strelen waarna ze voorstelde om onze monden in 69 aan het werk te zetten. Nadat we elkaar langdurig op deze wijze verwend hadden even een kleine break ingelast. Zij haalde wat te drinken en na wat dollen, waarbij Google translate (in het Roemeens ) uitkomst bood wat betreft naughty, bleek ze duidelijk een liefhebster van 69 te zijn. Hierna pijpte ze nog een tijdje en was het tijd om de daad bij het woord sex te voegen. Zij kwam on top en ons ritme sloot naadloos op elkaar aan. Na een tijdje de rollen omgedraaid en verdergegaan in missio. Rustig het tempo opgevoerd totdat de big bang plaatsvond en het rubbertje gevuld werd. Nog rustig op adem gekomen en een blik op de klok wees uit dat er twee uur verstreken waren.
Elisa past feilloos in mijn Babylon pocketjes rijtje zoals Julia, Dolli en Karla. Qua prestaties op het horizontale vlak kan ze op dit moment nog niet aan hen tippen maar de som van alle getallen zorgt er toch voor dat het herhalingsgevaar zeer groot is voor mij.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.