Uit mijn algemeen verslag:
[...] Dus duidelijk een nieuw meisje, die haar eerste werkdag bij Babylon had. Terwijl het meisje later naakt op de ronde bank voor de bar zat en wat onzeker rondkeek, werd ik aangetrokken om haar te leren kennen, maar een andere heer had waarschijnlijk hetzelfde idee en was een paar stappen sneller dan ik. Een half uur later was ik dus niet de eerste, maar "slechts" de tweede persoon die ELISSA in Babylon ontmoette. Ze is klein en tenger, heeft kleine borsten en een krokant lief kontje, halflang steil zwart haar. Een vrouw zoals ik haar graag zie! Ze is waarschijnlijk het best te herkennen aan twee datum-tattoos rechts en links op hoogte van de sleutelbenen. Elissa vertelde me dat ze tot nu toe alleen "vitrines" en "Laufhaus"-ervaring had (onder andere in Antwerpen). Het was dus haar allereerste clubdag!
Het meisje leek eerst wat verlegen of gereserveerd toen ze met me praatte (ik sprak Engels met haar; later zei ze dat ze ook Italiaans en Frans spreekt en "een paar woorden" Duits). Ze zegt dat ze Italiaans is en 24 jaar oud (ze ziet er beslist jonger uit!). In de loop van het korte gesprek ontdooide ze een beetje, glimlachte, lachte later zelfs en leek me op de een of andere manier echt "lief". Wat Elissa me beloofde zou later op de kamer helemaal eerlijk blijken te zijn. Het was grappig dat we eerst samen tevergeefs in de kelder naar kamer nummer 15 zochten en dat ik haar moest laten zien waar de lakens lagen. Daarna hebben we een heel leuk uurtje gehad op de kamer, ook al waren sommige dingen merkbaar nieuw voor Elissa. Ze deed erg haar best om het me aangenaam te maken, ze hield zich aan alles wat ze in het voorgesprek had beloofd, het uur werd 60 minuten met haar, ze was "lief" en bedankte me uiteindelijk ook voor mijn "respectvolle" behandeling
. [...]