Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 150
  1. #101
    Geregistreerd
    16 juni 2021
    Last Online
    Gisteren @ 23:12
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    99 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poefboy Bekijk bericht
    Ik heb ook een keer meegemaakt dat mijn kastje in de kleedruimte van Penelope niet op slot ging. Het lijkt net alsof het op slot gaat, maar was niet het geval. Nadat je je kastje op slot deed, kon je hem na 2 keer trekken aan het deurtje zo opentrekken! De degelijkheid van de kastjes laat zeer zeker te wensen over. Ik dacht in eerste instantie dat ik vergeten was om mijn kastje op slot te doen, maar in werkelijkheid ging hij helemaal niet op slot. Sindsdien berg ik mijn waardevolle spullen altijd op in de lockers bij de bar. Dat raad ik ook alle wandelaars aan om te gaan doen in Penelope. Helaas biedt de zusterclub Acapulco Gold deze mogelijkheid niet. Als de directie daar ook in de buurt van de bar soortgelijke lockers plaatst, is het probleem wel voor een groot gedeelte verholpen vermoed ik.
    I had same problem at Pénelope , i pulled on the door locker and it could just open and second time the lock came out with the key so i went to this angry lady to the reception and she yelled on me saying no to pull strong on the door locker but she gave me an other locker.
    Management has really to do something about their lockers even in Pénelope but over there i put my money in the small safety box by the bar.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Frenchlover bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (16 maart 2023),mentholbear (17 maart 2023),poefboy (16 maart 2023),stimpy3 (16 maart 2023),WANDELAAR5 (17 maart 2023),Wentelt Eefje (16 maart 2023)

  3. #102
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht

    Wat voor mij interessant is aan deze thread is het besef hoe terughoudend er in het verleden met dit onderwerp is omgegaan en dat sommige ijsberen pas door deze thread geprikkeld zijn om hun eigen ervaringen te publiceren.
    Same. Had ik ook niet verwacht.

  4. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (17 maart 2023)

  5. #103
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 06:48
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Wat voor mij interessant is aan deze thread is het besef hoe terughoudend er in het verleden met dit onderwerp is omgegaan en dat sommige ijsberen pas door deze thread geprikkeld zijn om hun eigen ervaringen te publiceren.
    Ik snap de terughoudendheid wel. Als je zo iets post is de kans aanwezig dat de veegmachine langs komt. Als je bericht dat overleefd krijg je een aantal fanboys aan je broek hangen, die je verwijten maken dat je niet moet "zeuren" en dat het beste club op deze aardkloot is.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 maart 2023),stimpy3 (17 maart 2023),WANDELAAR5 (17 maart 2023),Wentelt Eefje (17 maart 2023)

  7. #104
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    @Ascari
    Ik ben nog online ... en ik zal morgen wel antwoord geven.
    Welterusten
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #105
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Same. Had ik ook niet verwacht.
    Soms heb ik wel eens het gevoel om een club niet in diskrediet te brengen. Er kan immers altijd iets kapot gaan. Zo lang een club het maar het probleem oppakt.
    Zelf enkele malen oa bij Happy en Venus meegemaakt dat een locker niet goed op slot ging. Meestal komt dit doordat het sluitwerk niet goed achter het hangwerk zit. Soms komt er iemand met een schroeven draaier mee om het goed te zetten. Soms kreeg ik gelijk een andere sleutel voor een andere locker. Maar altijd kwam het goed.
    Doch, voor de zekerheid trek ik altijd na het op slot doen nog even aan het deurtje om te controleren of ie niet open schiet.

    Maar dat sommige sleutels op meerdere lockers passen of dat er tegenwoordig lockers opengeboord worden, wist ik niet.

  9. Onderstaande 6 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (17 maart 2023),Eddy_V (17 maart 2023),Liefje (17 maart 2023),middagbeer (17 maart 2023),Toetebel (17 maart 2023),WANDELAAR5 (17 maart 2023)

  10. #106
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Als ik als dief niet alleen de autosleutel, maar ook het kentekenbewijs (deel 1) van een interessant voertuig, zoals een dikke Porsche, zou hebben, zou ik bij een politiecontrole niet meteen als verdachte opvallen. Tegen de tijd dat de auto op de opsporingslijst komt, staat hij al bij de autorecycler aan de andere kant van de Poolse grens.
    Zag onderstaand nieuwsbericht en moest aan deze post denken...

    https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...al-op-warschau

  11. #107
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Zag onderstaand nieuwsbericht en moest aan deze post denken...

    https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...al-op-warschau
    Deze auto is gestolen met een zogezegde ontvanger voor een keyless systeem waar bij met een speciale ontvanger buiten het signaal van de sleutel kan worden opgevangen en gekopieerd om daarmee de auto te starten.De enigste remedie is om je keyless in een metalen kistje te leggen,die schermt het signaal af dus valt er dan niks te ontvangen.
    Hopelijk zijn de lockers ook van metaal,wel zo veilig....

  12. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 maart 2023)

  13. #108
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Anders zo een metalen sigarendoosje ofzo meenemen. Maar hoeveel roken er nog sigaren...

    Blij dat er in mn rammelbakken nog gewoon sleutels moeten

  14. #109
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:55
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.039
    Discussies
    118
    Thanks
    2.081
    Thanked
    2.223 in 990 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Deze auto is gestolen met een zogezegde ontvanger voor een keyless systeem waar bij met een speciale ontvanger buiten het signaal van de sleutel kan worden opgevangen en gekopieerd om daarmee de auto te starten.De enige remedie is om je keyless in een metalen kistje te leggen,die schermt het signaal af dus valt er dan niks te ontvangen.
    Hopelijk zijn de lockers ook van metaal,wel zo veilig....
    MB: je zegt hetzelfde als rob45

    Simpele oplossing:
    Gewoon je autosleutels in aluminiumfolie wikkelen.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (17 maart 2023),wooley (18 maart 2023)

  16. #110
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    @Ascari
    Ik ben nog online ... en ik zal morgen wel antwoord geven.
    Welterusten
    Goh en alles is nog steeds online en niet geveegd.

    De redenen zijn de volgende ; Wij, ik en Big30 zijn niet altijd online, dus niet in staat om meteen berichten weg te vegen zoals verondersteld door Ascari.
    Op het moment dat ik het topic las waren er al meer reacties waaruit duidelijk was te merken dat datgene wat beweerd wordt waar was. ( Ik had de geruchten ook al wel gehoord)

    In veel gevallen van zulke zware beschuldigingen halen we berichten wel weg omdat we het inveel gevallen niet kunnen bewijzen en de schade groot kan zijn.

    Indien een club een sponsor is halen we het bericht eerst weg en informeren de schrijver en ik vraag na bij de desbetreffende club.

    En dan kan ik nog wel iets zeggen over de clubverliefden maar ook in dit geval zijn die muisstil .... dus ik zeg ook niks daarover
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 maart 2023),stimpy3 (19 maart 2023),WANDELAAR5 (19 maart 2023),Wentelt Eefje (19 maart 2023)

  18. #111
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:14
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    204
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    En waarom wil de club geen commentaar geven?? Zij kunnen m.i. op zijn minst zeggen wij zoeken naar een oplossing.

  19. Onderstaande leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 maart 2023)

  20. #112
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Berichten
    696
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    De zaken gaan dit weekend erg goed in de Acapulco Gold. De eigenaar zal de speelautomaten in de lounge zeker niet verwijderen om genoeg kleine kluisjes voor zijn gasten neer te zetten. De dames bij de receptie geven geen hints aan de gasten over de bestaande beveiligingsproblemen met de kluisjes. Dat doen de dames van de liefde voor hun vaste gasten. Er zijn ook geen borden in de kleedkamers om op te letten voor waardevolle spullen. Laat ons verrassen. De luie eigenaar zal proberen niets veranderen.

    In bekend Duits forum Freiercafe hebben de Admin het onderwerp met de beveiligingsproblemen in de Acapulco Gold verplaatst van de openlijk toegankelijke discussiethread naar het gesloten ledengedeelte. Ook een soort stofzuigen
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  21. Onderstaande 5 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 maart 2023),Meme Moo (19 maart 2023),mentholbear (19 maart 2023),Patjax (19 maart 2023),WANDELAAR5 (19 maart 2023)

  22. #113
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:49
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.669
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Goh en alles is nog steeds online en niet geveegd.

    De redenen zijn de volgende ; Wij, ik en Big30 zijn niet altijd online, dus niet in staat om meteen berichten weg te vegen zoals verondersteld door Ascari.
    Op het moment dat ik het topic las waren er al meer reacties waaruit duidelijk was te merken dat datgene wat beweerd wordt waar was. ( Ik had de geruchten ook al wel gehoord)

    In veel gevallen van zulke zware beschuldigingen halen we berichten wel weg omdat we het inveel gevallen niet kunnen bewijzen en de schade groot kan zijn.

    Indien een club een sponsor is halen we het bericht eerst weg en informeren de schrijver en ik vraag na bij de desbetreffende club.

    En dan kan ik nog wel iets zeggen over de clubverliefden maar ook in dit geval zijn die muisstil .... dus ik zeg ook niks daarover
    Complimenten voor dit beleid! Inderdaad horen individuele beschuldigingen bij het management van de club thuis en niet op het forum. En als er meerdere gevallen zijn (ik heb inmiddels helaas ook een geval gehoord wat hier nog niet staat) dan is het belangrijk voor ons allemaal en moet het blijven staan als onafhankelijk forum.

  23. Onderstaande 5 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    cameltoe slide (19 maart 2023),JonnyFontane (19 maart 2023),Meme Moo (19 maart 2023),mentholbear (19 maart 2023),Toetebel (19 maart 2023)

  24. #114
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    dan is het belangrijk voor ons allemaal en moet het blijven staan als onafhankelijk forum.
    Voor de mods is het ook soms balanceren om niet meer Voldemorts te krijgen...

  25. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (23 maart 2023)

  26. #115
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Berichten
    696
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Voldoende ruimte en publiekelijk zichtbaar in de wachtruimte is alleen het wandgedeelte waar de twee speelautomaten staan. Daar zouden voldoende kleine kluisjes voor waardevolle spullen kunnen worden neergezet. De twee speelautomaten zijn echter heilig en zullen zeker niet worden ontmanteld. De eigenaar van de Acapulco Gold verdient geld met de gokautomaten.

    Tijdens mijn laatste bezoek waren er geen aanwijzingen in de kamers waar de garderobes zich bevinden dat de saunaclub Acapulco Gold niet aansprakelijk is voor de inhoud van de garderobes. De dames bij de receptie zeiden niet dat je waardevolle spullen bij je moest houden. Als de schade hoog genoeg is, kan worden aangenomen dat een gewonde gast schadevergoeding zal eisen van de clubeigenaar. Dan hebben de advocaten graag werk als de eigenaar van de Acapulco Gold weigert een schadevergoeding te betalen. De politie naar Acapulco Gold brengen en een klacht indienen is de eerste stap.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  27. Onderstaande 2 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (23 maart 2023),Wentelt Eefje ( 2 april 2023)

  28. #116
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    De twee speelautomaten zijn echter heilig en zullen zeker niet worden ontmanteld.

    Tijdens mijn laatste bezoek waren er geen aanwijzingen in de kamers waar de garderobes zich bevinden dat de saunaclub Acapulco Gold niet aansprakelijk is voor de inhoud van de garderobes.
    Misschien in de bar 1 van de vele bankjes tegen een wand opofferen?
    Of zoals Siberisch tijger voorstelde tegenover de voederbakken. Dan hou ik er wel continue een oogje in het zeil

    Ik weet niet in hoeverre zo een mededeling van de directie stelt zich niet aansprakelijk voor hen werkt. Ze hebben weliswaar geen bewaakte garderobe, maar wel locker met sloten. Voor die service heb je in je entree voor betaald. Wellicht is dat grond om ze ondanks eventueel opgehangen briefje alsnog aansprakelijk te kunnen stellen.

  29. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (24 maart 2023)

  30. #117
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:20
    Berichten
    696
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Misschien in de bar 1 van de vele bankjes tegen een wand opofferen?
    Of zoals Siberisch tijger voorstelde tegenover de voederbakken. Dan hou ik er wel continue een oogje in het zeil

    Ik weet niet in hoeverre zo een mededeling van de directie stelt zich niet aansprakelijk voor hen werkt. Ze hebben weliswaar geen bewaakte garderobe, maar wel locker met sloten. Voor die service heb je in je entree voor betaald. Wellicht is dat grond om ze ondanks eventueel opgehangen briefje alsnog aansprakelijk te kunnen stellen.

    Laten we ons verbazen over de beveiligingswijzigingen die de eigenaar van de Acapulco Gold in de toekomst zal doorvoeren. Vooral hoe lang het duurt. Ook als er gisteren 50 of 100 kleine safeloketten zijn besteld, moeten de normale productie- en levertijden in acht worden genomen.


    De saunaclub heeft een zogenaamde “verkeersveiligheidsplicht” in verband met het heffen van Entree 30 Euro. Daarnaast worden er onder andere meerdere diefstalacties gedocumenteerd door dit draadje. Als de eigenaar op de hoogte is van meerdere diefstalincidenten in zijn club, als hij zichzelf niet aansprakelijk wil stellen voor schade, is hij verplicht om op het diefstalprobleem te wijzen door middel van een bericht.


    Bij het bezoeken van dokterspraktijken zag ik de borden dat er bij diefstal geen vergoeding wordt betaald voor garderobes (jassen en jassen die worden opgehangen). Een korte zoektocht in de grote zoekmachine bevestigde mijn aanvankelijke mening dat de saunaclub schadeplichtig is. Zie de inhoud van het artikel hieronder.


    Link:
    https://jurarat.de/spind-im-schwimmb...hen-wer-haftet


    Een melding bij de politie is belangrijk.


    Wie zal deze juridische inspanning leveren? Waarschijnlijk geen ontrouwe echtgenoot die zogenaamd iets bij de bouwmarkt heeft gekocht en Caro of een andere geboekte parttime minnaar een uur lang zijn spermacongestie heeft laten behandelen.


    Ik heb mijn nieuwe kleine schoudertas bij mijn laatste bezoek getest en vond hem goed. Huissleutels en papieren blijven nu in de kofferbak.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  31. Onderstaande 5 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 maart 2023),Meme Moo (24 maart 2023),mentholbear (24 maart 2023),stimpy3 (25 maart 2023),WANDELAAR5 (24 maart 2023)

  32. #118
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht

    Ik heb mijn nieuwe kleine schoudertas bij mijn laatste bezoek getest en vond hem goed. Huissleutels en papieren blijven nu in de kofferbak.
    Op een Duits forum las ik onlangs dat overal bordjes zouden staan, bij diverse clubs en gelegenheden (en ook andere drukke gelegenheden als Horeca , bios, museum) dat je wordt aangeraden kostbaarheden , sleutels, telefoons, etc. niet mee naar binnen te nemen maar in de auto achter te laten. Of mijn Duist is niet goed of ze staan er niet, ik heb ze nooit gezien.
    Maar aan onze kant van de landsgrens wordt juist geadviseerd niets van waarde in de auto achter te laten.

    Ik weet niet of alles in een auto laten liggen zou zo slim is. Zeker niet als men weet dat mensen van alles in de auto achterlaten
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  33. Onderstaande 4 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (24 maart 2023),Meme Moo (24 maart 2023),mentholbear (24 maart 2023),stimpy3 (25 maart 2023)

  34. #119
    Geregistreerd
    28 januari 2019
    Last Online
    3 april 2023 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    77
    Thanked
    145 in 18 posts

    Standaard

    Gisteren hier bij AcaG geweest en het was weer raak; halverwege de avond hoorde ik enkele mannen bij de receptie in discussie over dat er zaken miste uit hun kluisje die dag.
    Verder details weet ik niet; maar dat dit niet goed is weet ik wel ... wees gewaarschuwd zou ik zeggen!

  35. Onderstaande 8 leden hebben lqwerty bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 maart 2023),cameltoe slide (24 maart 2023),cheasehead (25 maart 2023),mentholbear (25 maart 2023),schoolmeester (24 maart 2023),stimpy3 (25 maart 2023),Toetebel (25 maart 2023),WANDELAAR5 (25 maart 2023)

  36. #120
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Note to self: Even een handige accessoire kopen voor ik weer aan de wandel ga. Kan ik alles bij me houden, op de auto na.
    screenshot-www.leger-rugzak.nl-2023.03.24-17_52_18.jpg
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  37. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 maart 2023),WANDELAAR5 (25 maart 2023),wooley (24 maart 2023)

  38. #121
    Geregistreerd
    1 december 2021
    Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Berichten
    172
    Discussies
    10
    Thanks
    1.243
    Thanked
    445 in 102 posts

    Standaard

    Zo lang ik saunaclubs bezoek neem ik mijn autosleutels, geld en telefoon altijd mee in de badjas. Jas laat ik in de kofferbak. Neem zo weinig mogelijk mee. Daarom ga ik niet meer naar Babylon. Omdat je de telefoon moet inleveren. Niet dat ik daar steeds op moet. Maar vind het wel prettig om bij me te hebben.

  39. Onderstaande leden hebben bram4826 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (25 maart 2023)

  40. #122
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:55
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.039
    Discussies
    118
    Thanks
    2.081
    Thanked
    2.223 in 990 posts

    Standaard

    Ik heb nog nooit gehoord van je telefoon inleveren bij Babylon, maar dat natuurlijk ook aan mij liggen.

  41. Onderstaande 3 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 maart 2023),nick n. (26 maart 2023),WANDELAAR5 (25 maart 2023)

  42. #123
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.040
    Discussies
    53
    Thanks
    3.917
    Thanked
    3.169 in 1.069 posts

    Standaard

    Lijkt mij een typisch van een broodje ijsbeer-verhaal.

  43. #124
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.797 in 6.412 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wil01 Bekijk bericht
    Daarom ga ik niet meer naar Babylon. Omdat je de telefoon moet inleveren. Niet dat ik daar steeds op moet. Maar vind het wel prettig om bij me te hebben.
    Bij Babylon hoef je em niet in te leveren. Je mag em alleen niet gebruiken en je krijgt er geen badjas om em in er in te bewaren.
    Ik heb er m'n eigen badjas mee en daar vaak ook m'n telefoon voor bv de playlist op de kamer.

  44. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (26 maart 2023),WANDELAAR5 (25 maart 2023),wooley (25 maart 2023)

  45. #125
    Geregistreerd
    1 december 2021
    Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Berichten
    172
    Discussies
    10
    Thanks
    1.243
    Thanked
    445 in 102 posts

    Standaard

    Dan heb ik dat foutief geciteerd. Met een handdoek om is het nogal onhandig om de telefoon bij je te houden. En als je en niet in de lockers wil laten kun je deze bij de receptie inleveren. Dat is wat ik bedoel. Wanneer er badjassen zouden zijn kun je de telefoon makkelijker bij je houden.

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.

Diamond 468*60   Freude 468*60