Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    31 maart 2014
    Last Online
    5 november 2023 @ 09:57
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    325
    Thanked
    563 in 80 posts

    Standaard Sonia / Sonja (Roemeense)



    Sonia / Sonja (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC
    Extra info :




    Laatst gewijzigd door Monkeybone; 13 januari 2022 om 17:52

  2. Onderstaande 4 leden hebben Monkeybone bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 januari 2022),mechelen (16 januari 2022),mentholbear (13 januari 2022),pret (13 januari 2022)

  3. #2
    Geregistreerd
    31 maart 2014
    Last Online
    5 november 2023 @ 09:57
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    325
    Thanked
    563 in 80 posts

    Standaard

    Roemeense ingevuld, maar kan ook 1 vd omringende landen zijn, iig uit die hoek :-)
    Cupmaat is A-. echt klein tot plat.

    Ik zal en kan er niet omheen draaien, dit was de grootste drama kamer in mijn ijsberen carrière. Op voorhand heb ik gevraagd wat de prijs was, welke service daarbij inbegrepen was en of er op de kamer sprake zou zijn van upselling. Dit vroeg ik met een lach, maar dan wist ze iig dat ik niet helemaal achterlijk was.

    Maar helaas. Eenmaal op de kamer begon het gezeik. Ik zal de details niet uit de doeken doen, maar het upsellen begon. 50,- voor aanraken begon ze mee. Ik was er meteen klaar mee en heb de kamer afgebroken. En neem maar van mij aan, op een nette manier. Ik neem mijn verlies, betaal 50,- voor niks, maar heb mijn les dan geleerd. De zin en het plezier is dan helemaal weg.

    Dit had ze niet verwacht en begon mij uit te schelden, ik zal het jullie besparen. Ik ben naar de lockers gelopen, heb haar betaald, ze lachte me nog wat uit en ging er vandoor.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Monkeybone bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 januari 2022),Flinstone (15 januari 2022),Liefje (13 januari 2022),mentholbear (13 januari 2022)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Wat een gezeur.. en bijna iedere ijsbeer heeft helaas zoeits al meegemaakt. Ik hoop dat je bij het verlaten van het pand nog melding hebt gemaakt van het verhaal. In veel clubs, niet overal dus, doen ze wat met die feedback. En dat is dan meteen een wijze les voor de dames die nog wel in de club blijven... Hey, voor elke slechte kamer staat ook een goede kamer, hoop dat je die snel ergens te pakken hebt....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  6. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Monkeybone (13 januari 2022)

  7. #4
    Geregistreerd
    31 maart 2014
    Last Online
    5 november 2023 @ 09:57
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    325
    Thanked
    563 in 80 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Wat een gezeur.. en bijna iedere ijsbeer heeft helaas zoeits al meegemaakt. Ik hoop dat je bij het verlaten van het pand nog melding hebt gemaakt van het verhaal. In veel clubs, niet overal dus, doen ze wat met die feedback. En dat is dan meteen een wijze les voor de dames die nog wel in de club blijven... Hey, voor elke slechte kamer staat ook een goede kamer, hoop dat je die snel ergens te pakken hebt....
    Thx Uurtje :-). Mijn volledige review staat hier:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...enissen/page69

  8. Onderstaande leden hebben Monkeybone bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (13 januari 2022)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Als je de kamer in 5 minuten ofzo al afbreekt, dan zou ik niet betalen en samen naar de theke gaan om te melden dat deze dame haar afspraken niet nakomt.

    Dan kan het niet achteraf bij vertrek een welles nietes gedoe worden. Nu is ze er makkelijk vanaf gekomen en heeft ze die 50 euro zowat kado gekregen.

    P.S. Ik zag net je verslag. Goed dat je in elk geval bij vertrek nog melding van hebt gemaakt. Dat als ze zo iets vaker flikt het in elk geval bekend is dat ze dit eerder heeft gedaan.
    Als niemand er wat van zegt, dan kan ze het ongestraft blijven doen.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 13 januari 2022 om 18:43

  10. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (13 januari 2022),Monkeybone (13 januari 2022)

  11. #6
    Geregistreerd
    27 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:11
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    232
    Discussies
    8
    Thanks
    262
    Thanked
    317 in 98 posts

    Standaard

    Ik denk dat dit Sarah moet zijn , ex Rheingold !

  12. #7
    Geregistreerd
    31 maart 2014
    Last Online
    5 november 2023 @ 09:57
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    325
    Thanked
    563 in 80 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jemame Bekijk bericht
    Ik denk dat dit Sarah moet zijn , ex Rheingold !
    Ik heb bij de eerste kennismaking haar naam gevraagd, en ze noemde zich Sonja/Sonia. Als er overeenstemming is dat het Sarah moet zijn, kunnen we de naam natuurlijk veranderen.

  13. #8
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Naar mijn idee heb ik 6 weken geleden ook met een dame gekamerd die dacht ik Sonja heette.
    Ze stelde zich voor als Duitse van 20 jaar, maar geloof Engels met haar gesproken wat ze uitstekend beheerste.
    Extreem kleine borsten en zeer slank, maar toch ook behoorlijk gespierd, zat geen gram vet aan, op zich ook een knappe meid, geen tattoos.
    Gekke is dat ik de afgelopen paar maanden 2x per week in PHG zat, maar haar slechts 1 keer gespot heb.
    Daar ik genoegen neem met een minimale service en meer voor de optick ga was ik niet ontevreden met de kamer.
    Benieuwd of ze nog vaker verschijnt en indien ja ze zich hopelijk wat meer aan de ijsberen mores gaat houden.
    Helaas is het tegenwoordig in praktisch elke club bij een voor jou onbekende meid noodzaak om vooraf de wensen en evt prijzen te overleggen.
    Bij twijfel niet toeslaan is het nieuwe normaal...

  14. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 januari 2022),WANDELAAR5 (13 januari 2022)

  15. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monkeybone Bekijk bericht
    Ik heb bij de eerste kennismaking haar naam gevraagd, en ze noemde zich Sonja/Sonia. Als er overeenstemming is dat het Sarah moet zijn, kunnen we de naam natuurlijk veranderen.
    In sommige clubs mogen er niet 2 dames met dezelfde naam werken. Dus het kan zijn dat de naam Sara in PHG al bezet was en ze een andere moest nemen.

  16. #10
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Zolang ik in de saunaclubwereld wandel, maak ik vooraf duidelijke afspraken met de betreffende dame. Ze wisten altijd wat de deal was.
    Afkloppen, ik heb nog nooit gezeik met een dame gehad, waarschijnlijk omdat in het kennismakingsmoment altijd een serieus intermezzo inlas, zodat de feiten duidelijk zijn. Daarna mag de versiertoer verder plaats hebben.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  17. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Ik vraag meestal ook wat er mogelijk en of dat voor de standaard prijs is. Maar er zijn een hoop ijsberen die van het spontane houden.

    En dan upselling op de kamer... Hoe spontaan wil je het hebben

  18. #12
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

  19. #13
    Geregistreerd
    2 oktober 2010
    Last Online
    30 maart 2022 @ 09:50
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    8 in 6 posts

    Standaard

    Idd knap dat je nog even wilde betalen, dat zou ik zeker niet gedaan hebben.
    En je dan nog uit laten schelden daar dat ding, wederom niets gedaan, ik gloei al na het lezen van je bericht

  20. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanslatta Bekijk bericht
    Gezien de recensies zou me dat niet verbazen...

  21. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard I’ve found my Sonia

    Gezien de paspoortjes zou het me enigszins verbazen. Sonia heeft geen piercing(s), wel (Monkeybone en Joker, beter opletten volgende keer dus) een minuscule tatoeage op een bil.

    Uit mijn verslag:
    Zaterdag 26 maart 2022, Planet Happy Garden, Oedt

    My Sonia

    Na alle halve gare hastoeloests en kommwirdreitrios waar ik al door benaderd ben de afgelopen uren is het een ware verademing om ineens deze extreem slanke hooguit met ontluikende AAA-borstjes en een vrolijk en guitig gezicht gezegende jongedame uit Iasi (spreek uit jasj) dus inderdaad Roemeens Moldavië naast me te zien neerploffen. Het leidt tot een gesprek dat werkelijk alle kanten uitschiet en hoe geil ik ook in de loop van dit gesprek - mede door haar ondertussen dwalende handen - wordt, Sonia is me veel te jong.

    Sonia spreekt matig Duits, maar haar Engels is prima en daarin verwoordt ze haar onbegrip voor mijn half-my-age-principe. Ik heb de afgelopen jaren in de paysex en daarbuiten principieel nooit gekamerd met DVPs of vrouwen die jonger waren dan de helft van mijn leeftijd en was ook nu niet van plan dat principe overboord te gooien, maar zij en ik voelen allebei dat dat er toch aan zit te komen. Inmiddels heeft Sonia al aangegeven dat ze graag op de kamer een all-inclusive tarief afspreekt dat afhankelijk van het wensenlijstje maar ook de ijsbeer in kwestie kan oplopen tot boven de 150 per uur. Het is voor mij geen reden de gok met deze beauty niet te wagen, omdat ik haar ook wil laten gokken.

    Eenmaal op kamer 2 beland, doe ik Sonia het voorstel. Ik betaal haar wat ik denk dat de met haar afgesproken service waard is voor de tijd dat we op de kamer zijn en verzeker haar dat het een bedrag zal zijn waarvan ik overtuigd ben dat we er allebei tevreden mee zullen zijn. Ze denkt er even goed over na en gaat akkoord.

    Ze heeft echt een fantastisch mooi lijfje, inderdaad extreem kleine borsten, maar ze passen bij de rest van haar lichaam, erg mooie tepels, ook niet bepaald geprononceerd en een heerlijk kontje. En een bijzonder mooi kutje. Sonia heeft over dat laatste niets teveel gezegd tijdens het half uur dat we voor de tijd zaten te kletsen. Haar beschrijving is perfect geweest en dat is dat zojuist nog eens extra geschoren mooie roze nectarbloempje ook.

    Ze zoent heerlijk! Niet met tong, maar wel met overgave en half geopende mond. En ze heeft een heerlijke zachte huid. Het duurt niet lang voor ik een stijve harde lul heb, die door Sonia’s vingertoppen in deze staat van paraatheid wordt gehouden. Intussen gaan mijn handen en mond op verkenning en na haar borsten en navel eindig ik met mijn tong bij dat mooie, zachtzilt smakende sneetje dat langzaam opent. Ze lijkt ervan te genieten en vraagt na een aantal minuten “Het lijkt me zo kinky om mezelf in de spiegel te kunnen zien roken terwijl je me beft, mag ik een sigaret aansteken?” En ik realiseer me dat dit de hardste diss van mijn orale vaardigheden zou kunnen zijn die ik ooit naar mijn hoofd geslingerd kreeg.

    Alleen stelt het vervolg me volledig gerust, want al vlot vloeit haar liefdesnectar veel rijkelijker en voor haar sigaret volledig is opgerookt gaat die uit en verwent ze met haar ene hand haar eigen borsten en heeft de andere afwisselend nogal stevig om mijn arm of op mijn hoofd liggen en zijn haar ogen gesloten. Haar benen trekt ze steeds verder op en wijder uiteen. De licht veranderende smaak is geweldig en zo nu en dan stop ik even om het glinsterende moois te bewonderen maar wordt dan tot voortzetting gemaand. Waarbij Sonia een aantal keren vraagt wat ik precies aan het doen ben, want wat het ook is, ze vindt het erg lekker (ik verklap het haar en jullie niet… )

    Zelf ben ik inmiddels zo opgewonden geraakt dat ik niets liever wil dan lekker klaarkomen. En als we ineen gestrengeld liggen te zoenen is er maar weinig meer dan haar strelende vingertoppen voor nodig om me een geweldige zaadlozing te bezorgen. We roken samen nog een sigaret voor ik de klodders van mijn buik en het nadruipsel van mijn zak veeg met de aangereikte keukenrol en ik kan de kamer samen met Sonia na iets minder dan een uur voldaan verlaten.

    Ik geef haar vervolgens wat ik denk dat de kamer waard was gezien de duur en de geleverde diensten en Sonia zegt dat ze in dat geval €30 teleurgesteld in me is. Als ik antwoord dat ik me dat niet kan voorstellen stelt ze vlot naar beneden bij en geeft aan dat ze inderdaad eigenlijk €10 meer verwacht had. Dat is een hier nogal regelmatig bediscussierd verschil, maar dan voor een (eerste) half uur, alleen vind ik dat mijn prijs de waarheid meer recht doet. En daarom blijft het uiteindelijk met haar instemming bij €120 voor dat uurtje en die zijn het volledig waard geweest. Ik zal een volgende keer vrijwel zeker met Sonia op herhaling gaan als de line-up vergelijkbaar is.

    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  22. Onderstaande 4 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 maart 2022),mynasch (30 maart 2022),Wijze grijze (28 maart 2022),wooley ( 4 april 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.