Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39

Discussie: Nati

  1. #1
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Beitrag Nati

    Haarkleur/-lengte : Blond
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : A
    Nationaliteit/Taal : Oekraine/Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : Nope
    Service: ZK, FT
    Voordelen: rustig, geen haast, lief
    Nadelen: wat onervaren
    Tijdsduur : 35
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek: geruzie over de prijs

    Mooie meid; beetje retro (jaren 70)

  2. #2
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Eind vorige week maakte ik in het nachtcafé kennis met Nati, een bruin-blonde schoonheid uit Oekraïne; het was haar eerste dag in PHG en ze liep nog wat onwennig rond. Nati heeft er al wel een flink jaar ervaring in Dusselforf opzitten, niet echt een nieuwkomer dus. Ik was verkocht door haar vriendelijke uitstraling, en liet haar maar een sleutel gaan halen. Het werd een aangenaam maar rustig uurtje. Nati is een rustige meid, en zij houdt het op de kamer graag zo. Er werd lekker gezoend, en nadien begon ik haar hele lichaam te verkennen. Nati ging hier vlot in mee. Haar pijptechniek is behoorlijk, zonder van de aller beste te zijn. Na een tijdje schakelden we over in de 69-positie, en dat was bij Nati een erg lekkere ervaring. Minpunt was wel dat Nati vrij weinig initiatief nam. Alles moest worden gevraagd, en zij voelde niet echt spontaan aan wat ik wou. Na en tijdje haar lekker geneukt. Op het einde nog een leuke verrassing; Nati nam ruim de tijd om wat na te keuvelen. Eens wat anders, dan sommige meiden die na de daad onmiddellijk de kamer uitstormen.

    Een vriendelijke meid, maar voor mij toch met beperkt herhalingsgevaar. Een beetje meer actie op de kamer mag wel. En gezien Nathie al een jaar ervaring heeft, geloof ik niet dat hier nog veel zal verbeteren.

  3. #3
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Is dit die Tooske Breugum (van Idols) Look a Like???





    NAdmin nee niet echt wel een hele aardige leuke meid die voor jou wel Tooske wil spelen




    xxx
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 juni 2006 om 10:42

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    MAandag 11 september me laten verleiden door Nati.

    Spontane jonge meid van intussen al weer 23. Kleine borstjes en lang lijf.
    Zoenen was prima net als het pijpen... Na lekker doorsabbelen van haar kant gaf ik aan dat ze rustig door kon gaan wat ze zonder te aarzelen deed.

    Zodoende aan het paringsritueel niet toegekomen.

    De afterservice is goed, blijft ook lekker liggen na het hoogtepunt.

  5. #5
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:44
    Berichten
    104
    Discussies
    5
    Thanks
    6
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ik ben ook een keer met deze dame naar de kamer gegaan. Ze is er namelijk weer en ze zag er leuk en lief uit. Had haar haren in een staartje en het leek of ze was afgevallen. In ieder geval was de seks met haar gewoon goed. Eens kijken hoe lang ze nu weer zal blijven.

  6. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Is dit die Tooske Breugum (van Idols) Look a Like???
    Ja, daar deed ze me aan denken! Afgelopen week met haar gepraat, en 't is dat een andere dame me al ingepakt had, anders was het wel tot een kamerbezoek gekomen. Ze zag er heel fraai uit, en was erg vriendelijk.

  7. #7
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag met Nat(t)i naar een kamer geweest. Ze heeft weer behoorlijk blonde haren nadat ze een tijdje beetje rood is geweest.
    Nati is niet zo heel veel aanwezig, ongeveer een weekje per maand. Ze komt iedere keer toch weer terug naar de PHG.
    Ze heeft een paar heerlijke volle lippen waarmee ze heerlijk kan zoenen. En dat deed ze zaterdag gelukkig ook. Daarnaast is het ook een heel aardig meisje. Dus ik had wel een leuke tijd op de kamer met haar.

    :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Deze dame is "Uurtje goed gekeurd" en derhalve van harte aanbevolen. Inmiddels wel een wat meer berekende tante maar ontzettend lief. Heel lief...

  9. #9
    Geregistreerd
    3 mei 2007
    Last Online
    21 maart 2009 @ 09:50
    Berichten
    24
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Nati

    Zaterdag weer met Nati op de kamer geweest! zoals altijd erg lief meisje.

    lekker pijpen en 69.

    ook na afloop rustig effe bijkletsen met deze Tooske look alike.

    lieve meid en erg aan te raden!

    boebel

  10. #10
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Op ons eigen feestje ben ik weer met Nati geweest. Eerst een tijdje gepraat met haar en ze zat wat aanhankelijk aan mij. Daarna toch maar naar de kamer.
    Ze is altijd wel gezellig maar deze dag wilde ze liever niet neuken. Dat kan ik soms wel begrijpen, dus liet ik haar maar pijpen. Dat deed ze wel heel goed maar ze wilde graag dat ik ook in haar mond zou klaar komen. En dat gaat bij mij heel lastig. Met neuken ben ik binnen 3 tellen klaar en nu werd het een beetje getrek en geleur van haar kant. Dus ik heb haar even geholpen en de hand aan mezelf geslagen en binnen de minuut was het klusje geklaard. Uiteraard ben ik op deze wijze een ruim half uur met haar op de kamer geweest.

    :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    2 februari 2006
    Last Online
    16 juni 2018 @ 13:51
    Berichten
    68
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Also ich muss sagen, nachdem ich anfang des letzten Jahres mit Nati war, der Service wohl stark sympathie abhängig ist, denn für mich war es so mit das erste mal eine Frau, die ich trotz mehrfacher Empfehlung des Forums, nicht wieder buchen werde.

  12. #12
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindberg Bekijk bericht
    Also ich muss sagen, nachdem ich anfang des letzten Jahres mit Nati war, der Service wohl stark sympathie abhängig ist, denn für mich war es so mit das erste mal eine Frau, die ich trotz mehrfacher Empfehlung des Forums, nicht wieder buchen werde.
    Da musst du wohl recht haben denn Ich war mit Ihr und hatte wohl mein bestes Erlebnis seit laengerer Zeit. Allerdings ist sie nicht ganz ohne. Sagen wir mal so: Besitzergreifend...

  13. #13
    Geregistreerd
    3 juni 2006
    Last Online
    6 mei 2016 @ 12:07
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    1
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Is Nati nog steeds in VV of terug in PHG ?

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Nati (Natasha) in PHG

    Natia (Natasha), 29 februari, Planet Happy Garden


    Afgelopen vrijdagavond met Natasha (Nati) naar de kamer geweest.
    Ze zag er heel goed uit, mooie grote bruine ogen en ze had haar eigen haarkleur (donderblond) wat haar veel beter stond dan het geblondeerde haar. Ze droeg een strapspakje en dit stond haar heel erg goed. Het was in mooi contrast met haar bleke huid.

    Natasha en ik kennen elkaar al redelijk lang. Ik ben een aantal maanden geleden al eens eerder met haar naar de kamer geweest en ook een keer een trio met haar vriendin (niet beschreven). Ik moet zeggen dat de service van Natasha heel goed is. Meerdere zijn het al opgevallen, ze lijkt een beetje op Tooske. Ze zag er werkelijk goed uit vijdagavond.

    Op de kamer heerlijk van haar genoten. Pijpen dit kan ze als de beste. We zijn eigenlijk niet aan neuken toegekomen. Ze heeft me helemaal naar het einde gepijpt (zonder FT) het laatste zetje was met haar hand.
    Daarna nog even gekletst tot het halfuurtje vol was.

    Leuke en sympathieke meid deze Natasha (Nati)

    Sonny:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Nati, 14 maart 2008 Villa Vertigo

    Afgelopen vrijdag was Nati in de Villa. Heerlijk een anderhalfuurtje met haar op de kamer doorgebracht. Eerst lekker samen in bad en daarna volledig los op elkaar. Nati, leuke spontane meid die weet hoe ze een man en haarzelf moet verwennen.

    Ze wist niet of ze in de Villa zou blijven. Ze had weer ideën om naar PHG terug te gaan. We zien wel de volgende keer waar deze clubhopster de volgende keer weer uithangt.

    Sonny:wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    3 mei 2007
    Last Online
    21 maart 2009 @ 09:50
    Berichten
    24
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boebel Bekijk bericht
    Zaterdag weer met Nati op de kamer geweest! zoals altijd erg lief meisje.

    lekker pijpen en 69.

    ook na afloop rustig effe bijkletsen met deze Tooske look alike.

    lieve meid en erg aan te raden!

    boebel
    Lekker meisje. Zaterdag was weer TOP tot komend weekend dan maar weer!:wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard verhuisd

    Zij was zaterdag in PHG.

  18. #18
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Dat klopt. Na een try-out periode in VV is ze al weer snel terug op het oude nest terug gekeerd.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  19. #19
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Dat klopt. Na een try-out periode in VV is ze al weer snel terug op het oude nest terug gekeerd.
    ze was er woensdag al
    Het doel heiligt de middelen

  20. #20
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch wie had dat voor mogelijk gehouden

    Ik stond in de douche... 10' geleden net een mindere sessie met Ela achter de kiezen. Deze sessie wou ik eigenlijk dus zo snel mogelijk van mij afspoelen.
    Terwijl ik mij aan het afdrogen was kwam er een dame piepen en vragen of ik nu weer lekker fris ben en of ik lekker fris was voor haar. Op beide vragen antwoordde ik positief, met plezier. Ik had immers al gehoord van mede-beertjes dat haar service lekker o.k. (meer dan o.k.) zat. Laurent74 was eerder op de dag trouwens gelukkig teruggekeerd na een sessie van een uurtje met haar.

    Afgedroogd en wel trokken we dus naar de kamer. Onderweg twijfelde ik toch een beetje... ik vroeg me af of ik nu wel een verstandige beslissing nam om zo kort na een flopperdeflop-sessie al terug in bed te gaan duiken met een andere dame. Maar omdat een man bij het zien van zo een mooie vrouw niet meer met z'n hersenen denkt, was ik dus op weg naar de kamer. Later zou blijken dat ik van groot geluk mocht spreken dat ze mij uit de douche plukte. Na mij zag ik ze nog maar enkel op en neer lopen tussen kamer en sleutelhok, druk, druk, druk voor haar, terwijl er heel de dag maar weinig beren en ongeveer evenveel dames waren. Vele dames waren dan ook vaak werkloos.

    De eerste (pakweg) 5 minuutjes speelde de vorige sessie toch nog een beetje parten. Nati wist dit echter héél erg snel om te buigen. Moeiteloos verbande ze al mijn gedachten over Ela naar de hel en ik kwam in een paradijs in een paradijselijke tuin.

    Wat toen volgde is onbeschrijflijk mooi, lief en geil tegelijk. Je mag lekker doen wat je graag hebt en ze gaat heerlijk mee op in het totaalspectakel. De beren onder ons die erg houden van tongzoenen en graag een dame willen die met onderscheiding daarin geslaagd is; Nati is sterk aan te raden.

    Diep in detail ga ik verder niet treden, dan is het leuke eraf. Een film vertel je ook niet op voorhand. Wie een topfilm wil beleven moet haar zeker bij haren nemen.

    Lief, lief, lief, zacht etc... waren de kernwoorden of de rode draad doorheen de film, zo je wil. De passie liep nochtans hoog op op bepaalde momenten. Nati doet er ook alles aan om het je naar je zin te maken.

    Voor mij is het een wondervrouw.

    Twee zaken zal ik ook niet snel vergeten, die ze tegen me zei. Ze schatte me 5 - 7 jaar jonger en vertelde me na de sessie van 2,5 uur (waarbij ik niet de krak was maar zij) waarin ik maar liefst 4 keer klaarkwam dat mijn seksorganen nog maar 18 jaar oud zijn. Je snap toch wel, die kan niets verkeerd meer doen hè. Nee, nee, zonder swans: topvrouw!!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #21
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MechMax Bekijk bericht
    Is Nati nog steeds in VV of terug in PHG ?
    In den letzten Wochen immer im PHG gesehen, kann eigentlich wieder dahin verschoben werden...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  22. #22
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard Natte Nati

    Vrijdag middag al aardig vroeg op weg naar GT. Ik was voor mn werk al in het mooie Duitsland. Onderweg hevig aan het sms,en met een andere geile ijsbeer. Die aan het vreemdgaan was in PHG en z'n vertrouwde clubje(GT) bedroog. Hij vroeg mij ook eens langs tekomen in PHG. Maar de laaste 2 x dat ik daar was ben ik met een volle buik en een volle pijp naar huis gegaan en had daar weinig zin in. Maar hij wist me toch over tehalen. Maar ja die geile... was nergens tezien toen ik daar aan kwam. Echt gewoon een 1.5 uur later kwam hij van de kamer afstrompelen hij was misbruikt door een mooie roemeense dame. Samen even wat gedronken en daarna een speurtocht door de gangen van PHG gemaakt opzoek naar wat lekkers.. En daar kwam ik Nati al tegen die al een paar keer een verzoek gedaan had om mij op de kamer temisbruiken wat ze volgens haar heel goed kon met haar mond Nadat mn maat de benen naam op naar huis tegaan heb ik Nati de sleutel laten halen. En over de hele sessie geen verkeerd word. Maar echt vonken heb ik niet gezien of gemerkt.. maar het pijp werk was van zeer hoge kwaliteit... Na het eten kan ik mn draai toch niet vinden en heb mn bolide gestart en richting heidweg laten rijden omdaar mn laatste energie van de week teverspillen... wacht vervolgt zie GT

  23. #23
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Prima sessie van een uur met deze dame gedraaid. Ik kwam haar tijdens de stoelendans tussen bar en nachtcafe al een paar keer tegen en we raakten na de derde keer aan de praat. Kan tongen als een hongerige miereneter: nat, zacht, veel tong en behoorlijk gulzig. Pijpwerk was goed en scoort een dikke acht op de schaal van Nilfisk. Nati houdt van zacht en subtiel befwerk wat me twee keer een natte bek, een glimlach en een compliment opleverde. Daarna de sessie afgemaakt in een slow cowgirl en afgerond met een interessant gesprek over het leven als DvP, de kwaliteit van Roemeense meiden en PHG in het algemeen. Voor mij was ze het enige lichtpunt tijdens een matig ervaren bezoek aan PHG.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  24. #24
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 september 2010 @ 19:04
    Berichten
    8
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    na de vele goede reacties, deze goedlachse dame ook gespot. Na een goed inleidend gesprek naar de kamer. Waarschijnlijk haar dag niet, maar ervaring was compleet anders dan de ervaringen hierboven Ongeïntersseerd, netjes professioneel afgewerkt. En ik dus met slecht gevoel terug naar beneden.

    Herhalingsgevaar is absoluut NUL en niet wat mij betreft een absolute afrader ! !

  25. #25
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Gek - vrijdag had ik net wel een prima ervaring met Nati. Bijna vijf jaar na ons eerste kamerbezoek wist Nati me opnieuw te overhalen naar de kamer te gaan. Was ik toen maar matig tevreden, dan was ik nu een heel stuk meer tevreden: vlotte communicatie, geen klokje kijken en deze keer wel een voortreffelijke pijptechniek. Plus aftersales. Meer moet dat voor deze ijsbeer niet zijn.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Babylon 468*60