Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37
  1. #1
    Geregistreerd
    31 juli 2021
    Last Online
    4 april 2024 @ 20:10
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    22 in 7 posts

    Standaard Flaßhofstraße Oberhausen

    Was de hele dag in Oberhausen om te ontdekken of er nog wat gaande is in Oberhausen en de bekende straat. Paar jaar terug begonnen de dames tegen 14:00 wel te verschijnen. Maar heb vanaf 14:00 tot 23:00 elke paar uur daar een rondje gemaakt. Het hotel was dichtbij. Dat was maar goed ook omdat er weinig te doen was.

    Er waren in totaal 14 vrouwen op het hoogte punt van de avond. Dat was tegen half tien in de avond. Ben benieuwd of het op de vrijdagavond drukker qua dames zal zijn. Wandelaars waren er genoeg maar het aanbod was zeer schaars. Links van de geldautomaat zag ik een paar dames die er al jaren verblijven. In het midden zaten maar twee meiden. Daarnaast zaten nog twee vrouwen met fors postuur. Meer richting de afgesloten urinoirs zat 1 slanke dame gedurende de hele dag. Die is ook al jaren een vast gezicht.

    In het nieuwe binnen gedeelte zag ik drie dames. In het oude binnen gedeelte waren twee meiden maar die waren vooral bezig met hun game op de mobiel. De geldautomaat is veranderd in een commerciële denk 5 euro per keer als je daar gaat pinnen. Tot zover het nieuws bericht over de Flaßhofstraße.

  2. Onderstaande 11 leden hebben Sparki bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 januari 2023),fr_loper ( 6 januari 2023),Henry S ( 9 januari 2023),Liefje ( 6 januari 2023),mechelen ( 6 januari 2023),mentholbear ( 7 januari 2023),pret ( 6 januari 2023),schmidtchen ( 7 januari 2023),schoolmeester ( 6 januari 2023),WANDELAAR5 ( 6 januari 2023),Wentelt Eefje ( 6 januari 2023)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 april 2018
    Last Online
    30 juni 2023 @ 09:10
    Berichten
    203
    Discussies
    14
    Thanks
    34
    Thanked
    109 in 66 posts

    Standaard

    14 is in ieder geval wat. Zitten er ook Afrikanen bij?

  4. #3
    Geregistreerd
    31 juli 2021
    Last Online
    4 april 2024 @ 20:10
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    22 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bwanabeer Bekijk bericht
    14 is in ieder geval wat. Zitten er ook Afrikanen bij?
    Nee er zitten wel een paar knappe in Duisburg. In het oude gedeelte (in het midden,pleintje) Waar de dames ook koffie drinken. Er zat rechts in de hoek een prachtige Afrikaanse dame.

  5. #4
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sparki Bekijk bericht
    Nee er zitten wel een paar knappe in Duisburg. In het oude gedeelte (in het midden,pleintje) Waar de dames ook koffie drinken. Er zat rechts in de hoek een prachtige Afrikaanse dame.
    Maar wel met een rose gevalletje aan de onderzijde.

  6. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    bwanabeer (31 maart 2023)

  7. #5
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    9 april 2024 @ 10:55
    Berichten
    181
    Discussies
    12
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 86 posts

    Standaard

    Gisteravond nog even op de Flasshofstrasse geweest. Moet zeggen dat het me helemaal niet tegen viel. En dat op een dinsdagavond.
    Was redelijk veel aanbod aan dames en in het laufhaus waar het prettig warm was waren zeker een paar erg mooie exemplaren aanwezig.
    Een mooie dame met lang zwart haar op de eerste etage van het laufhaus uitgetest. Gewoon prima service voor 30 euro. Kan je helemaal niets van zeggen.
    Qua wandelaars was het best druk daar. Nu het in Duisburg niet meer pluis is en de prijzen de pan uit rijzen lijken velen Oberhausen herontdekt te hebben.
    In ieder geval kan je daar fijn en ontspannen rondlopen. Lekker relaxt zonder iedere keer 2 euro in een poortje te gooien of een zwerver achter je aan te krijgen.
    Heel ontspannen sfeertje daar en dat maakt het wandelen best wel fijn.
    Voor de snelle trek blijft de Flasshofstrasse best wel een aanrader. Wil je meer en uitgebreidere service, dan moet je in een saunaclub zijn.

  8. Onderstaande 12 leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (26 april 2023),bwanabeer (26 april 2023),cameltoe slide (27 april 2023),cavediver (27 april 2023),dinandus (28 april 2023),Henry S (27 april 2023),Liefje (27 april 2023),mentholbear (28 april 2023),schoolmeester (26 april 2023),uurtje (26 april 2023),WANDELAAR5 (27 april 2023),Wentelt Eefje (26 april 2023)

  9. #6
    Geregistreerd
    15 april 2018
    Last Online
    30 juni 2023 @ 09:10
    Berichten
    203
    Discussies
    14
    Thanks
    34
    Thanked
    109 in 66 posts

    Standaard

    Doen ze het daar nog voor €30?!

  10. #7
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.183
    Discussies
    113
    Thanks
    14.278
    Thanked
    5.866 in 2.971 posts

    Standaard

    Ja !
    Dat kun je toch lezen.

  11. #8
    Geregistreerd
    25 februari 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 15:33
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    28
    Thanked
    7 in 3 posts

    Standaard

    Iemand een parkeertip voor wat langer parkeren ?
    Enige jaren terug is mijn auto daar al eens weggesleept, was trouwens niet de enige.
    Was bij de grote dure winkelstraat, had even niet goed opgelet, duur geintje....

  12. #9
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 19:52
    Berichten
    724
    Discussies
    32
    Thanks
    727
    Thanked
    1.703 in 526 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinandus Bekijk bericht
    Iemand een parkeertip voor wat langer parkeren ?

    Naast de bordeelweg was een ingang naar een parkeerplaats waar men tegen betaling kon parkeren.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  13. #10
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    9 april 2024 @ 10:55
    Berichten
    181
    Discussies
    12
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 86 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Naast de bordeelweg was een ingang naar een parkeerplaats waar men tegen betaling kon parkeren.
    Juist, daar heb ik ook geparkeerd. Plek genoeg.
    Dat verplicht betalen is tegenwoordig niet meer. Vroeger stond daar zo'n huisje waar een man in zat. Dat is inmiddels gesloopt en je kan je auto er nu gratis parkeren.
    Grote dure winkelstraat in de buurt van de Flasshofstrasse ken ik zo niet. Waar is die dan?

  14. Onderstaande leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    dinandus (22 juni 2023)

  15. #11
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    8 mei 2024 @ 10:46
    Berichten
    106
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    195 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robwandelaar Bekijk bericht
    Juist, daar heb ik ook geparkeerd. Plek genoeg.
    Dat verplicht betalen is tegenwoordig niet meer. Vroeger stond daar zo'n huisje waar een man in zat. Dat is inmiddels gesloopt en je kan je auto er nu gratis parkeren.
    Grote dure winkelstraat in de buurt van de Flasshofstrasse ken ik zo niet. Waar is die dan?
    De winkelstraat van Oberhausen begint net ten noorden van de Flaßhofstraße. Vroeger parkeerde ik altijd waar ik de rode pijl op de kaart heb getekend.

    Oberhausen.jpg

  16. Onderstaande 4 leden hebben Pelagos bedankt voor deze bijdrage:

    dinandus (22 juni 2023),mentholbear ( 2 mei 2023),Robwandelaar (23 mei 2023),Wentelt Eefje (29 april 2023)

  17. #12
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    9 april 2024 @ 10:55
    Berichten
    181
    Discussies
    12
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 86 posts

    Standaard

    Gisteravond ook weer geweest.
    Het blijft een prima alternatief voor Duisburg en schijnbaar hebben dat meer Nederlanders ontdekt want op de parking stonden meerdere wagens met Nederlands kenteken.
    Helaas hebben ook hier een groot aantal meiden het instaptarief verhoogd naar 50 euro. Heb zelf gekozen voor Hongaarse Claudia. Zag haar eerder al in de stad lopen. Dacht al, het zal toch niet? Nabij de grote "dure" winkelstraat beschreven door Pelagos. Een mooie opvallende en knappe verschijning.
    Daar zat ze dan mooi te zijn later op de avond. Denk huis 31 tegenover het laufhausje. Mooie brunette met opgestoken haar en knap gezicht. Mooi figuurtje ook. Ook zij vroeg 50 euro. OK, proberen dan maar. Dat pakte prima uit. Zeker een goede service zeker vergeleken met dat wat je tegenwoordig in Duisburg krijgt. Echt een herhaling waard.
    Verder voor een maandagavond best wel veel aanbod daar. Qua wandelaars was er niet veel te doen op de paar Nederlanders na dan. Maar toch heeft dit straatje echt wel een typisch sfeertje. Dat echte redlight gevoel zonder al die commerciële opsmuk in Duisburg. Maar ook hier schijnt het einde oefening te zijn zoals te lezen valt op een ander forum. Gemeente Oberhausen heeft de vergunningen voor komend jaar ingetrokken en de straat zal na meer dan een halve eeuw moeten sluiten.
    En dan gaat ook hier de prostitutie de illegaliteit in. Een voorproefje daarvan kon ik ervaren later op de avond rondom de hauptbahnhof van Oberhausen. Daar ga ik later altijd ff een hapje eten bij de McDonalds. Er liepen daar 2 vrij schaars en sexy geklede jonge Duitse dames op en neer rondom de bushaltes. Je zag direct dat dit geen studentes zijn. Even een poosje geobserveerd. Dit was duidelijk afwijkend gedrag en vrij duidelijk dat het hier om dames ging die op zoek waren naar "wat meer" want ze bleven maar rond lopen en vooral mannen aanspreken. Even de proef op de som genomen en kort langs de dames gelopen. En jawel hoor, ik werd direct aangesproken door 1 van hen en gevraagd of ik niet 50 cent had opdat hun een drankje konden kopen. Hmmm....rare vraag. 50 cent daar kan je toch niets meer mee tegenwoordig? Gaat nergens over en duidelijke een afleidingsmanoeuvre. Die dame toen maar een euro gegeven want kleiner had ik niet. Daar waren ze overdreven dankbaar voor. Apart dat zekers. Waarschijnlijk werden de dames gestoord door de daar rond lopende politie of durfden ze het toch niet helemaal aan verder te vragen. Ik zag er op dat moment zeer netjes uit want kwam die middag uit een zakelijke bespreking. Misschien dachten ze dat ik deel uitmaakte van die behörde als een soort lokvogel?? Enfin, volgende keer zal ik proberen wat meer casual gekleed te gaan. Misschien zijn de dames wel in voor een avontuurtje op hotelkamer?
    Duidelijk is echter wel dat ook in Duitsland de prostitutie steeds meer de illegaliteit in gaat.

  18. Onderstaande 9 leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 mei 2023),bram4826 (23 mei 2023),bwanabeer (24 mei 2023),dinandus (22 juni 2023),JonnyFontane (24 mei 2023),Liefje (23 mei 2023),mentholbear (28 mei 2023),schoolmeester (23 mei 2023),Wentelt Eefje (24 mei 2023)

  19. #13
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    9 april 2024 @ 10:55
    Berichten
    181
    Discussies
    12
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 86 posts

    Standaard

    Gisteravond weer bij Hongaarse Claudia naar binnen gestapt. Ondertussen al bijna 3 maanden geleden dat ik bij haar was geweest maar ze herkende me direct. Dvp hebben over het algemeen toch wel een erg goed geheugen. We moeten dat niet onderschatten.
    Reden dat ik terecht kwam in Oberhausen was een urenlang durende file op de A3 ter hoogte van Duisburg richting Düsseldorf. Had gistermorgen namelijk mijn hier verkregen vrijkaart voor Magnum uitgeprint en was vast van plan om deze te gaan verzilveren in Erkrath. Stond ondertussen al een uur lang in de file en mijn navi gaf één grote rode streep aan richting Düsseldorf. Ik was mij er van bewust dat deze file ellende nog urenlang ging duren en dan blijft er van zo'n dagje clubben niet veel meer over. Velen hier pochen op de Duitsers met hun autobahnen, dikke auto's en hoge snelheden. Ik kan jullie vertellen dat die Duitse autobahn één grote pokkenbende is. Wat een enorm verkeersinfarct! Ook waar de weg vrij is wordt amper nog 110 km/h gehaald. Overal staat het vast en wat een gatenkaas zijn die snelwegen in Duitsland! Overal grote gaten in de weg en baustelles wat alleen een voordeel is als je je vering eens echt aan een zware beproeving wil blootstellen. Parijs-Dakar is er niets tegen. Nee, dan ben ik blij dat we in Nederland wonen met onze snelwegen zo glad als biljartlakens. Dan maar een paar centen mrb betalen maar wel een gegarandeerde goede infrastructuur waardoor je gemakkelijk en zonder stress veilig van A naar B komt. Ideale situatie is en blijft Frankrijk met haar aalgladde tolwegen waarvoor je alleen bij gebruik ervan betaalt.
    Mijn vrijkaartje voor Magnum mag dan ook graag naar een andere liefhebber die de urenlange tocht ervoor over heeft om uiteindelijk in die club te geraken. Of ik moet een keer de route over Nederland nemen ipv. de A31/A3. Maar dat is dan ook weer enorm omrijden en eigenlijk de moeite niet waard.
    Dus dan maar terug naar Oberhausen. Groot deel van de dag doorgebracht in Centro. Mooi winkelcentrum waar ook veel vrouwelijk schoon valt te bewonderen. Dat hebben ze dan wel weer goed voor elkaar. Ik heb er nog een mooi pak op de kop weten te tikken en er daarna een fijn hapje gegeten. Daarna dus door naar de Flasshof en bij Claudia beland. Om de dag toch nog wat goed te maken heb ik haar dit keer voor 2 uurtjes geboekt. Daar heb ik geen spijt van gekregen. Ik kan jullie vertellen dat je ook in een ramenbuurt nog steeds goede service kan krijgen bij een mooie jonge meid. Naast de seks hebben we het ook gezellig gehad. Het was echt een fijn verblijf.
    Verder vind ik de Flasshof nog steeds prettig wandelen. Het gemoedelijke sfeertje en de ouderwetse redlight vibes spreken me aan. Ik voel me er ook veel veiliger als in bijvoorbeeld een Duisburg . Ik las ergens anders dat daar vorige week weer een jonge knaap met een honkbalknuppel in elkaar geslagen is. De Flasshof lijkt me wat dat betreft veel veiliger en de onderwereld komt er lang niet zo duidelijk aan de oppervlakte als in Duisburg. Mensen rondom de Flasshof in de diverse winkeltjes en kiosks zijn ook erg vriendelijk.
    Al met al heb ik er zo toch nog weer een leuk dagje van weten te maken. Jammer van Magnum, maar voor mij echt niet te bereiken zonder urenlang in m'n wagen door te moeten brengen in ellenlange files. De A3 zit sowieso al vol met baustelles, de vakantie drukte doet momenteel de rest helaas. Jammer om de hele dag door te brengen in mijn wagen. Vroeger had ik het er wel voor over. Nu wil ik gewoon snel op bestemming zijn en plezier beleven en dat is gisteren zekers gelukt.
    Jammer dat er kort over de grens niet meer erotisch vertier te vinden is. 8 jaar geleden had je bijvoorbeeld dat saunaclubje in Schüttorf kort over de grens bij Oldenzaal. Golden Dreams heette het. Wat was dat een mooie tijd! Prachtige meiden, mooie club, goede service en vriendelijkheid alom. Maar die tijden zijn helaas voorbij.

  20. Onderstaande 11 leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 augustus 2023),bram4826 ( 1 augustus 2023),Caligula (11 augustus 2023),Kurt Cobain ( 1 augustus 2023),Liefje ( 1 augustus 2023),mentholbear ( 2 augustus 2023),pret ( 2 augustus 2023),schoolmeester ( 2 augustus 2023),Sparki (11 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 1 augustus 2023),Wentelt Eefje ( 2 augustus 2023)

  21. #14
    Geregistreerd
    31 juli 2021
    Last Online
    4 april 2024 @ 20:10
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    22 in 7 posts

    Standaard

    Fijne review. Ik ben ook altijd graag in Oberhausen. En ga snel weer eens kijken bij de dame die jij benoemde in the story.
    Laatst gewijzigd door Sparki; 11 augustus 2023 om 20:40

  22. Onderstaande leden hebben Sparki bedankt voor deze bijdrage:

    Robwandelaar (12 augustus 2023)

  23. #15
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    9 april 2024 @ 10:55
    Berichten
    181
    Discussies
    12
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 86 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sparki Bekijk bericht
    Fijne review. Ik ben ook altijd graag in Oberhausen. En ga snel weer eens kijken bij de dame die jij benoemde in the story.
    Inderdaad, lekker gemoedelijk wandelen daar. Ik vind het van alle ramenbuurten in het Ruhrgebiet de fijnste om in rond te lopen.
    Duisburg is me veel te commercieel geworden, de criminaliteit komt daar te vaak aan de oppervlakte en het aanbod daar is niets meer in vergelijk tot een aantal jaren terug. Qua service heb ik in Oberhausen ook betere ervaringen dan in Duisburg.
    Essen? Naja, laten we het daar maar beter niet over hebben. In 1 woord waardeloos en vergane zooi. Bochum is dan ook wel weer leuk om te wandelen maar laatste tijd uitgestorven. En Dortmund is me te ver rijden en ook vaak zeer mager aanbod en slechte service.

  24. Onderstaande leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 augustus 2023)

  25. #16
    Geregistreerd
    28 oktober 2020
    Last Online
    25 januari 2024 @ 20:19
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 3 posts

    Standaard

    Vanaf hoe laat is begint het aanbod in o hausen op te lopen, is hier ook Aziatisch te vinden?

  26. #17
    Geregistreerd
    1 oktober 2022
    Last Online
    9 april 2024 @ 10:55
    Berichten
    181
    Discussies
    12
    Thanks
    174
    Thanked
    304 in 86 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Whitebear Bekijk bericht
    Vanaf hoe laat is begint het aanbod in o hausen op te lopen, is hier ook Aziatisch te vinden?
    Vanaf een uur of 8 's avonds is er altijd wel wat te doen. In de weekends wel meer als doordeweeks.
    Aziatisch heb ik er die keren dat ik er was niet gezien. Zie je in Duitsland ook niet meer. Het is hoofdzakelijk Roemeens en Bulgaars wat de klok slaat.

  27. Onderstaande leden hebben Robwandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (27 augustus 2023)

  28. #18
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.183
    Discussies
    113
    Thanks
    14.278
    Thanked
    5.866 in 2.971 posts

    Standaard

    Alleen jammer dat die Roemeense en Bulgaarse klokken niet gelijk lopen met de Nederlandse.

  29. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 augustus 2023),mentholbear (28 augustus 2023)

  30. #19
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 17:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.656
    Discussies
    271
    Thanks
    26.369
    Thanked
    15.987 in 6.507 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robwandelaar Bekijk bericht
    Aziatisch heb ik er die keren dat ik er was niet gezien. Zie je in Duitsland ook niet meer.
    Komt vast door de hoerenpas sinds 2017...

  31. #20
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 20:27
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.942
    Discussies
    95
    Thanks
    15.092
    Thanked
    9.759 in 3.528 posts

    Standaard

    Veel belangrijker is de Europese immigratie politiek. Het is nagenoeg onmogelijk om een werkvergunning te krijgen als je niet uit de EEG komt. En ik hoorde gisteren bijvoorbeeld dat er in het jaar dat LeGrand open is, de IND 4 keer is komen controleren of er geen illegale immigranten werkten. De Aziatische dames die als DVP werken zijn vaak gescheiden dames die na een lange procedure en een huwelijk een verblijfsvergunning hebben gekregen. Ramen, saunaclubs, bordelen zijn eenvoudig te controleren. Illegaal werkende Aziatische dames werken in schimmige omstandigheden en blijven nooit lang om juist die controles te ontlopen.

  32. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 augustus 2023)

  33. #21
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 17:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.656
    Discussies
    271
    Thanks
    26.369
    Thanked
    15.987 in 6.507 posts

    Standaard

    Dat is inderdaadwel de basis. Het viel me alleen wel op dat begin vd hoerenpas, de sc veel meer/strenger gecontroleerd werden. En dat er een hoop russische, albanese, afrikaanse, ea verdwenen waren.

  34. #22
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 21:14
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.127
    Discussies
    125
    Thanks
    2.141
    Thanked
    2.329 in 1.049 posts

    Standaard

    Saunaclubs worden gecontroleerd op drukkere dagen dan de dagen dat jij er normaliter bent Mentholbear.
    Donderdag, vrijdag en zaterdag bijvoorbeeld.
    Jij gaat meestal op maandag, dan zijn er weinig controles en ook weinig dames in de meeste clubs.

  35. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (28 augustus 2023)

  36. #23
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.183
    Discussies
    113
    Thanks
    14.278
    Thanked
    5.866 in 2.971 posts

    Standaard

    De illegaal werkende Aziatische dames werken vaak in de massagesalons.
    In Arnhem in korte tijd een paar gesloten, omdat er diensten tegen extra betaling werden aangeboden, waarvoor ze geen vergunning hadden.

  37. #24
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 17:04
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.656
    Discussies
    271
    Thanks
    26.369
    Thanked
    15.987 in 6.507 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siberische tijger Bekijk bericht
    Saunaclubs worden gecontroleerd op drukkere dagen dan de dagen dat jij er normaliter bent Mentholbear.
    Donderdag, vrijdag en zaterdag bijvoorbeeld.
    .
    Daar heb je wel een punt. Hoewel de enige controles die ik heb meegemaakt op maan- en donderdagen waren, vermoed ik ook dat controles wel vaker op de piekdagen zullen zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    In Arnhem in korte tijd een paar gesloten, omdat er diensten tegen extra betaling werden aangeboden, waarvoor ze geen vergunning hadden.
    Idem dito in Den Haag.

  38. #25
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.183
    Discussies
    113
    Thanks
    14.278
    Thanked
    5.866 in 2.971 posts

    Standaard

    Na 2017 heb ik regelmatig gezien bij de receptie van saunaclubs, dat nieuwe dames zich moesten registreren.
    Logisch, een saunaclub wil niet de vingers branden bij een controle.
    Is ook niks mis mee, die hoerenpas.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Babylon 468*60   Diamond 468*60